مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۲۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پس از اینکه نوشته‌علمی مقایسه دور و اطراف های نرم‌افزار نویسی اندروید رو طراحی اپلیکیشن در مشهد کردیم یکی‌از یوزرها پرسش خیر پرسید که اینجانب رو راغب کرد که نوشته‌ی‌علمی نو بنویسیم پرسش ایشون اما مشتمل بر یکسری قسمت بود که به نظرم، گرفتاری خیلی از یوزرها میباشد. ایشون پرسیدن شایسته ترین لهجه نرم افزار نویسی اندروید ، کدام لهجه هستش و حقیقتا خودمم یه لحظه تو تفکر رفته ام که چرا این کلیه نوشته‌ی علمی در امر اندروید نوشتم ولی در ارتباط لهجه اپ نویسی اندروید چیزی تا حال منتشر نکردم. گویش های متعددی برای نرم‌افزار نویسی اندروید وجود داراست که میتوانید با آن ها نرم افزار اندروید ساخت نمایید. برای اینکه متوجه بشیم شایسته ترین گویش اپ نویسی اندروید کدام گویش میباشد می بایست در آغاز لیست گویش ها رو ارائه دهیم و آن گاه راجع به هرکدام توضیحاتی رو بدیم.

درین نوشته‌علمی می خوام در آغاز بگم لهجه اپلیکیشن نویسی اندروید چه میباشد، گویش اساسی برای نرم افزار نویسی اندروید کدام گویش است و در پایان شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی اندروید رو معرفی کنیم تا شما با خیال و خاطر شل بتوانید یکی‌از رو گزینش نمایید. پیش از این هم در پوشه های صوتی که در شبکه های عمومی منتشر کردم دراین مورد صبحت کردیم که زیاد مشغول سوال های و حواشی نشید و سریع کار فرمایید. در صورتی میخواهید مبادرت به تعیین لهجه نرم افزار نویسی اندروید فرمائید یکی‌از لهجه های خوب رو گزینش نمایید و سریع استارت به فراگیری دیدن فرمایید. در مسیر خودتون خیلی چیزها رو می آموزید پس نگران نباشید.
شایسته ترین گویش اپ نویسی اندروید
مقایسه لهجه های نرم افزار نویسی اندروید

پیش از اینکه آغاز به معرفی شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی اندروید کنیم بایستی مبادرت به مقایسه گویش های نرم‌افزار نویسی اندروید نماییم. تا مقایسه گویش های نرم افزار نویسی اندروید شکل نگیرد ما نمی توانیم بگیم کدام گویش بهتر میباشد. لهجه های متعددی برای اپ نویسی اندروید وجود داراست البته ما صرفا 11 گویش رو گزینه نظارت قرار می دهیم که بیشترین کدنویسی اندروید با اینها اجرا می‌شود. در قسمت تحت لیستی رو مهیا کردیم که می‌توانید ملاحظه کنید.

Java
Kotlin
++C / C
#C
BASIC
Corona
PhoneGap
پایتون
Ruby
Perl
Rust

نرم‌افزار نویسی اندروید با لهجه Java

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

خصوصیت های اینترنت نرم افزار

?مراقبت یکپارچگی بر روی طراحی اپلیکیشن در مشهد های گوناگون ?ذخیره سازی اطلاعات روی کامپیوتر یا این که یک فضای ابری به طور محلی ?امکان پباده سازی به گویش های متعدد ?سرعت، توجه و کارایی عالی اینترنت نرم افزار ها ?امکان خوب انجام فارغ از نیاز به برنامه جانبی
مزیت های ویژه اینترنت نرم افزار

?ویژه ترین مزیت اینترنت نرم افزار را به جرئت می قدرت حذف محدودیت به کارگیری از نرم افزار منحصربه‌فرد سیستم دلیل اسم موفقیت. با ظهور Web Application یوزرها نرم افزار Android و اپلیکیش IOS دیگر محصور به نرم افزار های مو جود در گوگل استور و اپلیکیشن استور نیستند. محدودیت اینکه یک استفاده کننده اندروید فقط می‌تواند از نرم افزار های منحصر اندروید استعمال نماید یا این که یک مخاطب آیفون تنها بایستی برای نرم افزار های لازم خویش به نرم‌افزار استور راز بزند با وجود Web Application دیگر نیست. با هر سیستم عاملی می قدرت صرفا با وارد کردن نشانی اینترنت نرم افزار در نوار جستجوی مرورگر به نرم‌افزار متبوع خویش دست یافت.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

 

شما روزمره در موبایل همپا خویش با نرم افزار های متفاوتی عمل میکنید و طراحی اپلیکیشن در مشهد سرکار و دارید . نرم افزار ها اشکال متفاوتی داراست که می شود به اپلیکشن های معمول ، پایین اینترنت و ترکیبی اشاره نمود . دراین نوشته‌ی‌علمی سعی ما بر این است که شمارا با این سه نوع از نرم افزار و تفاوت فی مابین آنان آشنا کنیم .

معرفی و نظارت اشکال نرم افزار


معرفی نرم افزار های بی آلایش :
پباده سازی نرم افزار های بی آلایش نرم افزار هایی می باشند که فقط برای سیستم ادله یک نرم افزار برای مثال تنها تلفن همراه یاور اپ نویسی می‌شوند . به عنوان مثال در موبایل یاور این نرم افزار ها بوسیله آیکون هایی در شیت نخستین اکران داده میگردند. این نرم افزار ها را در Google play یا این که Apple ap store جان دار هستند و میتوانید به راحتی نصب فرمائید . نرم افزار های بی آلایش در موبایل همپا می‌توانند به طور آفلاین فعالیت نمایند و دردسترس باشند . از این نرم افزار ها می اقتدار برای اپ هایی مانند عجله سنج ، gps و ... مصرف شود.
معرفی نرم افزار های ذیل اینترنت :
در واقعیت نرم افزار های ذیل اینترنت ،اینترنت سایتهایی می باشند که در برخی مواقع مانند نرم افزار به لحاظ می رسند . این نرم افزار ها به وسیله HTML5 اپ نویسی میگردند . شما برای دسترسی به‌این نرم افزار ها بایستی مانند دسترسی به وب سایت کار فرمایید به‌این شکل که URL متبوع خویش را در موتور کاوش وارد نمائید و بعداز کاوش آن را نصب نمایید .
معرفی نرم افزار های ترکیبی :
نرم افزار های ترکیبی خصوصیت هر دو نرم افزار بی آلایش و زیر اینترنت را دارا می‌باشند . این نرم افزار هابا استعمال از گویش HTML5 نوشته میگردند که به خاطرداشتن این خصوصیت شما می‌توانید آنان را در مرور گر کاوش و اکران دهید . همینطور این نرم افزار ها در App store جانور میباشند .
اینک بیش خیس موسسات از این نوع نرم افزار ها برای اکران صفحه های سایت به کارگیری می نمایند .

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

گویش های اپ نویسی نرم افزار : در دنیای امروز نرم افزار ها بخشی از معاش ما گردیده اند.

صبح که از خواب پا میشویم ، موبایل هوشمند خویش را در طراحی اپلیکیشن در مشهد و استارت به فعالیت با نرم افزار ها می‌کنیم و حتی هنگامی که به تخت خواب خویش می رویم نیز تلفن همراه هایمان در دستانمان میباشد.

شاید با خویش بگویید ، این یک چالش میباشد البته چنین وجود ندارد.

دنیای مدرن سوای وب و اپلیکیشن ها مضمون‌ ندارد و به نوعی بی مفهوم میباشد وبا حضور آنان رنگ و بوی خاصی می گیرد.

ولی در پشت پرده این نرم‌افزار ها یا این که نرم افزار ها چه میگذرد.

به شما سفارش میکنم که نوشته‌ی‌علمی ی ما در امر تشکیل داد نرم افزار را مطالعه فرمایید.

مطلقا آنچه که شما در ورقه تلفن یا این که تبلت خویش می بینید با آنچه که در پشت مسئله میباشد تفاوت های بخش اعظمی داراست البته این تفاوت ها چه گونه میباشد؟

بیاید با چندین لهجه نرم‌افزار نویسی آشنا بشویم تا بتوانیم روءیت کرد بهتری نسبت به نرم افزار نویسی نرم افزار پیدا کنیم.

توصیه می کنم نوشته‌علمی ما درباره‌ی طراحی وب فروشگاهی و پباده سازی نرم افزار فروشگاهی را مطالعه بفرمائید.

جاوا(Java):

لهجه نرم افزار نویسی جاوا یک لهجه شئ گرا بوده و برای او‌لین توشه به وسیله جیمز گاسلینگ در کمپانی(Sun Micro System) اختراع شد.

این لهجه ساختاری مانند C و C++ داشته و با امکاناتی کمتر وتوابعی آسان خیس البته امنیت بالا محبوبیت اکثری فی مابین برنامه نویس ها داراست.

جاوا بیشترین استعمال را دربین اپ های اپ نویسی داشته و طبق آمارجاوا حدود23% ترازو سرچ گویش های نرم افزار نویسی را به خویش تخصیص داده و آن‌گاه پایتون با13% درصد در ردوه دوم قراردارد.

از آن جا که سیستم استدلال اندروید خویش نیز به وسیله لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا درج شده میباشد.

به همین انگیزه یادگیری آن منجر می گردد که هر نوع اپلیکیشن(App) دلخواه اندرویدی را بنویسید.

از کاربرد های گویش جاوا میتوان به اپ نویسی نرم افزار ، سرور اینترنت ، نرم افزار های علمی ، بازی ها و وبسایت ها اشاره نمود.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

همان گونه که بالا توضیح دادم ، همه ابزارهایی که در دسترس شما قرار گرفته اند طراحی اپلیکیشن در مشهد اسم دارا هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم دلیل یک موبایل همدم، برای ایفا مستلزم بستر و سیستم دلیل موردنیاز خویش باشند . یک نرم افزار تلفن همراه ممکن میباشد بر اساس سیستم برهان اندروید باشد که به در‌این‌صورت‌ به‌این نرم‌افزار اصطلاحاً نرم افزار اندروید میگویند. یا این که ممکن میباشد سیستم عالی که‌این اپلیکیشن را مدیر میکند برپایه IOS باشد که در‌این‌حالت‌ به آن نرم افزار IOS یا این که نرم افزار اپل می‌گویند. برای دیگر سیستم عوامل همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم دلیل پباده سازی گردیده است.

بسط دهندگان نرم افزار تلفن همراه، همان طور که کوشش کرده اند براساس دستگاه های متفاوت نسخه های متفاوتی از نرم‌افزار را ارائه دهند، برای سیستم استدلال های مختلفی که ممکن میباشد بر روی تلفن همراه به عمل رود نیز همت میکنند به ایجاد کرد و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک نرم افزار تلفن همراه بپردازند.
تاریخچه اندرویدو IOS
سیستم استدلال اندروید

در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۵ گوگل کمپانی اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. کمپانی کوچک اندروید که بوسیله اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت اساس‌گذاری گردیده بود، در موضوع ساخت و ساز نرم افزار و اپلیکیشن‌های کاربردی برای تلفن همراه عمل می کرد. اندی روبین رئیس ارشد اجرایی این مجموعه بعد از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌جایگاه رئیس مهندسی این مجموعه و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.

پسیستم ادله اندروید در واقع می‌اقتدار روبین را مبنا‌گذار اندروید دانست. به این دلیل که او علاوه بر اینکه ایده ایجاد اندروید را در کمپانی کوچک خویش رشد بخشید، در جهت رئیس این پروژه در کمپانی گوگل توانست ایده خویش را پیاده‌سازی نماید و سیستم استدلال اندروید را با اسم کمپانی کوچک گذشته خویش روانه بازار کند. گروه اندروید به رهبری روبین عمل خویش را برای ایجاد پلتفرم گوشی مبنی بر کرنل لینوکس استارت کردند.

اندروید همچون لینوکس اوپن سورس بود و توسعه و گسترش دهندگان بیشماری بر روی آن عمل می نمایند. Android به گویش معمولی سیستم عاملی میباشد برای دستگاه های تلفن همراه و موبایل های هوشمند که بوسیله بیش تر از ۳۰ شرکت دارای اسم و رسم پشتیبانی میگردد.در واقع اندروید بستری را مهیا می نماید تا برنامه نویس ها نرم افزار اندروید بتوانند هرچه سریعتر و بهتر نرم‌افزار هایی بسازند که از آحاد خصوصیت های یک موبایل هوشمند به کار گیری نماید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

این ایام استعمال از گوشی های موبایل برای مشاهده صفحه ها طراحی اپلیکیشن در مشهد با سرعت افزایش یافته و با دقت به پایین بودن سرعت اینترنت موبایلی و همچنین کوچک بودن برگه نمایش موبایل ها، طراحی ورژن ویژه ای از اینترنت سایت برای مرور در موبایل ها امری اجتناب ناپذیر گردیده است. مشکلی که در این زمینه پیش میاید این میباشد که حال گوشی های مختلفی در بازار می‌باشند که هرمورد رزولوشن برگه متفاوتی را ارائه میکنند، ولی شما که نمی توانید برای هر گوشی ، ورژن ویژه ای را طراحی کنید. پس چه باید کرد ؟

ما مجموعاَ 2 تیم گوشی داریم که قابلیت وصل شدن به اینترنت و مرور صفحه ها اینترنت را دارند:

Feature Phones
Smart Phones

گوشی های feature phone مجموعه گوشی هایی می‌باشند که تجهیزات محدودی برای به کارگیری از اینترنت دارا‌هستند و اکثرا از سایر شیت 320x240 (و گاهی کوچکتر از این) به کار گیری میکنند. اکثر گوشیهایی که در سالهای پیشین فروخته گردیده اند، زیرمجموعه این جایگاه می‌باشند. بطور نمونه :

سری K و C و W سونی اریکسون (320x240 پر اسم و رسم به QVGA)
سری N نوکیا اکثرا (320x240) ولی سری های قدیمی خیس نوکیا مانند 6600 اکثرا (176x208)بودند.
وضعیت سایرین هم اکثرا (320x240) میباشد و این سایز به نوعی تبدیل به کوچک ترین شیت استاندارد موبایل شد‌ه‌است.

گوشی های این جایگاه اکثرا دارای مرورگر اینترنت WAP 2.0 میباشند . این مرورگر برای نمایش صفحه ها اینترنت در ورقه نمایش کوچک طراحی گردیده است و تا حدی css 2.1 و برخی کدهای جاوا اسکریپت را هم پشتیبانی میکرد.

گوشی های SmartPhone گوشی هایی می‌باشند که اکثرا سایز های بزرگتری دارا هستند و تجهیزات بیشتری از فیچر فون ها ارائه میدهند. همچنین این گوشی ها معمولا از سیستم برهان های پیشرفته تری استعمال میکنند. گوشی های مبتنی بر سیستم دلیل Android، RIM ، winPhone و آیفون از این نوعند. این گوشی ها اکثرا سایزهای شیت زیر را با خویش دارا‌هستند:

320x480 دارای شهرت به HVGA که اکثرا بوسیله htc و سامسونگ و اپل (آیفون) بکار گرفته گردیده.
360x640 دارای شهرت به nHD که اکثرا وابسته به گوشی های جدید نوکیا میباشد.
480x800 مشهور به WVGA که اکثر گوشی های ویندوز 7 و برخی اندرویدی ها این سایزی می‌باشند.
سایزهای بزرگتر معمولا صفحه ها اینترنت را مانند یک لپ تاپ مرور می نمایند و نیازی به ورژن ویژه موبایل ندارند.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

اینطوری هم به خیلی از پدر و مادرها کمک کردیم و هم به اون بچه ی کوچولو. طراحی اپلیکیشن در مشهد جالبی میتونه باشه، خیلی از پدر و مادرها هم بهش نیاز دارند. میتونید از پزشک ها برای پیاده سازی اپلیکیشن این ایده کمک بگیرید.

 

    ایده ساخت اپلیکیشن حرفه ای پیش بینی مسابقات فوتبال

فوتبال پرطرفدارترین رشته ورزشی در سراسر دنیا است. ایده ساخت یک اپلیکیشن پیش بینی مسابقات فوتبال که افراد مختلف در آن نتایج مسابقات فوتبال را پیش بینی کنند. ایده جدیدی نیست، اما در ایران هنوز شانس زیادی برای موفقیت این ایده با توجه به محبوبیت فوتبال و علاقه مخاطبان به پیش بینی وجود دارد.

