مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ورژن API مطلوب برای اجرای Jetpack Compose چیست ؟
کاتلین فقط گویش قابل به کار گیری در Jetpack Compose میباشد، به جهت این که کلاس‌های جانور در Jetpack Compose با گویش نرم افزار نویسی کاتلین مندرج‌اند. خلال این برای فعالیت کردن با Jetpack Compose به دست‌کم ورژن ۲۱ یا این که فراتر از API اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد  نیاز میباشد.

آیا نرم افزار‌های درست شده با Jetpack Compose سریع خیس میباشند؟
پارامترهای بخش اعظمی برای سنجش سرعت و تلاش Jetpack Compose در قیاس با خط مش سنتی توسعه و گسترش رابط کاربری اندروید با کدهای XML وجود دارااست. در بخش اعظمی از این نصیب‌ها Jetpack Compose از سرعت بالاتری برخوردار‌است.

آیا Jetpack Compose ابزار بسط تعدادی پلتفرمی به حساب می‌آید؟
Jetpack Compose در بالا برای گسترش رابط کاربری نرم افزار‌های اندرویدی گسترش یافت. به‌دنبال با دقت به وجود کامپایلرهای لهجه کاتلین و ابزار Compose Multiplatform قابلیت و امکان بسط رابط کاربری برای اینترنت و دسکتاپ نیز به آن اضافه شد.
Jetpack Compose چیست، کتابخانه یا این که فریمورک؟
این ابزار روش‌حلی برای دوری از عدم وضوح‌های جانور در بسط رابط کاربری اندروید ارائه نموده است. Jetpack Compose به گویش بی آلایش تحت عنوان یک فریمورک بسط رابط کاربری با راه و روش نرم‌افزار نویسی اعلانی شناخته می شود.
نرم افزار نویسی اندروید با جاوا
جاوا (Java) اولی لهجه مستقر برای گسترش نرم افزار اندروید محسوب میشود. از لهجه جاوا برای تشکیل داد اپ‌هایی به کارگیری می شود که با سیستم برهان درباره‌ی میباشند یا این که مستقیماً از دشوار‌افزار به کار گیری می‌نمایند.
لهجه نرم‌افزار‌نویسی جاوا به وسیله کمپانی «Sun Microsystems» در سال 1995 میلادی (1374 خورشیدی) منتشر شد و از آن مجال تا کنون برای بسط طیف عظیم‌ای از نرم‌افزار‌های کاربردی آیتم استعمال قرار گرفته میباشد. جاوا قابلیت ساخت اپ‌های متفاوت را به اپ نویس میدهد و به طور تقریبً از گونه های گوناگون ماشین‌ها و سیستم استدلال‌ها نظیر اندروید، ویندوز و لینوکس پناه می‌نماید.
مزایای جاوا چیست؟
با وجود سپری شد مجال وقتگیر از معرفی جاوا، همچنان این گویش نرم افزار‌نویسی یکی‌از شایسته ترین گزینش‌ها برای بسط‌دهندگان محسوب میشود.
به‌دنبال، مزایای جاوا فهرست گردیده‌اند.

زبانی یک سری‌پلتفرمی (Multi-Platform) میباشد و بر روی هر دستگاه، سرور و سیستم عاملی اعمال می گردد.
رمزنگاری آن حاذق میباشد و آیین نامه‌های لهجه جاوا مشکلی برای خاطر و بقیه اپلیکیشن‌ها ساخت‌و‌ساز نمیکنند.
جاوا در زمره گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی شی‌گرا قرار می گیرد و به گسترش‌دهنده قابلیت و امکان «اپ نویسی ماژولار» (Modular Programming) و غیروابسته کردن سعی‌های متفاوت اپلیکیشن را می دهد.
در مقایسه با بقیه گویش‌های نرم افزار‌نویسی، به کارگیری، کامپایل و «انواع زدایی» (دیباگ | Debugging) در جاوا سهل‌خیس میباشد.
جاوا زبانی ایمن به حساب می آید و با ترک «اشاره‌گر‌های مصرح» (Explicit Pointers) واحد سنجش مخاطرات و ترساندن‌های امنیتی با به کارگیری از این لهجه کاهش می یابد.
معایب جاوا چیست؟
گویش توانا و باتجربه جاوا محبوبیت متعددی میان اپ‌نویسان دارااست، ولی به هر اکنون معضل‌هایی هم در مورد شغل با آن برای پیشرفت‌دهندگان وجود داشته میباشد.
پیرو بحران‌ها و معایب فعالیت با جاوا ارائه گردیده‌اند.

سینتکس (Syntax) گزینه به کارگیری در گویش جاوا در مقایسه با بقیه گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی نظیر ++C و «پایتون» (Python) یه خرده غامض و دست و پا گیر میباشد.
برای دسترسی به محتوایی خاص به طبعً می بایست دستگاه و امکانات گزینه به کار گیری با گویش جاوا سازش داشته باشند.
جاوا رابط کاربری گرافیکی جذابی را تا کنون ارائه نداده میباشد؛ با این درحال حاضر رابط‌های گرافیکی مختلفی برای جاوا وجود دارا‌هستند، البته هیچ‌کدام از آنها برای تشکیل داد و کادربندی «رابط کاربری» (User Interface) بغرنج مطلوب نیستند.
دسترسی و استعمال از واپسین فناوری‌های ارائه گردیده در قضیه گسترش نرم افزار تلفن همراه توسط گویش جاوا سهل وآسان وجود ندارد.
در مسئله روند آزمایش اپلیکیشن، نیاز میباشد تا کدهای بیشتری نوشته شوند و همین فرمان درصد اشتباه‌ها و اشکالات احتمالی را نیز ارتقاء می دهد.
فهم و شعور و تلاوت کدهای مندرج به گویش جاوا به جهت داشتن عبارات و جمله‌ها غامض و وقت گیر، سخت میباشد.
 

نظرات (۱)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    دعوت می کنم خدمات  خود را در شبکه اجتماعی ویترین که کاری از فرزندان خراسان است  نیز معرفی نمایید

    با سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی