مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۱۷ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یک زمان‌سنج شمارش معکوس بی آلایش یا این که اثبات تا یک نقطه اثبات معین، میتواند شمارش معکوس نماید. این دستور ممکن میباشد راه اندازی  طراحی اپلیکیشن در مشهد یک اینترنت‌وب سایت، نقطه نهایی فروش یا این که یک اتفاق افتاد دیگر باشد.

۲- زمانسنج مدام سبز
یک زمان سنج شمارش معکوس مدام سبز یا این که پویا منحصربه‌فرد هر استفاده کننده میباشد. با ورود شخص به تارنما شما، شمارش معکوس آغاز میشود. از جمله، یوزرها ممکن میباشد چهار ساعت مجال داشته باشند تا از یک سفارش ویژه استعمال نمایند. رایاپارس این دستور میتواند یک تکنیک کارکشته بازاریابی باشد. چون به شما قابلیت میدهد حس فوریت تولید فرمائید.

با بیان کردن این مورد ها، بیایید نگاهی به برخی از شایسته ترین پلاگین‌های زمان سنج شمارش معکوس برای وردپرس بیندازیم.

شایسته ترین پلاگین‌های شمارش معکوس برای وردپرس
افزونه های متعدد شمارش معکوس متعددی وجود دارااست که به شما قابلیت و امکان میدهد یک زمان سنج شمارش معکوس ساخت‌و‌ساز نمایید. بدین ترتیب کدام یک را می بایست استعمال نمایید؟ 

۱- پلاگین OptinMonster
OptinMonster یک پلاگین حاذق پاپ‌آپ برای وردپرس میباشد. این پلاگین به شما این قابلیت و امکان را میدهد که بازدیدکنندگان اینترنت‌تارنما رها گردیده را به مشترکین و هزینه پرداخت به مشتریان تبدیل فرمائید.

با به کارگیری از OptinMonster میتوانید زمان‌سنج های شمارش معکوس اثبات و مدام سبز را در وردپرس ساخت و ساز فرمائید. همینطور می توانید به تعداد دلخواه زمانسنج بسازید و از تایمرهای متعدد در صفحه های متعدد استعمال نمایید. یک کدام از شایسته ترین طرز‌ها برای تهیه و تنظیم این پلاگین به کار گیری از یک نوار شناور میباشد که به بالا یا این که تحت برگه شما بچسبد. بدین ترتیب در هر مجال قابل مشاهده میباشد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

بعداز دانلود و نصب SDK میتوانید رایاپارس SDK Manager اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد را به یکی‌از طریق های ذیل انجام نمائید:

روی آیتم ی  tools->Android-> SDK Manager در Eclipse کلیک فرمائید.
روی فولدر SDK Manager.exe در فایل Android SDK دابل کلیک نمایید.
هنگامی که اپ ایفا شد ، ورقه ی تحت را مشاهده می‌کنیم :


بعداز تعیین مورد ی  checkbox ، میتوانید گزینش نمائید که کدام پکیج دانلود خواهد شد و آن‌گاه روی install کلیک فرمایید تا پکیج ها را نصب نماید.

هنگامی که SDK را دانلود کردید، پکیج های تحت در دسترس خواهند بود ، ولی سه پکیج ی اولیه برای اجرای SDK ضروری خواهند بود و سایر صرفا پیشنهادی میباشند :

پکیج های پیشنهادی SDK اندروید استودیو
SDK Tools : یک پکیج مورد نیاز برای اجرای SDK میباشد.
SDK Platform-tools : این پکیج هنگامی نصب شود که شما آغاز SDK manager را جاری ساختن نمایید.
SDK Platform : برای اجرای نرم افزار تان، دستکم یک پلتفرم می بایست در اطراف گزینه به کارگیری ی شما نصب گردیده باشد.
System Image : دانلود تصاویر  سیستم برای کل نسخه های اندروید تمرین خیر و خوبی میباشد، براین اساس میتوانید نرم افزار خویش را با Android Emulator به وسیله آنان آزمایش نمایید.
SDK Samples : به شما یکسری کد مثال برای یادگیری و به کار گیری  اندروید ارائه خواهد اعطا کرد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

برای تصحیح کردن یک فرگمنت در اندروید استودیو روی app راست  طراحی اپلیکیشن در مشهد کلیک فرمایید و مسیر تحت را طی نمائید:

New -> Fragment -> Fragment (blank)

در پایان یک layout از کالا xml و یک Activity جاوایی صحیح نمائید.

برای پژوهش جزئیات به زمان یادگرفتن ایجاد کرد نرم‌افزار های اندروید مراجعه نمایید.

چرخه حیات fragment نرم افزار نویسی اندروید
فرگمنت یکی‌از کلاس های جاوا میباشد که  رایاپارس می قدرت از آن یکسری توشه به کار گرفت. این کلاس دارنده متدهایی است که به آن ها متدهای چرخه قدمت یا این که Life Cycle Method گفته میگردد. این مشی ها برای مدیر و در دست گرفتن مراحلی میباشد که یک Fragment در بازه زمانی وقتی که وجود دارااست (زنده میباشد) به کار گیری می‌گردد.