ایده ناب ساخت اپلیکیشن جدید پیش بینی مسابقات فوتبال

نکته: قبل از پیاده سازی فیسبوک، ایده شبکه های اجتماعی مطرح شده بود حتی شبکه اجتماعی MySpace پیاده سازی شده بود اما فیسبوک این ایده را بهتر پیاده سازی و ارائه کرد و اکنون میلیاردها دلار از این ایده درآمد دارد.

 

    ایده ساخت اپلیکیشن ناب و پردرآمد کتاب های ترجمه شده ایرانی برای بازار جهانی

خوشبختانه ایران که از منظر فرهنگ و تمدن پیشنه غنی داره و صدها کتاب از بزرگان ما وجود دارد که مردم زیادی از سراسر کشورها خواستار اون ها هستند. کار ترجمه، چاپ و ارسال این کتاب ها هزینه های زیادی داره، پس این یک فرصت فوق العاده برای توسعه دهندگان جهت ساخت یک اپلیکشین پردرآمد هست. یک بازار بزرگ جهانی در انتظار این اپلیکیشن هست. برای اینکه بهتر با این بازار آشنا بشید و با انگیزه بیشتر این اپلیکیشن رو بسازید، پیشنهاد میکنم «چرا باید برنامه نویسی اندروید را یاد بگیریم» رو مطالعه کنید.

ایده ناب ساخت اپلیکیشن جدید ترجمه کتاب های فارسی برای بازار جهانی

این ایده رو جدی بگیرید. کتاب های پر طرفدار رو شناسایی کنید، ببینید تو کدوم کشورها خواستار زیاد دارند. به کمک یک مترجم اپلیکیشن رو بسازید و بفروشید. مثال میزنم: کشور مالزی مسلمانان زیادی داره، میتونید دعاها و مناجات ها رو به زبان مالزیایی ترجمه کنید و یک اپلیکیشن خوب از آن بسازید. کمی جستجو کنید. این ایده ناب ایرانی رو بسط بدید، قطعا چیزهای خوبی به ذهنتون می رسه.

 

    ایده ساخت اپلیکیشن یافتن ایده ها و هم تیمی

این ایده کمکی متفاوت است اما دقت کردید شما برای چی اینجا هستید؟ قطعا پیدا کردن ایده. جالبه بدونید افرادی زیادی مثل شما دنبال پیدا کردن یک ایده خوب برای پیاده سازی یک اپلیکیشن هستند. فکر میکنید تعداد افرادی که ایده دارند کم هستند؟ نه، افراد زیادی هم هستند ایده های خوبی دارند اما توانایی پیاده سازی اون رو ندارند. فکر کنید یک اپلیکیشن باشه که افراد بتونند ایده هاشون رو در اون به اشتراک بگذارند. کسایی هم که توانایی پیاده سازی این ایده ها رو دارند خودشون رو معرفی کنند. اینطوری میشه یک تیم تشکیل داد و اپلیکیشن های فوق العاده ای رو به وجود آورد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

توسعه اپلیکیشن

چهارمی مرحله از پروسه طراحی اپلیکیشن در مشهد توسعه و گسترش آن ماست. طرح ریزی همچنان بخشی طلاق ناپذیر از این مرحله در مراحل بسط نرم‌افزار موبایل میباشد. پیش از استارت نرم افزار نویسی شما بایستی:

معماری فنی را تعریف‌و‌تمجید فرمائید.
یک پشته فناوری گزینش نمائید.
نقاط عطف گسترش را تمجید فرمائید.

یک پروژه معمول اپلیکیشن گوشی از سه نصیب انتگرال تشکیل‌شده میباشد: فناوری پشت Back-End / Server، API و Front-End.

فناوری Back-End / Server

این قسمت مشتمل بر مقر داده و شی ها سمت سرور میباشد که برای پشتیبانی از عملکردهای نرم افزار موبایل شما مایحتاج میباشد. در صورتیکه از یک سیستم برهان جانور استعمال می‌کنید ممکن میباشد برای پشتیبانی از قابلیت و امکان گوشی لازم باشد.

API

Application Programming Interface (API) روشی برای برقراری رابطه در بین اپلیکیشن و یک سرور و مقر داده back-end میباشد.

Front-End

Front-end اپلیکیشن موبایل مستقر میباشد که استفاده کننده آخرین از آن استعمال خواهد کرد. در بیشتر مفاد نرم افزار های موبایل دربرگیرنده تجارب مخاطب تعاملی میباشد که از API و back-end برای رئیس اطلاعات به کار گیری می نمایند. در بعضا مفاد زمانی که طرحی به یوزرها اذن می‌دهد سوای دسترسی به وب فعالیت نمایند این نرم‌افزار ممکن میباشد از ذخیره داده ها محلی به کار گیری نماید.

این مرحله یکی‌از مهمترین پروسه پباده سازی نرم افزار تلفن همراه میباشد. حدوداً می‌توانید از هر گویش نرم‌افزار نویسی اینترنت و مقر داده برای back-end به کار گیری فرمایید. برای اپ های گوشی ساکن شما می بایست پشته فناوری لازم هر سیستم برهان موبایل را گزینش فرمائید. نرم‌افزار های iOS را می قدرت با به کار گیری از لهجه نرم‌افزار نویسی Objective-C یا این که Swift گسترش بخشید. نرم‌افزار های Android عمدتا با استعمال از جاوا یا این که کوتلین ساخته می گردند.
5- آزمایش کردن

جاری ساختن تست ضمانت کیفیت کامل (QA) در حین مراحل و پروسه پباده سازی نرم افزار گوشی اپ ها را استوار، قابل به کار گیری و ایمن می سازد. برای اعتقاد از تست جامع کیفیت اپ شما نخست می بایست مفاد آزمایشی را تهیه و تنظیم فرمائید که به کلیه جنبه های تست نرم‌افزار بپردازد.

شبیه مواقعی که مفاد به کارگیری پروسه توسعه و گسترش اپ موبایل را هدایت می نمایند موردها آزمایشی آزمایش نرم‌افزار گوشی را هدایت می نمایند. مورد ها آزمایشی برای اعمال پروسه امتحان، ضبط حاصل تست برای نظارت کیفیت نرم‌افزار و پیگیری رفع گونه های برای تست دوباره میباشد. یک راه شایسته ترین تمرین مشغول کردن گروه QA شما در فرآیند تجزیه و آنالیز و پباده سازی میباشد. شناخت با نیازها و هدف ها کاربردی اپ شما به ساخت‌و‌ساز مورد ها آزمایشی ظریف یاری می نماید.
Mockups

Mockups یا طرح های با با کیفیت آخرین ارائه از طراحی بصری نرم افزار شما می باشد. Mockups با استفاده از راهنمای سبک خود در قاب های سیم اپلیکیشن ساخت و ساز می‌شوند. هنگامی که طراحی نرم افزار شما استارت به نهایی شدن کرد انتظار تغییرات بیشتری در ساختار اطلاعات، مراحل کار و زیبایی آن را داشته باشید. Adobe Photoshop محبوب ترین ابزار برای ساخت‌و‌ساز ماکت هایی با کیفیت خوب می‌باشد.

نمونه نخستین

در حالی که Mockups با استعمال از طرح های ثابت همت اپ موبایل شما را علامت می دهند اینها با به کار گیری از ابزارهایی مانند Invision و Figma می توانند به نمونه های نخستین کلیک تبدیل شوند. نمونه های نخستین برای پروسه طراحی برنامه اصفهان و همسان سازی تجربه کاربر و گردش عمل برنامه گزینه انتظار از محصول نهایی بسیار مفید میباشند. اگرچه ایجاد نمونه نخستین ممکن هست زمانبر باشد ولی کارایی برای آن بسیار باارزش می باشد زیرا آزمایشات اولیه طراحی و عملکرد برنامه شما را ارائه میدهد. اغلب نمونه های نخستین به شناسایی تغییرات پیشنهادی برنامه یاری می کنند.

4- توسعه نرم افزار

چهارمین مرحله از مراحل طراحی نرم‌افزار گوشی توسعه و گسترش آن ماست. برنامه ریزی همچنان بخشی جدایی ناپذیر از این مرحله در مراحل توسعه و گسترش نرم افزار تلفن همراه هست. قبل از شروع اپ نویسی شما باید:

معماری فنی را تعریف‌و‌تمجید نمایید.
یک پشته فناوری گزینش کنید.
نقاط عطف توسعه را تمجید فرمایید.

یک پروژه معمول اپ تلفن همراه از سه قسمت انتگرال درست شده است: فناوری پشت Back-End / Server، API و Front-End.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن های اینترنت برای اینکه ایفا شوند در دستگاه مخاطب ذخیره نمیشوند. یک اپ اینترنت در مرورگرهایی مانند Chrome ، Safari یا این که Firefox دانلود میگردد و نیازی وجود ندارد آن را از برنامه استورها طراحی اپلیکیشن در مشهد دانلود فرمایید.

در شرایطی‌که مقصود شما ارائه محتوای مطلوب برای گوشی به طیف وسیعی از یوزرها میباشد، یک نرم‌افزار اینترنت ممکن میباشد ساختار نرم افزار قابل قبولی برای شما باشد. اپلیکیشن های اینترنت راهی مقرون به صرفه برای قرار دادن مال خویش در اختیار بخش اعظمی از یوزرها میباشد.

اما به خیال داشته باشید که یوزرها دوست دارا‌هستند تجربه کاربری نیکی را از گونه های نرم افزار هایی که با ان سروکار دارا‌هستند تجربه نمایند و دوست دارا هستند دست کم استانداردهای عملکردی را داشته باشد که نرم‌افزار های اینترنت بعضی وقت ها نمی توانند این مورد ها را به یوزرها ارائه دهند.

زیرا یوزرها زمانی از نرم‌افزار های اینترنت استعمال می نمایند ممکن میباشد از اشتباهات کوشش و قابلیت و امکان به کار گیری مانند فرصت بار گذاری زیاد، تصاویر کوچک و در دسترس نبودن کانال اذیت شوند و این تجربه کاربری نیکی را به آن ها منتقل نمی نماید.
مزایای نرم افزار های اینترنت

مراقبت اپلیکیشن های اینترنت نسبتاً راحت میباشد چون از یک کد مشترک در یک سری سیستم استدلال گوشی استعمال می نمایند.
اپ های اینترنت را می اقتدار برای کلیه سیستم کارداران تشکیل داد تازمانیکه بتوانند در یک مرورگر اینترنت مطلوب جاری ساختن شوند.
در مقایسه با اپ های نیتیو ، نرم‌افزار های اینترنت هزینه کمتری دارا‌هستند. یکی مزیت های این نوع نرم افزار ها این میباشد که به جهت اجرایی بودن در اشکال سیستم کارداران هزینه پیاده سازی آن زیر خیس از شرایط نرم‌افزار نویسی مستقر است.
اپلیکیشن های اینترنت به پروتکل های استاندارد سیستم استدلال پایبند نیستند و نیازی به تأیید اپلیکیشن استور ها ندارند. آنان میتوانند در هر فرصت و در هر قالب منتشر شوند.
به روزرسانی های اپلیکیشن های اینترنت نیازی به اپلیکیشن استور ندارد ، به‌این مضمون‌ که استفاده کننده ناچار وجود ندارد به طور دستی به روزرسانی ها را رئیس نماید. یعنی زمانی مخاطب یک نرم افزار اینترنت را گشوده می نماید ، بتواند جدیدترین ورژن را دانلود نماید.

معایب نرم‌افزار های اینترنت

نرم‌افزار های اینترنت هنگام استعمال از خصوصیت های دستگاه و hardware، دامنه بسیار کمتری دارا هستند.
برای اجرای یک نرم افزار اینترنت به یک مرورگر نیاز میباشد. یعنی یوزرها می بایست پروسه بیشتری را برای استعمال از یک نرم افزار اینترنت اعمال دهند، یا این که این ورقه را کاوش می نماید یا این که URL را تایپ می نماید. در هر شکل یک کارایی بیشتر برای دسترسی به نرم افزار تجربه کاربری استفاده کننده از نرم افزار را خدشه دار می نماید.
یوزرها با مرورگرهای اینترنت گوناگون رابطه برقرار می نمایند و در سود گردآوری الگوهای استعمال و معیارهای عملکردی که برای ساخت نقشه خط مش جنس به کارگیری می‌شود دشوارتر میباشد.
سرعت نرم افزار های اینترنت کندتر و کمتر از نرم افزار های native میباشد.
اپ های اینترنت در مقایسه با نرم افزار های native کمتر تعاملی و بصری می‌باشند.
با نرم افزار های اینترنت مجال های شغلی کمتری وجود داراست.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

در بازار طراحی اپلیکیشن در مشهد گونه های پباده سازی نرم‌افزار جانور میباشد که یکی‌از ان ها به اصطلاح به پباده سازی نرم افزار شرکتی پر اسم و رسم میباشد این نوع از نرم افزار ها برای معرفی یک تجارت تجاری که بر اساس یک کمپانی اجرا میشود پباده سازی می‌گردد. ساخت وب سایت شرکتی اساسا محتوایی در سه بخش کلی ( مثال امور، در رابطه ما و تماس را شامل میشود).
چرا پباده سازی نرم افزار شرکتی منحصربه‌فرد؟

موسسات با داشتن یک نرم افزار ماهر و شیک علاوه بر ارتقا اعتبار کاری، جلب لحاظ مخاطبان و رابطه هر چه بیشتر و مجاورت خیس با مشتریان و مراجعه کنندگان از دیگر مزایای پباده سازی نرم افزار کمپانی نیز برخوردار خواهند شد.

یک رابطه بی واسطه و مستقیم با بازار مقصود، چشم شدن هر چه بیشتر وبهتر و پشتیبانی مخاطبان از خصوصیت های مهمی میباشد که یک نرم افزار تلفن همراه هوشمند شرکتی در مشت شرکت های قرار می‌دهد. از طرف دیگر در پباده سازی یک نرم افزار شرکتی تولید پباده سازی و زیبایی اپ که در واقعیت ویترین و شعبه مجازی کمپانی به اکانت می اید بسیار دارای اهمیت میباشد. با اینکه ایجاد کرد نرم افزار ها برای شرکت های هزینه خیلی متعددی به یار و همدم ندارد ولی در نگه داشتن و جذب مشتری بسیار اساسی و عمل امد بوده میباشد و به نوعی یکی شایسته ترین طرز های مشتری مداری به اکانت می اید. درضمن از چندین سال قبلی تا کنون داشتن یک نرم افزار به خصوص نرم افزار های اندروید یک امتیاز مثبت در مرتبه بندی و بهینه سازی تارنما به اکانت می اید. که مقام بالایی را در نرم افزار استور ها برای نرم افزار ساخت‌و‌ساز می نماید.

چرا پباده سازی نرم افزار شرکتی

این نکته می بایست مدام مد لحاظ قرار گیرد که پباده سازی یک برنامه صرفا یک صنعت وجود ندارد بلکه یک اهرم کار کشته میباشد که مجال بی شماری را برای حضور در دنیای دیجیتال ساخت و ساز می نماید.
مزیت های اساسی پباده سازی نرم افزار شرکتی

داده های جمعیت شناختی: داشتن اطلاعاتی مطلوب و صحیح در باره اینکه مشتریانتان چه عده ای می باشند و چه نیازهایی دارا هستند، از جنبه های اساسی بازاریابی برای کسبو فعالیت به حساب آورده می شود. شما میتوانید از روش نرم‌افزار برای مشتریانی که اطلاعاتی از ان ها دارید سفارشی سازی فرمایید.
شیوه های مشتری محور: داشتن یک نرم افزار به شما امداد می نماید تا مشتریان بیشتری را به سمت خویش بکشانید. از ان جا که نرم‌افزار ها 24 ساعت شبانه روز در دسترس میباشند، میتوانید در ساعت‌ها غیر کاری و به صورت کلی در مجموع 24 ساعت شبانه روز جذب مشتری نمایید.
اعتبار: داشتن یک نرم افزار خوب و ماهر ، مالامال ستیژ بسیار خاصی را برای بیزنس شما به ارمغان می اورد. اپی که با پباده سازی، محتوا، نصیب بندی و … صحیح و خوب پباده سازی گردیده باشد، مشتریان را مشغول خویش می نماید و انان را ترغیب می نماید تا نرم‌افزار شمارا چک نمایند و در زمینه ی تجارت شما داده ها بیشتری به دست اورند.

  • Raya Pars