مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


شایسته ترین نحوه‌ها برای آزمایش و رفع نقص‌ در نرم افزار های گوشی
آزمایش نرم افزار اندروید یا این که iOS یک کدام از شغل های مهمی میباشد که تحت عنوان یک اپ نویس اندروید می بایست آن را در کلیه پروسه تشکیل داد و بسط نرم افزار در دست گرفتن و مدیر نمایید. مرحله آزمایش برنامه تلفن همراه، در واقع توفیق یک اپلیکیشن را گزینش می نماید و می بایست در هر مرحله از توسعه و گسترش نرم افزار صورت بپذیرد تا با خاطر شل نرم افزار خویش را در مارکت پلیس ها (کافه بازار، گوگل پلی، نرم‌افزار استور و …) منتشر فرمائید. این مقاله از مقاله ها آموزشی الکامکو را تا انتها دنبال نمایید تا راه و روش های آزمایش نرم‌افزار اندرویدی یا این که iOS را حافظه بگیرید. با تارنما یادگرفتن اندروید الکامکو طراحی اپلیکیشن در مشهد  همپا باشید.
آزمایش نرم افزار اندروید یا این که iOS یکی‌از شغل های مهمی میباشد که تحت عنوان یک اپ نویس اندروید بایستی آن را در همه پروسه تشکیل داد و پیشرفت نرم افزار در دست گرفتن و رئیس فرمایید. مرحله آزمایش اپ موبایل، در واقع توفیق یک نرم‌افزار را انتخاب می نماید و می بایست در هر مرحله از توسعه و گسترش نرم‌افزار صورت بپذیرد تا با خیال و خاطر شل نرم افزار خویش را در مارکت پلیس ها (کافه بازار، گوگل پلی، نرم‌افزار استور و …) منتشر نمایید. این مقاله از مقاله ها آموزشی الکامکو را تا انتها دنبال فرمائید تا رویکرد های آزمایش اپ اندرویدی یا این که iOS را حافظه بگیرید. با وب سایت یادگرفتن اندروید الکامکو همدم باشید.

نرم‌افزار های گوشی بر عالم حکمرانی می نمایند و تا سالهای آتی نیز ادامه خواهند داشت زیرا منجر شل خیس شدن امور برای ما میگردند. ما یوزرها تلفن همراه های هوشمند تمامی روزه نرم‌افزار هایی را برای خرید آنلاین، برقراری رابطه با دوستان، یادگیری یادگرفتن در مورد های متعدد و خلاصه هر چیزی که مایحتاج ماست دانلود میکنیم.

از در میان این اپلیکیشن های نصب گردیده یوزرها صرفا به اپلیکیشن های کاربردی و جالب عشق مند خواهند شد که متاسفانه خیلی از نرم‌افزار ها و یا این که گسترش دهندگان و یا این که مالک اپلیکیشن نمی توانند آنان را بخوبی به سایرافراد ارائه دهند.

اپلیکیشنی که سرعت پایینی داشته باشد، بعداز ماهها پیاده سازی، توسعه و گسترش و نشر و پس از اینکه به دست عموم رسد، طرحی میباشد که مطلقاً از دیده یوزرها می افتد.

یوزرها از اپلیکیشن هایی که نماید باشند یا این که پیاده سازی UI / UX خیر نداشته باشد تا آن‌ها‌را به ورود مجدد به اپلیکیشن جذب نماید بیزارند. پس چه گونه می‌توانید از این مطمئن گردید که نرم افزار شما در جزو آن بدترین ها وجود ندارد؟

پاسخ تماما مشخصه! آزمایش نرم افزار! آری شما بایستی نرم افزار خویش را همیشه آزمایش فرمایید. تست و ضمانت چگونگی نرم افزار تلفن همراه مرحله مهمی در چرخه قدمت برنامه میباشد چون سبب ساز احیا یک نرم‌افزار می‌گردد.

مرحله آزمایش اپ موبایل، در واقع توفیق یک اپلیکیشن را گزینش می نماید و بایستی در هر مرحله از توسعه و گسترش نرم‌افزار صورت بپذیرد. با این حالا، آزمایش ممکن میباشد دشوار باشد چون بعضی از استحصال و کارهایی که نرم افزار دارا هستند نمی دانند که از کجا آغاز نمایند.

راهنمای آزمایش نرم افزار گوشی :

در اینجا ۹ مرحله وجود دارااست که می‌توانید برای آزمایش اپ تلفن همراه آنان را دنبال فرمایید.

مرحله ۱ در آزمایش نرم افزار: طراحی برنامه (Planning)

طرح ریزی کردن اولی مرحله برای آزمایش اپ تلفن همراه هاست. پس پیش از اینکه روند آزمایش نرم افزار اندروید یا این که iOS را آغاز نمایید موردنیاز میباشد بدانید که پیشرفت دهنده پیشین یا این که فعلی نرم افزار از چه مفاد خیالی برای تست اپلیکیشن به کار گیری می نماید. براین اساس، یک فرآیندی را برای آزمایش نرم افزار معلوم نمائید و آن‌گاه آن را ادامه دهید.

مرحله ۲ در آزمایش نرم افزار: گزینش گونه های آزمایش ها (Picking the Types of Tests)

بسته به نوع نرم افزار، تصمیم گیری در زمینه ی اینکه چه نوع تستی برای اپلیکیشن شما مطلوب میباشد ضروری میباشد. آزمایش های مختلفی روی هر اپ ایفا میگردد که عبارتند از:

آزمایش فانکشنال یا این که کارکرد (Functionality Testing): این سبک آزمایش آزمایش برنامه تلفن همراه تلاش قسمت های گوناگون سیستم را آزمایش می نماید. این نوع آزمایش به روش وقوع پردازش مربوط نمیشود بلکه بیشتر نتیجه ها پردازش برایش التفات داراست.

آزمایش کاربرد پذیری (Usability Testing): درین سبک آزمایش نرم‌افزار گوشی معلوم می گردد که متاع چقدر برای یوزرها کاربردی میباشد. در واقع به یک جامعه کوچکی از یوزرها آخری نیاز داراست تا عیب و ایرادهای کاربردپذیری نرم‌افزار معلوم گردد.

آزمایش سازش (Compatibility Testing): از این سبک آزمایش اپ گوشی تحت عنوان بزاری برای سنجش و پایش سازش نرم افزار به کار گیری می‌شود.

آزمایش همت (Performance Testing): هر ت��تی که سنجشی را اعمال می دهد، و خروجی آن محدوده وسیعی از مقادیر عددیست که همگی آن‌ها تحت عنوان یک سود قابل قبول در حیث گرفته میشوند. این خروجی‌ها ممکن میباشد اندازه‌گیری مصرف انرژی، تعداد یوزرها یک سایت که به صورت برابر شغل می‌نمایند، سرعت داده‌هایی که میتواند از یک دیسک خوانده گردد، و یا این که هر چیز دیگری باشد.

آزمایش امنیت (Security Testing): کاربرانی که نرم افزار را دانلود می نمایند انتظار دارا هستند خلال تجهیزات و خصوصیت هایی که اپ دارااست امن و سلامت هم باشد. آزمایش امنیت تلفن همراه یکی چرخه های حیات برنامه SDLC میباشد.

مرحله ۳ در آزمایش نرم افزار : فراهم سازی مستندات از خروجی تصمیمات پروسه پیشین (Preparing Test Cases)

تصویب حاصل از همگی مفاد مرتبط با آزمایش در نرم افزار انجام یافته ضروری میباشد. هر گواهی فراهم گردیده می بایست جزئیات هر خصوصیت و تلاش را داشته باشد تا تغییرات مایحتاج ساخت و ساز خواهد شد. از حاصل بدست آمده از آزمایش ها برای برآوردن نیازهای پروژه خویش به کار گیری نمایید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی