مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


سوال های رای زنی اندروید
۱) اندروید چیست؟
اندروید یک گویش اپلیکیشن نویسی منبع گشوده (Open source) بوده که بر طبق هسته لینوکس میباشد و برای پیاده سازی و پیشرفت سیستم ادله تلفن های همپا کاربرد دارااست. پیشرفت و پیاده سازی توسعه یافته نرم افزار های اندروید معمولا با لهجه نرم‌افزار نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد  جاوا اجرا می‌گردد.
۲) پیاده سازی (معماری) اندروید چیست؟ ( از چه قسمت هایی درست شده میباشد؟)
پیاده سازی اندروید دربرگیرنده گروه قابل انعطاف افزارهایی میباشد که از دستگاه موبایل جانبداری کرده و از ۴ نصیب مهم تشکیل‌شده میباشد:
هسته لینوکس
کتابخانه ها
قاب ورک های اندروید
نرم افزار های اندروید

۳) Android SDK چیست؟
کیت بسط اپ که به اختصار SDK نامیده می‌گردد، تیم ای از قابل انعطاف افزارها و ابزارهایی ایست که به توسعه و گسترش دهندگان امداد می‌نماید تا اپ های خویش را در بستر سیستم ادله اندروید طراحی نمایند.
Android sdk مشمول اجزای تحت می باشد:
یک مشابه ساز (emulator)
دیباگر
مثال کد منبع
کتابخانه های گوناگون

۴) تفاوت SDK و API چیست؟
API رابطی در بین دو نرم افزار میباشد که به نرم‌افزار ها قابلیت و امکان تعامل با یکدیگر را می دهد. ولی SDK گروه ای از ابزارهاست که برای گسترش نرم افزار های متنوع آیتم به کار گیری قرار می گیرد.
۵) قاب ورک اندروید چیست؟
کادر ورک اندروید تیم ای از API هاست که به وسیله گسترش دهندگان برای تایپ کردن اپلیکیشن های تازه آیتم استعمال قرار می گیرد. فعلا نیز این قاب ورک ها مشمول متدها و کلاس هایی میباشند که برای راحتی در کد زدن استعمال می‌شود.
کادر ورک اندروید مشمول یکسری ابزار متنوع مثل: Text field، buttons، image pane و … هست. غیروابسته از این مورد ها همینطور قاب ورک ها بسته های مختلفی از اجزا گوناگون مثل: broadcast receiver، content provider و … می باشند.
۶) قسمت های مهم یک نرم افزار اندروید چیست؟
Xml
Bin/
Src/
Res/
Assets/
۷) امولیتور یا این که مشابه ساز چیست؟ (به کار گیری از آن را توضیح دهید)
Android emulator در واقع قابل انعطاف افزاری میباشد که که برای انجام و آزمایش اپلیکیشن های اندرویدی قبل از آخری سازی و نصب آن بر روی دستگاه متبوع، آیتم به کار گیری قرار میگیرد.
مشابه سازهای مثل AVD و Genymotion معمولا برای پژوهش و آزمایش کلی آیتم به کار گیری قرار می گیرند این در حالی میباشد که مشابه ساز هایی مثل bluestacks برای اجرای نرم افزار های اندرویدی توصیه قابل قبولی میباشد.
۸) مزایای اندروید چیست؟
Diverse ohone options
Support various tech
Widgets
تطبیق پذیری بالا
بازدهی بالای سرمایه
۹) تفاوت فی مابین explicit intent و implicit intent چیست؟
explicit intent اجزا یا این که به عبارتی کامپوننت ها را به طور بدون واسطه برای ما معین می‌نماید البته implicit intent ها کامپوننت ها را مشخص و معلوم نمی کنند. این مورد به کامپوننت های نرم افزار های دیگر این قابلیت و امکان را می دهد تا کار های کلی را پایین در اختیار گرفتن قرار دهد.
از جمله در حالتی که شما قصد دارید یک لوکیشن خاص به شخص دیگری بفرستید می بایست از implicit functionها (در نرم افزار) برای جواب به‌این درخواست استعمال نمایید.

// Currently in MainActivityIntent intent = new Intent(this, LoginActivity.class);startActivity(intent);
۱۰) سه رینگ اساسی برای بررسی (monitoring) چیست؟
ـ entire lifetime که در میان onDestroy و onCreate فیس میدهد.
ـ visible life time که در میان onStop و onStart صورت می دهد.
ـ for ground lifetime که در میان onPause و onResume واقعه میفتد.
 

نظرات (۱)

با سلام و عرض احترام خدمت شما دوست محترم

با توجه به مطالب ارزنده و مفید وبلاگ شما ؛ به صورت رسمی برای ساخت پیج اختصاصی در دینون و انتشار مطالب آموزشی دعوت می شوید.

در دینون می توانید مطالب آموزشی خود را منتشر نمایید ، به سوالات دیگران پاسخ دهید ، برای پیج خود اشتراک تعریف کرده تا دیگران در ازای پرداخت حق اشتراک به مطالب شما دسترسی داشته باشند.

منتظر حضور شما هستیم.

https://dinon.ir

با تشکر ، تیم پشتیبانی دینون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی