مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی اپلیکیشن شرکتی


یکی‌از وسایلی که در دنیای امروز از عموم غیروابسته نمیشود و اهمیتی غیر قابل انکار داراست، تلفن های هوشمند میباشد. همین موضوع باعث شد تا اپلیکیشن های موبایل نقش پر رنگی در زندگی افراد داشته باشند. اگر به دنبال طراحی اپلیکیشن در مشهد هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.  مزایای متعددی این تلفن های هوشمند دشاته اند و دارا‌هستند. از جمله با بودن تلفن های یار، رابطه دربین افراد آسوده گردیده است و معاش روزانه آنها به صورت بی آلایش تری پیش می رود.
هرچقدر به کار گیری از تلفن های هوشمند بیشتر شد، نرم افزار های مختلفی توسعه پیدا کردند؛ بعضا از این نرم افزار ها برای سرگرمی میباشند، برخی دیگر جنبه علمی دارا هستند و نوع دیگری از نرم افزار ها برای برقراری رابطه میباشد. البته مثال ای از آن که در اینجا در باب آن مشاجره می‌کنیم، نرم افزار های شرکتی میباشد. با ما باشید تا در زمینه‌ی پباده سازی نرم افزار شرکتی بدانید.

گونه های پباده سازی نرم افزار شرکتی
تشکیل داد نرم افزار شرکتی برای هدف ها مختلفی اعمال می گردد و کلان میباشد که با اعتنا با نیاز صاحب کار پباده سازی میشود ولی پباده سازی نرم افزار گوشی شرکتی را به سه نوع کلی می اقتدار گروه بندی کرد.

پروسه های خاص
بعضا از امور در کمپانی شما زمانبر و تکرار پذیر میباشد و به راحتی مدیر و به حساب آوردن نمیشوند. با ایجاد کرد و پباده سازی نرم افزار شرکتی می ‌توانید کلیه امور را به راحتی رئیس فرمایید. دیگر گرفتاری ای برای دیر جاری ساختن شدن و عدم منفعت وری مطلوب را نداشته باشید.

رئیس کمپانی
هماهنگ سازی دسته ها، کارگر و شعبه ها از وظایف یک رئیس میباشد. برای هماهنگی بهتر و معمولی خیس و سریع خیس می‌توانید از یک نرم افزار به کار گیری فرمایید.با بودن نرم افزار احتمال نادرست کمتر می‌شود و هماهنگی بهتر شکل میگیرد. آمارها آرم می‌دهد که ارتقاء ۷۰ درصدی از منفعت وری سازمان ها بوسیله قابل انعطاف افزارهای مدیر صورت گرفته میباشد.

ارائه تولیدات و سرویس ها
یکی شیوه های مطلوب و سریع و ریلکس برای رابطه با مشتریان، پباده سازی نرم افزار شرکتی میباشد. نرم افزار شرکتی میتواند در بستری امن و مطلوب، شمارا با مشتریان آن در باب نگه داراست و مدام مشتریان کمپانی در دسترس باشند تا بتوانید سرویس ها خویش را به آنها ارائه دهید. این فعالیت سبب ساز ارتقاء فروش و رضایتمندی مشتریان می‌گردد.

نرم افزار شرکتی گوشی
نرخ‌گذاری بر روی یک ساخت این سیرتکامل نرم افزار چه گونه میباشد؟ همدم ما باشید.

کاربردهای نرم افزار شرکتی
در‌حالتی که شما شرکتی دارید که همچون شرکتهای هواپیمایی کد خدا بازگشت در آن زیاد رفت و آمد می نماید، می‌توانید با پباده سازی نرم افزار تلفن همراه شرکتی ارائه سرویس ها به مشتریان را بهبود ببخشید و اینکار را بی آلایش خیس نمایید.
برای مثال در همین شرکتهای هواپیمایی با بودن نرم افزار، مسافران می‌توانند در منزل به سریع ترین صورت ممکن بلیت خویش را تهیه و تنظیم نمایند. تاریخ و ساعت جنبش را ببینند، آیتم پشتیبانی قرار گیرند و از سرویس ها فایده ببرند. درپی به معرفی اشکال پباده سازی نرم افزار خوا‌هیم پرداخت.

بها تشکیل داد و ساخت‌و‌ساز
یکی‌از او‌لین سوالاتی که تقاضاکنندگان یک نرم افزار می‌پرسند، نرخ‌گذاری بر روی نرم افزار میباشد. موسسات میخواهند با میزان دارایی ای که بدین فعالیت تخصیص داده اند، بتوانند یک نرم افزار شرکتی خوب را در دست داشته باشند. از عواملی که می‌تواند بر روی بها تاثیرگذار باشد کیفیت خدماتی میباشد که کمپانی بسط دهنده ارائه می‌دهد؛ همینطور بسته به خصوصیت هایی که میخواهید در نرم افزار باشد میتواند بها ها تغییر و تحول نماید.
پس ما یحتاج میباشد پیش از این که به تاءمل پباده سازی نرم افزار شرکتی باشید، با کارشناسان و مشاوران خبره در این باره مشورت کردن فرمایید تا هزینه ی مازاد متحمل نشوید.

خصوصیت های پباده سازی نرم افزار تلفن همراه شرکتی
ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه شرکتی اندروید و ios خصوصیت های متفاوتی دارااست که‌این خصوصیات با اعتنا به صاحب کار عوض میشود و تجهیزات دلخواه را اندازی می‌شود ولی درین قسمت بعضا از خصوصیت های مبنا برای پباده سازی نرم افزار شرکتی را مشاهده میکنید.

خصوصیت های پباده سازی نرم افزار تلفن همراه شرکتی

تجهیزات رئیس
در شرایطی که قصد ساخت‌و‌ساز برنامه با غرض مدیر کمپانی دارید، می بایست در آن بتوان شخصیت ها را تعریف و تمجید کرد و قابلیت و امکان هایی متناسب با استفاده کننده ساخت‌و‌ساز نمود.

سطح بندی ماهر
خصوصیت دیگر می تواند انتخاب سطح ها دسترسی باشد. یک کارمند نباید بتواند به نصیب مدیر دسترسی داشته باشد.همینطور در کنار این سطح بندی نرم افزار، اپلیکیشن می بایست از امنیت بالایی برخوردار باشد.

تجهیزات ماهر
یکی‌از دیگر از خصوصیت‌های این نرم افزار رئیس و بایگانی ورقه ها میباشد. نرم افزار بایستی توانمند باشد که بتواند ورقه ها را به صورت به طور کامل حفظ گردیده ذخیره نماید تا در شکل به کارگیری دوباره بتوان آن‌ها را بارگیری نمود.
اکران معیار پیشرفت هر فعالیت یا این که پروژه از خصوصیت های دیگر خوب میباشد. مدیریت پروژه یا این که مدیر بایستی بتواند پیشرفت پروژه را بر طبق نمودار یا این که هر نوع دیگری بتواند ببیند.
سپردن وظیفه و اشخاص از خصوصیت های اساسی این پباده سازی میباشد. با این نرم افزار رئیس پروژه یا این که مدیر قادر است به تنی چند از کارگر وظایف تخصیص دهد و شرح وظایف را برای آن‌ها بفرستد.

تجهیزات اساسی پباده سازی نرم افزار
انتقال فرم ها فی مابین اشخاص هم می‌تواند خصوصیت دیگر یک پباده سازی نرم افزار شرکتی مطلوب باشد. هرچند این امکان میتواند برای بعضی از نیروی کار فعال یا این که غیر فعال گردد و با جابجا نمودن فرم ها به وسیله کارگر پیغامی برای رئیس ارسال خواهد شد.
در صورتی‌که پباده سازی نرم افزار با مقصود عرضه سرویس ها باشد خصوصیت هایی که درپی ذکر می‌شود از خصوصیت های خوب میباشد.
او‌لین خصوصیت درین ایجاد کرد نرم افزار ، معرفی کمپانی و سرویس ها میباشد. سرویس ها بایستی بدون نقص و سوای هیچ سیرتکامل نقصی برای مخاطب علامت داده گردد تا بتواند از آنها سود پیروزشود.
فرم درخواست سرویس ها میتواند در نرم افزار شرکتی باشد این چنین که شخص بتواند درخواست هایی را که دارااست به راحتی وارد نماید و در قبال آن خدمتی را اخذ نماید.

مجموعه بندی ها و فیلترها
گروه بندی و غربال کردن سرویس ها هم از خصوصیت‌های دیگر یک نرم افزار شرکتی میباشد.
همچون پباده سازی بالا بایستی سطح ها دسترسی متعدد را انتخاب کرد تا مخاطب به نصیب خویش تنها دسترسی داشته باشد.
همینطور پنل مدیریتی ذیل اینترنت قادر است فعالیت شما‌را راحت نماید و در حالی که در دفتر کار خویش نشسته اید و با رایانه اتومات میکنید میتوانید از روش آن نرم افزار را در اختیار گرفتن فرمایید.
نرم افزار شرکتی برای خریداران هم مزیتی دارااست. این که آن‌ها می‌توانند فارغ از مراجعه حضوری به کمپانی از سرویس ها کمپانی شما فایده مند شوند و هزینه رفت و آمدی را متحمل نشوند.

مجموعه بندی ها تشکیل داد

پرداخت
پرداخت آنلاین هم می‌تواند در نرم افزار گنجانده خواهد شد تا یوزرها بتوانند از این نحوه هم پرداخت را ایفا دهند و دیگر نیازی به حضور به کمپانی یا این که رفتن به خزانه و کارت به کارت کردن و واریز مبلغ به اکانت نباشد.

 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

اگر میخواهید طراحی اپلیکیشن یاد بگیرید یا به دنبال طراحی اپلیکیشن در مشهد هستید توصیه میکنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.


لزوم وجود کتابخانه اندروید چه چیزی است؟
کتابخانه اندروید از دید ساختاری به عبارتی نرم افزار اندروید به یار فولدر‌های منبع، سورس کد، پوشه مانیفیست و غیره میباشد. ولی به مکان کامپایل کردن به یک APK یک کتابخانه اندروید به طور بایگانی اندروید (ARR) کامپایل می‌گردد که می‌قدرت تحت عنوان یک تعلق بهره مند شد به نحوی که مورد نیاز وجود ندارد به عبارتی کد را مدام ساخت‌و‌ساز کنیم یا این که بنویسیم.

در شرایطی که مدتی سرگرم اپ‌نویسی اندروید بوده باشید دست‌کم یک توشه از کتابخانه اندروید (شاید کتابخانه پشتیبانی) به کارگیری کرده‌اید. در حالتی‌که به گیت‌هاب نگاه نمایید، کتابخانه‌های متن-گشوده متعددی برای تعیین‌گر تاریخ، بار گذاری تصویر و غیره میبینید. خواسته از کدنویسی همگی این ریپازیتوری ها، تولید قابلیت استعمال دوباره از کدها بوده میباشد.

فرض فرمائید در یک پروژه نیازی پدید میاید که یک کتابخانه اندروید بسازید که تحت عنوان یک مینی نرم افزار به نرم افزار اساسی اضافه خواهد شد. در‌این‌صورت شیوه‌های متعددی برای اجرای عمل وجود داراست:

می توانیم کتابخانه را به طور یک ماژول پباده سازی کنیم تا به یوزرها وانمود کنیم که یک نرم افزار میباشد، ولی نقص‌ این جا میباشد که آنان میتوانند کد را ملاحظه کنید و آن را تغییر و تحول دهند.

قادر خواهیم بود فولدر‌های Jar/AAR ساخت کنیم، ولی دو اختلال وجود داراست، یک کدام از این که یوزرها با داشتن مقدار داده ها فنی میتوانند کد مارا ببینند و هنگامی که پوشه‌های AAR ساخت شدند، نمی‌توانند مشمول تمامی تعلق‌های کتابخانه باشند.

میتوانیم کتابخانه را تولید کنیم، آن را به گیت به طور یک ریپازیتوری اضافه کنیم و پشتیبانی کتابخانه JitPack را نیز اضافه کنیم.

ایجاد کرد کتابخانه اندروید
شما می بایست یک پروژه تازه ساخت و ساز نمائید و از آن جا که با این پروسه آشنا می‌باشید قصد نداریم آن را توضیح دهیم. بعداز فعال سازی غالب پروژه به منوی پایین بروید:

File > New > New Module > Android Library
1
File > New > New Module > Android Library
تشکیل داد و نشر یک کتابخانه اندروید
با زدن دکمه Next جزئیات مایحتاج را لبریز کرده و آنگاه روی finish کلیک نمایید.

بعد از این که اندروید استودیو پردازش را کامل شدن کرد می توانید کتابخانه اندروید را در پنل پروژه سمت چپ مشاهده کنید که هنوز به نقطه نهایی نرسیده میباشد. فعلا ساختار پروژه را با زدن دکمه‌های Ctrl+Alt+Shift+S گشوده نمائید.

آن‌گاه روی مورد dependencies در جهت چپ کلیک کرده و select app را تعیین نمایید. درپی دکمه + را در تعلق‌های اعلان گردیده بزنید و آنها را چک فرمایید.


تشکیل داد و تکثیر یک کتابخانه اندروید
اینک روی مورد Module Dependency در پنجره فوقانی کلیک نمایید و بعد یک پنجره تازه به طور پایین گشوده نمایید. بعد کتابخانه خویش را گزینش کرده و روی OK کلیک نمائید.

ایجاد کرد و نشر یک کتابخانه اندروید
بعداز آن که اندروید استودیو پردازش را کامل شدن کرد، میتوانید همگی پوشه‌های منبع و کارکردها را به دایرکتوری‌های کتابخانه اضافه فرمایید.

ساخت‌و‌ساز یک ریپازیتوری خالی در گیت‌هاب
اینک بعد از این که تمامی کارکردهای ما یحتاج را در کتابخانه پیاده‌سازی کردید، نوبت آن رسیده میباشد که فضایی برای کتابخانه‌تان در گیت‌هاب ساخت‌و‌ساز نمائید. بدین خواسته نخست بایستی یک ریپازیتوری ساخت فرمائید. این فعالیت را به طور مرحله به مرحله اجرا میدهیم:

وارد اکانت گیت‌هاب (+) خویش گردید و یا این که چنانچه که حسابی ندارید آن را ساخت و ساز نمائید.

روی دکمه New در پنل سمت چپ کلیک نمایید تا یک ریپازیتوری نو ساخت‌و‌ساز خواهد شد. چنانچه دکمه new را نمیبینید، روی آیکون گیت‌هاب در قسمت فوقانی کلیک نمایید تا به برگه اساسی بروید و در آنجا می توانید دکمه new را برای ساخت‌و‌ساز ریپازیتوری تازه ملاحظه کنید.

آن‌گاه ریزه کاری لازم را در فرم ریپازیتوری وارد فرمائید.

تشکیل داد و تکثیر یک کتابخانه اندروید
در حالتی که می خواهید ریپازیتوری سری باشد، بایستی پولی پرداخت نمایید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • Raya Pars