مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


مزایای گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین
گویش تماماً بدیهی و گردآوری و جور میباشد.
شغل بیشتری قادر است صورت پذیرد چون خطوط کمتر و کدهای کمتری میبرد که نوشته خواهد شد و فرصت کمتری طراحی اپلیکیشن در مشهد  نسبت به جاوا می برد.
دسته جت برینز به صورت مداوم در درحال حاضر بهبود گویش میباشد. این موسسه بدین پروژه دارای مسئولیت میباشد ، گروه بزرگی و به طور کاملً لایق روی آن فعالیت می نماید ، دارنده یک سبک تجاری استوار میباشد.
کاتلین برای گسترش چندین پلت هیبت مطلوب میباشد.
گسترش اندروید فقط چیزی وجود ندارد که می‌توانید از Kotlin برای آن به کار گیری فرمائید. این لهجه مدد و قابلیت و امکان همیاری JavaScript را آماده می نماید ، و از به عبارتی اولِ پروژه ، گسترش دهندگان را حاذق می سازد که قسمتهای قبلی خویش را به Kotlin منتقل کرده یا این که در آن ساخت و ساز نمایند.
خلال این ، بنیانگذاران مدد Gradle را افزودند تا بتوانید پرونده های Gradle را در کاتلین بنویسید. آنان به صورت فعال در هم اکنون توسعه و گسترش Kotlin / Native می باشند که به شما قابلیت و امکان تشکیل داد نرم‌افزار های iOS را میدهد. بدین ترتیب ، حتی میتوانید اپلیکیشن های مستقر را بدین لهجه نیز بنویسید.
پیشرفت کاتلین ایمنی بیشتری را مهیا می نماید.
استدلال دیگر ایمنی سطح فراتر کاتلین در مقایسه با جاوا میباشد.


مزایای تجاری تغییر تحول کاربری به کاتلین
محافظت از اپ سهل وآسان خیس و ارزان خیس میشود.
کاتلین همینطور بسط سریعتر را تسهیل می نماید.
باگ کمتری دارااست چون کاتلین یک کد کد بسیار بدیهی و فشرده خیس ارائه میدهد که منجر می گردد کد در طی ایجاد پایدارتر و سازگارتر باشد. باگها در حین کامپایل شناسایی می‌شوند ، به این ترتیب توسعه و گسترش دهندگان میتوانند پیش از فرصت اعمال اشتباهات را برطرف نمایند.
همینطور با کد جاوا مو جود هم خوانی دارااست.
کاتلین 100٪ لهجه اپلیکیشن نویسی قابل تعاملی با جاوا میباشد. با جاوا و کلیه ابزارها و چارچوب های مرتبط سازگار میباشد که قابلیت و امکان تغییر و تحول قدم به قدم کاتلین را مهیا می نماید. در حالتی‌که مال شما تنها در کاتلین قابل تایپ کردن نباشد ، می اقتدار هم‌زمان از هر دو لهجه به راحتی استفاده نمود.

معایب گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین
هیچ چیز بدون نقص وجود ندارد و کاتلین نیز جدا نیست. به این ترتیب پیش از پیش گویی معایب آن ، شتاب نکنید که از آن استعمال نمائید.با اینکه کاتلین و جاوا مشابه به هم میباشند ، البته اساسا آن ها دو لهجه متفاوت می باشند. در صورتی‌که طرز کمپانی خویش را برای توسعه و گسترش نرم‌افزار Android را تغییر و تحول دهید ، هزینه بیشتری برای فراگیری دسته نیاز دارید که کاتلین را حافظه بگیرید زیرا گسترش دهندگان کارکشته نخواهند بود سوای گذاشتن وقت معدود کاتلین را حافظه بگیرند و تخت‌گاز از یک کدام از به دیگری تغییر‌و تحول جای دهند.

یک‌سری نمونه از کد نویسی در فضا گویش اپ نویسی کاتلین
در پایین نمونه هایی با لهجه کاتلین میبیند.(به گزارش وب سایت قانونی کاتلین)
او‌لین که یک تابع میباشد که متن hello world را نشانه می‌دهد.

}( {(\"!println( \"Hello World}
دو‌مین نمونه به عبارتی تابع نمونه اولیه میباشد که یک hello world را چاپ میکند البته از طریق object-oriented

}(class Greeter(val name: String
}()fun greet
;(\"{println(\"Hello, $ {name
{
{

}(
()Greeter(args[0]).greet

{
عده بندی
در اینجا به معرفی لهجه نرم‌افزار نویسی کاتلین پرداختیم و با مزایای لهجه نرم افزار نویسی کاتلین آشنا شدیم قضیه حائز اهمیتی که میتوان به آن اشاره نمود این میباشد که تعداد برنامه نویس ها اندروید که از گویش کاتلین به کار گیری میکنند با‌گاز در اکنون ارتقاء میباشد و ممکن میباشد در بعدی کاتلین جایگزین جاوا خواهد شد از طرفی به جهت تامین گوگل از آن می تواند تعیین قابل قبولی باشد فعلا هر دو لهجه کاتلین و جاوا کاربرد دارا‌هستند و طبق مزیت هایی که برای گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین برشمردیم همانند وضوح و آپ دیت بودن و یک‌سری پلت فرمی بودن ، قابلیت و امکان همیاری با جاوا و همینطور استعمال از آن به طور محلی و ایمنی بیشتر و همخوانی با کد جاوا و … عالی میباشد این گویش را حافظه بگیرید تا در اپلیکیشن نویسی نرم افزار از آن به کارگیری نمائید ، در فیض برای گزینش و یادگیری گویش اپ نویسی اندروید بهتراست بدین نکات اعتنا نمایید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی