مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

Activity


Activity
اکتیویتی اساسا به هرکدام از صفحه های نرم افزار اندرویدی اطلاق میشود. این صفحه های در نرم افزار یا این که به عبارتی نرم افزار اندرویدی کنار هم قرار گرفته و از روش دکمه های متفاوت به هم انتقال میابد، مثل یک بازی که قسمت پیکربندی، اکانت کاربری، ورود به بازی و … دارااست. یک activity از دو نصیب جداازهم ساخته شده طراحی اپلیکیشن در مشهد  میباشد:

۱) Class
۲) Xml

کدهای مندرج به گویش نرم افزار نویسی جاوا که پشت پرده و موتور کار یک نرم‌افزار می باشند در class قرارگرفته و آن نصیب از نرم افزار که ما در هم اکنون مشاهده و به کارگیری از آن هستیم در xml قراردارد.
اصولا یک کارشناس اندروید، کدهای مربوطه را در جاوا یا این که به عبارتی class قرار داده و ظواهر اپ، قرارگیری المان های متعدد، رنگ و … را در نصیب xml ذخیره می‌نماید.

Emulator
Emulator یا این که مشابه ساز یک کدام از پرکاربرد ترین بخشها در پیاده سازی نرم افزار اندروید می باشد و برای بسط دهندگان نرم افزار یک نیاز مهم میباشد. همانگونه که در‌این نوشته‌علمی پهنا کردم برنامه نویس ها نرم افزار هنگام پیاده سازی بارها و بارها از نرم‌افزار خویش خروجی می گیرند تا ببینند همت نرم افزار به چه شکل میباشد.
برای این اصلی دو رویه مهم وجود داراست: آزمایش کردن نرم افزار روی یک دستگاه حقیقی و واقعی، به کار گیری از مشابه ساز

چنانچه اعتنا داشته باشید حدودا کل طراحان نرم افزار دو مانیتور پیش روی خویش دارا هستند و یک مانیتور را تماما به نصیب emulator تخصیص داده اند.
نکته: از شایسته ترین نرم افزار های مشابه ساز که سرعت مناسبی داشته و به ما دستگاه های مختلفی برای آزمایش نرم افزار را ارائه می دهد می‌اقتدار به genymotion اشاره نمود.
اندروید استودیو نیز این خصوصیت را در پکیج خویش دارااست ولی سرعت و اقتدار genymotion بسیار بیشتر از مشابه ساز گوگل میباشد.

Android studio و eclipse
اندروید استودیو و همینطور eclipse تحت عنوان دو تا از پر اسم و رسم ترین و قادر ترین اطراف های پیشرفت اندروید فی مابین برنامه نویس ها، گزینه استعمال قرار می گیرد.
گرچه در قبلی eclipse صحبت نخستین را در اپ نویسی اندروید می‌زند، البته اندروید استودیو در سال های اخیر با آپ دیت های متفاوت توانسته به صورت قابل توجهی گوی سبقت را از حریف خویش برباید.
در پی به در میان بعضا از برتری های android studio نسبت به eclipse می پردازیم:

در android studio خطایابی و رفع آن راحت خیس میباشد.
پیاده سازی رابط کاربری در android studio بسیار ریلکس خیس میباشد.
در فضا android studio نظارت منابع مصرفی حافظه موقت و پردازنده بسیار بی نقص میباشد.
و …
نکته: اما قابل ذکر میباشد که شما برای به کارگیری و به اصطلاح ران کردن android studio بر روی سیستم خویش بایستی سیستمی توانا با خصوصیت های دشوار افزاری بالایی داشته باشید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی