مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


دلایل التفات ورقه فرود برای نرم افزار‌های تلفن همراه
پیاده سازی نرم افزار اندروید بیشتر از سایر سیستم استدلال‌های تلفن همراه با استقبال یوزرها مواجه شد‌ه‌است. چون دستگاه‌های گوشی اندرویدی که امکان مدد از این اپ را دارا هستند؛ روز آپدیت در هم اکنون ساخت‌و‌ساز و گسترش می باشند، براین اساس دقت به ساخت و ساز صفحه های فرود برای نرم افزار‌هایی که از این سیستم برهان پناه می‌نمایند، بسیار عنایت طراحی اپلیکیشن در مشهد  داراست.

از هدف ها استخراج ‌و فعالیت خویش امان نمائید
صفحه ها فرود به صاحبان دستیابی و امور در افزایش سطح تولید ها خویش یاری می‌نماید تا مشتریان تازه را جذب و با تولید رابطه آنلاین با یوزرها در کسب به یک بازار تجاری لبریز رونق سبب ارتقا فروش کسب و کار‌ها گردد. همینطور، لندینگ یا این که کاغذ فرود به اندازه‌گیری معیار توفیق استراتژی‌های دستیابی ‌و امور از روش گردآوری‌آوری داده ها ظریف در بازار یاری کننده میباشد.
تقویت بیانات
متخصصان بازاریابی می گویند که صفحه ها فرود به ارتقاء مکالمات در کانال یاری می‌نمایند. این دستور فقط به‌این استدلال واقعه میفتد که صفحه های ورودی یک کال تو اکشن به بازدید کنندگان در کاغذ ارائه می دهند که‌این شغل را برای استفاده کننده راحت می‌نماید و مشتریان میتوانند به راحتی روی آن کلیک کرده و مبادرت مطلوب را اجرا دهند. این فرمان منجر تولید رابطه بیشتر دربین مشتریان و دستیابی ‌و عمل گردیده و باعث به فروش فراتر می شود.
بهبود درایت از مارک
کمپانی‌ها در دعوا بازاریابی نرم افزار برای برندسازی خویش، یک شیت فرود برای نرم افزار شان پیاده سازی می‌نمایند. طراحان نرم‌افزار‌های تلفن همراه میتوانند این صفحه ها را با یک لحن، مدل و ظواهر منحصر پیاده سازی کرده تا دیده‌انداز و رسالت مارک را منعکس نماید. این فعالیت طبیعتا به ارتقاء بها مارک در بازار یاری می‌نماید و شما تحت عنوان صاحب و مالک تجارت میتوانید جلوتر از رقبای خویش قرار بگیرید.
حمایت آنلاین از مخاطبین
حمایت آنلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان از APP به مخاطب و بعد از آن به خریداران بالقوه ضروری میباشد. می‌اقتدار از صفحه های لندینگ برای هدایت بی واسطه کاربر به گروه سرویس ها فروش به کار گرفت و آنان میتوانند درخواست‌های خریداران را با سهولت حل نمایند. توسعه و گسترش دهندگان اپ کاربردی همینطور می توانند نصیب FAQ را به صفحه ها فرود اضافه نمایند که اشخاص به راحتی جواب رایج‌ترین سوال‌های مربوط به نرم افزار را در آنجا پیدا نمایند.

داده ها ارجاعی نفیس
استحصال و امور می توانند زمان‌های پرورش خویش را با داده ها ارجاعی ارتقاء دهند. در صورتی‌که چه یکسری پلتفرم در وب وجود دارااست البته هنگامی درباره یک ارجاع ارگانیک سخن میکنیم صفحه ها فرود صرفا جواب قابل‌ پشت گرمی می باشند. این داده ها را می‌قدرت به راحتی با ابزارهای توسعه یافته مانند گوگل آنالیتیکس تجزیه و ارزیابی کرد که‌این عمل به بسط دهندگان نرم افزار امداد می‌نماید تا پلتفرم خویش را برای مخاطبان غرض در بازار تبلیغ نمایند.
ماجرا خویش را به اشتراک بگذارید
Landing page را می‌قدرت به نحوه‌ای خلاقانه پیاده سازی کرد تا اعتنا بازدیدکننده را به بیزنس شما جلب نماید. شما می توانید قصه استخراج‌ و شغل خویش را درین صفحه ها به اشتراک بگذارید. برای این فعالیت از یک مدل دیدنی و محاوره‌ای استعمال نمایید که میتواند سبب ساز گردد مخاطبان به برگه شما جذب شوند. بگذارید یوزرها بیشتر درباره‌ی این که چطور پیاده سازی این نرم‌افزار به ذهنیت شما رسیده و هدفتان از پیاده سازی آن چه بوده میباشد، بدانند.
ارتقاء دسترسی به نرم افزار
قابلیت و امکان ارتقا دسترسی به اپلیکیشن شما با اضافه کردن ویدئوهای خلاقانه به ورقه فرود وجود دارااست. این ویدئوها برای مخاطبانی موءثر می باشند که عشق و علاقه‌ای به صرف فرصت زیاد برای تلاوت داده ها در صفحه های فرود ندارند. حقیقت این میباشد که چنانچه ویدئوهای دیدنی و آموزنده را به برگه لندینگ اپ خویش اضافه نمائید، منجر جلب اعتنا بیشتر استفاده کننده به مارک شما شود. فیلم‌های بی آلایش و کوتاه ساخت‌و‌ساز کنیدکه کاربر انها را با‌گاز ببیند که‌این شغل قادر است به ارتقا نرخ تبدیل یاری دهد. همینطور اشتراک گذاری آنان راحت‌خیس گردیده و چنین نرم‌افزار شما در بازار عالی چشم می‌گردد.


هدف ها ساخت‌و‌ساز لندینگ پیج:
جذب و تبدیل ترافیک (داشتن نرخ تبدیل بالا)

دسترسی به داده ها یوزرها برای برقراری رابطه با آن ها و گردآوری لید (ساخت‌و‌ساز رابطه اول با گردآوری دیتا از روش اخذ فولدر بدون‌پول، زمان آموزشی بدون‌پول، اخذ تخفیف و...)

ارتقا بازدید و همینطور فروش بالا در اشکال کمپین‌ها (معرفی فرآورده و فروش بدون واسطه)

گونه های صفحه ها فرود
بسته به خصوصیت‌ها و اهدافی یک بیزنس، شاهد صفحه های فرود متفاوتی خواهید بود ولی در واقع ۳ نوع از این صفحه های وجود دارااست:

صفحه های فرود ایجاد لید (Lead Generation Landing Pages)
این صفحه های که صفحه های lead gen یا این که lead capture نامیده می شوند، از یک هیبت برای اخذ اطلاعاتی مانند اسم، نشانی آدرس اینترنتی و یا این که هر نوع داده ها دیگری به کارگیری می‌نمایند و صرفا هدفشان هم عده‌آوری داده ها یوزرها میباشد. یوزرها در قبال دادان داده ها، چیزی بدون‌پول مثل pdf کتاب الکترونیکی اخذ می‌نمایند.

صفحه ها فرود از روش کلیک (Clickthrough Landing Pages)
این صفحه ها فقط برای متقاعد کردن مخاطب برای کلیک روی یک لینک و پیوند خاص و بعد ارجاع دادن وی به ورقه‌ای خاص برای معرفی یک فرآورده یاور با جزئیات میباشد. معمولا این صفحه های یک دکمه بی آلایش برای مبادرت به کار دارا‌هستند که گشوده روئت کرد کننده را مستقیما به درگاه پرداخت هدایت می‌نمایند تا یک معامله را جاری ساختن دهد. به این ترتیب شما میتوانید در‌این کاغذ، استفاده کننده را متقاعد به تصمیم گیری پایانی برای خرید کنید.

صفحه های فرود آپت این (Opt-In Landing Pages)
این صفحه ها که به اختصار Opt-in Page هم اسم دارا‌هستند، صفحه ها فرودی می‌باشند که دارنده نصیب‌هایی از تارنما همچون هدر، فوتر و سایدبار میباشند. برخلاف تمجید لندینگ پیج که در صدر توضیح دادیم، در اصلً این نوع صفحه های فرود در یکجا به طور فرمی در صفخات متعدد وبسایت قرار داده می گردند. در کل این نوع از صفحه ها فرود، جداگانه از طرح مهم وبسایت نیستند.

تفاوت در میان شیت اساسی (homepage) و ورقه فرود (landing page)
صولاً هیچ کدام از نصیب‌های تارنما همچون هدر، فوتر و سایدبار در صفحه ها فرود نیست و یوزرها از روش تبلیغات، بنرها، موتورهای کاوش، کانال‌های اجتماعی و … بدین صفحه ها هدایت گردیده و با یک توصیه جالب روبرو میشوند.

برگه اساسی می تواند تعداد پیوند‌های متعددی داشته باشد البته صفحه ها مقصد تنها یک لینک و پیوند دارااست. برخلاف شیت اساسی که ده‌ها گزینه حواسپرتی بالقوه داراست، شیت‌فرود بسیار متمرکز میباشد. داشتن پیوند‌های کمتر در‌این کاغذ، تبدیل استفاده کننده به مشتری را ارتقاء می دهد چون تعداد گزینش کمتری وجود داراست که بازدیدکنندگان را از مبادرت به کار به دور می‌نماید. به همین ادله بازاریابان خبره مدام از یک شیت‌فروداختصاصی تحت عنوان مقصد فرود یوزرها به کارگیری می‌نمایند.

مطمئناً کاغذ مهم شگفت انگیز به لحاظ می رسد زیرا آرم دهنده مارک شما میباشد، به بقیه افراد قابلیت و امکان میدهد طیف وسیعی از محصول ها و سرویس ها را کشف نمایند و داده ها بیشتری در زمینه‌ی کمپانی شما و قیمت‌های آن دستیابی کنند. در‌این ورقه، یک بازدید کننده میتواند به هر کجای صفحه های تارنما شما مراجعه نماید چون مورد‌های متعددی برای تعیین دارااست. (بلعکس لندینگ پیج)
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی