مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


یکی واپسین به روزرسانی های گوگل پلی درباره اسم گذاری نرم افزار این میباشد که تعداد کاراکترهای مرتبط با اسم یک اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن در مشهد  می بایست نهایتا 50 کاراکتر باشد.

پس برای تکثیر نرم افزار خویش آغاز مقررات مارکت هایی که می خواهید نرم افزار خویش را در آنجا منتشر نمایید تحقیق و طبق ضوابط آنان کار فرمایید تا از بالاترین بازدهی بهره مند گردید.

قدم چهارم: از عبارات کلیدی متعدد به کار گیری نمایید
لغت ها کلیدی ضمن کاوش سریع و سهل و آسان برنامه شما در سئو نرم افزار نیز نقش مهمی دارااست. شما به یاری کلمه ها کلیدی میتوانید نرم‌افزار خویش را در ابتدا کاوش پلتفرم ها و موتورجستجو گوگل قرار دهید.

قدم پنجم: نامی ماندگار تعیین فرمایید
شما تحت عنوان یک گسترش دهنده نرم افزار می بایست نامی به یادماندنی که مخاطبین آن را فراموش نکنند؛ گزینش فرمایید. اسم یک اپلیکیشن می بایست گوناگون و منحصربه‌فرد باشد که سبب کلیک کردن مخاطب و بارگیری آن خواهد شد.

نکته دیگر در تعیین اسم نرم افزار این میباشد که اسم انتخابی شما می بایست جالب باشد تا یوزرها را به سوی بیزینس شما سوق دهد.

نکات کنکوری تعیین اسم نرم افزار
برای اسم گذاری نرم افزار از نامی یونیک برای اپلیکیشن خویش به کار گیری فرمائید.
در معنای کلمه و واژه در گویش های دیگر اعتنا فرمائید.
هرچه اسم انتخابی شما کوتاه خیس باشد برای توفیق در بازار رقابتی تکثیر نرم افزار چیره خیس خواهید بود.
از اسم های منفی برای اسم گذاری نرم افزار خویش دوری کنید.
نامی برگزینید که کنجکاوی استفاده کننده را برانگیزد.


سخن پایانی

اسم نرم افزار شما، او‌لین نامی میباشد که بوسیله یوزرها در دکان های گوگل پلی و اپل استور به چشم می خورد. در حالتی‌که می‌خواهید در ارائه نرم‌افزار مربوط به بیزنس خویش چیره کار فرمایید، از التفات گزینش اسم درست اپلیکیشن، دیده پوشی نکنید.
دیدنی ترین ایده های پیاده سازی نرم افزار | ایده بگیرید و پیاده سازی فرمایید
1. نرم افزار (Augmentedreality)حقیقت افزوده، که به شما امداد می‌نماید اتاق خویش را پیاده سازی فرمایید
یکی‌از نگرانی‌ها در هنگام خرید مبلمان یا این که هرنوع چیدمان داخلی این میباشد که آیا فرآورده برای فضای شما مطلوب میباشد و در کجا خوب به حیث میرسد . نرم‌افزار Augmented reality به شما یاری می‌نماید دکورا سیون اتاق خویش را با استعمال از دوربین موبایلتان و ارائه سبک سه آتی از فضای متبوع روی تلفن همراه هوشمند خویش پیاده سازی فرمائید و روش قرار گیری مبلمان و دیگر وسایل دکورا سیون را در آن ملاحظه کنید و شایسته ترین دکوراسیون را تعیین فرمائید . این نرم‌افزار میتواند حتی با وب سایت‌های خرید گوناگون هم شرکت کردن داشته باشد و مخاطب قادر است مال متبوع خویش را مستقیما از نرم افزار پیشنهاد دهد .

2. اپلیکیشن نسخه برداری و تبدیل به pdf
درین App به مکان رفتن به یک دکان برای کپی تصاحب کردن از مدارک تبدیل آن ها به PDF، این امکان ارائه می گردد تا بتوانید با دوربین موبایلتان از مدارک خویش کپی بگیرید و در‌این اپ آن را PDF کرده و در موبایل خویش ذخیره فرمایید. با این فعالیت می توانید رسیدها، اوراق، یادداشت و غیره را روی گوشی خویش نگه دارید. این نرم افزار به شما اذن می دهد تا با‌گاز مدارک خویش را در کیفیت خوب کپی کرده و یا این که آن‌ها‌را تحت عنوان فولدر‌های PDF یا این که JPEG ارسال نمایید.
3. نرم افزار در اختیار گرفتن تندستی و طراحی برنامه برای رژیم غذایی
این app تن درستی شمارا به طور روزمره رسیدگی میکند و رژیم غذایی مطلوب که می بایست برای سلامت ماندن مصرف فرمائید را توصیه می‌دهد. این نرم افزار امر العمل‌های غذایی که بوسیله آشپزان حرفه‌ای ارائه میشود، را دراختیارتان قرار می‌دهد . شما می توانید نرم‌افزار را با حالت تن درستی خویش تهیه و تنظیم فرمایید برای مثال در شرایطی که بیماری قلبی دارید می توانید آیین نامه های مرتبط با سالم قلب خویش را بگیرید . این اپلیکیشن می‌تواند با دکان های مواد غذایی همیاری نماید تا مواد غذایی مطلوب با رژیم غذایی تان را به طور آنلاین پیشنهاد دهید تا به دستتان رسد.
4. اپلیکیشن زمانبندی خطوط ریلی
شهروندان شهرهای گران قدر برای رفت و آمدهای باطن شهری و یا این که حتی برون شهری به شدت متعلق به قطارها می باشند. دیر کرد قطارها می‌تواند به صورت باورنکردنی برای اشخاص اضطراب و درهم ریختگی کم عقل ساخت‌و‌ساز نماید چون شما نمیدانید تا چه برهه زمانی بایستی طاقت فرمایید و درانتظار قطار بمانید یااینکه شیوه دیگری را چهت نیل به مقصد گزینش فرمایید . Application زمانبندی خطوط ریلی می تواند محل ظریف قطار و مجال وصال آن را به شما استحضار بدهد، بدین ترتیب در صورتیکه یک وعده دیدار اضطراری دارید می توانید با مراجعه به نرم‌افزار زمانبندی خطوط تصمیم گیری فرمایید که با اتوبوس مهاجرت نمائید یا این که یک ماشین کرایه ای بگیرید .

5. Application یادگیری گویش
این اپلیکیشن به لهجه آموزان این قابلیت و امکان را می‌دهد که هر زبانی که مد حیث دارا‌هستند را به یاری این اپ خاطر بگیرند. این نرم‌افزار دارنده سطح های متفاوت گویش میباشد که سطح نخستین آن خاطر گیری حروف الفبا لهجه مد لحاظ میباشد و سطح ها توسعه یافته مشمول فراگیری مکالمات بی نقص میباشد. این appکاربردی قادر است برای گویش آموزان تلفظ با صدا را فعال نماید تا لهجه آموزان بدانند که کلمه ها چه گونه ادا می شوند .

6. نرم افزار معنی کننده صوتی
یکی نگرانی‌های اساسی برای عده ای که به سوا کشورشان هجرت میکنند ، شناخت نداشتن با گویش مرزوبوم مقصد و برقراری رابطه کلامی با عموم آنجاست . Voice translation app میتواند کلام های شمارا به لهجه سرزمین متبوع ترجمه نماید. همینطور این نرم افزار کاربردی می تواند عکس این مسئله را نیز اعمال دهد یعنی صحبتهای مسافرا ن فرنگی را به لهجه سرزمین شما ترجمه کند.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی