مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

نرم افزار Dual Space


نرم افزار Dual Space
یکی‌از دیگر از نرم افزار‌هایی که برای یوزرها IOS و اندروید بوده و قابلیت ایجاد کرد کلون از اپ‌ها را مهیا می‌نماید، Dual Space میباشد. در شرایطی که که موبایل آیفون دارید، میتوانید از روش نرم‌افزار اپلیکیشن استور مبادرت به دانلود این نرم‌افزار فرمایید. خصوصیت‌های خوب که‌این اپ دارااست، وسعت معدود آن و آسانی رابط کاربری آن میباشد که سبب می شود تا بتوانید تخت‌گاز نرم‌افزار‌های متبوع خویش را کلون کرده و از این قابل انعطاف افزارها دو ورژن داشته باشید. خصوصیت اساسی دیگری که اپلیکیشن Dual Space داراست این میباشد که از اکثر نرم افزار‌ها پناه می‌نماید و این خصوصیت به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید سوای محدودیت مبادرت به نصب دو نرم افزار شبیه در آیفون طراحی اپلیکیشن در مشهد  خویش فرمایید.

نرم افزار Multi Social
نصب دو نرم افزار در یک تلفن همراه شیائومی

یک کدام از دیگر از شایسته ترین نرم‌افزار‌هایی که می توانید با استعمال از آن یک سری نرم افزار متفاوت را بر روی موبایل خویش نصب فرمایید، Multi Social میباشد. نرم افزار Multi Social هم در موبایل‌های اندرویدی و هم در آیفون‌ها قابل نصب میباشد. با این نرم افزار شما میتوانید یک‌سری ورژن از اپ‌های متبوع خویش را داشته باشید و از این نحوه یکسری ورژن و حساب در کانال‌های اجتماعی داشته باشید.
شیوه های تشخیص هک شدن موبایل
یکی‌از مهم‌ترین سوالاتی که یوزرها تلفن همراه‌های هوشمند مطرح می‌نمایند این میباشد که از کجا بفهمیم تلفن همراه هک شد‌ه‌است؟

در جواب بدین پرسش می بایست ذکر کرد که مجرمان سایبری مدام طریق های خویش را اصلاح می‌نمایند و این مورد سبب ساز می گردد تا شناسایی تهاجم ها طاقت فرسا گردد. با این حالا، علامت‌های واضحی وجود دارااست که می تواند به شما یاری دهد تا هک شدن خویش را رسیدگی فرمایید. از مهمترین نحوه های تشخیص هک شدن تلفن همراه می‌قدرت به مفاد ذیل اشاره نمود:
پنجره های گشوده شو یا این که پاپ آپ
در حالتی که که تبلیغات پاپ آپ غیرمعمول و بسیار متعددی را بر روی موبایل خویش میبینید، ممکن میباشد تلفن همراه شما یک ابزار تبلیغاتی مزاحم داشته باشد. توصیه ما این میباشد که از این پنجره‌های بازشو و پاپ آپ هجران کرده و به هیچ وجه آن ها را گشوده نکنید چون ممکن میباشد خلل را بدتر نماید.

پیامک ها یا این که تماس های ناشناخته
اخذ تماس‌ها و پیام‌هایی از شماره‌های ناشناس میتواند بیان‌کننده آن باشد که به احتمال زیاد تلفن همراه شما هک گردیده است. در اینگونه قوانینی به تماس‌های شماره‌های ناشناس جواب ندهید.

یک تلفن همراه آیفون یا این که اندروید هک گردیده قادر است به تک تک مخاطبین ذخیره گردیده در خویش پیامک ارسال نماید. چنانچه تلفن فردی که میشناسید هک گردیده است، شماره شما قادر است قربانی آتی باشد. توصیه ما این میباشد که تماس‌های تلفن همراه خویش را تحقیق کرده و در‌حالتی که شماره‌ای را مشاهده کردید که نمی‌شناسید، کاربر را مسدود فرمائید.

به کارگیری از بیشتراز حد داده
در‌صورتی‌که مصرف وب شما تغییر تحول چندانی نکرده میباشد ولی واحد سنجش مصرف داده شما ارتقاء پیدا نموده است، این زمینه قادر است علامت هک شدن تلفن همراه شما باشد. در واقع این نشان به شما میگوید که اپلیکیشن مخربی در دورنما در هم اکنون انجام میباشد و سبب مصرف زیاد داده‌ها گردیده‌است. در اینگونه قوانینی می بایست نرم افزار‌های موبایل خویش را تحقیق کرده و هر نرم افزار مشکوک را حذف نمایید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی