مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۱۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هنگامی در خصوص اینترنت فکرمی‌کنم، طراحی اپلیکیشن در مشهد یک رایا پارس کانال گرانقدر از سرورهای متصل به هم را تصور می کنم.
هر شیت‌ای در وب در جایی از سرور روش بدور ذخیره می گردد. به صورت کلی، یک سرور رویکرد بدور خیلی تعجب آور وجود ندارد و فقط بخشی از یک کامپیوتر قرار گرفته در مسافت‌ای بدور میباشد که به مراد پردازش درخواست‌ها، باصرفه‌سازی گردیده‌است.

برای شعور عالی مورد، شما میتوانید یک سرور را روی لپ‌تاپتان راه‌اندازی فرمائید و صفحه های یک اینترنت‌وبسایت اینترنتی را روی آن قرار دهید (در واقع، یک سرور محلی چیزی میباشد که اپ‌نویسان برای پیشرفت‌ی تارنما‌ها قبل از نشر همگانی، از آن به کارگیری می‌نمایند).

هنگامی شما www.facebook.com را در مرورگر خویش تایپ میکنید، یک درخواست به سمت سرورهای چهره بوک نبی می گردد. به محض اینکه مرورگر جواب را اخذ می‌نماید، کد را تعبیر و تفسیر کرده و کاغذ را اکران میدهد.

برای مرورگر (که تحت عنوان client هم شناخته میشود)، سرور رخ بوک یک API میباشد. به‌این معنا که هر توشه شما از یک کاغذ اینترنت بازدید می کنید، شما با تعدادی API سرور شیوه بدور رابطه برقرار می کنید.

یک API همچون سرور شیوه به دور وجود ندارد؛ بلکه بخشی از سرور میباشد که درخواست‌ها را اخذ و جواب‌ها را ارسال می‌نماید.

API راهی برای خدمت‌دهی به مشتریان شماست

احتمالا در خصوص کمپانی‌هایی که پکیج‌های API را تحت عنوان جنس می فروشند، شنیده‌اید. از جمله Weather Underground دسترسی به API داده‌های آب‌وهوایی خویش را به فروش میرساند.

یک مثال نمایش: شما یک وب سایت برای استخراج و کارتان دارید و در‌این تارنما فرمی برای گزینش فرصت ملاقات مشتریان قرار داده‌اید. میخواهید این قابلیت و امکان را به مشتریان دهید که خودشان به طور بدون واسطه یک روی داد را با جزئیات در Google Calendar برای ملاقات ساخت‌و‌ساز نماید.

به کارگیری از API : ایده این میباشد که سرور وب سایت به صورت بی واسطه با سرور گوگل رابطه برقرار می‌نماید و درخواست خویش را با آحاد جزئیات برای ساخت‌و‌ساز اتفاق افتاد به سرور می دهد. بعد سرور شما جواب گوگل را اخذ می‌نماید، آن را پردازش می‌نماید و داده ها مربوطه را به مرورگر ارسال می‌نماید که می تواند یک پیام تأییدی برای مخاطب باشد.
تحت عنوان شیوه جایگزین، حتی مرورگر شما می تواند یک درخواست API را به طور بدون واسطه به سرور گوگل بفرستد و سرور شما‌را به دور بزند.

API  خدمت Google Calendar چه تفاوتی با API سایر سرورها فرق داراست ؟

از دید فنی، تفاوت در فرمت درخواست و جواب میباشد.
برای رندر کردن مجموع ورقه اینترنت، مرورگر شما انتظار جواب HTML را دارااست، که دربردارنده کد نمایشی میباشد، در حالی که  APIسرویس Google Calendar  صرفا داده ها را برمی‌گرداند (احتمالا در پوسته هایی مانند JSON)

در‌حالتی که سرور سایت شما درخواست API را ساخت نماید، خدمت دهنده سایت شما مانند کلاینت کار می‌نماید (مانند هنگامی که، مرورگر سایتی را می‌خواهد گشوده نماید و تبدیل به کلاینت می گردد)

از نگاه یوزرها، API به آن ها اذن ایفا کارهایشان را فارغ از بیرون شدن از سایت می دهد.

اکثر وب سایت‌های امروزی، دست‌کم از تعدادی API کمکی به کار گیری می‌نمایند. اکثر خطاها تارنما را می‌قدرت با یاری یک کدام از این خدمت‌های کمکی دیگر با قرار دادن آن در پوسته یک کتابخانه یا این که خدمت‌ها برطرف کرد. اکثر وقت ها صرفا به کار گیری از این شیوه حل جان دار معمولی‌خیس و قابل اتکا‌خیس میباشد.

اینکه دسته‌های نرم‌افزار نویسی، اپ‌های خویش را از روش API در بین یک‌سری سرور متعدد تقسیم نمایند و با هم رابطه برقرار نمایند؛ دیگر نحوه نامرسومی وجود ندارد و سرورهایی که عملکردهای کمکی را برای سرور مهم اپلیکیشن اعمال میدهند، معمولا تحت عنوان \"میکرو خدمت\" معرفی می شوند.

به صورت خلاصه، وقتی که یک کمپانی به مشتریان خویش یک API ارائه میدهد، بدین مفهوم میباشد که آن ها دسته‌ای از نشانی‌های منحصر ساخته‌اند که جواب‌های داده‌های خالص را برمی‌گردانند؛ یعنی جواب‌ها هیچ نوع کد نمایشی را که از رابط گرافیکی مانند وب سایت انتظار دارید، بر نمی گردانند.

آیا میتوانید این درخواست‌ها را با مرورگر خویش جاری ساختن دهید؟ آری از‌آنجا‌که جابجایی حقیقی HTTP در متن واقعه می‌ افتد، مرورگر شما مدام شایسته ترین شغل را برای اکران جواب ایفا میدهد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

فراگیری کاتلین بسیار سهل وآسان طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد و جایگاه رنج آن به اندازه سی پلاس پلاس میباشد. این لهجه از کاربردهای دو سویه با Bi directional usage پیروی می نماید. در لحاظ داشته باشید که‌این کدها به طور بی آلایش ای در اطراف اندروید استودیو سازگار می باشند و مسافت شما با گویش کاتلین با یک کلیک نادر میگردد.

کاتلین به طور end-to-end نوشته میشود و این فرایند منجر می‌شود که اشخاص بتوانند به آسانی با این لهجه رابطه بگیرند.

در‌این نوشته ی علمی غرض اساسی ما این بود که بتوانیم به صورت ظریف با لهجه کاتلین آشنا شویم و در حیث داشته باشید که‌این لهجه می‌تواند یک جایگزین بسیار بهتر برای لهجه جاوا باشد اما در مسیر کد نویسی با کاتلین می بایست با جاوا نیز رابطه بگیرید تا کارتان با جزییات بیشتر پیش برود. شما میتوانید کتابخانه هایی که در گویش جاوا به کار گیری نموده اید با پسوند مشخصی ضمیمه پروژه خویش کرده و با آنها شغل نمایید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

از حیث یک تولید کننده نرم افزار تلفن طراحی اپلیکیشن در مشهد همراه رایا پارس بلاک چین منجر می‌گردد که یک سطح بالا از امنیت و همچنین مراقبت حریم سری مهیا گردد. در واقع بلاک چین منجر به وجود داخل شدن یک تجارت استاندارد و نو می‌شود که برای رمز گذاری و پناه بسیار شناخته شد‌ه‌است.

مهندسان در صدد می باشند که به صورت ظریف شایسته ترین تکنیک ها را برای ادغام سرویس ها قبلی با تکنولوژی بلاک چین به شغل بگیرند. در مجموع پیشرفت دهندگان علاقمند می باشند که تجهیزات و قابلیت و امکان های تازه را وارد این مراحل کنند.

سود گیری

در کل خدمت بلاک چین منجر می‌شود که تجارت به صورت بدون شوخی پرورش کند و این فرایند به نوبه خویش توانسته سیستم های امن در مسیر جابجایی پول را آماده سازد. این تکنولوژی به نوبه خویش توانسته در مسیر کانال های عظیم نیز چشم گردد و برای نرم‌افزار های گوشی نیز شایسته ترین مراحل محافظت را آماده ساخته میباشد. پلتفرم هایی که برای برنامه های گوشی به چشم می‌خورد به صورتی میباشد که اشخاص می‌توانند برای تراکنش های روزمره نیز از آن به کارگیری کنند براین اساس بلاک چین به نوبه خویش توانسته شرایط بسیار بهتر مهیا سازد و امنیت مورد نیاز را به صورت دورازشوخی دنبال نماید. روز آپ تو دیت پرورش و مرزهای امنیتی بلاک چین ارتقا می‌یابد و این پروسه به نوبه خویش قادر است بسیار تأثیرگذار به لحاظ رسد.

خوشبختانه زنجیره پلتفرم های نقطه به نقطه را به صورت ظریف پوشش داده میباشد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

برای شناسایی طراحی اپلیکیشن در مشهد شایسته ترین رایا پارس لهجه نرم‌افزار نویسی درآمدزا در سال 2018 نیاز میباشد که یک مقایسه درست شکل بگیرد. لهجه نرم‌افزار نویسی درآمدزا طبق چندین فاکتورها معین می‌شود.


فکر‌می‌کنید‌ شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی درآمدزا کدام میباشد؟ از حیث شما کدام لهجه نرم افزار نویسی دوست داستنی خیس میباشد؟ به طبعً پیش بینی می زنید که جواب بدین سؤالات بسیار طاقت فرسا میباشد! درین مسیر بایستی تعدادی فاکتورها و پارامترهای اصلی را گزینه نظارت قرار اعطا کرد. درین نوشته‌ی‌علمی قصد ما این میباشد که لیستی از اشکال شایسته ترین لهجه نرم‌افزار نویسی درآمدزا را برای شما آماده سازیم.

چطور شایسته ترین گویش اپ نویسی درآمدزا را بشناسیم؟

برای اندازه گیری محبوبیت یک لهجه اپ نویسی نیاز میباشد که در بالا سنجیده شود که ترازو تقاضاهای شغلی کدام میباشد. درین مسیر هر سال یکسری لهجه اپلیکیشن نویسی نسبت به مورد های دیگر نقش پررنگ تری از خویش انجام می نمایند، در حیث داشته باشید که در مجموع یک بسط دهنده بایستی در اکنون یادگیری اشکال گویش اپ نویسی باشد و هیچ زمان از یادگیری دست نکشد.

در بعدازظهر تازه، لهجه های نرم‌افزار نویسی اندروید و نرم‌افزار های گوشی نقش بسیار لبریز رنگی داراست بدین ترتیب توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار های گوشی بایستی از گویش های جاوا به لهجه های سوییفت و کاتلین تغییر و تحول مسیر دهند چون فعلا این دو لهجه آیتم تقاضای بازار میباشد.

در قسمت های آجل، قصد ما این میباشد که اشکال لهجه نرم افزار نویسی درآمدزا در سال 2018 را معرفی نماییم براین اساس به آسانی می‌توانید به کسب درآمد مجاورت خیس باشید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

پیش پردازنده Stylus به وسیله TJ Holloway chuk طراحی اپلیکیشن در مشهد اپ نویس رایا پارس باتجربه Node.js و آفریننده لهجه نرم افزار نویسی Luna  ساخته شده است. پیاده سازی اول این پیش پردازنده مبتنی بر پیش پردازنده های CSS به عنوان Sass و Less انجام یافته میباشد، ولی طیف وسیع ای از خصوصیت های آن، یک سیستم فوق العاده سریع را ساخت‌و‌ساز کرده که به صورت بی واسطه  Node.js در خصوص میباشد و برای یوزرها آزادی بیشتری در طریق تایپ کردن CSS آماده می نماید. البته این آزادی کار معایبی نیز دربردارد. همان طور که Declan de Wet می‌گوید: \"این پردازنده مسیر مشخصی را برای استفاده کننده ساخت و ساز نمی نماید. زمانی که شما در متغیرها به نماد دلار ($) یا این که نشانه (@) نیازی ندارید، به محض آغاز به عمل خویش متوجه خواهید شد که دیگر نمی توانید تفاوت در بین آن ها تشخیص دهید. همین فرمان سبب می‌گردد که در کد گذاری ها در گیر نادرست گردید \". موزیلا برای فعال‌سازی دوباره پیاده سازی نت ورک خویش از پیش پردازنده Stylus به کار گیری نموده است، هر یک سری این پیش پردازنده قسمت های اکثری را مشابه به SASS پوشش می‌دهد ولی تفاوت های سنتکسی دیگری با این نوع پیش پردازنده داراست.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

کبوتر از آن مجموعه پرنده‌هایی‌ست طراحی اپلیکیشن در مشهد که ترجیح می دهد به جای ‌هایی که میشناسد رمز بزند و اهل پرواز به جای ‌های دوردست و نا آشنا وجود ندارد. به این ترتیب زمانی شما دنبال یک مغازه یا این که رستوران میگردید از حیث کبوتر گوگل، حق تقدم با جای ‌هایی‌ست که در اطراف شما می باشند. با الگوریتم کبوتر، گوگل هر چه بیشتر به سمت خاص و اختصاصی کردن ورقه‌ی حاصل جست و جو پیش می‌رود. براین اساس نتیجه ها سرچ گوگل برای شما مختلف از کسی‌ست که در یک محله‌ی دیگر به عبارتی عبارت را سرچ می‌نماید. از نگاه یک مخاطب احتمالاً این قضیه جذاب و کاربردی‌ست. البته در صورتیکه شما صاحب و مالک یک اینترنت‌تارنما باشید چه؟! آیا الگوریتم کبوتر گوگل برای شما هم پیام‌آور صلح و دوستی‌ست؟ جواب دادن به‌این پرسش چندان راحت وجود ندارد. به این دلیل که این الگوریتم به بعضی اینترنت‌تارنما‌ها مثل اینترنت‌وبسایت‌های مرجع بسیار یاری می‌نماید و در ازای سبب حذف بعضا اینترنت‌وب سایت‌ها از برگه‌ی نتیجه ها جست و جو میشود. چنانچه اینترنت‌تارنما شما اصول سئوی محلی را رعایت کرده‌باشد و با ساخت‌و‌ساز محتوای خاص و اختصاصی بتوانید استحصال و کارتان را در دایره‌ی یک ناحیه یا این که محله‌ی خاص تمجید نمائید، میشود اعلام‌کرد شانس بالا وارد شدن در شیت‌ی نتیجه ها جست و جوی‌بار گوگل را خواهید داشت. شکل مساله اساسی موتور جستجوی گوگل الگوریتم کبوتر میباشد. این الگوریتم به لهجه معمولی به روش پایین فعالیت می نماید. داده ها اینترنت‌سایتهای اینترنتی در قفس‌های داده قرار میگیرند و در هر قفس یکسری کبوتر وجود داراست که به رسیدگی محتوای این سایتها و مقایسه آنان با واژه کلیدی کاوش گردیده میپردازند. هر توشه که مطلبی مطلوب واژه کلیدی پیدا نمایند یک توشه به آن نوک می زنند. صفحاتی که بیشترین مقدار نوک به آنان خورده گردیده باشد در گوگل فراتر علامت داده می شوند. این الگوریتم به یوزرها یاری می نماید خوب به هدف ها برسند حتی به حیث شرایط جغرافیایی و ساکن، مقاله و غرض متبوع را به استفاده کننده آرم میدهد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

نصب ESLint & Prettier

هم اکنون هنگامی میباشد که طراحی اپلیکیشن در مشهد مطمئن شویم ESLint  و Prettier نصب گردیده اند، در مارکت پلاگین ها ما ESLint را سرچ می‌کنیم و آن‌گاه در ادامه نصب آن میرویم و آن‌گاه نیز دقیقا همین امور را برای Prettier اعمال میدهیم. وقتی که نصب شدند ما مجدد VS Code را بار گذاری می‌کنیم تا بتوانیم از آنان به کار گیری کنیم.

تنظیمات ESLint

اکنون که‌این دو ابزار نصب شدند ما نیاز داریم که مقداری تنظیمات های متعدد را به آنان اضافه کنیم. وقتی که ما پروژه خویش را از روش ترمینال میسازیم، ما آنان را از روش فولدر های تنظیمات منحصر که گزینش میکنیم می‌سازیم که به ما داده میشوند. ما از روش فولدر eslintrc.js قادر خواهیم بود ESLint را در‌این پروژه تنظیمات کنیم. در حالتی که فولدر های مخصوص را ما تعیین نکرده باشیم می‌توانیم تنظیمات ESLint را در فولدر package.json پیدا کنیم.  هم اکنون در فولدر .eslintrc.js قطعه کد تحت را اضافه می‌کنیم.

\'plugin:prettier/recommended\'
این قطعه کد میتواند تامین Prettier را در ESLint با پیکربندی نخستین فعال نماید. به این ترتیب پوشه آخری ما چیزی مشابه به قطعه کد پایین می‌شود:

module.exports = {
root: true,
env: {
node: true
},
\'extends\': [
\'plugin:vue/essential\',
\'plugin:prettier/recommended\', // we added this line
\'@vue/prettier\'
],
rules: {
\'no-console\': process.env.NODE_ENV === \'production\' ? \'error\' : \'off\',
\'no-debugger\': process.env.NODE_ENV === \'production\' ? \'error\' : \'off\'
},
parserOptions: {
parser: \'babel-eslint\'
}
}
تنظیمات prettier

ما همینطور یک مورد پیش رو داریم که برای تولید فولدر تنظیمات با جزییات بیشتر از آن به کار گیری می‌کنیم، در واقع از آن برای افزودن بعضا پیکربندی خاص و فردی استعمال میکنیم. که آن را این جا ساخته ایم و اسم آن را .prettierrc.js قرار داده ایم. داخل آن می‌توانید نوع پایین را ملاحظه کنید:

module.exports = {
singleQuote: true,
semi: false
}
این کد میتواند دابل کوتیشن را به سینگل کوتیشن تبدیل نماید و اعتقادوباور نتایج نماید که سمی کالن ها به طور خودکار اضافه نشوند.
پیکربندی مخاطب

خلال این برای seo بیشتر VS Code برای تجربیات های نرم‌افزار نویسی بزرگتر بعضی از تنظیمات ها را به پیکربندی مخاطب اضافه میکنیم. برای دسترسی به پیکربندی مخاطب بر روی کدی که در بالای Navigation bar وجود داراست کلیک می‌کنیم و سپس وارد نصیب preferences می شویم و در پایان نیز بر روی پیکربندی کلیک میکنیم. این عمل قادر است پیکربندی مخاطب را برای شما بیاورد که از روش آن شما می‌توانید پیکربندی مربوطه را در Json اضافه فرمائید. در صدر میخواهیم کد تحت را اضافه کنیم:

\"vetur.validation.template\": false
این کد قادر است خصوصیت های Vertus linting را خموشی نماید.

هم اکنون ما می‌خواهیم به ESLint بگوییم که کدام لهجه را میخواهیم اعتبار سنجی کنیم( Vue، html  و جاوا اسکریپت) و autoFix را بر روی true ست میکنیم:

\"eslint.validate\": [
{
\"language\": \"vue\",
\"autoFix\": true
},
{
\"language\": \"html\",
\"autoFix\": true
},
{
\"language\": \"javascript\",
\"autoFix\": true
}
],
هم اکنون برای اندازه گیری خوب ما به ESLint می‌گوییم که تبدیل به autoFixOnSave گردد:
\"eslint.autoFixOnSave\": true,
و آن گاه به ویرایشگر کد برای Vue.js که تبدیل به format On Save :

\"editor.formatOnSave\": true,

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

تکامل و به روزرسانی api یک زمینه بسیار اصلی میباشد، طراحی اپلیکیشن در مشهد ما درین مقاله قصد داریم نکات بسیار مهمی را برای آپ تو دیت رسانی api شما ذکر کنیم


پیش از حرف درباره تکامل api فکر کنید که شما یک تولید کننده می باشید و فرض نمایید که قصد پیاده سازی یک تن برای یک مو جود را دارید، شما برای این موجودی که قصد آفرینش آن را دارید دوست دارید که در زمان مجال تکامل پیدا نماید چرا شما این عشق و علاقه را دارید؟ اولیه آن که‌این موجودی که شما آفریده اید می بایست بتواند با تغییرات گوشه و کنار زیست سازگار باشد و ادله دوم نیز آن میباشد که علم شما در حالا بسط میباشد و به همین انگیزه شما می‌توانید طرح های بهتری را برای این بنده خویش ساخت‌و‌ساز نمائید.

با این وجود این جانور ممکن میباشد به بعضا از خصوصیت هایی که فعلا دارا میباشد توکل نماید، شما نمی توانید فارغ از استحضار دادن به آن بالهایی را اضافه فرمائید و یا این که بعضی از مقیاس های آن را تغییر و تحول دهید، این تغییرات نیاز به یک نرم افزار منظم دارااست که بایستی طبق طرز معاش این جان دار باشد. چه‌گونه می‌توانید تحت عنوان یک طراح و تولید کننده این جان دار را به سمت گسترش پیش ببرید؟ ما درین مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره این زمینه کلام کنیم و داده ها جالبی را درباره آن به شما ارائه دهیم که در‌صورتی‌که که شما نیز جزو اشخاصی میباشید که قصد تایپ کردن یک api را دارید می‌توانید با تحقیق این مقاله داده ها جالبی را درباره این قضیه بدست بیاورید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

لهجه های نرم‌افزار نویسی گونه های مختلفی داشته که هر یک تشابه ها و تفاوت هایی طراحی اپلیکیشن در مشهد با یکدیگر دارا‌هستند. تفاوت لهجه نرم افزار نویسی جاوا و جاوا اسکریپت در‌این متن کاملا آیتم تحقیق قرار میگیرد. به انگیزه شبیه بودن اسم این 2 گویش نرم افزار نویسی اکثری از اشخاص به خطا فکر‌می کنند که هر دوی آن ها یکسان می باشند و یا این که تفاوت آن ها ناچیز میباشد. درین متن به تفاوت گویش نرم افزار نویسی جاوا و جاوا اسکریپت خوا‌هیم پرداخت تا این 2 گویش اپلیکیشن نویسی جاوا و جاوا اسکریپت را با یکدیگر خطا نگیرید و داده ها موردنیاز را اخذ فرمایید.

جاوا اسکریپت

بخش اعظمی از اشخاص که اما در قضیه نرم افزار نویسی حرفه‌ای نیستند فکر‌می کنند که گویش اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت ورژن برگرفته گردیده از جاوا است و در واقعیت یک مرحله توسعه یافته خیس از آن میباشد؛ ولی در واقعیت این معیار تفاوت گویش اپلیکیشن نویسی جاوا و جاوا اسکریپت بسیار بیشتر از این اندازه میباشد. گویش اپ نویسی جاوا اسکریپت در صفحه ها اچ تی ام ال به شغل می رود و امکان ها و خصوصیت های آن سبب گردیده‌است تا محبوبیت و مقام قابل قبولی در جهان استحصال نماید. برای مثال این مشخصات می شود به در دست گرفتن کردن صفحه های، بیشتر کردن چگونگی صفحه ارایی ها و... اشاره نمود. کدهایی که در لهجه نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت وجود دارااست و به فعالیت گرفته میگردد تشابه متعددی به گویش سی دارا‌هستند.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

علی رغم عملکرد های خلاقانه، اپ نویسی زمینه ایست که بیشتر بر روی تعمیر کردن تمرکز طراحی اپلیکیشن در مشهد دارااست تا بر روی ساختن و خوی کردن چیزی جدید. در حالی که سایر اپ نویس های ایده پرداز در درحال حاضر تعمیر و فیکس کردن یک روند میباشند (همچون کد نویسانی که در هم اکنون تجدید لحاظ بر روی نویشته های قبلی خویش می‌باشند) نرم‌افزار نویسی یک شغل بسیار تک و مخصوص میباشد که در آن بیشتر بر اساس مشکلاتی میباشد که به طور ناگهانی ظواهر میشوند و بیشتر بر مبنا خطاهای منطقی میباشند.

این تعمیر کردن مراحل ها که به اسم دی باگ کردن شناخته می گردد در واقع قلب اپ نویسی است. آیا شما برای حل معماها ها و جورچین های منطقی به وجد می‌آیید؟ آیا شما به طور ذاتی و قلبا می‌خواهید چیزی که حاد و از عمل افتاده میباشد را صحیح نمائید. و به علاوه، آیا شما طبیعتا کنجکاو و  پی جو برای شغل های داخلی و اتفاقاتی که داخل شی ءها صورت می‌دهد می باشید؟ شما بایستی توانا باشید تا به مجموع پرسش هایی که مطرح شد جواب آری بدهید.

بیشتر دست آورد های نرم افزار نویسی از بر طرف کردن و اصلاح کردن باگ های نرم‌افزار میاید. هر چه باگ مربوطه بغرنج خیس باشد بیشتر نیز دارای اهمیت برای حل شدن واقع می‌شود. در صورتیکه شما هیچ احساس رضایتمندی را در‌این مورد پیدا نمی‌کنید پس اپلیکیشن نویسی برای شما صرفا یک فن از باخت ها و درماندگی های بی نقطه نهایی را به یار و همدم خواهد داشت.

  • Raya Pars