مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


یادگرفتن تشکیل داد نرم افزار اندروید یا این که ios

از آغاز نرم افزار ها با مقصود سرگرمی یوزرها پیاده سازی و ارائه شدند که ولی بیشتر برای بازی ها و یا این که نرم‌افزار های بی آلایش کاربردی بودند. ولی بعداز سپری شد فرصت و با تغییر‌و تحول نیازها، نرم افزار های جدیدی ظهور کردند. نرم افزار هایی که می توانستند در نادر کردن وزن، طعام، خرید کردن، ورزش و یا این که اعمال شغل های روزانه به ما یاری نمایند. حتی برای سکوت و یا این که به جنبش درآوردن خودرو هم قادر است پای یک نرم افزار بین باشد. ولی در بیزنس های امروزه وبسایت و نرم افزار فروشگاهی بیشتر گزینه تمایل قرار گرفته و توفیق دیده گیری نیز طراحی اپلیکیشن در مشهد  داشته میباشد.

در حالتی که شما دوست دارید با گونه های سبک های متفاوت پیاده سازی نرم افزار آشنا گردید و بدانید شایسته ترین برنامه پیاده سازی فروشگاه آنلاین حرفه‌ای یا این که هر نوع استحصال و کاری کدام میباشد سفارش میکنم نوشته ی علمی شایسته ترین خصوصیت های پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی اندروید و ios را رسیدگی نمائید.

نوشته‌ی علمی یادگرفتن تشکیل داد نرم افزار اندروید بدون‌پول و سوای نرم افزار نویسی به شما پلاگین هایی را معرفی می نماید که بتوانید برای خویش نرم افزار اندروید را بدون‌پول پیاده سازی نمایید.

فرایند یادگرفتن تشکیل داد نرم افزار اندروید یا این که ios
گزینش غرض
پیاده سازی ایده
بازرسی و استیناف
رسیدگی بر روی فروش و بازاریابی
ساخت و ساز Wireframe
مشخص و معلوم کردن نمودارها و اطلاعات
تحقیق سبک
ساختن نرم افزار
پیاده سازی رابط کاربری
آزمایش کردن
اصلاح دوباره
آزمایش در گونه های دستگاه ها
به چاپ رساندن نرم افزار
استانداردهای ضروری تشکیل داد نرم افزار ماهر
در شرایطی که شما هم در راز خویش یک ایده خوب برای ایجاد کرد نرم افزار گوشی دارید ولی با طریق ایفا و طراحی آن با بحران روبرو میباشید. عالی جایی آمده اید! با ما همپا باشید تا فرآیند پیاده سازی نرم افزار گوشی از قدم نخستین تا پایان را بیان‌کنم.

1- انتخاب غرض
بهتر در حالتی‌که در همین اولِ خط مش مقصود خویش را گزینش نکنید از ادامه خط مش گشوده میمانید. ولی برای گزینش غرض خویش خوب میباشد به چندین سوال های اساسی جواب دهید.

نرم افزار تلفن همراه شما دقیقاً چه کاری می‌خواهد اعمال دهد؟
در ایجاد کرد نرم افزار خویش چه گونه می‌توانید حیث یوزرها را جلب نمایید؟
این نرم افزار چه مشکلی را حل خواهد کرد؟
آیا معاش عموم را معمولی خیس می نماید؟
طریق عرضه نرم افزار شما در بازار به چه شکل میباشد؟
چنانچه شما بتوانید به سوالهای تحت جواب دهید و آن‌ها را روشن سازی نمائید با ناکامی و خطرها کمتری روبرو خواهید شد.

2- پیاده سازی ایده
بهتر! تا اینجا تنها می‌دانید چه می‌خواهید و مقاصد خویش را معین و بدیهی نموده اید در مرحله آن‌گاه بایستی طرح هایی که در ذهن تان میباشد را پیاده سازی نمایید. برای مثال برای جلب حیث یوزرها از یک سری شیوه میخواهید استعمال نمایید می‌خواهید هدایا بدهید و یا این که تخفیف. می‌خواهید در نرم افزار خویش از تبلیغات درونی استعمال نمائید یا این که خیر؟ پیاده سازی این نظرات با جزئیات به شما امداد می نماید طرح خویش را عالی بچینید.

3- مطالعه و استیناف
وقت آن رسیده که بر ایده نرم افزار خویش رسیدگی فرمائید. شاید به لحاظ شما ایده نرم افزار شما کامل و خیلی بهتر باشد البته می بایست کاوش فرمائید شاید کسی پیش از اینً ایده شمارا امنحان کرده‌باشد. با این فعالیت ضمن یافت کردن رقبا پی خواهید پیروزی که نقاط ضعف و قوت آنان چه میباشند و شما به چه شکل می‌توانید از این نقاط ضعف به عایدی خویش منفعت ببرید در این حالت میباشد که میتوانید در اولِ شغل حاذق خیس از رقبا ظواهر گردید. همینطور با کاوش در وب احتمالاً عملی شدن ایده خویش را نیز پژوهش فرمایید مشاهده کنید ایده تان حقیقتاً قابل اجراست یا این که خیر؟

4- تفحص بر روی فروش و بازاریابی
پس از روند بالا می بایست شما بر روی فروش و بازاریابی خویش وقت بگذارید. اینکه چه گونه می‌خواهید از نرم افزار خویش درآمدزایی نمایید. اینکه بازار غرض شما چه افرادی می باشند. اینکه استراتژی فروش شما به چه شکل باشد. نرم افزار را در چه مارکت هایی برای چشم شدن قرار دهید و خیلی از مسائل دیگر که نیاز به مطالعه و نظارت دارااست. هر چه داده ها خویش را دراین باره فراتر ببرید از خطاهای احتمالی در آجل در تامین خواهید بود.

5- ساخت‌و‌ساز Wireframe
در‌این قدم بایستی یک راهنمای تصویری از نرم افزار خویش پیاده سازی نمایید. در‌این حالت شما میتوانید ایده خویش را خوب ادراک نمایید برای تحقق این مقصود میتوانید از تارنما های http://visio.microsoft.com یا این که https://wireframe.cc استعمال نمائید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی