مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


شیوه های دوری از هک شدن تلفن همراه
اشکال نحوه های پرهیز از هک شدن موبایل هوشمند

بعد از آن که شمارا با طرز تشخیص هک شدن موبایل آشنا کرده و همینطور ذکر کردیم که بعداز هک شدن تلفن همراه بایستی چه اقداماتی اجرا دهید، درحال حاضر نیاز میباشد تا نگاهی به طریق‌های خودداری از هک شدن تلفن همراه انداخته و ذکر کنیم که به چه شکل می توانید با یک‌سری مبادرت بی آلایش از تلفن همراه خویش مراقبت کرده و از داده‌ها و موبایل خویش مراقبت فرمائید. چنانچه بخواهیم شمارا با مهمترین طریق‌های خودداری از هک شدن موبایل آشنا کنیم، می‌اقتدار به مفاد پایین اشاره طراحی اپلیکیشن در مشهد  نمود:

از رمزهای عبور توانمند به کار گیری فرمائید
در نظر گرفتن زدن رمزهای عبور بی آلایش راحت میباشد. تولید گذرواژه‌ها یا این که رمزهای عبور وقتگیر، مخصوص و غیرقابل پیش گویی زدن، از شکسته شدن و هک آن ها خودداری می‌نماید. جاری ساختن این عمل سبب می گردد تا بتوانید تا حد قابل توجهی جلوی هک شدن تلفن همراه خویش را بگیرید. امروزه قابل انعطاف افزارهای مدیر سر عبور مختلفی وجود دارا هستند که می توانید با استعمال از آن ها رمزهای عبور غامض ساخت و ساز و آن ها را ذخیره فرمایید.

از احراز نام و نشان دو مرحله ای و بیومتریک به کارگیری فرمائید
طریق تشخیص هک شدن موبایل

با استعمال از احراز نام و نشان دو مرحله ای، هکرها برای دسترسی به اکانت‌های شما به چیزی بیش تر از راز عبور شما نیاز دارا هستند. همینطور با به کار گیری از فناوری بیومتریک مانند تشخیص فیس می توانید جلوی نفوذ هکرها را به باطن تلفن همراه خویش را بگیرید.

نظافت کردن کوکی ها و تاریخچه اینترنت گردی
کوکی‌ها اطلاعاتی می‌باشند که به وسیله سایت‌ها برای ساخت و ساز نمایه‌ای از شما و عادت هایتان به کارگیری می گردند. به مراد دوری از هک شدن تلفن همراه توصیه می شود که کوکی‌های مرورگر خویش را حذف کرده تا در شکل هک شدن موبایل، داده ها خویش را ایمن نگه دارید.

نصب آپ تو دیت رسانی
قابل انعطاف افزارها به صورت مداوم در حالا توسعه میباشند. در اینگونه قوانینی آپدیت رسانی‌ها راهی برای بسط دهندگان می‌باشند تا بتوانند مبادرت به رفع اشتباهات امنیتی قابل انعطاف افزارهای خویش نمایند. به همین ادله توصیه می شود که مدام آپ دیت رسانی‌های نو قابل انعطاف افزاری را نصب فرمائید تا مطمئن گردید شایسته ترین ورژن نرم‌افزار‌های را دارید. نصب به روزرسانی‌ها منجر می گردد تا قابل انعطاف افزارها خوب جاری ساختن گردیده و شما‌را ایمن نگه دارا هستند.

از آنتی ویروس به کارگیری فرمایید
درک کردن هک شدن تلفن همراه

حتی درصورتی که همه طرز‌های پرهیز از هک شدن تلفن همراه را اجرا دهید، گشوده هم بدافزارها میتوانند وارد موبایل شما شوند. در اینگونه قوانینی به کارگیری از برنامه آنتی ویروس کار کشته منجر می‌گردد تا هرگونه تهدیدی که روی تلفن همراه شما وجود دارااست با‌گاز نسخه برداری و حذف گردد. به کارگیری از این قابل انعطاف افزارها از تلفن همراه شما در قبال هکرها و بدافزارها حفظ می‌نماید.

به کارگیری از VPN در هنگام به کارگیری از Wi-Fi همگانی
هکرها به راحتی میتوانند به Wi-Fi همگانی ناامن نفوذ نمایند. برای اعتقاد از اتصال رمزگذاری گردیده و مخفی نگه داشتن شما از نگاه هکرها و جاسوسان نیاز میباشد تا از VPN به کار گیری فرمائید.

تلفن همراه خویش را جیلبریک نکنید
جیلبریک یا این که روت کردن درو اقع سبب تغییر و تحول نرم‌افزار اساسی موبایل می شود. اکثری از اشخاص برای به دور زدن محدودیت‌های ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله گسترش دهنده در موبایل خویش، مبادرت به روت کردن می‌نمایند.

جیلبریک یا این که روت کردن در حالی که به شما این قابلیت را میدهد تا تغییرات بسیار متعددی را در تلفن خویش ساخت نمایید، همینطور سبب می شود که موبایل شما زخم پذیرتر گردد. فارغ از امنیت داخلی سیستم برهان، هکرها شانس بیشتری برای هک کردن موبایل شما و آلوده و کثیف کردن آن به بدافزار دارا‌هستند. به همین ادله صرفا در صورتیکه داده ها فنی جامعی دارید، مبادرت به روت موبایل خویش نمائید.

شیوه های هک تلفن همراه
نحوه تشخیص هک شدن موبایل

در‌حالتی که که بدانید هکرها معمولا چه‌طور تلفن همراه شما‌را هک می‌نمایند، می توانید مبادرت به دوری از هک شدن موبایل خویش نمایید. در‌حالتی که بخواهیم شما‌را با همه گیرترین طرز‌های هک آشنا کنیم، می‌قدرت به موردها ذیل اشاره نمود:

فیشینگ
فیشینگ یک حمله اینترنتی هدفمند میباشد که قربانیان را به کلیک روی یک لینک و پیوند مخرب، مبادرت به دانلود یک پوشه خطرناک کرده یا این که داده ها فردی خویش را ارسال می‌نمایند. در‌این طریق مقصود خریداری نمودن داده ها سری از قربانی میباشد. به مراد خودداری از فیشینگ شدن نیاز میباشد تا بر روی هر لینکی کلیک نکرده و در شرایطی‌که که یک وبسایت از شما داده ها فردی تان را می خواهید، موقعیت آن را با شکل ظریف نظارت کرده و بعداز کشف کردن اعتقاد و باور بی نقص نسبت به آن وب سایت، داده ها فردی خویش را وارد نمایید.

قابل انعطاف افزارهای ردیابی
قابل انعطاف افزارهای ردیابی اپ‌هایی میباشند که بر روی کار دستگاه شما رسیدگی می‌نمایند. هکرها می توانند از کی لاگرها و بقیه قابل انعطاف افزارهای ردیابی برای بدست آوردن هر آن چه شما تایپ می کنید استعمال نمایند. این قابل انعطاف افزارها به هکرها امداد می‌نماید تا داده ها کاربری ورود به سیستم، سر عبور، جزئیات کارت اعتباری و بقیه داده ها حساس شما‌را با گاز پیدا نمایند. به کار گیری از کیبوردهای مجازی منجر می گردد تا این قابل انعطاف افزارهای ردیابی نتوانند به صدق سر عبورهای شمارا در مشت هکرها قرار دهند.

WIFI و بلوتوث
هکرها به راحتی میتوانند به کانال‌های بی سیم ناامن نفوذ کرده و داده ها فردی اشخاص را بدزدند. به همین برهان برای مرور ایمن ماندن در هنگام به کارگیری از Wi-Fi همگانی نیاز میباشد تا مدام از VPN به کارگیری فرمائید تا از اتصال رمزگذاری گردیده و سری سود ببرید. همینطور قابل ذکر میباشد که هکرها می توانند به دستگاه‌های بلوتوثی نیز نفوذ نمایند. براین اساس از جفت کردن تلفن خویش با یک بلوتوث ناشناخته پرهیز کنید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی