مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۱۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نصب وردپرس در لوکال هاست روی سرورهای مجازی xampp و wamp اولی قدم برای افرادی میباشد که می خواهند شغل با وردپرس را حافظه بگیرند  طراحی اپلیکیشن در مشهد و یااینکه یک وردپرس‌عمل حرفه ای شوند و به پیاده سازی پوسته منحصربه‌فرد خویش بپردازند.

همان طور که میدانید نرم‌افزار های xampp و wamp پکیج هایی میباشند رایا پارس که برای ما ۳ خدمت اساسی اینترنت سرور apache، مقر‌داده mysql با پنل رئیس phpmyadmin و مفسر PHP را مهیا می‌نمایند.

هم اکنون درین نوشته ی علمی از مباحث یادگرفتن وردپرس به‌این مقوله می پردازیم که به چه شکل می‌اقتدار سامانه مدیر محتوای وردپرس را روی این سرورهای مجازی نصب کرد.


نصب وردپرس روی لوکال هاست
گام اولیه: به سایت وردپرس فارسی به نشانی wp-persian.com بروید و واپسین ورژن وردپرس را دانلود نمایید. (دقت: فولدر zip را دانلود نمایید)

گام دوم: فولدر اخذ گردیده را extract نمایید و محتویات فایل wordpress را اسکن نمایید. اکنون در‌صورتی‌که از xampp سرور به کار گیری میکنید به فولدر htdocs بروید، در صورتی از wamp سرور به کار گیری می کنید به فایل www بروید و پوشه‌های اسکن گردیده را در آن paste فرمائید.

گام سوم: برای نصب وردپرس به یک دیتابیس نیاز داریم. پس برای تولید دیتابیس، phpmyadmin را گشوده کرده و طبق تصویر ذیل یک دیتابیس برای نصب وردپرس تولید می کنیم.


نکته: برای دسترسی به phpmyadmin می توانید به نشانی http://localhost/phpmyadmin بروید البته این در شرایطی که میباشد که سرور مجازی شما روی پورت 80 فعالیت نماید. در صورتیکه پورت سرور مجازی کامپیوتر خویش را تغییر‌و تحول داده‌اید می بایست شماره پورت را در URL به صورت http://localhost:80/phpmyadmin اضافه فرمایید.

گام چهارم: در مرورگر از روش URL به مسیری که پوشه‌های وردپرس را نسخه برداری کرده‌ایم می رویم و برگه نصب پنج مرحله‌ای وردپرس برای ما ظواهر می‌گردد. از جمله در حالتی‌که شما پوشه‌های وردپرس را در فولدر‌ای بنام wordpress در فایل‌ی htdocs یا این که www اسکن کرده‌اید URL دسترسی بدین دایرکتوری http://localhost/wordpress می‌گردد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

لینک و پیوند‌های کامنت nofollow باشد: اذن ندهید یوزرها اینترنتی از نصیب نظرها تارنما شما برای هدف های اسپم سیرتکامل به کارگیری نمایند، لینک و پیوند‌های خروجی نصیب نظرها وبسایت شما، سکو ورقه را تحت میاورد و به درجه‌بندی تارنما صدمه می‌زند. طراحی اپلیکیشن در مشهد به عبارت دیگر با ساخت کامنت اسپم استفاده کننده کامنتی قرار میدهد که مشمول لینکی به وب سایت مخاطب است. رایا پارس با این فعالیت استفاده کننده اسپم کننده سبب ساز ارتقا پیج رنک وب سایت خویش می گردد به این دلیل‌که لینکی از وبسایت دارای اعتبار با پیج رنک بالا توانسته بسازد. به این ترتیب صاحبان وبسایت با تگ nofollow که در کامنت قرار داده می‌گردد به گوگل و دیگر موتورهای کاوش می گویند که پیوند اسپم را در محاسبات پیج رنک و شمارش تعداد پیوند‌ها نادیده بگیرند.
پیوند‌ها را در ایده ها به طور کامل محصور نمایید: می توانید یک قدم بالاتر بروید و به آسانی لینک و پیوند‌های خروجی را از ابزار ایده ها خویش محصور نمائید. این فعالیت به بهبود امنیت وب سایت امداد خواهد کرد (بوسیله محصور کردن ورودی‌های HTML)  و اذن نمی‌دهد نگرش‌ها یوزرها را به تارنما‌های بد یا این که وخیم از وبسایت شما هدایت نمایند. 
 مطمئن گردید که یک محتوای موءثر، قابل اشتراک و اساسی ساخت و ساز کرده‌اید که اشخاص به گذاشتن حیث تشویق شوند. براین اساس ساخت محتوای فوق‌العاده نقش هسته‌ای و بلند دوران در seo داراست. با ارتقاء تعداد طریقه‌ها، تعداد لغت ها کلیدی وبسایت ارتقا یافته و در فیض بر روی بهینه سازی تأثیر مستقیمی می گذارد. همینطور با ارتقا تعداد ایده ها گزینش مشتری ارتقاء یافته و بدین ترتیب منجر بالارفتن ترازو فروش میگردد.

