مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ترفندهای کاربردی برای بازیابی اس ام اس های تمیز گردیده از تلفن همراه
درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به طرز‌های بازیابی اس ام اس های منزه گردیده از موبایل بپردازیم. ممکن میباشد برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به صورت اتفاقی پیامک‌های اصلی خویش را از موبایل منزه کرده‌اید. این رخداد تلخ قادر است یاروهمدم با حیف کردن برخی داده ها اساسی مانند پیام‌های کاری، پیام‌های مرتبط با خزانه و یا این که پیام‌های مرتبط با افراد اصلی باشد. در‌این‌صورت ممکن میباشد هر رویه حلی را برای ریکاوری اس ام اس های تمیز گردیده از تلفن همراه آزمون طراحی اپلیکیشن در مشهد  فرمایید.
بازیابی اس ام اس های تمیز گردیده در اندوید
عموما طرز های زیادی برای بازیابی پیامک های حذف گردیده در موبایل های اندرویدی وجود داراست. بعضی از این طریق ها نحوه های پیشگیرانه میباشند و با ایفا آنها می‌توانید از پیامک های خویش ورژن حمایت کننده تهیه و تنظیم نمایید و برخی دیگر هم برای بازیابی گزینه به کارگیری قرار میگیرند. در‌پی این نحوه ها را پژوهش میکنیم.
بازیابی sms های تمیز گردیده از روش Recycle Bin
اگر که از یک تلفن همراه اندرویدی مانند تلفن همراه سامسونگ به کارگیری میکنید، میتوانید به راحتی به نصیب recycle bin مراجعه کرده و از روش آن به بازیابی پیام‌های منزه گردیده بپردازید. این طرز یکی بی آلایش‌ترین شیوه‌ها برای ریکاوری sms های تمیز گردیده از تلفن همراه مثلا سامسونگ و هواوی میباشد. در‌این بخش یک فایل غیرفعال وجود داراست که در شکل فعال کردن آن می‌اقتدار داده ها منزه گردیده را مجدداً در مشت داشت. اما این نصیب از تلفن همراه با دقت به نوع و سبک تلفن همراه گوشی مختلف خواهد بود.

فرصت بازیابی اس‌ام‌اس‌های تمیز گردیده می تواند روی توفیق شما در ریکاوری این پیام‌ها مؤثر باشد. هرچه فرصت مرتبط با نظافت کردن پیامک دورتر باشد، به به عبارتی اندازه شانس بازگرداندن پیامک منزه گردیده نیز کمتر خواهد بود. چون نصیب سطل آشغال در موبایل‌های اندرویدی با سپری شد فرصت جمع شده و پیام‌ها به صورت اتوماتیک تمیز میگردند بدین ترتیب به کارگیری از این طریق برای پیام‌های خیلی سابق مطلوب وجود ندارد.

اپ DiskDigger برای بازیابی اس ام اس های منزه گردیده از تلفن همراه
راه‌حل دیگر برای بازیابی اس ام اس های تمیز گردیده از تلفن همراه استعمال از اپلیکیشن بازیابی اس ام اس های تمیز گردیده‌است. درین طرز به راحتی می‌اقتدار از اشکال اپلیکیشن ریکاوری اس ام اس اندروید و نرم افزار‌های جان دار‌ برای برگرداندن داده ها از قبیل پیامک یا این که پوشه‌های ذخیره گردیده در موبایل‌های اندرویدی بهره برد. مهمترین نرم افزار قابل استعمال برای این عمل DiskDigger اسم دارااست که با نصب مجانی قادر است امکاناتی از قبیل بازگردانی داده ها را به مخاطب ارائه نماید. این نرم افزار برای موبایل‌های اندرویدی گزینه به کارگیری خواهد بود. براین اساس سوای نیاز به کامپیوتر می‌قدرت از آن به کار گرفت.

نکته مهمی که بایستی درباره‌ی این نرم افزار اذعان کرد این میباشد که صرفا وقتی می‌اقتدار از این اپلیکیشن به کار گرفت که قبل از تمیز شدن داده ها، نرم‌افزار روی موبایل نصب گردیده و داده‌ها کپی گردیده باشند. در غیر این شکل به کار گیری از این نرم افزار کاربردی نخواهد داشت. از سایر نرم افزار‌های کاربردی برای بازیابی پیام‌های حذف گردیده می‌اقتدار بهPhoneRescue ، Wondershare Dr. Fone و Tenorshare UltData اشاره نمود. طرز کارکرد این اپلیکیشن‌ها بسیار معمولی بوده و بعداز نصب روی سیستم رایانه‌ای و اتصال به تلفن همراه اندرویدی می‌اقتدار برای بازیابی پیام‌های منزه گردیده از آنها بهره برد.

از اپراتور‌ها برای بازیابی اس ام اس های منزه گردیده از تلفن همراه امداد بگیرید!
دیگر طرز بازیابی اس ام اس های تمیز گردیده، مراجعه به اپراتور‌های موبایل میباشد. به این ترتیب در شکل اینگونه رویدادی ابداً مکان نگرانی نخواهد بود. اپراتور‌ها و همینطور مخابرات برای مدتی وقتگیر مکالمات و پیام‌های شمارا ذخیره کرده و در طی مراجعه می توانید به آنان دسترسی داشته باشید. ولی این داده ها به سادگی در دست شما قرار نخواهد گرفت. چون اپراتور‌ها و مخابرات داده‌های خویش را صرفا با طومار قضایی ارائه خواهند کرد.
از فولدر حمایت کننده برای بازیابی اس ام اس در موبایل به کارگیری فرمایید
تنظیم پوشه پشتوانه از پیام‌ها و دیگر قسمت‌های موبایل میتواند یک مزیت خوب برای بازیابی اس ام اس های منزه گردیده از تلفن همراه به شمار رود. چنانچه که به دردسر‌های بعداز حذف شدن پیام‌های موبایل واقف باشید، قبل از هر اتفاقی مبادرت به تهیه و تنظیم پوشه پشتوانه از داده‌های موبایل اندرویدی خویش خواهید کرد. تنظیم ورژن حامی از داده‌های باطن تلفن همراه با شیوه‌های مختلفی قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. شایسته ترین شیوه به کار گیری از اطراف‌های ابری از قبیل گوگل درایو برای تلفن همراه‌های شیائومی و غیره خواهد بود.

برای تنظیم حمایت کننده از روش گوگل درایو کافی میباشد در نصیب پیکربندی موبایل روی گوگل ضربه‌زده و به بخش تنظیم حامی بروید. بعداز اعتقاد و باور از فعال بودن امکان حامی‌گیری گوگل از داده ها خویش یک بکاپ تنظیم نمایید. تهیه و تنظیم ورژن حمایت کننده روی فضای ابری به مکان خاطر موبایل به شما اعتقاد و باور می دهد که داده ها در فضای امن ذخیره گردیده و احتمال تمیز شدن آنها نیز بسیار ذیل میباشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی