مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با استعمال از این نرم افزار، رستوران‌ها یا این که منزل‌هایی طراحی اپلیکیشن در مشهد که غذای اضافه دارا‌هستند، میتوانند اعلام نمایند و آن را در چنگ مجاورت‌ترین خیریه قرار دهند.

 

13- نرم افزار یافت کردن توالت
محتواهای توریسم در سراسر وب لبریز گردیده‌اند. دیگر جایی در کشور ایران زمین و بیرون زمین پیدا نمی شود که در زمینه‌ی آن حرفی زده نشده باشد. حتی خیلی از نرم افزار‌های مرتبط با مهاجرت و توریسم هم مسافرت رفتن را برای اشخاص شل کردند.

ولی همۀ این نرم افزار‌ها صرفا مبادرت به هجرت رفتن را شل کردند و اشخاص فی مابین راه و روش به حالا خودشان میمانند!

انتها مگر میگردد شما به جایی برای گردش بروید و نیاز به توالت نداشته باشید؟ چند دفعه تاحالا پیش خودتان امید کردید که ای کاش مجموع اینجا را مثل کف دستم بلد بودم و می‌دانستم توالت‌اش کجاست!

واقعاً همۀ ما، حتی‌د‌ر شهری که در آن معاش هم می کنیم مبتلا اینگونه وضعیتی شدیم. کاش با ایده ایجاد کرد نرم افزار جستن توالت، باری از روی دوش خودمان و بقیه افراد برداریم.

وظیفۀ این نرم افزار یافت کردن مجاورت‌ترین دستشویی به حالت مکانی شخص خواهدبود.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

تشکیل داد نرم افزار با فلاتر
با وجود اینکه برهه زمانی مجال طراحی اپلیکیشن در مشهد مقداری از پباده سازی فلاتر (Flutter) می‌گذرد البته با‌گاز توانسته نرم افزار‌نویس‌ها را ذیل تاثیر قرار دهد. به کارگیری از فلاتر مراحل ایجاد کرد اپلکیشن را بسیار بی آلایش کرده‌میباشد به نحوی که فقط کافی میباشد یک توشه کدنویسی نمایید و هم نرم افزار مطلوب سیستم استدلال اندروید و هم IOS را اخذ نمائید.

تاریخچه فلاتر
فلاتر (Flutter) یک پوسته کراس پلتفرم (cross-platform) میباشد که بوسیله کمپانی گوگل در دسامبر سال 2018 منتشر شد. نسبتاً 1‌سال به طول انجامید تا فلاتر بتواند نسبت به یک کدام از رقبای دیرین و توانمند خویش یعنی ری‌اکت‌نیتیو (React Native)، محبوبیت بیشتری پیدا نماید. یوزرها میتوانند از این ابزار برای تشکیل داد نرم افزار‌های قشنگ و تلفیقی برای تلفن همراه، اینترنت و دسکتاپ از یک مقر داده استعمال نمایند.

  • Raya Pars