مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۱۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با ارتقاء روز افزون کاربران از دستگاههای تلفن همراه برای اعمال کار روزانه و استفاده هر چه طراحی اپلیکیشن در مشهد بیشتر از اپ های مختلف، بازاری بکر برای کسب درآمد از این پلتفرم ایجاد گردیده است. حجم انبوهی از اپلیکیشنهای متفاوت با مقاصد تجاری، ساخت‌و‌ساز می گردند که بعضا چیره بوده و برخی باخت می خورند. سرویس نرم‌افزار کارا با دقت به نیاز بازار پلنهایی تهیه دیده برای آندسته از عده ای که می خواهند درین حوزه وارد شده، البته دانش کافی را برای تشکیل داد اپلیکیشن ندارند.

پلن های ساخت اپلیکیشن به وسیله نرم‌افزار کارا:

1.ایجاد کرد برنامه آموزشی با پرداخت داخل برنامه ای بازار

2. ساخت اپلیکیشن آگهی و نیازمندی با پرداخت درون برنامه ای بازار

با تمرکز به عشق و علاقه و مهارت خود، می توانید یکی از پلن های تشکیل داد نرم افزار را گزینش نموده تا نرم‌افزار مورد نظر شما به نام شما ایجاد گشته و با تکثیر آن در مارکت های مختلف و جذب کاربر، کسب درآمد داشته باشید.

ساخت نرم‌افزار و کسب درآمد


ساخت اپ و مجله آموزشی با پرداخت داخل برنامه ای بازار

در این سرویس، ما برای شما وب سرویسی تنظیم می کنیم که در آن میتوانید موضوعات و مطالب آموزشی خود را طبقه بندی نموده و از طریق یک پنل مدیر آنلاین در اپلیکیشن منتشر نمائید.

نحوه کسب درآمد

اشتراک دسترسی: شما می توانید برای جذب مخاطبان خود بخشهایی از اپ را بصورت بدون پول نشر نموده و بخش و یا بخشهایی از آن را با پرداخت شارژ و پرداخت باطن برنامه ای بازار آزاد فرمائید. به این ترتیب ازآنجاکه خود نرم افزار بدون‌پول است، کاربران اقدام به دانلود و استفاده از آن می نمایند و جهت استفاده از مطالب آموزشی خاص، باید اشتراک را پرداخت نموده و به محتوای آموزشی شما دسترسی پیدا کنند.

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی: همه اپهای درست شده بوسیله نرم افزار کارا، دارای قابلیت و امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی و پاپ اپلیکیشن روی دستگاه کاربران می باشد. لذا شما می توانید از طریق اجرای تبلیغات نیز برای کانالهای تلگرامی، تارنما ها و اپلیکیشنها، کسب درآمد داشته باشید.


تشکیل داد اپلیکیشن آگهی و نیازمندی با پرداخت درون برنامه ای بازار

با ساخت یک نرم‌افزار نیازمندیها و درج آگهی در یک طبقه بندی خاص، می توانید اپلیکیشنی کارآمد ساخت‌و‌ساز کرده و کسب درآمد نمائید. از جمله می توانید اپلیکیشنی تولید فرمایید که فقط ثبت آگهی و معرفی کانال های تلگرامی و یا رباتهای آن باشد و یا اپلیکیشنی ساخت کنید که برای ثبت و معرفی آگهی ها در یک محدوده جغرافیایی خاص و یا یک رده صنفی خاص باشد.

شیوه کسب درآمد

پرداخت و ثبت آگهی: کاربرانی که می‌خواهند آگهی خود را در اپ شما منتشر نمایند، می بایست پرداخت موردی و یا اشتارک زمانی را از طریق پرداخت درون برنامه ای انجام داده، تا به فرم ثبت آگهی دسترسی پیدا کنند.

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی: این نوع اپلیکیشنها هم می توانند با ارتقاء کاربران خود، از طریق ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن کسب درآمد داشته باشند.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

مرحله‌ی ۹- مجددا تست نمایید (آری مجددا)
وقتی که طراح شما، پباده سازی ظواهر نرم افزار شمارا به پایان رسانید، بایستی توشه دیگر نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش را تست فرمایید. تاءمل نکنید که با دقت به آحاد کارهایی که جاری ساختن داده‌اید، فعلا فراهم می‌باشید. برای اولی توشه، شما کانسپت نرم افزار حقیقی وواقعی خویش را کاملا و در مکان صحیح آن در مشت دارید، همگی تصاویر گرافیکی در مکان مطلوب خویش قرار گرفته‌اند، و متن‌های ما یحتاج نیز هماهنگ با آن ها در محل متبوع خویش قرار دارا هستند. و این موضوع به‌این معناست که شما بالاخره میتوانید نرم افزار خویش را آن طور که می بایست و شاید آزمون فرمایید.

نرم افزار خویش را آزمون فرمائید، دو نرم‌افزار‌ی مطلوب برای این عمل Solidify و Framer اسم دارا‌هستند. این اپلیکیشن‌ها به شما اذن می دهند تا طرح‌های نرم افزار خویش را وارد نرم افزار کرده و در جایی که ما یحتاج میباشد پیوند‌های موردنیاز را برای تست نقایص نرم افزار خویش از برگه‌ای به ورقه‌ی دیگر برای آزمون قرار دهید.

این مرحله را با مرحله‌ی ۶ نادرست نگیرید. در آن مرحله غرض اساسی ساخت و ساز ظواهر ابتدایی نرم افزار شما بود. ولی در‌این مرحله، شما طرح‌های حقیقی وواقعی را اعمال کرده و آنان‌را فعال می‌سازید.

مرحله‌ی ۱۰- تجدیدنظرهای خویش را ایفا داده و به ساختن ادامه دهید.
هنگامی که شما قابلیت جاری ساختن تست را برای طرح خویش ساخت و ساز میکنید و بازخوردهای بیشتری را از یوزرها آینده‌ی خویش گردآوری میکنید، بایستی از این ایده‌های تازه به خواسته آرایش کردن ایده‎ی خویش به کار گیری فرمائید. شما همچنان میتوانید از طراح خویش بخواهید تا به ساخت تغییر و تحول در چینش نرم افزار شما بپردازد و همینطور میتوانید از دولوپر خویش بخواهید تا موردی را در مرحله‎ی پایانی تغییر تحول دهد.

مرحله‌ی ۱۱- به تعریف و تمجید هرکدام از جزئیات بپردازید.
همچنان که شما به تشکیل داد اپلیکیشن‌ی خویش ادامه می‌دهید، بایستی دائما نرم افزار خویش را آیتم نظارت قرار دهید. از جمله، در اندروید، نصب کردن فولدر نرم افزار‌ی شما بر روی یک دستگاه دیگر به مراد آزمون کردن کوشش آن در یک اطراف دیگر فعالیت سادگی میباشد البته در iOS این وضعیت مختلف میباشد. در اینجا شما به یک پلتفرم مانند TestFlight نیاز دارید تا به دانلود و آزمون نرم افزار خویش بپردازید.
این مرحله، تحت عنوان آخری مرحله در مراحل بسط‌ی نرم افزار شما به حساب میآید. شما می توانید تا مجال کامل شدن شدن مال خویش، بر نرم افزار خویش محاسبه داشته باشید.

مرحله‌ی ۱۲- مجال تکثیر
بازارهای مرتبط با نرم افزار‌ها، راجع به به چاپ رساندن یک نرم افزار، از سیاست‌های متفاوتی برخوردارند. مثلا، اندروید، نرم افزار‌هایی که اخیرا تصویب گردیده‌اند را فورا گزینه آنالیز قرار نمی‌دهد. این نرم افزار‌ها کنار گذارده گردیده و بعداز مدتی محاسبه میگردند. البته شما می توانید نرم افزار خویش را فورا در Google Play قرار دهید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

پس از اجرا این فرآیند و پس از این که یک چارچوب کلی طراحی اپلیکیشن در مشهد و طرح کاملی از این فعالیت انتخاب شوید، نوبت به گزینش یک پلتفرم و گزینش ابزارهایی میرسد که میخواهید از آن‌ها برای ایجاد نرم افزار استعمال فرمایید. شما درین بخش می بایست کل مفاد ما یحتاج را، اعم از نوع لهجه نرم افزار نویسی مایحتاج، تکنولوژی های جان دار، خدمت های جانور و غیره برای ایجاد کرد نرم افزار را درنظر بگیرید و تصمیم بگیرید که از کدام آیتم ها می‌خواهید به کار گیری نمائید. این که چه گونه یک نرم افزار را بسازیم سوالی میباشد که نصیب اعظم آن درین مرحله (یعنی ساخت و ساز بک اند) جواب داده می گردد. بک اند به قسمت هایی گفته میشود که به ظاهر نرم افزار چشم نمی‌شوند. برای ساخت بک اند برای نرم افزار دو نحوه اساسی وجود داراست:

از SaaS تحت عنوان بک اند به کارگیری نمائید (مانند به کارگیری از Firebase, AWS Mobile Hub, CloudKit, Kinvey)
مبادرت به تشکیل داد بک اند به صورت معمولی فرمایید. این وضعیت در‌صورتی‌که که شما در آینده قرار میباشد که خصوصیت های جدیدی را به نرم افزار موبایلتان اضافه نمائید و همینطور تعداد کاربرانتان را ارتقاء دهید مطلوب میباشد. زمانی که یک بک اند را خودتان پباده سازی فرمایید، احتمال این که بتوانید در آینده خصوصیت های جدیدی به آن اضافه فرمائید و یا این که خصوصیت های آن را تغییر‌و تحول دهید، بیشتر از قبلی می شود.

مرحله پنجم: مرحله پباده سازی بصری

مبتنی بر چارچوبی که از پباده سازی نرم افزار ارایه نموده اید و همینطور مبتنی بر داده‌هایی که مربوط به آن میباشد میتوانید وارد مرحله پباده سازی بصری نرم افزار گردید. این مرحله یکی مهمترین مرحله ها میباشد و در‌این مرحله شما وارد فاز اجرایی می‌شوید و نرم افزار را پباده سازی می‌نمایید.

در‌این مرحله شما می بایست برای هرمورد از پلتفرم هایی که میخواهید نرم افزار موبایلتان را در آن پلتفرم ها پباده سازی نمایید، یک نوع پباده سازی ایفا دهید. مثلا در شرایطی که که می‌خواهید یک نرم افزار را هم در پلتفرم ISO و هم در پلتفرم اندروید پباده سازی نمائید، بایستی یک توشه پباده سازی را برای پلتفرم IOS اجرا دهید و یک توشه هم برای پلتفرم اندروید این پباده سازی را اعمال دهید. انگیزه این فعالیت این میباشد که پباده سازی در هر کدام از این پلفترم ها مستلزم به کارگیری از المان های مختلفی میباشد. همینطور در حین جاری ساختن این پروسه می بایست همواره از ارشادوراهنمایی هایی که در مورد پباده سازی نرم افزار وجود داراست به کارگیری فرمایید و به‌این ارشاد ها فعالیت فرمائید. شما با مطالعه و آنالیز این پند ها (که می‌توانید آنان‌را با کاوش در وب پیدا نمایید) می‌توانید برای این عمل الهام بگیرید.
مرحله ششم: مرحله کدنویسی برای نرم افزار

مجموعاَ هنگامی که شما میخواهید برای یک نرم افزار آغاز به کدنویسی فرمائید، دو حق تعیین دارید. نخستین اینکه شما میتوانید کدنویسی را حافظه بگیرید (و یا این که دستکم کوشش فرمایید!) و بعد همت نمایید که خودتان یک نرم افزار را بسازید و یا میتوانید از یک کمپانی ساخت‌و‌ساز نرم افزار امداد بگیرید. این تعیین بستگی به خودتان و اهدافتان داراست. در حالتی که بخواهید یک کمپانی ساخت‌و‌ساز نرم افزار برای خودتان گزینش فرمائید، می بایست بدانید که نمایندگی ها و شرکتهای متعددی وجود دارا هستند که ذوق زده هم میگردند که به شما امداد کنند. این مرحله حساس ترین مرحله برای ساخت نرم افزار میباشد. در‌این مرحله شما به یار و همدم تیمتان کنار هم می نشینید و همت میکنید تا کدها را بنویسید و لذا درین مرحله می بایست خیلی توجه فرمائید که کارتان با خلل برنخورد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

کاربرد Kotlin در ساخت اپ تلفن همراه بوسیله کمپانی گوگل آیتم مطالعه قرار گرفته میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد و اینک گویش اپلیکیشن نویسی Kotlin گویش متبوع خویش برای بسط دهندگان اپ اندروید میباشد. گوگل در اطلاعیه اش نوشت “گسترش اندروید به صورت فزاینده ای به شرایط اولیه لهجه اپلیکیشن نویسی Kotlin تبدیل شود. “بخش اعظمی از نرم افزار ها و خصوصیت های تازه Jetpack ها برای او‌لین توشه در گویش اپ نویسی کاتلین ارائه می‌شوند.

در صورتی پروژه جدیدی را آغاز می‌کنید، بایستی آن را با گویش نرم افزار نویسی Kotlin بنویسید. کد مندرج در اپلیکیشن Kotlin معمولا به معنای کد بسیار کمتری برای شما میباشد – کد کمتری برای تایپ ، تست و مراقبت” صرفا دو سال پیش ، در گوگل ، I / O 2017 اظهار‌کرد که از Kotlin در Android Studio IDE خویش پشتیبانی می نماید.

کاربرد Kotlin در ساخت نرم‌افزار تلفن همراه روز آپ تو دیت ارتقاء می‌یابد. با دقت به اینکه گویش نرم‌افزار نویسی جاوا از برهه زمانی ها پیشین گویش ترجیحی برای گسترش نرم‌افزار های اندرویدی بود ، مقداری عجیب بود ، ولی تعداد یه خرده از اعلامیه های حاضر در ان سال تشویق بیشتری کردند. در طی دو سال قبل، محبوبیت لهجه نرم‌افزار نویسی Kotlin صرفا ارتقا یافته میباشد. گوگل می‌گوید بیشتراز ۵۰% بسط دهندگان ماهر اندرویدی فعلا از کاربرد Kotlin در ساخت نرم افزار گوشی خویش به کارگیری می نمایند و در جدیدترین نظارت برنامه نویس ها Stack Overflow ، تحت عنوان چهارمی لهجه دوست داستنی نرم‌افزار نویسی قرار گرفت.


کاربرد Kotlin در ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار گوشی

با این اکانت ، برای گوگل این مفهوم را دارااست که پشتیبانی Kotlin خویش را ارتقاء دهد. چت هاز، مشاور اساسی اندرویدی اذعان کرد: “ما اعلام می‌کنیم که گام تعالی بعدی که ما بر می‌داریم این میباشد که قصد داریم از لهجه نرم‌افزار نویسی kotlin در بالا به کارگیری کنیم.” هاز اعلام کرد، ” ما می‌فهمیم که کلیه اکنون از گویش نرم‌افزار نویسی Kotlin به کارگیری نمیکنند، و کاربرد Kotlin در ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن گوشی ذیل پرسش می‌برند، ولی ما معتقدیم که می بایست از آن به کار گیری فرمائید.” “ممکن میباشد عارضه ها معتبری برای به کارگیری شما از لهجه های نرم‌افزار نویسی C++ و گویش جاوا وجود داشته باشد و به طور کامل خوب میباشد. اینها از در میان نمی مراحل.” و “ما بایستی کاربرد Kotlin در ساخت نرم‌افزار تلفن همراه ارتقاء دهیم.”
Kotlin در ساخت نرم افزار تلفن همراه بهتر میباشد یا این که جاوا ?

چنانچه شما آغاز به اپلیکیشن نویسی در اندروید می‌کنید، بسیار طبیعی میباشد که زبانی که استعمال می‌کنید جاوا باشد چراکه جاوا در همگی جا می‌باشد. با این حالا، گویش نرم‌افزار نویسی Kotlin وارد میگردد که پیشرفت های چشمگیری را به همدم داراست. برای موردها فوق ، ما تصمیم گرفته ایم درین نوشته‌علمی محاسبه کنیم که کدامیک بهتر میباشد. ما با جاوا آغاز خوا‌هیم کرد و شما از مزایا ، معایب آن و همینطور کارهایی که قادر خواهیم بود با این گویش جاری ساختن دهیم آگاه خواهید کرد. سپس ، ما در زمینه ی گویش نرم‌افزار نویسی kotlin کلام خوا‌هیم کرد ، به گونه ای که‌این لهجه در سرویس ، مزایا ، معایب و آنچه میتوانیم تولید کنیم ، به کار گیری کنیم؟ در انتها اینکه ادراک تفاوت ها و مزایای کلیدی کاتلین در قبال جاوا بسیار عالی خواهد بود.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

اگرچه نرم افزار تلفن همراه و اینترنت تلفن همراه مشابه به یکدیگر نیستند البته رسالت طراحی اپلیکیشن در مشهد هر دوی آن‌ها بطور کلی ارائه مشخصات و مختصات شبیه میباشد که قادر است به رونق بخشیدن به تجارت شما یاری دهد و مشتریان بتوانند به راحتی به شما دسترسی داشته باشند. این مشخصات عبارتند از:
تماس با یک کلیک: مشتریان به آسانی با یک کلیک بر روی داده ها تماس، با شما رابطه برقرار نمایند.
نقشه و نشانی: مشتریان با استعمال از GPS گوشی شان و نقشه به راحتی میتوانند به نشانی و محل کسب فعالیت شما دسترسی داشته باشند. ( به مکان وارد کردن نشانی به طور دستی)
اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی: این امکان یوزرها را کار کشته می سازد که به راحتی محتوا را با دوستانشان در شبکه‌های‌عمومی به اشتراک بگذارند.
مغازه موبایلی: دکان موبایلی به سادگی میتواند خرید کردن سهل وآسان را میسر سازد. بدین ترتیب دکان موبایلی شما علاوه بر معرفی بیزنس شما یک ابزار فوق العاده برای خرید و پرداخت نیز خواهد بود.
بازاریابی موبایلی: نرم افزار و اینترنت تلفن همراه ها پتانسیل بالایی برای جلب وفاداری مشتریان دارا هستند. بخصوص در نرم افزار های گوشی شما می‌توانید با ارسال اطلاعیه ( نوتیفیکیشن) مشتریان خویش را از جدیدترین خبرها و رویدادهای پیش رو آگاه سازید و از طرفی میتوانید مطمئن باشید که میان انبوهی از پیامک ها و پست الکترونیک های تبلیغاتی پیام و نوتیفیکیشن شما گم نمیشود.

به چه شکل یک اینترنت تلفن همراه بسازیم ؟
یکی خط مش های ساختن یک تارنما موبایلی استخدام گسترش دهنده اینترنت گوشی میباشد که تارنما فعلی شمارا به یک وبسایت متناسب با اکران در برگه گوشی افزایش دهد. دراین مورد کمپانی ایلیا سیستم فراهم ارائه مشورت و کمک رسانی به شما عزیزان میباشد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

رابط کاربری (UI) نقطه تعامل و رابطه مخاطب و کامپیوتر و دستگاه های دیگر میباشد. این قادر است طراحی اپلیکیشن در مشهد مشمول کاغذ اکران، کیبورد، موس و ظواهر یک دسک تاپ باشد. همینطور روشی میباشد که استفاده کننده از روش آن با یک نرم افزار یا این که یک رابطه برقرار می نماید.
پروسه پباده سازی رابط کاربری UI

برای اینکه یک طرح مطلوب را برای وبسایت خویش جاری ساختن دهید بایستی چندین فرایند را اجرا دهید تا به‌این وسیله نیز بتوانید برای قرار دریافت کردن در شیت اولیه گوگل کاری ایفا داده باشید. این روند مشمول:

نظارت پروژه و نیاز سنجی
ارائه اتود نخستین UI به مشتری
انجام تغییرات
ارسال تصویر طرح تصحیح گردیده برای مشتری
دادن داده ها مایحتاج پروژه به مشتری و گزینش رنگ بندی سازمانی
تسویه و تحویل پروژه

نکته ی مهم این نوشته‌ی‌علمی:

بیش تر از حد در اولِ فرایند ساخت وب سایت روی ظواهر وبسایت تمرکز نکنید، چرا‌که شما‌را از اصل ماجرا به دور می نماید و بجای تمرکز روی وب سایت و توفیق وبسایت برای ظواهر آن وفت می‌گذارید و ظواهر مدام یک چیز نسبی میباشد. (زیبایی نسبی میباشد و نمی اقتدار مدام ظواهر وب سایت را 100% به پایان رساند بلکه مدام می قدرت برای آن وقت گذاشت)

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

مسافت نامنظم میان گونه های در دور نما سایت TheArtCenter ، ریتم تصادفی ساخت و ساز می نماید.

از ریتم ها می اقتدار برای ساخت‌و‌ساز احساسات متعدد بهره مند شد. آن ها میتوانند سبب ساخت‌و‌ساز شم هیجان(بخصوص ریتم های موجی و پیش رونده) یا این که اعتقاد و باور و انسجام شوند. تمامی اینها به شیوه اجرای آن‌ها بستگی دارااست.
سرمشق (Pattern)

سرمشق به عبارتی تکرار تعدادی عنصر جان دار در پباده سازی میباشد که با هم فعالیت می نمایند. متداول ترین نمونه الگوهای والپیپر(Wallpaper) جانور در ویندوز می‌باشند، که نسبتاً همگی با آن شناخت دارا هستند.

با این درحال حاضر در پباده سازی، به استانداردهای رقم خورده برای طرز پباده سازی موادتشکیل دهنده خاص نیز سر مشق می‌گویند. برای مثال، نویگیشن و منوی فوقانی(Top) یک الگوی پباده سازی میباشد که اکثر یوزرها وب با آن تعامل داشته اند.


نویگیشن فوقانی یکی‌از معمول ترین الگوهای پباده سازی در وب میباشد، که طراحی اپلیکیشن در مشهد در اینجا در تارنما ایزابل نمابر آرم داده شد‌ه‌است.
فضای سپید (Whitespace-Negativespace)

از مهم ترین اصول پباده سازی UI استعمال درست از فضای منفی میباشد. فضای سپید یا این که “فضای منفی”، مناطقی از پباده سازی میباشد که هیچ عنصر پباده سازی را دربرگیرنده نمی‌شود. در واقع فضاهای خالی جان دار در طرح، فضای منفی یا این که سپید نامیده می گردند.

بخش اعظمی از طراحان مبتدی و تازه کار، احساس می نمایند بایستی پیکسل به پیکسل شیت اکران را آکنده‌از طرح و رنگ کرد و از قیمت فضای سپید غافل می‌شوند. ولی فضای سپید هدف ها اصلی اکثری را در یک پباده سازی دارااست، مهم‌ترین آن تولید فضای تنفسی برای موادتشکیل دهنده جان دار در پباده سازی میباشد. فضای منفی می‌تواند به پر رنگ کردن مطالب خاص یا این که بخش های خاصی از یک طرح نیز یاری دهد.

همینطور می‌تواند تشخیص عنصرها جان دار در یک طرح را راحت خیس نماید. به همین عامل میباشد که در شکل به کارگیری از حروف تبارک و کوچک، تایپوگرافی خوانا خیس میباشد؛ چون فضای منفی در حوالی حروف کوچک متنوع بوده و به اشخاص قابلیت و امکان تعبیروتفسیر سریع خیس آن‌ها را میدهد.


فضای سپید برای متن معمولی و محتوای وبسایت Jan Behne فضای”تنفس” تولید کرده و در عین اکنون به زیبایی مدل مینیمال آن یاری می نماید.


در بعضا مفاد، از فضای منفی برای ساخت تصاویر ثانویه ای استعمال میگردد که ممکن میباشد بلافاصلهً برای تماشاچی آشکار نباشد. این دستور قادر است نصیب ارزشمندی از برندیگ بوده و سبب ساز هیجان مشتریان خواهد شد. مثلا کافی میباشد به نشانه گر نهفته در علامت FedEx نگاهی بیاندازید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

ایجاد کرد نرم افزار کتاب

به همین ترتیب عمل را برای بقیه مجموعه ها هم تکرار فرمایید و هر تعداد طراحی اپلیکیشن در مشهد که میخواهید مجموعه، زیردسته، صفحه های سفارشی ساخت و ساز نمائید.
۸-ایجاد کرد نصیب در رابطه مولف

برای این بخش هم میتوانید از به عبارتی قابلیت و امکان کاغذ سفارشی به کارگیری نمائید و متن و تصویر مرتبط با مولف را قرار دهید.

نرم افزار کتاب
۹-نصیب رابطه با ما

برای افزودن بخش رابطه با ما میتوانید از قابلیت و امکان فرم به کار گیری فرمائید و فیلدهای متبوع را اضافه فرمائید. برای به کارگیری از این قابلیت ما یحتاج میباشد پست الکترونیک خویش را وارد نمائید تا داده ها ارسالی فرم را از روش آدرس اینترنتی اخذ فرمایید.

پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار کتاب
۱۰-تعیین آیکن و ورقه آغازین نرم افزار

بعد از وارد کردن تجهیزات وارد تب نرم افزار گردید.

در‌این بخش می‌توانید آیکن نرم افزار را معین فرمائید و همینطور کاغذ آغازین(برگه ای که در هنگام راه‌اندازی نرم افزار برای چندین ثانیه نمایش داده میشود) را تغییر‌و تحول دهید.

در‌این پیوند نکاتی برای تشکیل داد شیت آغازین مطلوب مندرج میباشد که میتوانید مطالعه نمائید.

ایجاد کرد نرم افزار کتاب در نرم‌افزار ساز
نرم افزار شما مهیا میباشد…

روند تشکیل داد نرم افزار کتاب به پایان رسید!

شما می‌توانید هر دو ورژن اندروید و iOS از نرم افزار کتابی که ساختید را اخذ نمائید و نرم افزار را در پلی استور و نرم افزار استور نشر دهید.

جذاب میباشد بدانید که هر فرصت(حتی بعداز نشر) نرم افزار نیاز به تغییرات نو داشته باشید از روش همین پنل مدیر می اقتدار تغییرات را اعمال بخشید و نیاز به به دست آوردن ورژن تازه وجود ندارد.

نرم افزار پروپوزال نویسی، امنیت یار و همدم، نحوه تحقیق از مثال برنامه های کتاب میباشند که به وسیله نرم افزار ساز ایجاد شده است.

شما هم، همین اکنون میتوانید مبادرت به تشکیل داد نرم افزار نمایید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

امروزه این قضیه اساسی برای طراحان پیش میاید که پباده سازی نرم افزار گوشی بهتر میباشد یا این که ساخت سایت؟

شاید در نگاه نخستین به حیث رسد که تفاوت چندانی فی مابین طراحی اپلیکیشن در مشهد و تارنما نیست. البته انتخاب اینکه کدام یک برای شرکتهای و بیزنس ها مطلوب میباشد به موردها گوناگونی مانند: اهداف، سرمایه، یوزرها و...بستگی دارااست. تفاوت مهمی که می اقتدار دربین این دو گزینه رویت کرد این میباشد که یوزرها در نرم افزار های گوشی سریع خیس از وبسایت می‌توانند نیاز خویش را برطرف نمایند و دسترسی موردنیاز را داشته باشند. در شرایطی‌که می‌خواهید تفاوت های ظریف تری را بدانید با ما به دنبال مقاله هم پا باشید:

پباده سازی نرم افزار گوشی

در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه یوزرها ریلکس خیس میتوانند نسبت به سایت به مطالبتان دسترسی پیدا نمایند ، براین اساس در تلفن همراه سریع خیس مطالب شما به چشم می خورد. این مزیت تبارک سبب میشود که شما به اشخاص بیشتری معرفی گردید و یوزرها بیشتری با فرآورده شما آشنا شوند. پباده سازی نرم افزار تلفن همراه سبب ساز می‌گردد که شما سریع خیس به مقصود خویش برسید از مزایای دیگری که می اقتدار اسم پیروزی این میباشد که:

_ در هر فرصت و مکانی در دسترس شماست

_ قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز تماس و رابطه دو طرفه

_ قابلیت ارسال اعلان برای یوزرها

_ توان آپ دیت رسانی اتومات داده ها تولیدات

_ قابلیت ساخت و ساز و معرفی سرویس ها ویژه از روش نرم افزار

_ قابلیت ساخت متن، تصاویر، فیلم و برنامه کودکان

_ پباده سازی نرم افزار رابطه مجاورت تری با مخاطبین دارااست چون مجاورت ترین وسیله الکترونیک به اشخاص میباشد

پباده سازی نرم افزار یک دانش و هنر میباشد که مانند دیگر علم ها می بایست اصول آن را به خیر و خوبی حافظه داشته باشید و در پباده سازی آنها‌را پیاده سازی فرمائید. روند و اصول پباده سازی به طور تحت میباشد:

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

او‌لین قدم در پباده سازی نرم افزار مشخص و معلوم کردن طراحی اپلیکیشن در مشهد تبدیل ایده به یک نرم افزار پیروز میباشد. در‌این فاز مورد ها تحت اینجام می شود:

شناسایی یوزرها نرم افزار
تحقیق در رابطه رقبا
انتخاب هدف ها و هدف نرم افزار
گزینش پلتفرم موبایلی مطلوب نرم افزار

هزینه پباده سازی نرم افزار می‌تواند از چندین میلیون تا یک‌سری صد میلیون مختلف باشد. گزینش استرتژی می‌تواند به تمرکز شما روی ایده نرم افزار یاری دهد. با در حیث به دست آوردن این آیتم شما قادر است به مرحله بعدی از نوشته‌ی علمی پباده سازی نرم افزار چه‌طور میباشد بروید.
پباده سازی نرم افزار چه‌طور میباشد
پباده سازی نرم افزار چه‌گونه میباشد – گام دوم – تجزیه و نظارت و طرح ریزی

در‌این هنگام، ایده نرم افزار شما استارت بع صورت به دست آوردن می نماید و به شرایط یک پروژه پباده سازی نرم افزار عوض می شود. تجزیه و ارزیابی و طرح ریزی با انتخاب وضعیت های به کارگیری استفاده کننده از نرم افزار و تهیه نمودن ریز به ریز الزامات کاربردی نرم افزار به دست می‌آید.

پس از معلوم شدن نایزها و الزامات نرم افزار،یک نقشه راه و روش متاع تدوین نمایید. این به معنای حق تقدم بندی نیازهای نرم افزار و مجموعه بندی آنان دراهداف تحویلی زماندار میباشد. در‌صورتی‌که از حیث منابع، فرصت و هزینه در مزیقه میباشید، اینها mvp یا این که متاع حداقلی شما‌را گزینش میکنند و هدف ها را برای فعال‌سازی اول نرم افزار انتخاب میکنند.

قسمتی از فاز طرح ریزی، کشف کردن مهارت های مطلوب برای اجرای نرم افزار میباشد.مثلا اندروید و iOS از دو تکنولوژی متعدد بریا فعال سازی استعمال می نمایند. در حالتی‌که هدفتان برای اجرای پروژه داشتن پلتفرم iOS و اندروید به طور به طور همزمان میباشد، برای اجرای پروژه به متخصصان از هر دو حوزه نیازمندید.

آیا اسمی برای نرم افزار خویش گزینش نموده اید؟ اسم نرم افزار می بایست مانند اسم دامنه سایت در استور های نرم افزار منحصربه‌فرد باشد. در همگی اپلیکیشن استورها جست و جو نمایید تا نام انتخابی‌تان پیش از این تصویب نشده باشد.

  • Raya Pars