از ایده های یوزرها برای ایجاد محتوا به کارگیری نمائید: سوالاتی که یوزرها در نصیب نظرها ارسال می نمایند، میتواند سوال های بخش اعظمی از اشخاص دیگر نیز باشد، با جواب دهی مطلوب بدین سوالهای و ساخت‌و‌ساز محتوای موءثر دراین مورد میتوانید یوزرها بیشتری را از روش کلمه ها کلیدی و پرس و جوهای تازه به سمت تارنما خویش هدایت فرمائید. براین اساس همواره کارایی فرمائید تعامل نیکی با یوزرها تارنما خویش در قسمت ایده ها داشته باشید.

با استعمال از Call to Action از یوزرها بخواهید که حیث خویش را با شما مطرح نمایند: فراخوان برای شغل یا این که call to action ها، جملاتی امری می‌باشند که از یوزرها می‌خواهند فعالیت یا این که مبادرت خاصی را ایفا دهند. با به کار گیری از CTA میتوانید تعامل بهتری با یوزرها خویش داشته باشید و به بهبود چگونگی مطالب وب سایت خویش یاری نمایید.

عده‌بندی

هر سایتی از داشتن بازدیدکننده بیشتر استقبال می‌نماید و چه عالی که یوزرها و بازدیدکننده‌های یک وبسایت فعال هم باشند و در قسمت نظرها تارنما، پیشنهادها، طریقه‌ها یا این که حتی نقدهایی را که به تلاش تارنما و مطالب آن دارا‌هستند، ذکر نمایند. گوگل و بقیه موتورهای کاوش، این عمل مخاطبان را به اکانت رضایت‌شان از مطالب و سرویس ها وبسایت میگذارند و درجه بهتری هم، به وب سایت متبوع می دهند. به این ترتیب یکی‌از شیوه های ارتقا بهینه سازی تارنما، بازاریابی بینش یا این که کامنت مارکتینگ میباشد که در شکل رعایت اصول و استعمال از ترفندهایی که دراین مورد وجود داراست، می‌قدرت درجه خیر و خوبی از این طرز برای یک وبسایت و مطالب آن به‌دست آورد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

امنیت وب‌سایت

امنیت در وب سایت یک فاکتور بسیار بااهمیت میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد و جزو شاخص‌های درجه‌بندی هم بشمار می‌رود. هرچند لهجه PHP متن‌گشوده میباشد ولی به لطف سیستم‌های امنیتی مانند سورس گاردین، دسترسی به متن کدها نا ممکن خواهد بود. نکته‌ای که وجود داراست این میباشد که بایستی در تهیه و تنظیم پوسته و پلاگین وردپرس بسیار اعتنا نمائید، چون هیچ افزونه و قالب وردپرس رایگانی نیست که اختلال امنیتی نداشته باشد.

5. عملیات به‌روزرسانی
برتری CMS وردپرس به نسبت تارنما‌های کدنویسی در راحتی به‌روزرسانی و آپ دیت‌های منظمی میباشد که سالم پوسته و پلاگین‌ها را در بر داراست. البته در وبسایت‌های کدنویسی به‌روزرسانی بایستی به وسیله پیشرفت‌دهنده تذکر گردیده و یا این که در شرایطی‌که باگی در وب سایت باشد، موردنیاز میباشد پیشنهاد تحقیق و عیب‌یابی بدهید و آنگاه کدنویسی دیگری نیز در کنار رفع عیب ایفا دهید. این فرایند در وردپرس با تعدادی کلیک بی آلایش قابلیت‌پذیر میباشد.

6. هزینه ساخت سایت‌تارنما
فاکتور دیگری که در سرویس ها طراحی وب سایت مدنظر میباشد، سوژه هزینه میباشد. CMS وردپرس با پوسته مهیا هزینه‌های فوق‌العاده یه خرده در لیست رقابت دارا هستند البته CMS مخصوص تفاوت داراست. برای کدنویسی منحصربه‌فرد بایستی هزینه‌های اجرای پروژه و بسط را بپردازید که بسیار فراتر از پوسته فراهم میباشد.

7. دفاع فنی
نگهبانی یعنی حیات یک اینترنت‌وبسایت و چنانچه این فاکتور را بخواهید نادیده بگیرید، زیاد دوام نخواهید آورد. هواخواهی وردپرس بسیار بی آلایش و عملیاتی میباشد. این عمل ضمن مدیریت وب سایت، به وسیله طراح و توسعه و گسترش‌دهنده نیز جاری ساختن میگردد و در واقع تخصص‌های متعددی حاذق می‌باشند تارنما وردپرسی را به‌روزرسانی و جانبداری نمایند.  رایا پارس ولی امان بر بستر اینترنت‌تارنما‌های نرم‌افزار‌نویسی به‌خیال رابط کاربری دشوار و بعضیً در دست گرفتن پنل غامض، نیاز به علم و ماهر است و جدای از آن بایستی رئیس وب سایت برای برخی شغل های بی آلایش هم یادگرفتن ببیند.

طراحی وب با به کار گیری از لهجه‌های ذیل اینترنت – پایتون
گویش نرم افزار‌نویسی پایتون این قابلیت و امکان را به شما می دهد تا بتوانید تخت گاز یادگرفتن‌چشم و استارت به کدنویسی نمائید. پایتون یک لهجه سطح بالا و بسیار بزرگ میباشد که توانگری بی‌شماری را برای طراحی وب در اختیارتان میگذارد، هرچند این گویش چیزی بالاتر از طراحی وب سایت میباشد.

درصورتی‌که نیاز به ساخت وب سایت دارید، صرفا با به کارگیری از پایتون می توانید به‌راحتی یک مکانیسم ماهر و هوشمند داشته باشید. باتوجه‌به امکان‌های این لهجه، گوگل نیز برای بسط از پایتون سود میبرد و این یعنی دست شما برای نقطع ی عطف دریافت کردن و درخشش گشوده میباشد. گویش PHP و پایتون جزو لهجه‌های چندمنظوره و تفسیری سطح بالایی می باشند که از طرفی به لهجه آدم بسیار مجاورت‌اند.

 

طراحی وب با به کار گیری از لهجه‌های پایین اینترنت – جاوا اسکریپت
هرچه از جاوا اسکریپت بگوییم بازهم مزیت‌ها و امکان‌هایی میباشد که از خودکار میفتد. جاوا اسکریپت گویش اپلیکیشن‌نویسی میباشد که در طراحی وب سایت و برای محتوای پویا به کارگیری می شود. جاوا اسکریپت – JS یک گویش سمت کلاینت بوده و در مرورگر کارکرده و نیازی به اپلیکیشن خاصی ندارد. جاوا اسکریپت بسیار کاربرپسند بوده و هزینه‌های فعال‌ساز‌ی آن بسیار به‌صرفه میباشد.

جاوا اسکریپت برای اجرای قابل انعطاف‌افزارهایی مانند اپلیکیشن‌های کامپیوتری، گونه های بازی، نرم افزار‌های کاربردی ذیل اینترنت به کار گیری میشود.

 

مزایا جاوا اسکریپت
1. یادگیری آسوده: به لطف منابع و اشکال محتوا برای یادگیری جاوا اسکریپت، می توانید به‌راحتی و با کمترین هزینه بر روی این گویش کارآمد اشراف پیدا نمایید.

2. تعامل و ریسپانسیو: در طراحی وب با جاوا اسکریپت می توانید صفحه ها پویا و کاربرپسند داشته باشید.

3. دفاع در کلیه‌جا: کل مرورگرهای اینترنت از وب سایت‌های پیاده سازی گردیده با جاوا اسکریپت هواخواهی می‌نمایند. انجین‌های JS قابلیت و امکان درج در سرورهای اساسی تارنما را دارا‌هستند و از این لحاظ بسیار کارآمد میباشد.

4. تنوع بی‌نظیر قاب‌ورک‌ها: جاوا اسکریپت از قاب‌ورک‌ها و کتابخانه‌های متعددی به کار گیری می‌نماید که برای سهولت فعالیت می‌قدرت به‌راحتی از آن ها امداد گرفت.

5. به کارگیری در پلتفرم‌های متعدد: از JS می‌اقتدار در طراحی وب، اینترنت نرم افزار و نرم افزار بهره مند شد. ضمن این، جاوا اسکریپت به‌شکل بدون واسطه در وردپرس قابل‌به کارگیری میباشد. ما یحتاج میباشد بدانید جاوا اسکریپت از فناوری‌های هوش تصنعی نیز نگهبانی می‌نماید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

DISAVOW چیست؟

یکی بدترین اتفاقات برای یک وبسایت، طراحی اپلیکیشن در مشهد اخذ بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم میباشد. این مسئله قادر است به وبسایت شما زخم دورازشوخی وارد نماید. البته شما می توانید به یاری ابزار Disavow گوگل بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم را حذف فرمائید. در‌این مقاله به یادگرفتن این ابزار خوا هیم پرداخت.

DISAVOW چیست؟
قبل از آغاز فراگیری به کارگیری از ابزار Disavow گوگل عالی میباشد با مضمون‌ ظریف این اصطلاح بیشتر آشنا شویم. لینک و پیوند‌های مخرب و اسپمی که به سمت شما می آیند خیر‌صرفا اعتبار تارنما‌تان را خدشه‌دار می‌نمایند، بلکه می توانند  رایا پارس سبب ساز جریمه وب سایت شما از سوی گوگل شوند. به اقداماتی که برای حذف این بک‌لینک و پیوند‌ها ایفا می‌دهید و بازدارنده میشوید به سمت وبسایت شما هدایت شوند Disavow گفته می‌گردد. در واقع Disavow فایلی میباشد که در گوگل تصویب میشود و درون آن اعلام می کنید پیوند‌هایی که در‌این فولدر وجود دارااست در لحاظ گرفته نشود. به این ترتیب دیگر بک‌پیوند‌های مخرب و اسپم نمی‌توانند روی درجه تارنما شما اثر منفی داشته باشند.

معرفی ابزار DISAVOW BACKLINKS از لهجه گوگل
گوگل در برگه ابزار Disavow Backlinks میگوید هرگاه پیوند‌های ناخواسته و غیرطبیعی به سمت تارنما شما هدایت گردد، می توانید آنها‌را با به کارگیری از ابزار ما حذف نمایید. به گفته گوگل این ابزار یک قابلیت و امکان توسعه یافته میباشد و بایستی با تمرکز بدون نقص از آن به کارگیری نمایید. در شکل به کار گیری اشتباه، این خصوصیت می تواند روی تلاش شما در برگه حاصل جستجوی گوگل اثر منفی بگذارد.

DISAVOW چه کاربردی دارااست و چه هنگامی بایستی از آن استعمال کنیم؟
این امکان یاری می‌نماید تا بتوانید از هدایت بک‌لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم که به طور مبلغی یا این که غیرطبیعی به وبسایت شما لینک و پیوند میشوند خودداری نمائید. به طور طبیعی اخذ بک‌لینک و پیوند خیلی بهتر میباشد، اما به شرط اینکه گران بها باشند و پیوند‌سازی به‌شکل طبیعی صورت گرفته باشد. ولی شاید تشخیص اینکه چه وقتی مایحتاج میباشد از Disavow به کار گیری فرمایید برای شما مشقت بار باشد. به دنبال به شما میگوییم چه وقتی از این قابلیت و امکان به کار گیری نمائید. ولی نخستین از تمامی می بایست یک اعتبارسنجی روی لینک و پیوند‌ها جاری ساختن دهید و مشاهده کنید کدام بک‌لینک و پیوند‌ها بیشتر برای تارنما شما مضر میباشند. آن‌گاه همت فرمایید سوای استعمال از ابزار با صاحب و مالک سایتی که پیوند‌ها از آنجا به سمت وبسایت شما میایند کلام نمایید تا به طور دستی این لینک و پیوند‌ها حذف خواهد شد. البته در شرایطی‌که که‌این شیوه پاسخ نداد می بایست در مواقع تحت از Disavow به کار گیری فرمائید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

گوگل با فهرستی از نشانی هایی که از منابع متفاوت گردآوری می نماید مانند صفحه ها، نقشه های وبسایت، فیدهای RSS و URL های تصویب گردیده در کنسول جستجوی گوگل یا این که API Indexing، آنچه را که میخواهد بخزد طراحی اپلیکیشن در مشهد را حق تقدم بندی می نماید و آنگاه آنان‌را ذخیره می نماید. این صفحه ها برای یافتن پیوند های داخلی و فرنگی و همینطور ردیابی بقیه ارتباطات پردازش و در کنار جاوا اسکریپت و CSS که برای اکران یک کاغذ به آن نیاز می‌باشد، کراول گردیده و ذخیره میگردند.

خدمت رندر صفحه های به موتور کاوش اذن میدهد تا تجارب کاربری و طرز اکران محتوا بر مبنا کدها را محاسبه نماید. براین اساس می اقتدار فهمید این برگه چیست و درباره چه چیزی حرف می نماید و درباره تبلیغات، موادسازنده نهفته و اکثری خصوصیت های بیشتر نیز اطلاعاتی را حصول می نماید.

بیایید یه خرده بیشتر در باب رندر صفحه های بدانیم، جایی که‌این خدمت در سال 2019 بروزرسانی بزرگی را تجارب کرد. در آن مجال رندرینگ اینترنت به evergreen افزایش پیدا کرد تا برای این اساسی بتوان از واپسین نسخه کروم استفاده نمود. وقتی که برگه ای بوسیله گوگل رندر میشود، کیفیت آن را میتوانید در مرورگر خویش شاهد باشید.

رندرینگ به موتور های کاوش این بضاعت را میدهد تا محتوا را براساس روش رابطه برقرار کردن آدم با یک شیت حق تقدم بندی و به موتورهای کاوش این اذن را میدهد تا بفهمد موقیت داده ها در یک مرورگر چه طور میباشد و عنصرها مختلفی چه‌طور قابل مشاهده می باشند.

مورد بسیار مهمی که وجود داراست این میباشد که هنگامی بات ها در کارایی می‌باشند تا محتوا را برای کراول و ایندکس حق تقدم بندی نمایند، به سراغ آنچه که یوزرها در هم اکنون به کار گیری می‌باشند بروند. هنگامی یک برگه را در کنسول کاوش برای آزمایش لایو نظارت میکنید، رایا پارس مطلقا از بار گذاری شدن بی نقص کدها و دیگر اجزا تشکیل دهنده کاغذ از روش اسکرین شات گزارش جانور مطمئن گردید. شاید شما بتوانید یک ورقه را به خیر ببینید البته بات ها و رندرها گاها بدرستی لود نمیشوند.

شیوه شغل گوگل بات چه طور میباشد؟
با ساخت‌و‌ساز یک نقشه تارنما و تصویب آن در کنسول کاوش، مسیر را برای دسترسی گوگل بات مهیا می‌کنید. البته نادرست نکنید، نقشه وبسایت و صحیح بودن همگی چیز دراین باره ربطی به درجه بندی بیشتر در نتیجه ها جسجو ندارد. در واقعیت با این عمل شما صفحه ها و محتوایی که میخواهید گوگل برای ایندکس کردن در لحاظ بگیرد را معرفی میکنید.

البته این تمامی روش وجود ندارد، ینک سازی داخلی و فرنگی شما نیز به شناسایی و تصویب پیوندهای تان سبب می‌شود. شناسایی تارنما شما به وسیله حساب های قانونی گوگل، منابع گرداوری داده ها و بک لینک و پیوند ها نیز به‌این مساله یاری می نمایند. با روی عمل داخل شدن فاکتورهایی مانند سرعت، چگونگی و ترازو قیمت قابل جابجایی، ضرورت وجود یک استراتژی مدون بیش تر از هر وقت دیگری شم میگردد. پس اینکه وب سایت مپ را در کنسول تصویب فرمائید و آن را در robots.txt تعریف و تمجید نمائید فقط نصیب کوچکی از فعالیت میباشد که بایستی قطعا بصورت درست صورت بپذیرد.

این مکانیسم سبب ساز می گردد تا کراولرها یا این که به عبارتی بات ها بتوانند با شاخص هایی که در حیث می گیرند، صفحه ها را نظارت و برای ایندکس در حیث بگیرند. هرچقدر نقشه تارنما شما عالی و محتوای تان با صرفه باشد، مسیرها نیز ریلکس خیس خزش می گردند. اینجاست که التفات پیلار کلاستر و یا این که محتوای بنیادی دارای اهمیت میگردند چون به بات ها نقشه ای ظریف از استراتژی محتوایی تان ارایه می نمایند.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

مقصود از تایپ کردن این نوشته ی علمی ارشاد مخاطب برای تبدیل شدن به یک گسترش دهنده حرفه ای میباشد.به صورت کلی توسعه و گسترش یک برنامه فرآیندی میباشد طراحی اپلیکیشن که در آن با به کار گیری از یک لهجه اپلیکیشن‌نویسی مانند: c, c++, java ,python و … یک نرم افزار را ساخت و ساز یا این که توسعه و گسترش می دهیم. یک توسعه و گسترش دهنده نرم افزار فردی میباشد که اپلیکیشن‌های کامپیوتری را توسعه و گسترش می دهد. بسط دهنده نرم افزار اشکال مختلفی دارااست که به‌دنبال به آن ها خوا‌هیم پرداخت.

همان گونه که گفته شد برای ساخت‌و‌ساز یک برنامه از گویش‌های مختلفی استعمال میشود. یک کدام از ناحیههای پرمخاطب توسعه و گسترش قابل انعطاف‌افزاری توسعه و گسترش اپلیکیشن‌های پایین اینترنت میباشد. در صورتی‌که دوست دارید بیشتر با این حوزه آشنا گردید نوشته‌ی‌علمی چه گونه توسعه و گسترش دهنده اینترنت شویم را به شما پیشنهاد می کنم.

گونه های توسعه و گسترش دهنده اپ:
همان گونه که گفته شد توسعه و گسترش دهنده برنامه فردی میباشد رایا پارس که با به کار گیری از یک گویش اپ‌نویسی مبادرت به بسط قابل انعطاف‌افزارهای متفاوت در حیطههای اینترنت، نرم افزار‌های گوشی، قابل انعطاف‌افزارهای دسکتاپ و …. می‌نماید. توسعه و گسترش دهنده‌ها گونه های مختلفی دارا‌هستند که براساس واحد سنجش علم و سطح مهارت این اشخاص گروه بندی گردیده‌اند. پیرو به معرفی این گروه‌بندی‌ها خوا هیم پرداخت:


Junior : تحت‌ترین سطح گسترش دهنده اپ میباشد. این مجموعه از اشخاص معمولا در میان 1 تا سه سال سوابق شغل در اپلیکیشن‌نویسی را دارا هستند. کدهای مندرج بوسیله این اشخاص می بایست به صورت دایم گزینه بازبینی قرار بگیرد و بابت اشکالات به آن ها یاد آوری داده گردد. در هنگام شغل کردن با بسط دهنده jonior بایستی آغاز توضیحاتی در ارتباط با ساختار نرم‌افزار و الگوریتم گزینه به کارگیری داده خواهد شد. توجه فرمایید که گسترش دهنده Jonior یک گسترش دهنده حرفه ای نمیباشد و نباید با این مجموعه از بسط دهنده‌ها انتظار سعی ماهر را داشت.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

نرم افزار‌نویس‌های اندروید به انگیزه به کار گیری از اپ اندروید استودیو به hardware حاذق‌تری احتیاج دارا‌هستند. همینطور می بایست طراحی اپلیکیشن در مشهد از یک مشابه‌ساز اندروید مانند Genymotion یا این که AVD به کارگیری نمایند این زمینه منجر درخواست مشقت بار‌افزار توانمند بوسیله اپ‌نویسان اندروید شد‌ه‌است سیستم ما یحتاج برای اپ‌نویسی اندروید به گستردن پایین میباشد:

دست کم سیستم مایحتاج برای اپ‌نویسی گوشی:

سی پی یو: اینتل Core i5
یاد حافظه موقت: دستکم ۸ گیگابایت
هارد دیسک: هارد بی آلایش HDD میتواند کافی باشد.
کارت گرافیگ: 2 گیگابایت یاد منحصربه‌فرد
سیستم پیشنهادی:

سی پی یو: Intel Core i7 با فرکانس دستکم ۲ گیگاهرتز
یاد حافظه موقت: 16 گیگابایت
هارد دیسک: 512 گیگابایت
کارت گرافیک: 4 گیگا بایت از کمپانی Nvidia


سیستم برای نرم‌افزار نویسی در ویندوز:
درین شاخه از اپلیکیشن‌نویسی فرد کدنویس کدها را در اطراف نرم‌افزار‌نویسی متبوع پیاده‌سازی می‌نماید و کامپایلر یا این که مفسر کدها را روی دستگاه ترجمه و انجام می‌نماید. گویش‌های گزینه به کارگیری در اپ نویسی ویندوز معمولا سی‌شارپ ، رایا پارس جاوا ، پایتون و سی پلاس پلاس میباشند که در قابل انعطاف افزارهایی مانند CodeBlocks , visual studio , PyCharm  جاری ساختن میشوند. hardware لازم برای اپ نویسی ویندوز عبارت میباشد از:

دست‌کم سیستم ما یحتاج برای اپ نویسی ویندوز:

سی پی یو: اینتل i3
خاطر حافظه موقت: 4 گیگابایت
هارد دیسک: هارد بی آلایش HDD قادر است کافی باشد
کارت گرافیگ: 2 گیگابایت یاد منحصر به فرد و به کارگیری از گرافیک‌های کمپانی Nvidia
سیستم پیشنهادی:

سی پی یو: اینتل Core i5با فرکانس 2.5گیگاهرتز
یاد حافظه موقت: 12 گیگابایت
هارد دیسک: دست کم 256 گیگابایت
کارت گرافیک: 4گیگابایت کمپانی Nvidia
معرفی 6 لپ تاپ پیشنهادی برای نرم افزار نویسی

قطعا هر صنعتگری نیاز به یک دسته از ابزار مطلوب داراست هر نجاری نیاز به اره و چکش دارااست هر آهنگر نیاز به یک تیم سندان و چکش کیفیت عالی داراست. یک نرم‌افزار نویس هم نیاز به یک سیستم مطلوب برای عمل خویش دارااست. همان طور که معمولا چشم می گردد نرم افزار‌نویسان اکثرا یک لپتاپ دارا‌هستند که مدام آن را با خویش حمل می‌نمایند. انگیزه این مورد مزیت‌های لپ‌تاپ‌ها نسبت به pc میباشد اما در شرایطی که شما یک لپ‌تاپ ندارید هم می توانید یک اپ‌نویس غالب باشید البته داشتن یک لپ‌تاپ شما‌را از مزیت‌های آن منتفع می‌نماید. در پی به معرفی چندین لپ تاپ مطلوب برای نرم‌افزار نویسی می پردازیم.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

موضوعی که می بایست برای طراحی اپلیکیشن در مشهد تارنما های عکس العمل گرا رعایت رایا پارس گردد رزولوشن تصاویر میباشد. در‌این موقعیت یوزرها میتوانند استانداردهای ما یحتاج را به دیده ببینند. با ررزولوشن بالا عکس های پیکسلی هیچ گاه تار چشم نمیشوند. برای وضوح ویدیوهای وب سایت میتوانید از ویدیوهای آپارات به کار گیری نمائید. گاه مشاهده می شود که وبسایت ویدیوهای متعددی داشته و این ویدیوها بر روی تلفن همراه های متفاوت در وضعیت های متفاوت اکران داده میگردند. کد های آپارات خویش واکنشگرا می‌باشند و مشخص و معلوم میباشد که یک‌سری مرحله جلوتر خواهید بود.

آزمایش کردن واحد سنجش سازش سایت با تلفن همراه

یکی مسایلی که شاید نادیده گرفته خواهد شد تجارب موبایلی میباشد. در واقع خوب میباشد که دکمه مشاهده ورژن بی نقص سایت نیز به طور مستقل بر روی سایت قرار بگیرد. افرادی میباشند که علاقمندند تارنما را به طور اساس و بدون نقص تماشا کنند. آزمایش کردن سایت از مسایل بسیار اساسی میباشد. می بایست اینطور سنجیده شود که تارنما عکس العمل گرا بعداز ساخته شدن نیاز به نظارت آخری داشته و این آیتم می بایست هم بر روی سیستم و هم روی تلفن همراه سنجیده شود. همه دکمه ها می بایست یک‌سری توشه آزمون خواهد شد تا سازش سایت با گوشی به صددرصد رسد. با رعایت ضوابط سازش سایت با تلفن همراه از قافله عقب نمانید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

وجود موبایل اندروید در بعد از طراحی اپلیکیشن در مشهد ظهر رایا پارس امروز بسیار ضروری بوده و پیرو آن یک‌سری اپلیکیشن های اندروید وجود داراست که روز آپدیت بر تعداد آن افزوده می‌شود. در‌این فی مابین لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا بسیار اساسی و ضروری میباشد. به نوعی می اقتدار ذکر کرد این گویش توانسته همه اپ های کاربردی اندروید را پوشش دهد. اپلیکیشن های اندروید بسیار مالامال استفاده کننده می باشند. نقطه ضعف این گویش عدم رابطه بی واسطه با hardware میباشد که ولی نمی اقتدار به آن نقص اظهار‌کرد.

یک کدام از دیگر از گویش های نرم‌افزار نویسی جدید برای پیاده سازی نرم‌افزار های تلفن همراه swift است. این لهجه از سوی کمپانی اپل عرضه گردیده و مفاهیم آن بسیار متعدد از دیگر گویش های اپلیکیشن نویسی است. این گویش برای Ios گزینه به کارگیری قرار میگیرد. در نگاه نخستین سوئیفت به نسبت جاوا طاقت فرسا میباشد البته یکسری امر و گرامر وجود داراست که فهم آن را بسیار معمولی کرده است. گویش هایی از قبیل .NET و همچنین C# وجود دارااست که نباید از آن ها غافل شد. این لهجه ها برای پیاده سازی اپلیکیشن تلفن همراه نیستند ولی از مجموعه ابزارهای بسیار قوی برای اپلیکیشن های ویندوز به شمار میایند.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

به طبع زمانی میخواهید نرم‌افزار و طراحی اپلیکیشن در مشهد یا رایا پارس این که طرحی بنویسید می بایست از گوگل حیث بخواهید، گوکل نقش مهم در درجه گیری تارنما و اپ شما داراست.

کمپانی گوگل دارنده امتیاز پلتفرم اندروید میباشد و عموما به اپ نویسانی که قصد دارا‌هستند در‌این مسیر کار نمایند گویش java را معرفی می نماید. اما لهجه بیسیک نیز در صورتی طبق اصول ظریف دنبال خواهد شد از سوی گوگل جایگاه قابل قبولی اخذ می نماید.

شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی برای اندروید از دید هزینه

به طبع هنگامی می‌خواهید یک لهجه نرم‌افزار نویسی را گزینش فرمائید، هزینه برای شما عنایت ویژه ای خواهد داشت. در نظرداشته باشید که پیکار هزینه فی مابین بیسیک و java مدام دیده میشود و بارها در‌این خصوص داده ها مختلفی مهیا گردیده‌است.

در صورتیکه تا به اینجای عمل برای گزینش شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی برای اندروید در گیر شک وتردید می‌باشید این مقاله مطلقا لحاظ شمارا جلب خواهد کرد.

اپ نویسی با java از حیث هزینه بسیار ارزانتر میباشد، درحال حاضر چرا اینگونه ادعایی داریم و چرا اشخاصی این داعیه را رد می نمایند.

توجه نمائید که کتابخانه های بیسیک اکثر وقت ها مبلغی میباشند و مطلقا در‌صورتی‌که بخواهید نرم‌افزار های مختلفی را بنویسید نیاز به پرداخت هزینه دارید، این در‌صورتی‌که میباشد که کتابخانه های java در وب به طور مجانی جای‌دارد و شایسته ترین مورد برای عده ای میباشد که قصد دارا هستند با هزینه ای نادر شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی برای اندروید را تعیین نمایند.

  • Raya Pars