مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۱۷ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


یکی واپسین به روزرسانی های گوگل پلی درباره اسم گذاری نرم افزار این میباشد که تعداد کاراکترهای مرتبط با اسم یک اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن در مشهد  می بایست نهایتا 50 کاراکتر باشد.

پس برای تکثیر نرم افزار خویش آغاز مقررات مارکت هایی که می خواهید نرم افزار خویش را در آنجا منتشر نمایید تحقیق و طبق ضوابط آنان کار فرمایید تا از بالاترین بازدهی بهره مند گردید.

قدم چهارم: از عبارات کلیدی متعدد به کار گیری نمایید
لغت ها کلیدی ضمن کاوش سریع و سهل و آسان برنامه شما در سئو نرم افزار نیز نقش مهمی دارااست. شما به یاری کلمه ها کلیدی میتوانید نرم‌افزار خویش را در ابتدا کاوش پلتفرم ها و موتورجستجو گوگل قرار دهید.

قدم پنجم: نامی ماندگار تعیین فرمایید
شما تحت عنوان یک گسترش دهنده نرم افزار می بایست نامی به یادماندنی که مخاطبین آن را فراموش نکنند؛ گزینش فرمایید. اسم یک اپلیکیشن می بایست گوناگون و منحصربه‌فرد باشد که سبب کلیک کردن مخاطب و بارگیری آن خواهد شد.

نکته دیگر در تعیین اسم نرم افزار این میباشد که اسم انتخابی شما می بایست جالب باشد تا یوزرها را به سوی بیزینس شما سوق دهد.

نکات کنکوری تعیین اسم نرم افزار
برای اسم گذاری نرم افزار از نامی یونیک برای اپلیکیشن خویش به کار گیری فرمائید.
در معنای کلمه و واژه در گویش های دیگر اعتنا فرمائید.
هرچه اسم انتخابی شما کوتاه خیس باشد برای توفیق در بازار رقابتی تکثیر نرم افزار چیره خیس خواهید بود.
از اسم های منفی برای اسم گذاری نرم افزار خویش دوری کنید.
نامی برگزینید که کنجکاوی استفاده کننده را برانگیزد.


سخن پایانی

اسم نرم افزار شما، او‌لین نامی میباشد که بوسیله یوزرها در دکان های گوگل پلی و اپل استور به چشم می خورد. در حالتی‌که می‌خواهید در ارائه نرم‌افزار مربوط به بیزنس خویش چیره کار فرمایید، از التفات گزینش اسم درست اپلیکیشن، دیده پوشی نکنید.
دیدنی ترین ایده های پیاده سازی نرم افزار | ایده بگیرید و پیاده سازی فرمایید
1. نرم افزار (Augmentedreality)حقیقت افزوده، که به شما امداد می‌نماید اتاق خویش را پیاده سازی فرمایید
یکی‌از نگرانی‌ها در هنگام خرید مبلمان یا این که هرنوع چیدمان داخلی این میباشد که آیا فرآورده برای فضای شما مطلوب میباشد و در کجا خوب به حیث میرسد . نرم‌افزار Augmented reality به شما یاری می‌نماید دکورا سیون اتاق خویش را با استعمال از دوربین موبایلتان و ارائه سبک سه آتی از فضای متبوع روی تلفن همراه هوشمند خویش پیاده سازی فرمائید و روش قرار گیری مبلمان و دیگر وسایل دکورا سیون را در آن ملاحظه کنید و شایسته ترین دکوراسیون را تعیین فرمائید . این نرم‌افزار میتواند حتی با وب سایت‌های خرید گوناگون هم شرکت کردن داشته باشد و مخاطب قادر است مال متبوع خویش را مستقیما از نرم افزار پیشنهاد دهد .

2. اپلیکیشن نسخه برداری و تبدیل به pdf
درین App به مکان رفتن به یک دکان برای کپی تصاحب کردن از مدارک تبدیل آن ها به PDF، این امکان ارائه می گردد تا بتوانید با دوربین موبایلتان از مدارک خویش کپی بگیرید و در‌این اپ آن را PDF کرده و در موبایل خویش ذخیره فرمایید. با این فعالیت می توانید رسیدها، اوراق، یادداشت و غیره را روی گوشی خویش نگه دارید. این نرم افزار به شما اذن می دهد تا با‌گاز مدارک خویش را در کیفیت خوب کپی کرده و یا این که آن‌ها‌را تحت عنوان فولدر‌های PDF یا این که JPEG ارسال نمایید.
3. نرم افزار در اختیار گرفتن تندستی و طراحی برنامه برای رژیم غذایی
این app تن درستی شمارا به طور روزمره رسیدگی میکند و رژیم غذایی مطلوب که می بایست برای سلامت ماندن مصرف فرمائید را توصیه می‌دهد. این نرم افزار امر العمل‌های غذایی که بوسیله آشپزان حرفه‌ای ارائه میشود، را دراختیارتان قرار می‌دهد . شما می توانید نرم‌افزار را با حالت تن درستی خویش تهیه و تنظیم فرمایید برای مثال در شرایطی که بیماری قلبی دارید می توانید آیین نامه های مرتبط با سالم قلب خویش را بگیرید . این اپلیکیشن می‌تواند با دکان های مواد غذایی همیاری نماید تا مواد غذایی مطلوب با رژیم غذایی تان را به طور آنلاین پیشنهاد دهید تا به دستتان رسد.
4. اپلیکیشن زمانبندی خطوط ریلی
شهروندان شهرهای گران قدر برای رفت و آمدهای باطن شهری و یا این که حتی برون شهری به شدت متعلق به قطارها می باشند. دیر کرد قطارها می‌تواند به صورت باورنکردنی برای اشخاص اضطراب و درهم ریختگی کم عقل ساخت‌و‌ساز نماید چون شما نمیدانید تا چه برهه زمانی بایستی طاقت فرمایید و درانتظار قطار بمانید یااینکه شیوه دیگری را چهت نیل به مقصد گزینش فرمایید . Application زمانبندی خطوط ریلی می تواند محل ظریف قطار و مجال وصال آن را به شما استحضار بدهد، بدین ترتیب در صورتیکه یک وعده دیدار اضطراری دارید می توانید با مراجعه به نرم‌افزار زمانبندی خطوط تصمیم گیری فرمایید که با اتوبوس مهاجرت نمائید یا این که یک ماشین کرایه ای بگیرید .

5. Application یادگیری گویش
این اپلیکیشن به لهجه آموزان این قابلیت و امکان را می‌دهد که هر زبانی که مد حیث دارا‌هستند را به یاری این اپ خاطر بگیرند. این نرم‌افزار دارنده سطح های متفاوت گویش میباشد که سطح نخستین آن خاطر گیری حروف الفبا لهجه مد لحاظ میباشد و سطح ها توسعه یافته مشمول فراگیری مکالمات بی نقص میباشد. این appکاربردی قادر است برای گویش آموزان تلفظ با صدا را فعال نماید تا لهجه آموزان بدانند که کلمه ها چه گونه ادا می شوند .

6. نرم افزار معنی کننده صوتی
یکی نگرانی‌های اساسی برای عده ای که به سوا کشورشان هجرت میکنند ، شناخت نداشتن با گویش مرزوبوم مقصد و برقراری رابطه کلامی با عموم آنجاست . Voice translation app میتواند کلام های شمارا به لهجه سرزمین متبوع ترجمه نماید. همینطور این نرم افزار کاربردی می تواند عکس این مسئله را نیز اعمال دهد یعنی صحبتهای مسافرا ن فرنگی را به لهجه سرزمین شما ترجمه کند.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


دلایل التفات ورقه فرود برای نرم افزار‌های تلفن همراه
پیاده سازی نرم افزار اندروید بیشتر از سایر سیستم استدلال‌های تلفن همراه با استقبال یوزرها مواجه شد‌ه‌است. چون دستگاه‌های گوشی اندرویدی که امکان مدد از این اپ را دارا هستند؛ روز آپدیت در هم اکنون ساخت‌و‌ساز و گسترش می باشند، براین اساس دقت به ساخت و ساز صفحه های فرود برای نرم افزار‌هایی که از این سیستم برهان پناه می‌نمایند، بسیار عنایت طراحی اپلیکیشن در مشهد  داراست.

از هدف ها استخراج ‌و فعالیت خویش امان نمائید
صفحه ها فرود به صاحبان دستیابی و امور در افزایش سطح تولید ها خویش یاری می‌نماید تا مشتریان تازه را جذب و با تولید رابطه آنلاین با یوزرها در کسب به یک بازار تجاری لبریز رونق سبب ارتقا فروش کسب و کار‌ها گردد. همینطور، لندینگ یا این که کاغذ فرود به اندازه‌گیری معیار توفیق استراتژی‌های دستیابی ‌و امور از روش گردآوری‌آوری داده ها ظریف در بازار یاری کننده میباشد.
تقویت بیانات
متخصصان بازاریابی می گویند که صفحه ها فرود به ارتقاء مکالمات در کانال یاری می‌نمایند. این دستور فقط به‌این استدلال واقعه میفتد که صفحه های ورودی یک کال تو اکشن به بازدید کنندگان در کاغذ ارائه می دهند که‌این شغل را برای استفاده کننده راحت می‌نماید و مشتریان میتوانند به راحتی روی آن کلیک کرده و مبادرت مطلوب را اجرا دهند. این فرمان منجر تولید رابطه بیشتر دربین مشتریان و دستیابی ‌و عمل گردیده و باعث به فروش فراتر می شود.
بهبود درایت از مارک
کمپانی‌ها در دعوا بازاریابی نرم افزار برای برندسازی خویش، یک شیت فرود برای نرم افزار شان پیاده سازی می‌نمایند. طراحان نرم‌افزار‌های تلفن همراه میتوانند این صفحه ها را با یک لحن، مدل و ظواهر منحصر پیاده سازی کرده تا دیده‌انداز و رسالت مارک را منعکس نماید. این فعالیت طبیعتا به ارتقاء بها مارک در بازار یاری می‌نماید و شما تحت عنوان صاحب و مالک تجارت میتوانید جلوتر از رقبای خویش قرار بگیرید.
حمایت آنلاین از مخاطبین
حمایت آنلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان از APP به مخاطب و بعد از آن به خریداران بالقوه ضروری میباشد. می‌اقتدار از صفحه های لندینگ برای هدایت بی واسطه کاربر به گروه سرویس ها فروش به کار گرفت و آنان میتوانند درخواست‌های خریداران را با سهولت حل نمایند. توسعه و گسترش دهندگان اپ کاربردی همینطور می توانند نصیب FAQ را به صفحه ها فرود اضافه نمایند که اشخاص به راحتی جواب رایج‌ترین سوال‌های مربوط به نرم افزار را در آنجا پیدا نمایند.

داده ها ارجاعی نفیس
استحصال و امور می توانند زمان‌های پرورش خویش را با داده ها ارجاعی ارتقاء دهند. در صورتی‌که چه یکسری پلتفرم در وب وجود دارااست البته هنگامی درباره یک ارجاع ارگانیک سخن میکنیم صفحه ها فرود صرفا جواب قابل‌ پشت گرمی می باشند. این داده ها را می‌قدرت به راحتی با ابزارهای توسعه یافته مانند گوگل آنالیتیکس تجزیه و ارزیابی کرد که‌این عمل به بسط دهندگان نرم افزار امداد می‌نماید تا پلتفرم خویش را برای مخاطبان غرض در بازار تبلیغ نمایند.
ماجرا خویش را به اشتراک بگذارید
Landing page را می‌قدرت به نحوه‌ای خلاقانه پیاده سازی کرد تا اعتنا بازدیدکننده را به بیزنس شما جلب نماید. شما می توانید قصه استخراج‌ و شغل خویش را درین صفحه ها به اشتراک بگذارید. برای این فعالیت از یک مدل دیدنی و محاوره‌ای استعمال نمایید که میتواند سبب ساز گردد مخاطبان به برگه شما جذب شوند. بگذارید یوزرها بیشتر درباره‌ی این که چطور پیاده سازی این نرم‌افزار به ذهنیت شما رسیده و هدفتان از پیاده سازی آن چه بوده میباشد، بدانند.
ارتقاء دسترسی به نرم افزار
قابلیت و امکان ارتقا دسترسی به اپلیکیشن شما با اضافه کردن ویدئوهای خلاقانه به ورقه فرود وجود دارااست. این ویدئوها برای مخاطبانی موءثر می باشند که عشق و علاقه‌ای به صرف فرصت زیاد برای تلاوت داده ها در صفحه های فرود ندارند. حقیقت این میباشد که چنانچه ویدئوهای دیدنی و آموزنده را به برگه لندینگ اپ خویش اضافه نمائید، منجر جلب اعتنا بیشتر استفاده کننده به مارک شما شود. فیلم‌های بی آلایش و کوتاه ساخت‌و‌ساز کنیدکه کاربر انها را با‌گاز ببیند که‌این شغل قادر است به ارتقا نرخ تبدیل یاری دهد. همینطور اشتراک گذاری آنان راحت‌خیس گردیده و چنین نرم‌افزار شما در بازار عالی چشم می‌گردد.


هدف ها ساخت‌و‌ساز لندینگ پیج:
جذب و تبدیل ترافیک (داشتن نرخ تبدیل بالا)

دسترسی به داده ها یوزرها برای برقراری رابطه با آن ها و گردآوری لید (ساخت‌و‌ساز رابطه اول با گردآوری دیتا از روش اخذ فولدر بدون‌پول، زمان آموزشی بدون‌پول، اخذ تخفیف و...)

ارتقا بازدید و همینطور فروش بالا در اشکال کمپین‌ها (معرفی فرآورده و فروش بدون واسطه)

گونه های صفحه ها فرود
بسته به خصوصیت‌ها و اهدافی یک بیزنس، شاهد صفحه های فرود متفاوتی خواهید بود ولی در واقع ۳ نوع از این صفحه های وجود دارااست:

صفحه های فرود ایجاد لید (Lead Generation Landing Pages)
این صفحه های که صفحه های lead gen یا این که lead capture نامیده می شوند، از یک هیبت برای اخذ اطلاعاتی مانند اسم، نشانی آدرس اینترنتی و یا این که هر نوع داده ها دیگری به کارگیری می‌نمایند و صرفا هدفشان هم عده‌آوری داده ها یوزرها میباشد. یوزرها در قبال دادان داده ها، چیزی بدون‌پول مثل pdf کتاب الکترونیکی اخذ می‌نمایند.

صفحه ها فرود از روش کلیک (Clickthrough Landing Pages)
این صفحه ها فقط برای متقاعد کردن مخاطب برای کلیک روی یک لینک و پیوند خاص و بعد ارجاع دادن وی به ورقه‌ای خاص برای معرفی یک فرآورده یاور با جزئیات میباشد. معمولا این صفحه های یک دکمه بی آلایش برای مبادرت به کار دارا‌هستند که گشوده روئت کرد کننده را مستقیما به درگاه پرداخت هدایت می‌نمایند تا یک معامله را جاری ساختن دهد. به این ترتیب شما میتوانید در‌این کاغذ، استفاده کننده را متقاعد به تصمیم گیری پایانی برای خرید کنید.

صفحه های فرود آپت این (Opt-In Landing Pages)
این صفحه ها که به اختصار Opt-in Page هم اسم دارا‌هستند، صفحه ها فرودی می‌باشند که دارنده نصیب‌هایی از تارنما همچون هدر، فوتر و سایدبار میباشند. برخلاف تمجید لندینگ پیج که در صدر توضیح دادیم، در اصلً این نوع صفحه های فرود در یکجا به طور فرمی در صفخات متعدد وبسایت قرار داده می گردند. در کل این نوع از صفحه ها فرود، جداگانه از طرح مهم وبسایت نیستند.

تفاوت در میان شیت اساسی (homepage) و ورقه فرود (landing page)
صولاً هیچ کدام از نصیب‌های تارنما همچون هدر، فوتر و سایدبار در صفحه ها فرود نیست و یوزرها از روش تبلیغات، بنرها، موتورهای کاوش، کانال‌های اجتماعی و … بدین صفحه ها هدایت گردیده و با یک توصیه جالب روبرو میشوند.

برگه اساسی می تواند تعداد پیوند‌های متعددی داشته باشد البته صفحه ها مقصد تنها یک لینک و پیوند دارااست. برخلاف شیت اساسی که ده‌ها گزینه حواسپرتی بالقوه داراست، شیت‌فرود بسیار متمرکز میباشد. داشتن پیوند‌های کمتر در‌این کاغذ، تبدیل استفاده کننده به مشتری را ارتقاء می دهد چون تعداد گزینش کمتری وجود داراست که بازدیدکنندگان را از مبادرت به کار به دور می‌نماید. به همین ادله بازاریابان خبره مدام از یک شیت‌فروداختصاصی تحت عنوان مقصد فرود یوزرها به کارگیری می‌نمایند.

مطمئناً کاغذ مهم شگفت انگیز به لحاظ می رسد زیرا آرم دهنده مارک شما میباشد، به بقیه افراد قابلیت و امکان میدهد طیف وسیعی از محصول ها و سرویس ها را کشف نمایند و داده ها بیشتری در زمینه‌ی کمپانی شما و قیمت‌های آن دستیابی کنند. در‌این ورقه، یک بازدید کننده میتواند به هر کجای صفحه های تارنما شما مراجعه نماید چون مورد‌های متعددی برای تعیین دارااست. (بلعکس لندینگ پیج)
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


نکات اساسی در پیاده سازی نرم افزار
با‌یقین پیش از اینکه برای پیاده سازی نرم افزار مبادرت نمایید، بایستی نکات مهمی را در لحاظ بگیرید. این نکات را در پوسته یک‌سری سوال برای شما مطرح کردیم که شما بایستی از خودتان طراحی اپلیکیشن در مشهد  بپرسید.

نرم افزار شما می بایست چه مزایایی به حصول و کارتان بیفزاید؟
برای جواب بدین پرسش تلاش نمایید مقصود خویش را مشخص و معلوم نمایید. چنانچه شما دقیقا ندانید که نرم افزار شما می بایست چه کاری اجرا دهد، بدون‌شک درپی خط مش خویش حیران خواهید شد.

استفاده کننده و بازار مقصود خویش را مشخص و معلوم فرمائید
این پرسش یکی مهم ترین سوال هایی میباشد که پیش از مبادرت برای ساخت نرم افزار می بایست از خودتان بپرسید. معین کردن استفاده کننده و بازار مقصود پیرو، کارتان را بی آلایش و هدفمندتر خواهد کرد.

چرا استفاده کننده بایستی از نرم افزار شما به کار گیری نماید؟
با دقت به اینکه امروزه نرم افزار های خیلی متعددی در دسترس عموم میباشند، چرا یوزرها می بایست از برنامه شما به کارگیری نمایند؟ چه خصوصیت خاصی دارید که می‌توانید به آن‌ها در جهت رفع نیازهایشان امداد فرمایید؟

آیا در زمینه ی بازاریابی نرم‌افزار و شیوه های آن داده ها دارید؟
داشتن یک نرم افزار اعتبار متعددی به تجارت شما می‌دهد، ولی این اعتبار وقتی قابل لمس می‌باشد که شما بتوانید یوزرها را به سمت استعمال از نرم افزار خودتان سوق دهید.
آیا طرحی برای پیشرفت نرم افزار تجاری خویش دارید؟ میزان دارایی کافی برای این زمینه در حیث گرفته اید؟
قطعا این نکته را می دانید که صاحبان نرم افزار های غالب جهان، هرچند وقت یکبار یک ورژن نو از اپلیکیشن خویش ارائه می‌دهند و خصوصیت های جدیدی به آن اضافه میکنند. براین اساس توسعه و گسترش نرم افزار را می بایست نصیب اساسی و مستقل ناپذیر بدانید. خوب میباشد از همین آغاز به تفکر این مورد باشید و دارایی مایحتاج آن را در حیث بگیرید.

پس از اینکه توانستید برای این سوال ها، جواب های قابل قبولی پیدا نمایید، آنوقت می توانید به تامل پیاده سازی نرم افزار باشید.

ساخت نرم افزار چه مراحلی دارااست؟
بعداز کشف کردن جواب مطلوب برای سوال های بالا و پیش از اینکه مرحله کد نویسی و پیاده سازی اپلیکیشن تلفن همراه آغاز گردد، می بایست مراحلی را جاری ساختن دهید تا در پی روش اشتباهات کمتری داشته باشید. در پی این فرآیند را برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

ایده ای که برای نرم افزار خویش در حیث دارید را روی برگه آورید
در واقعیت این قسمت دارنده دو بخش است. در نصیب اولیه می بایست امکاناتی که برای برنامه گوشی خویش در لحاظ دارید را جاری ساختن نمائید. در نصیب دوم به‌این تصور کنید که یوزرها چه گونه قرار میباشد از اپلیکیشن تجاری شما استعمال نمایند. از جمله در‌صورتی‌که قصد دارید یک نرم‌افزار تلفن همراه فروشگاهی داشته باشید قطعا بایستی تجهیزات ذیل را در لحاظ بگیرید.

نام نویسی و ورود استفاده کننده
سبد خرید
فرآیند خرید
عکس محصول ها به یاور توضیحات
قابلیت و امکان کاوش
مجموعه بندی محصول ها
منوها
و ...
با روی برگه آوردن نظرها و تفکراتی که دارید، زمانی که بایستی یک شخص دارای تخصص یا این که اپلیکیشن نویس مشورت کردن نمائید، وی خیلی خوب قادر است شمارا موعظه نماید.

طرح گرافیکی که در لحاظ دارید را بسازید یا این که دستکم آن را نگارگری فرمایید
اپ نویس در ذهنیت شما وجود ندارد و اقتدار قرائت ذهنیت شما را ندارد، همینطور ساخت‌و‌ساز طرح گرافیکی اول به نرم افزار نویس مربوط نمیشود. براین اساس طرح گرافیکی که برای نرم افزار خویش در لحاظ دارید را ساخت‌و‌ساز فرمائید. مثلا می‌توانید موقعیت دکمه ها، محل قرار گیری لوگو، فرمت کلی منوها، فونت آیتم به کار گیری و ... را در لحاظ بگیرید و با اعتنا به آنان طرح گرافیکی خویش را تولید نمائید. پیشنهاد می‌کنیم این عمل را به طبع جاری ساختن دهید، چون رابط و تجربیات کاربری ( UI/UX) یک کدام از مهم‌ترین قسمت های هر نرم افزار میباشد.

شیوه تولید نرم افزار خویش را پیدا نمایید
نحوه های متعددی برای پیاده سازی نرم افزار در مشهد و شهرهای دیگر وجود داراست، در‌صورتی‌که خودتان به اپ نویسی عشق و علاقه دارید یا این که دولوپر می باشید، می‌توانید خودتان شغل را آغاز نمائید. در صورتی‌که در گروه خویش طراح نرم افزار دارید مطلقا عمل را به وی بسپارید. ولی در صورتی‌که ایراد مالی ندارید می‌توانید با یک کمپانی برای این زمینه همیاری نمائید. با یک سرچ بی آلایش در گوگل موسسات متعددی را می توانید پیدا فرمایید، کافیست آغاز برخی از مثال شغل های آنان را دانلود نمائید و آن گاه برای گزینش کمپانی تصمیم گیری نمائید.
اما وبسایت هایی هم وجود داراست که سوای نیاز به کدنویسی می توانند یک نرم افزار برای شما فراهم نمایند. شیوه های گوناگون را نظارت فرمائید، بعد برای شیوه ساخت اپلیکیشن خویش، تصمیم گیری نمایید.

آزمایش نرم افزار
یک کدام از مهم ترین روند ساخت و ساز هر نرم افزار، مرحله آزمایش و باگ گیری آن میباشد. این مرحله را بایستی در زمان یک سری دفعه پیش از نشر ایفا دهید. به فرد یا این که تیم اپ نویسی برای وجود بعضا از باگ های نخستین خلل نگیرید، چون مدام خطاها کوچکی می‌باشد که از نظر دولوپرها مخفی می‌ماند. شما تحت عنوان صاحب و مالک نرم افزار وظیفه دارید تک تک مناطق و اجزای آن را رسیدگی فرمایید و در شکل مشاهده اختلال آن را به نرم افزار نویس خویش استحضار دهید.

با‌یقین هیچکدام از ما از یک نرم افزار مملو از نقص‌ خوشمان نمی آید. در شرایطی که استفاده کننده با این ایرادها مواجه گردد، ممکن میباشد دیگر هیچ وقت به سمت نرم افزار شما نیاید و عملا یک مشتری را از دست می دهید. پس به طبع پیش از تکثیر نرم افزار، چندبار آن را آزمایش و باگ گیری نمائید.

حرف آخر

همانگونه که در‌این مقاله گفتیم، تکنیک ها و نحوه های متعددی برای پیاده سازی نرم افزار وجود داراست که با اعتنا به واحد سنجش میزان دارایی شما و امکاناتی که در حیث دارید، خروجی های مختلفی هم دارا‌هستند.

ما درین نوشته در باب فرآیند ساخت‌و‌ساز نرم افزار تلفن همراه، که دربرگیرنده پژوهش و پژوهش، طراحی طرح نخستین، و ... حرف کردیم. بدین ترتیب درصورتی که قصد پیاده سازی نرم افزار در مشهد یا این که شهرهای دیگر را دارید نکات نقل شده در‌این نوشته‌ی علمی را مطلقا رعایت نمائید تا به دنبال رویکرد به توفیق های بیشتری دست پیدا نمائید. امید داریم این نکات و مطالب ارائه گردیده درین نوشته ی علمی برای شما عزیزان موثر باشد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


نقاط ضعف
مزای این نحوه بسیار زیاد بود، البته این سبک فارغ از عیب نمی‌باشد و دارنده نقاط ضعفی میباشد. بد وجود ندارد با نقاط ضعف این طراحی اپلیکیشن در مشهد  سبک هم آشنا گردید.

عدم حمایت فنی از متاع
شاید بشود اعلام‌کرد که حفاظت فنی از این جنس ایراد یا این که در اکثر موردها غیرممکن میباشد. چون ممکن میباشد هر کاربری که در هر مکان این کره خاکی وجود دارااست، دست به تغییرات دلخواه خویش روی برنامه بزند. مسلما کمپانی تولید کننده از پوشش دادن این تغییرات عاجز میباشد، برای همین امان فنی دراین مکان معنا نمی دهد.

قابلیت و امکان سوء به کار گیری و کاهش امنیت
هنگامی که اپ به طور منبع گشوده در چنگ مردم قرار میگیرد، بایستی انتظار اینگونه بی اخلاقی هایی را داشت. بدین وسیله بسط دهنده یا این که اپلیکیشن نویسی که خوی حرفه‌ای کاری را رعایت نمی نماید، طرحی که با داده ها اساسی یوزرها سروکار داراست را تغییر و تحول داده و از آن سوء استعمال می نماید.

از جمله اپلیکیشن تلگرام که ورژن های غیررسمی متعددی برای این اپلیکیشن ساخت گردیده، بعید وجود ندارد که ورژن های غیرقانونی دارنده باگ امنیتی باشند و مشکلاتی را برای یوزرها مهیا آورند.
اثر پیاده سازی نرم افزار بر تجارت های خرد
یک کدام از راه‌حل هایی که امروزه قادر است شمارا به بهره بیشتر برساند پیاده سازی نرم افزار است. با این فعالیت شما خیر فقط مشتریان قدیم خویش را شگفت زده میکنید، بلکه می‌توانید روی مشتریان نو هم اکانت نمایید. چون امروزه اکثر عمل ها از روش نرم افزار های تلفن همراه ایفا می گردد. همینطور دیگر کمتر کسی به طور حضوری شغل های روز مره خویش را ایفا میدهد. یکی نرم افزار های رمز شناس درین حوزه را می اقتدار دیجی محصول دانست که توانسته نیاز قشر اکثر اشخاص جامعه را جواب بدهد.

مثال فرنگی این سبک آمازون است که معرف حضور مجموع اشخاص دنیا میباشد. شما با پیاده سازی برنامه برای بیزنس خویش، میتوانید از مزیت هایی برخوردار گردید که تا به درحال حاضر به آن اندیشه هم نکرده بودید. این مزایا دربرگیرنده لیست تحت میگردد:

شناسایی بازار غرض و تمرکز روی آن، با پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار قابلیت و امکان پذیر می گردد.
مایحتاج وجود ندارد شما استراتژی های تازه را تجربیات فرمائید. بلکه کارایی نمایید، با گزینش استراتژی های پیروز تجارب گردیده روی پروژه خویش، هدفمند خیس عمل را جلو ببرید.
زمانیکه شما پیاده سازی نرم افزار را اجرا می دهید. ضمن مشتریان محلی خویش، روی مشتریان مجموع شهر و حتی استان های دیگر هم میتوانید اکانت نمایید. با این فعالیت جمعیت بیشتری میتوانند از شما سرویس ها اخذ کرده و شما روی کیفت و سرعت خویش تمرکز نمائید.
شاید گه گاه مشتریان از شما یادشان برود و یا این که به اپلیکیشن شما راز نزنند. شما میتوانید از روش پوش نوتیفیکیشن به آن‌ها تخفیف ها و حراجی هایی که در لحاظ گرفته اید را آگهی فرمائید و آن ها را تشویق به خرید کنید.
بستر ایفا شدن کل امور در فضای آنلاین و اینترنتی آماده گردیده است. شما میتوانید با تعبیه کردن قابلیت و امکان خرید آنلاین برای مشتری ها، صرفه جویی متعددی هم در وقت خویش و هم در وقت آن ها اجرا دهید. این شغل موجب رضایت مشتریان گردیده و به توسعه و گسترش تجارت خویش یاری می‌کنید.
زمانیکه شما این روند را استارت می‌کنید، باگ و اشکالات شغل را پیدا می‌کنید. حل نمودن این خطاها خیلی ریلکس خیس از خطاها فیزیکی میباشد. از جمله وقتی که فروش شما زیر میباشد، میتوانید از روش سئو استراتژی فروش، رونق بیزنس خود را بیشتر از پیشین راز و سامان دهید.
تعامل بیشتر با مشتری هنگام پیاده سازی نرم افزار
زمانی شما پیاده سازی نرم افزار را ایفا می دهید. می‌توانید از بستری که وب برای شما مهیا کرده استعمال نماییدتا مشتریان بیشتری بتوانند با تجارت شما آشنا شوند.

با در اختیار داشتن داده ها مشتریان به عنوان مثال حیطه معاش، منزلت سنی به کار گیری کنندگان از سرویس ها یا این که تولیدها شما و جمعیت مخاطب از نرم افزار و ... میتوانید روی فروش یک جنس خاص برای نوجوانان تمرکز نمایید یا این که خدمتی ارائه کنید که برای اشخاص سالخورده اثرگذار باشد.
در مشت داشتن این داده ها، میتواند تقلبی برای شما باشد تا بتوانید شایسته ترین استراتژی ممکن برای رونق بیزنس خویش را طراحی نمائید.

وقتی که شما شیوه طراحی شایسته ترین استراتژی را بدانید، خوب می‌توانید با استفاده کننده تعامل داشته باشید. از روش این تعامل، مشتری حس شل تری با اپ شما کرده و در غایت تبدیل به یک مشتری متعهد می‌گردد.
رجوع سرمایه با پیاده سازی نرم افزار
در امر سپرده گذاری روی پیاده سازی نرم افزار مشاجره های فراوانی وجود داراست. یکی‌از مسائلی که سبب ساز دلشوره و دلواپسی اشخاص در‌این عمل می گردد، خلا دارایی کافی برای ایفا این عمل و همینطور اضطراب از طریق بازگشت سرمایه میباشد.

طبق واپسین تحقیقاتی جاری ساختن گرفته، مشخص و معلوم گردیده‌است واحد سنجش سرمایه ای که سرگرم این فعالیت می گردد؛ کمتر از یک درصد از در آمد مشاغل میباشد.

در اوایل هر کاری دلهره وجود دارااست، اعمال این شغل هم از سایر جدا نیست و نگرانی های خاص خودش را دارااست؛ اما زمانیکه شما فرآیند را شروع می زنید. در کوتاه ترین فرصت ممکن متوجه میشوید خیر صرفا فروش شما بیشتر گردیده، بلکه شما راجع به مارک سازی هم توانسته اید گام محکمی بردارید.

پس در سود سپرده گذاری روی پیاده سازی نرم افزار ضمن منطقی بودن، فروش شما‌را بالا برده و سبب ارتقاء مشتری می‌گردد. همینطور میتوانید طیف گسترده تری از مخاطبان فضای اینترنتی را پوشش دهید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


مزایای گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین
گویش تماماً بدیهی و گردآوری و جور میباشد.
شغل بیشتری قادر است صورت پذیرد چون خطوط کمتر و کدهای کمتری میبرد که نوشته خواهد شد و فرصت کمتری طراحی اپلیکیشن در مشهد  نسبت به جاوا می برد.
دسته جت برینز به صورت مداوم در درحال حاضر بهبود گویش میباشد. این موسسه بدین پروژه دارای مسئولیت میباشد ، گروه بزرگی و به طور کاملً لایق روی آن فعالیت می نماید ، دارنده یک سبک تجاری استوار میباشد.
کاتلین برای گسترش چندین پلت هیبت مطلوب میباشد.
گسترش اندروید فقط چیزی وجود ندارد که می‌توانید از Kotlin برای آن به کار گیری فرمائید. این لهجه مدد و قابلیت و امکان همیاری JavaScript را آماده می نماید ، و از به عبارتی اولِ پروژه ، گسترش دهندگان را حاذق می سازد که قسمتهای قبلی خویش را به Kotlin منتقل کرده یا این که در آن ساخت و ساز نمایند.
خلال این ، بنیانگذاران مدد Gradle را افزودند تا بتوانید پرونده های Gradle را در کاتلین بنویسید. آنان به صورت فعال در هم اکنون توسعه و گسترش Kotlin / Native می باشند که به شما قابلیت و امکان تشکیل داد نرم‌افزار های iOS را میدهد. بدین ترتیب ، حتی میتوانید اپلیکیشن های مستقر را بدین لهجه نیز بنویسید.
پیشرفت کاتلین ایمنی بیشتری را مهیا می نماید.
استدلال دیگر ایمنی سطح فراتر کاتلین در مقایسه با جاوا میباشد.


مزایای تجاری تغییر تحول کاربری به کاتلین
محافظت از اپ سهل وآسان خیس و ارزان خیس میشود.
کاتلین همینطور بسط سریعتر را تسهیل می نماید.
باگ کمتری دارااست چون کاتلین یک کد کد بسیار بدیهی و فشرده خیس ارائه میدهد که منجر می گردد کد در طی ایجاد پایدارتر و سازگارتر باشد. باگها در حین کامپایل شناسایی می‌شوند ، به این ترتیب توسعه و گسترش دهندگان میتوانند پیش از فرصت اعمال اشتباهات را برطرف نمایند.
همینطور با کد جاوا مو جود هم خوانی دارااست.
کاتلین 100٪ لهجه اپلیکیشن نویسی قابل تعاملی با جاوا میباشد. با جاوا و کلیه ابزارها و چارچوب های مرتبط سازگار میباشد که قابلیت و امکان تغییر و تحول قدم به قدم کاتلین را مهیا می نماید. در حالتی‌که مال شما تنها در کاتلین قابل تایپ کردن نباشد ، می اقتدار هم‌زمان از هر دو لهجه به راحتی استفاده نمود.

معایب گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین
هیچ چیز بدون نقص وجود ندارد و کاتلین نیز جدا نیست. به این ترتیب پیش از پیش گویی معایب آن ، شتاب نکنید که از آن استعمال نمائید.با اینکه کاتلین و جاوا مشابه به هم میباشند ، البته اساسا آن ها دو لهجه متفاوت می باشند. در صورتی‌که طرز کمپانی خویش را برای توسعه و گسترش نرم‌افزار Android را تغییر و تحول دهید ، هزینه بیشتری برای فراگیری دسته نیاز دارید که کاتلین را حافظه بگیرید زیرا گسترش دهندگان کارکشته نخواهند بود سوای گذاشتن وقت معدود کاتلین را حافظه بگیرند و تخت‌گاز از یک کدام از به دیگری تغییر‌و تحول جای دهند.

یک‌سری نمونه از کد نویسی در فضا گویش اپ نویسی کاتلین
در پایین نمونه هایی با لهجه کاتلین میبیند.(به گزارش وب سایت قانونی کاتلین)
او‌لین که یک تابع میباشد که متن hello world را نشانه می‌دهد.

}( {(\"!println( \"Hello World}
دو‌مین نمونه به عبارتی تابع نمونه اولیه میباشد که یک hello world را چاپ میکند البته از طریق object-oriented

}(class Greeter(val name: String
}()fun greet
;(\"{println(\"Hello, $ {name
{
{

}(
()Greeter(args[0]).greet

{
عده بندی
در اینجا به معرفی لهجه نرم‌افزار نویسی کاتلین پرداختیم و با مزایای لهجه نرم افزار نویسی کاتلین آشنا شدیم قضیه حائز اهمیتی که میتوان به آن اشاره نمود این میباشد که تعداد برنامه نویس ها اندروید که از گویش کاتلین به کار گیری میکنند با‌گاز در اکنون ارتقاء میباشد و ممکن میباشد در بعدی کاتلین جایگزین جاوا خواهد شد از طرفی به جهت تامین گوگل از آن می تواند تعیین قابل قبولی باشد فعلا هر دو لهجه کاتلین و جاوا کاربرد دارا‌هستند و طبق مزیت هایی که برای گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین برشمردیم همانند وضوح و آپ دیت بودن و یک‌سری پلت فرمی بودن ، قابلیت و امکان همیاری با جاوا و همینطور استعمال از آن به طور محلی و ایمنی بیشتر و همخوانی با کد جاوا و … عالی میباشد این گویش را حافظه بگیرید تا در اپلیکیشن نویسی نرم افزار از آن به کارگیری نمائید ، در فیض برای گزینش و یادگیری گویش اپ نویسی اندروید بهتراست بدین نکات اعتنا نمایید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


۲. BlueStacks
این اپ یکی شایسته ترین‌ها در این باره میباشد و شاید بتوان آن را پایدارترین مشابه‌ ساز اندروید نامید. BlueStacks به طور کامل مجانی بوده و هیچ‌سیرتکامل مزاحمتی را هنگام عمل برای‌تان ساخت‌و‌ساز نخواهد کرد. بعضی اوقات شاهد تبلیغاتی در فضا آن هستیم که با جدا اتصال دستگاه به وب می‌قدرت تا حد متعددی  طراحی اپلیکیشن در مشهد نیز از شر آنان خلاص شد.

اما شما می توانید با پرداخت پولی مشخص و معلوم به‌طور کلی تبلیغات را کنار بگذارید. این نرم افزار نیاز به مشقت بار‌افزار خاصی برای ایفا ندارد و می‌قدرت از آن در سیستم‌های نسبتا دیرین نیز بهره مند شد. با این‌حالا و برای اجرای خوب اپ‌ها، خوب میباشد که از کارت گرافیک قدرتمندی منفعت بگیرید. نکته جذاب در BlueStacks قابلیت و امکان همگام‌سازی نرم افزار‌ها بر روی تلفن همراه‌های اندرویدی میباشد. برای دانلود می توانید از اینترنت‌وب سایت قانونی این نرم افزار به کارگیری نمائید.
۳. Andy Operating System
این اپلیکیشن تا حدی نسبت به دو مشابه‌ ساز قبل گوناگون میباشد. در واقع شاهد ترکیبی از ورژن‌های گوناگون سیستم‌استدلال اندروید هستیم که اما پایداری خیر را استفاده کننده میتواند با آن تجارب نماید. این اپلیکیشن به‌نیکی از موس و صفحه کلید حفاظت می‌نماید. برای کاربری خانگی بدون پول میباشد. البته در صورتی بخواهید از آن در جهت عمل‌های تجاری به کار گیری فرمایید می‌بایست هزینه‌ مشخصی را بپردازید.

Andy همگام‌سازی خیر با تلفن همراه شما داشته و این قابلیت را دارید که از تلفن همراه خودتان به‌‌تیتر یک ریموت در دست گرفتن برای آن استعمال نمائید. و یا این که از روش موبایل به پوشه‌های داخل کامپیوتر دسترسی داشته باشید که در نوع خودش جذاب میباشد. ( برای دانلود کردن این مشابه ساز بدین لینک و پیوند رجوع‌کنید.)

۴. Remix سیستم عامل Player
ریمیکس نیز همانند نرم‌افزار‌های پیشین یک مشابه‌ ساز اندروید بر روی ویندوز میباشد، با این تفاوت که برای گیمرها با صرفه گردیده. یعنی این مشابه ساز کل همت خودش را کرده تا اجرای سرازیر و سوای دردسر بازی‌های اندرویدی را بر روی سیستم ادله ویندوز ممکن سازد. شما حتی قابلیت اجرای یک‌سری بازی به طور به طور همزمان را نیز در ریمیکس تجربیات خواهید کرد. این نرم‌افزار با جدیدترین تکنولوژی Android Studio درست شده و ضمانت می‌نماید که با سرعت بالایی عمل شما راه و روش بیندازد.

۵. Genymotion
برخلاف مشابه سازهای پیشین، این نرم‌افزار برای گسترش دهندگان باصرفه گردیده است. در حالتی که شما یک نرم افزار نویس و یا این که توسعه و گسترش دهنده اندروید می‌باشید، میتوانید اپلیکیشن خودتان را درین مشابه ساز و بر روی ورژن‌های مختلفی از اندروید آزمایش فرمایید. Genymotion با افزونه‌‌ها و تجهیزات پیش‌فرض اکثری هم پا گردیده و یک مورد ایده‌آل برای گسترش دهندگان میباشد. ولی این مشابه ساز با VirtualBox فعالیت می نماید و برای انجام نیاز داراست که از پیش این اپلیکیشن را نصب کرده باشید. این مشابه ساز را می توانید از اینجا دانلود فرمائید.

۶. آرکان ARChon
در‌پی‌ی گفت و گو در زمینه‌ی android emulators، قصد داریم مشابه ساز آرکان را معرفی کنیم. آرکان یک مشابه ساز بدون پول است که با بقیه مشابه سازها بسیار مختلف میباشد. ARChon اساسا یک پلاگین برای مرورگر کروم است که به کاربرانش اذن می‌دهد نرم افزار های اندرویدی را بر روی مرورگر کروم خویش نصب نمایند.

۷. معرفی مشابه ساز اندروید AMIDuOS
۶ مشابه ساز قبل که معرفی کردیم، از مشابه سازهای بدون‌پول بودند. AMIDuOS یک مشابه ساز غیر بدون پول است، که دارنده دو ورژن میباشد. ورژن نخستین آن از اندروید 4.3 لوبیای ژله‌ای و ورژن دوم از اندروید 5.0 آبنبات چوبی نگهبانی می نماید. البته شاید نقطه ضعف این مشابه ساز غیر بدون پول بودن هر دو ورژن آن باشد.

این مشابه ساز بسیار پرقدرت میباشد و برای دسترسی به ورژن دارنده اندروید 4.3 بایستی مبلغ 10 دلار و برای ورژن اندروید 5.0 مبلغ 15 دلار را پرداخت کنید. با پرداخت این مبالغ دیگر از تبلیغات و خرید های باطن طرحی خبری نخواهد بود و خواهید توانست اکثر نرم‌افزار های اندروید را بر روی این جنس نصب کنید.

برای آنکه دسترسی بسیار سریع و با توان گرافیک بالا داشته باشید این مشابه ساز از عجله دهنده 3D سود می‌برد. هواخواهی از درایور OpenGL درین مشابه ساز منجر گردیده است تا بازی های اندرویدی با بالاترین چگونگی به اکران در آیند. از خصوصیت های دیگر این مشابه ساز مدد از درایور های گوناگون لپتاپ و کامپیوتر مانند دوربین، میکروفون، حسگر فروغ و روشنایی محیطی و …. میباشد. همین AMIDuOS را به یکی پرطرفدارترین تولیدات بازار تبدیل نموده است.

راه‌اندازی و استارت فعالیت با این مشابه ساز یه خرده مشقت بار میباشد. ولی در شرایطی که به نیکی آن را فرا گیرید از به کار بستن از آن لذت خواهید موفقیت. یکی خصوصیت های خاص این متاع سازش آن با سیستم دلیل های ویندوز، مک وی اس و لینوکس است. از معایب این مشابه ساز می توان به عدم اجرای نرم افزار های هنگفت در آن اشاره نمود.

۸. معرفی VirtualBox
تا به امروز به مواقعی اشاره شد‌ه‌است که به طور بدون واسطه می توانستید آن‌ها‌را اعمال نمائید. البته VirtualBox چنین وجود ندارد. VirtualBox این اذن را به یوزرها خویش می‌دهد تا در کنار سیستم استدلال اساسی از یک سیستم عاملی دیگر نیز بتواند استعمال فرمایید. براین اساس خلال نصب VirtualBox شما نیاز خواهید داشت تا یک فولدر ISO سیستم دلیل اندروید را نیز داشته باشید.

قبلی خیس به‌این مسئله اشاره شد که مشابه سازها، از سیستم ادله ویندوز یا این که مک و حتی هر دو سیستم دلیل مدد می نمایند. ولی VirtualBox ضمن هواخواهی از سیستم برهان مک و ویندوز، امکان نگهبانی از ذیل شاخه های متفاوت لینوکس را نیز داراست. از این لحاظ برتری نسبی نسبت به بقیه مشابه سازها داشته باشد.

۹. معرفی مشابه ساز اندروید Android Studio
این مشابه ساز Android Studio اسم داراست. اندروید استودیو سازش بسیار بالایی با ویندوز 7، 8 و 10 داراست به نحوی که مخاطب به سادگی می‌تواند نرم افزار ها را خیلی سرازیر به جاری ساختن در بیاورد. ولی نکته حائض اهمیت فرایند بسیار خلل نصب آن است که به هیچ وجه به یوزرها معمولی این مشابه ساز را پیشنهاد نمی‌‌کنیم.

Android Studio افزونه هایی متعددی دارااست. افزونه های ضروری اندروید استودیو به طراحان اذن تشکیل داد نرم افزار را می‌دهد. مشابه سازی که درین اپلیکیشن وجود دارااست امکان های کمتری را نسبت به Genymotion در دست استفاده کننده قرار می‌دهد. چنانچه طراحان اشکال نرم افزار های اندروید بخواهند دست به معرفی مشابه سازهای اندرویدی بزنند قطعا Android Studio را در حق تقدم معرفی قرار خواهند اعطا کرد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


چه کسی طراح و توسعه و گسترش‌دهنده نرم افزار میباشد؟

اکثری از متغیرهای پیاده سازی نرم افزار، پیش از مراحل تصمیم‌گیری وارد بازی می گردند. بیشتر این موردها مرتبط با میزان دارایی اپ، جدول هنگامی، ویژگی ها فنی و اینکه بر کدام پلتفرم میخواهید شغل نمائید میباشد. پیش از اینکه حتی بتوانید شایسته ترین مورد را تعیین نمائید، مطمئن گردید که ایده نرم افزار تلفن همراه از دید متخصصان دیگر دارای اعتبار میباشد یا این که نه. وقتی که با بسط‌دهندگان و طراحان حرفه ای نرم افزار‌های موبایل فعالیت می کنید، دارایی مشخصی دارید که ممکن میباشد با محدودیت‌هایی یار باشد. در هر مرحله از فرآیند پیاده سازی، مجاز به داشتن تعداد مشخصی بازبینی و برخورد میباشید. استخدام یک شایستگی رفیعتر که می داند چه‌طور یک نرم افزار را پیاده سازی نماید سهل وآسان وجود ندارد. محافظت و مراقبت این دسته مستعد از یافتن آن دشوارتر خواهد بود چون در یک بازار رقابتی طراحی اپلیکیشن در مشهد  در حالا عمل میباشید.

مرحله دوم: بسط نرم افزار

رابط کاربری/تجارب کاربری

دو عنصر اساسی توسعه و گسترش نرم افزار که قادر است توفیق یا این که ناکامی آن را تعریف‌و‌تمجید نماید، رابط کاربری UI و تجربیات کاربری UX میباشند. این رابط کاربری رابطه متعددی با چارچوب ساختاری نرم افزار داراست، چون همه موادتشکیل دهنده نرم افزار را با هم مخلوط می‌نماید و میتواند تجربیات کاربری ایده‌آلی ساخت و ساز نماید. متعادل سازی تجربیات کاربری و رابط کاربری به شما امداد می‌نماید ترافیک ارگانیک داشته باشید.

تعیین پلتفرم با در‌حیث تصاحب کردن یوزرها احتمالی نرم افزار، دو سیستم دلیل iOS و اندروید برای غرض قرار دادن یوزرها وجود داراست. بیشتر نرم افزار‌ها در اپل استور بصورت IDE انتخابی در Xcode و Objective-C نوشته می شود. برای پیشرفت نرم افزار‌ها، هر دو شکل Xcode و iOS SDK به طور بدون پول در دسترس می باشند، البته شما برای تکثیر نرم افزار در اپل استور به یک اکانت توسعه و گسترش دهنده مربوطه نیاز دارید. گسترش نرم افزار اندروید معمولا به جاوا متکی میباشد. همینطور، گسترش‌دهندگان گرایش دارا هستند که در بعضی موردها Eclipse IDE و Kotlin را برای سیستم ادله اندروید مخلوط نمایند.

بسط MVP

ایده ساخت یک متاع به یاد ماندنی مینیمال یا این که MVP، داشتن تجارب استعمال از نرم افزار به وسیله خویش شما و بقیه ذینفعان میباشد. این عمل شما‌را محبور می‌نماید پیش از فعال‌سازی نرم افزار، به مهم ترین خصوصیت‌های نرم افزار خویش تصور کنید و همینطور هزینه‌های آن را چک فرمائید.

تست (آزمایش) بتا

تست‌های بتا مشتمل بر ول کردن یک دسته منتخب و در دست گذاشتن ورژن‌های بتا نرم افزار در دست آنها میباشد. در صورتی‌که میخواهید اپلیکیشنی به صدق شغل نماید، تست بتا می بایست در به عبارتی روند ابتدایی صورت پذیرد، چون کوشش‌های این مرحله به اشتباهات ناشی از تجربیات‌ کاربری ناقص میپردازد. براساس حاصل این امتحان، ممکن میباشد نرم افزار شما نیاز به بعضا به‌روزرسانی‌ها داشته باشد.

مرحله سوم: بعد از فعال سازی

درحالیکه دو مرحله‌ی پیشین بسیار لبریز‌عنایت می‌باشند،ولی فراموش نکنید که بازاریابی بعد از فعال سازی نیز به به عبارتی اندازه اصلی میباشد. شما بایستی برای مرحله بعد از فعال‌ساز‌ی، استراتژی‌های بازاریابی مختلفی ارائه دهید، چون ممکن میباشد با نقطه نهایی یافتن مرحله انجام، با ضررهای احتمالی مواجه گردید. درین مرحله شما میتوانید اقداماتی همانند جذب یوزرها بیشتر، دریافت برخورد از یوزرها در جهت رفع نواقص احتمالی و همینطور ارائه خصوصیت‌های عالی را جاری ساختن دهید.
مهم‌ترین نرم افزار های کاتلین
توسعه و گسترش نرم افزار‌ها و مارکت آن شغل سادگی وجود ندارد. مقدمات و مراحلی داراست. هزینه و وقتی که حصول‌وکارها به توسعه و گسترش‌ی نرم افزار‌ها تخصیص می دهند مختلف میباشد. توان و تجهیزات لهجه بسط‌ی نرم افزار‌ها بدین استدلال اصلی می‌‌گردد که‌این قابلیت و امکان را به توسعه و گسترش‌دهندگان نرم افزار می دهد که پروژه را در دوران مجال کمتری و بسیار باصرفه‌خیس به عاقبت برسانند. کاتلین از آن لهجه‌هایی میباشد که به بسط‌دهندگان نرم افزار‌های اندرویدی قابلیت می دهد تا نرم افزار‌هایی زیباتر را با کدنویسی کمتر بسازند.

می‌گردد نرم افزار‌های اندرویدی را که با گویش کاتلین گسترش داده گردیده‌اند به دو تیم تقسیم کرد: آن‌هایی که از جاوا به کاتلین هجرت کردند و آن‌هایی که ازابتدا با لهجه کاتلین نوشته شدند. مسئله این نوشته‌ی علمی معرفی نرم افزار‌هایی میباشد که کاتلین را به طور کامل یا این که در قسمت‌هایی جایگزین جاوا کردند.

نرم افزار هایی که از جاوا به کاتلین سفر کردند
در سال ۲۰‍۱۷ گوگل به طور رسمی اظهار کرد که گویش کاتلین را به‌‌تیتر گویش پیشرفت‌ی نرم افزار‌های اندرویدی تعیین نموده است. درواقع، گوگل کاتلین را به‌خیال و خاطر مزایایی که داشت جایگزین جاوا کرد. بعد از آن‌از اعلام گوگل، حصول‌وکارهای متعددی تصمیم گرفتند نرم افزار‌های اندرویدی خویش را که با جاوا درست شده بود به کاتلین منتقل نمایند.

از دلایل اصلی استحصال‌وکارها برای سفر به کاتلین این بود که بسط‌دهندگان می توانند بااستفاده‌از لهجه کاتلین اشتباهات عملکردی نرم افزار‌ها را سریع‌خیس تشخیص دهند و رفع نمایند. همین سبب ساز می شود تا تجربیات کاربری اپلیکیشن‌های بسط‌ داده گردیده با کاتلین بسیار بهبود یابد.

از دارای اسم و رسم‌ترین برنامه‌ها استارت می‌‌کنم.

۱. Pinterest
میدانم که‌این برنامه نیازی به معرفی ندارد. Pinterest از اولی اپلیکیشن‌های پر اسم و رسم میباشد که به کاتلین سفر کرد. دیدنی این میباشد که‌این هجرت گذشته‌از اعلام قانونی گوگل استارت شد. پین‌ ترست زودتر‌از سایر اپلیکیشن‌های اندرویدی متوجه مزایای کاتلین شد. گسترش‌‌دهندگان پین ترست به طور رسمی این هجرت را اعلام کردند و درباره‌‌ی آن در کانال‌های اجتماعی گوناگون کلام زدند.

پین‌ ترست کاتلین را تعیین کرد حتی بااینکه می‌دانست کاتلین درآغاز شیوه میباشد و ممکن میباشد معضل‌ها و مشکلاتی را برای این نرم افزار به‌وجود بیاورد. البته به‌نقل‌از Ryan Cooke در سال ۲۰۱۷:

ما در پین ترست با دانش به نواقض کاتلین از آن به کارگیری میکنیم و میدانیم که‌این ایرادات برطرف میشوند.

۲. Coursera
بااینکه دسترسی به Coursera برای ما اهل ایران‌ها مقداری مشقت بار میباشد، ولی اهل ایران‌ها هم درمیان ۹۲ میلیون استفاده کننده این پلتفرم فراگیری آنلاین می‌باشند. نرم افزار اندرویدی کورسرا تابه‌هم اکنون بیش‌از ۱۰ میلیون‌ نصب فعال داشته میباشد. اما نرم افزار کورسرا مانند پین ترست به طور کامل به کاتلین سفر نکرده میباشد. البته در نصیب‌هایی از این نرم افزار و برای بهبود عملکرد کلی آن از کاتلین نیز یاری گرفته گردیده است.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


چه موقع به اپلیکیشنnative نیاز دارید؟

هنگامی شما قصد دارید ابزاری را گسترش دهید که نیاز به دسترسی تجهیزات مستقر دستگاه مثل دوربین،بلندگو و نیاز به تعامل قدرتمند با سیستم ادله native دستگاه دارید،نرم افزار های native شایسته ترین آیتم برای تعیین طراحی اپلیکیشن در مشهد  میباشند.

چنانچه شما قصد دارید یک اپ بازی با گرافیک بالا کیفیت بالا صدای بهتر بسازید.

در صورتی‌که بخواهید یک اپ مثل Angry Birds و Temple Run بسازید مطمعنا با استعمال از تکنولوژی html5 به تنهایی نمیتوانید این شغل را جاری ساختن دهید. و به طور تقریب ممکن نیست و در اینده به خطاها بزرگی عکس العمل خواهید کرد پس فقط مورد نیتیو میباشد

زمانی شما نیاز به پلت هیبت های متفاوت برای اپلیکیشن ندارید و برای دستگاه خاصی تصمیم دارید اپلیکیشن بسازید.برای مثال شما می خواهید یک نرم افزار iPhone بسازید.

در صورتی‌که قصد دارید یک اپلیکیشن بانکی بسازید یا این که نیاز به درگاه پرداخت دارید،برای امنیت بیشتر از سبک های امنیتی اندروید و ios بایستی به کارگیری فرمائید کمی جز نیتیو ندارید
ضعف های اپلیکیشن نویسی به صورتNative

برای هر سیستم برهان بایستی از کد های مستقل ای مصرف شود در سود مراقبت از نرم‌افزار اسان نمیباشد.

مزایای نرم افزار نویسی هیبرید نسبت بهNative

مهم ترین مزایای اپ نویسی هیبرید قابلیت تشکیل داد یک نرم افزار و اجرای آن در سیستم ادله های متعدد میباشد. روی هم رفته تمامی سیستم ادله هایی که قابلیت اکران صفحه های اینترنتی را داشته باشند و Framework هیبرید روی آن ها نصب گردد، قابلیت اکران اپلیکیشن را دارا‌هستند. از طرف دیگر قابلیت و امکان تشکیل داد ظاهری شبیه در سیستم برهان های متفاوت به آسانی آماده میباشد.

از این رو هزینه ی بسط اپلیکیشن به طور هیبرید ارزان خیس و مراقبت از آن آسانتر و برای ایجاد کرد پروتوتایپ ها بسیار مطلوب میباشد.

ضعف های اپلیکیشن نویسی هیبرید

متاسفانه نرم‌افزار نویسی هیبرید ضعف های بزرگی داراست که سبب ساز گردیده استقبال چندانی از این برنامه ها نشود.

وسعت زیاد اپلیکیشن

اصلی ترین ایراد این طرز نرم‌افزار نویسی این میباشد که یک Framework جاوا اسکریپت که دربرگیرنده خیلی از API هاییست که ما یحتاج وجود ندارد بایستی به یار و همدم نرم‌افزار باشد. به علاوه بایستی کتابخانه های متعددی برای پیاده سازی رابط کاربری یار اپ باشد، از جمله jQuery یا این که AngularJS . همینطور این اختلال منجر ارتقاء وسعت فولدر اجرایی نرم‌افزار می‌شود.

ضعف بزگ واسط کاربری

از طرف دیگر همانندی معدود رابط کاربری اپلیکیشن و دیگر اپ های Native که سبب ساز میشود احساس قابل قبولی به یوزرها نرم‌افزار ندهد و حس ایستایی در رابط کاربری بدهد. یعنی می‌شود به اطمینان اعلام‌کرد که UI/UX این نوع اپلیکیشن ها خیلی زیر و فارغ از چگونگی مطلوب است و در شرایطی‌که که کمپانی شما یک کمپانی میانگین و به بالا است توصیه میکنیم از این نوع نرم‌افزار ها استعمال ننمایید

سرعت بارگذاری و سرعت کارایی تحت

ضعف دیگر سرعت اجرای نرم افزار و سعی ضعیف آن در برخورد به منظور های استفاده کننده میباشد.

عدم دسترسی به تجهیزات سیستم ادله

دسترسی به همگی ی تجهیزات سیستم استدلال نیست و همینطور قابلیت و امکان عدم وجود یادگرفتن و داکیومنت مطلوب هم از ضعف های این نحوه اپلیکیشن نویسی به حساب آورده می شود.

نقص‌ با مارکت ها

با وجود پذیرش بعضا از نرم افزار ها البته این اختلال گشوده هم وجود دارااست که مارکت نخواهند که بعضا از اپلیکیشن های هیبرید را پذیرش و در مارکت منتشر نکنند

امنیت تحت

نرم افزار های هیبریدی از مسایل امنیتی مثل SSL به کارگیری میکنند و از نکات امنیتی ساکن به کار گیری نمی کنند.

تلاش گرافیکی تحت

اپلیکیشن های هیبریدی که از برنامه کودکان های زیاد و جلوه های صوتی استعمال میکنند همتای اپلیکیشن های ساکن(native) کار نمی‌کنند.

ایرادات مرورگر

نرم افزار های هیبریدی فارغ از به کارگیری از اینترنت ویو قابل مشاهده در پلت هیبت های گوناگون نیستند. و در شکل عکس العمل به نقص‌ دراین باره اپلیکیشن کاربردی نیز غیر فعال یا این که با خطاها زیاد همت نادرستی را می‌دهد
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


شایسته ترین نحوه‌ها برای آزمایش و رفع نقص‌ در نرم افزار های گوشی
آزمایش نرم افزار اندروید یا این که iOS یک کدام از شغل های مهمی میباشد که تحت عنوان یک اپ نویس اندروید می بایست آن را در کلیه پروسه تشکیل داد و بسط نرم افزار در دست گرفتن و مدیر نمایید. مرحله آزمایش برنامه تلفن همراه، در واقع توفیق یک اپلیکیشن را گزینش می نماید و می بایست در هر مرحله از توسعه و گسترش نرم افزار صورت بپذیرد تا با خاطر شل نرم افزار خویش را در مارکت پلیس ها (کافه بازار، گوگل پلی، نرم‌افزار استور و …) منتشر فرمائید. این مقاله از مقاله ها آموزشی الکامکو را تا انتها دنبال نمایید تا راه و روش های آزمایش نرم‌افزار اندرویدی یا این که iOS را حافظه بگیرید. با تارنما یادگرفتن اندروید الکامکو طراحی اپلیکیشن در مشهد  همپا باشید.
آزمایش نرم افزار اندروید یا این که iOS یکی‌از شغل های مهمی میباشد که تحت عنوان یک اپ نویس اندروید بایستی آن را در همه پروسه تشکیل داد و پیشرفت نرم افزار در دست گرفتن و رئیس فرمایید. مرحله آزمایش اپ موبایل، در واقع توفیق یک نرم‌افزار را انتخاب می نماید و می بایست در هر مرحله از توسعه و گسترش نرم‌افزار صورت بپذیرد تا با خیال و خاطر شل نرم افزار خویش را در مارکت پلیس ها (کافه بازار، گوگل پلی، نرم‌افزار استور و …) منتشر نمایید. این مقاله از مقاله ها آموزشی الکامکو را تا انتها دنبال فرمائید تا رویکرد های آزمایش اپ اندرویدی یا این که iOS را حافظه بگیرید. با وب سایت یادگرفتن اندروید الکامکو همدم باشید.

نرم‌افزار های گوشی بر عالم حکمرانی می نمایند و تا سالهای آتی نیز ادامه خواهند داشت زیرا منجر شل خیس شدن امور برای ما میگردند. ما یوزرها تلفن همراه های هوشمند تمامی روزه نرم‌افزار هایی را برای خرید آنلاین، برقراری رابطه با دوستان، یادگیری یادگرفتن در مورد های متعدد و خلاصه هر چیزی که مایحتاج ماست دانلود میکنیم.

از در میان این اپلیکیشن های نصب گردیده یوزرها صرفا به اپلیکیشن های کاربردی و جالب عشق مند خواهند شد که متاسفانه خیلی از نرم‌افزار ها و یا این که گسترش دهندگان و یا این که مالک اپلیکیشن نمی توانند آنان را بخوبی به سایرافراد ارائه دهند.

اپلیکیشنی که سرعت پایینی داشته باشد، بعداز ماهها پیاده سازی، توسعه و گسترش و نشر و پس از اینکه به دست عموم رسد، طرحی میباشد که مطلقاً از دیده یوزرها می افتد.

یوزرها از اپلیکیشن هایی که نماید باشند یا این که پیاده سازی UI / UX خیر نداشته باشد تا آن‌ها‌را به ورود مجدد به اپلیکیشن جذب نماید بیزارند. پس چه گونه می‌توانید از این مطمئن گردید که نرم افزار شما در جزو آن بدترین ها وجود ندارد؟

پاسخ تماما مشخصه! آزمایش نرم افزار! آری شما بایستی نرم افزار خویش را همیشه آزمایش فرمایید. تست و ضمانت چگونگی نرم افزار تلفن همراه مرحله مهمی در چرخه قدمت برنامه میباشد چون سبب ساز احیا یک نرم‌افزار می‌گردد.

مرحله آزمایش اپ موبایل، در واقع توفیق یک اپلیکیشن را گزینش می نماید و بایستی در هر مرحله از توسعه و گسترش نرم‌افزار صورت بپذیرد. با این حالا، آزمایش ممکن میباشد دشوار باشد چون بعضی از استحصال و کارهایی که نرم افزار دارا هستند نمی دانند که از کجا آغاز نمایند.

راهنمای آزمایش نرم افزار گوشی :

در اینجا ۹ مرحله وجود دارااست که می‌توانید برای آزمایش اپ تلفن همراه آنان را دنبال فرمایید.

مرحله ۱ در آزمایش نرم افزار: طراحی برنامه (Planning)

طرح ریزی کردن اولی مرحله برای آزمایش اپ تلفن همراه هاست. پس پیش از اینکه روند آزمایش نرم افزار اندروید یا این که iOS را آغاز نمایید موردنیاز میباشد بدانید که پیشرفت دهنده پیشین یا این که فعلی نرم افزار از چه مفاد خیالی برای تست اپلیکیشن به کار گیری می نماید. براین اساس، یک فرآیندی را برای آزمایش نرم افزار معلوم نمائید و آن‌گاه آن را ادامه دهید.

مرحله ۲ در آزمایش نرم افزار: گزینش گونه های آزمایش ها (Picking the Types of Tests)

بسته به نوع نرم افزار، تصمیم گیری در زمینه ی اینکه چه نوع تستی برای اپلیکیشن شما مطلوب میباشد ضروری میباشد. آزمایش های مختلفی روی هر اپ ایفا میگردد که عبارتند از:

آزمایش فانکشنال یا این که کارکرد (Functionality Testing): این سبک آزمایش آزمایش برنامه تلفن همراه تلاش قسمت های گوناگون سیستم را آزمایش می نماید. این نوع آزمایش به روش وقوع پردازش مربوط نمیشود بلکه بیشتر نتیجه ها پردازش برایش التفات داراست.

آزمایش کاربرد پذیری (Usability Testing): درین سبک آزمایش نرم‌افزار گوشی معلوم می گردد که متاع چقدر برای یوزرها کاربردی میباشد. در واقع به یک جامعه کوچکی از یوزرها آخری نیاز داراست تا عیب و ایرادهای کاربردپذیری نرم‌افزار معلوم گردد.

آزمایش سازش (Compatibility Testing): از این سبک آزمایش اپ گوشی تحت عنوان بزاری برای سنجش و پایش سازش نرم افزار به کار گیری می‌شود.

آزمایش همت (Performance Testing): هر ت��تی که سنجشی را اعمال می دهد، و خروجی آن محدوده وسیعی از مقادیر عددیست که همگی آن‌ها تحت عنوان یک سود قابل قبول در حیث گرفته میشوند. این خروجی‌ها ممکن میباشد اندازه‌گیری مصرف انرژی، تعداد یوزرها یک سایت که به صورت برابر شغل می‌نمایند، سرعت داده‌هایی که میتواند از یک دیسک خوانده گردد، و یا این که هر چیز دیگری باشد.

آزمایش امنیت (Security Testing): کاربرانی که نرم افزار را دانلود می نمایند انتظار دارا هستند خلال تجهیزات و خصوصیت هایی که اپ دارااست امن و سلامت هم باشد. آزمایش امنیت تلفن همراه یکی چرخه های حیات برنامه SDLC میباشد.

مرحله ۳ در آزمایش نرم افزار : فراهم سازی مستندات از خروجی تصمیمات پروسه پیشین (Preparing Test Cases)

تصویب حاصل از همگی مفاد مرتبط با آزمایش در نرم افزار انجام یافته ضروری میباشد. هر گواهی فراهم گردیده می بایست جزئیات هر خصوصیت و تلاش را داشته باشد تا تغییرات مایحتاج ساخت و ساز خواهد شد. از حاصل بدست آمده از آزمایش ها برای برآوردن نیازهای پروژه خویش به کار گیری نمایید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


نرم افزار های کراس پلتفرم
یکی‌از جایگزین های نرم افزار های نیتیو، گسترش نرم افزار های کراس پلتفرم میباشد. نرم افزار های کراس پلتفرم قابل انعطاف افزارهایی میباشند که فقط با یکبار اپلیکیشن نویسی امکان استعمال بر روی سیستم برهان های متعدد نظیر اندروید و ios را دارا‌هستند. نرم افزار های کراس پلتفرم در بین تکنولوژی های پیاده سازی نرم افزار گوشی به نرم‌افزار نویس این قابلیت را میدهند تا یک توشه نرم‌افزار نویسی نمایند و نرم افزار خودشان را به طور هم زمان بر روی دستگاه ها و سیستم طراحی اپلیکیشن در مشهد  دلیل های متعدد ایفا کنند.

لهجه های اپلیکیشن نویسی برای گسترش نرم افزار های کراس پلتفرم
گویش های اپلیکیشن نویسی مختلفی نظیر جاوا اسکریپت (Java Script)، دارت (Dart) و سی شارپ (C#) برای طراحی نرم افزار های کراس پلتفرم قابل استعمال می باشند. ضمن این قاب ورک ها و ابزارهای گوناگونی درین طرز وجود داراست که برنامه نویس ها میتوانند از آنها منفعت گیرند.
مزایا و معایب پیاده سازی نرم افزار کراس پلتفرم (Cross-Platform)
صحیح به مانند دیگر تکنولوژی های تشکیل داد نرم افزار به طور نیتیو، تکنولوژی پیاده سازی نرم افزار های کراس پلتفرم نیز مزیت ها و نقص های خویش را داراست. در تحت به چندین گزینه از این مزایا و معایب اشاره خوا‌هیم داشت:

مزایا نرم افزار های کراس پلتفرم
🔹 باصرفه بودن از لحاظ هزینه

🔹 فعال سازی سریع و راحت

🔹 حمایت از سیستم برهان های متعدد

🔹 عدم نیاز به اپلیکیشن نویسی دوباره

معایب نرم افزار های کراس پلتفرم
🔹 انعطاف پذیری کمتر

🔹 بازدهی و سعی ضعیف خیس نسبت به نرم افزار های نیتیو

🔹 عدم توان به کارگیری از کلیه تجهیزات موبایل همدم
تکنولوژی ایجاد کرد نرم افزار های هیبرید
یک کدام از دیگر از تکنولوژی های پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه، طراحی به طور هیبرید میباشد. در فرآیند بسط نرم افزار های هیبرید از به عبارتی ابزارهای گسترش تارنما های اینترنتی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت (Java Script) به کارگیری شود. این نرم افزار ها همچون تارنما های اینترنتی کار می نمایند. بدین نرم افزار ها که به وسیله تکنولوژی ایجاد کرد قابل انعطاف افزارهای هیبرید موبایل همپا ساخته میشوند، نرم افزار های تلفن همراه اینترنت (Mobile Web) نیز گفته میگردد.
گویش های اپلیکیشن نویسی برای گسترش نرم افزار های هیبرید
تکنولوژی نرم افزار های هیبریدی به عبارتی ابزارها و گویش های نرم افزار نویسی تشکیل داد یک سایت اینترنتی را طلب می نماید. HTML، CSS و جاوااسکریپت بزرگترین ابزارهای گسترش نرم افزار های هیبرید می باشند.

مزایا و معایب پیاده سازی نرم افزار هیبرید (Hybrid)
علیرغم اینکه نرم افزار های هیبرید امروزه کمتر از تکنولوژی های ایجاد کرد نرم افزار گوشی دیگر گزینه استعمال قرار می‌گیرند البته به خیال مزایایی که دارا هستند همچنان دوست داستنی می‌باشند. درپی نکات مثبت و منفی فایده تصاحب کردن از تکنولوژی پیاده سازی نرم افزار های هیبرید را پایین ذره دربین خوا هیم پیروزی:

مزایا نرم افزار های هیبرید
🔹 ضعف در به کارگیری از تجهیزات گوشی

🔹 سرعت و بازدهی ضعیف

🔹 عدم بهینگی

🔹 رابط کاربری نامناسب

مزایا نرم افزار های هیبرید
🔹 طراحی بی آلایش و سهل وآسان

🔹 سهولت در مراقبت

🔹 بها ارزان

🔹 قابلیت و امکان به کارگیری بر روی پلتفرم های متعدد
 

  • Raya Pars