یک فرگمنت از وقتی که در برگه نرم افزار نمایش داده می شود، تاهنگامیکه از روی شیت حذف میشود، فرایند مختلفی را طی می نماید. این پروسه با دقت به اتفاقاتی که در موبایل تلفن همراه فیس می‌دهد، کارهایی که دیگر نرم افزار ها اعمال میدهند و تعاملاتی که مخاطب با دستگاه داراست، میتوانند تغییر و تحول نمایند و به فرآیند دیگری تبدیل شوند.

یعنی یک فرگمنت دارنده فرآیند مختلفی در طی اجرای خویش است. اپلیکیشن نویس هم با به کارگیری از متدهای مدیر چرخه قدمت Fragment، می‌تواند معلوم نماید که در هر یک از این مرحله ها، فرگمنت چه رفتاری از خودش نشانه بدهد. به گروه این پروسه Life Cycle گفته می گردد.

نکته مهمی که می بایست بدانید، این میباشد که چرخه قدمت یک فرگمنت به چرخه قدمت اکتیویتی صاحبخانه آن متعلق میباشد. هرچند این متدها در Fragment و اکتیویتی با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند و تعداد آن ها هم مختلف میباشد، البته متدهای Life Cycle فرگمنت به متدهای چرخه قدمت اکتیویتی متصل میگردند و با تعلق به آن‌ها انجام میشوند.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

در اصل فرگمنت به سه مرحله پایین تقسیم می گردد:

قاب تکی fragment : این نوع برای دستگاه های خرد طراحی اپلیکیشن در مشهد به عنوان مثال گوشی به کارگیری میشود.
لیست fragment : فرگمنت لیست خاصی از نمایه ها را دارااست که تحت عنوان list fragment شناخته می گردد.
تراکنش fragment : در‌این نوع خواهیم توانست رایاپارس یک فرگمنت را به فرگمنت دیگر منتقل کنیم.
همینطور بخوانید: لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا چیست و چه کاربردی داراست؟

همینطور بخوانید: Java با JavaScript فرق می نماید! 

همینطور بخوانید: گونه های ورژن های جاوا، اخرین ورژن لهجه جاوا، دانستن نسخه جاوا، کدام ورژن جاوا خوب میباشد؟

مقایسه Activity و fragment نرم‌افزار نویسی اندروید
چرا صرفا از به عبارتی اکتیویتی ها بجای فرگمنت به کار گیری نکنیم؟ 
همانگونه که در نوشته‌ی‌علمی مرتبط با اکتیویتی اندروید گفتیم هر اکتیویتی تک تک شیت نرم افزار را در برمی گیرد. با به کار گیری از اکتیویتی ها، دست شما زیاد برای طراحی رابط های کاربری بغرنج و منعطف گشوده وجود ندارد. به همین عامل به اجزایی نیاز داریم که بتوانند یک ورقه را به تعدادی نصیب تقسیم بندی نمایند. به اجزایی که بتوانند به طور صفحه ها خرد از میانه و تحت شیت ظواهر شوند. یا این که حتی اجزایی که بتوانند کاری نمایند تعدادی کاغذ را در یک ورقه اکران بدهید.

به همین برهان میباشد که وجود فرگمنت ها در اپ نویسی اندروید از التفات بسیار متعددی منتفع میباشند و ساختن اکثری از نرم افزار هایی که امروز می بینید، فارغ از استعمال از Fragment ها قابلیت و امکان پذیر نیست.

فرگمنت و اکتیویتی چه همانندی هایی با هم دارا‌هستند؟ 
هردو دارنده یک فولدر کلاس و فولدر Layout می باشند: اکتیویتی و فرگمنت از دو بخش درست شده اند، یک پوشه ظاهری با پسوند xml و یک کلاس جاوا.
هردو دارنده متدهای چرخه قدمت می باشند: اکتیویتی و Fragment دارنده متدهای گوناگونی برای مدیر چرخه قدمت خویش می‌باشند.
هردو می‌توانند یک کاغذ از نرم افزار باشند: هم اکتیویتی و هم Fragment می‌توانند یک شیت بدون نقص از نرم افزار را به خویش تخصیص بدهند.
هردو کلاس های اندروید می‌باشند: هردوی آنان دارنده فولدر های کلاس جاوا می‌باشند که باطن آنان هم مشی ها و کلاس های دیگری جای‌دارد که در طی جاری ساختن، فراخوانی می‌شوند.
هردو ساختاری برای جابجایی داده ها دارا هستند: هردوی این موردها، از یک ساختار برای جابجایی داده ها و پیام به کارگیری میکنند. یکی از Intent برای اکتیوتی و دیگری Bundle برای فرگمنت.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

پیشرفت نرم افزار، فرایند ساخت‌و‌ساز یک اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن در مشهد یا این که دسته ای از اپلیکیشن ها، برای اجرا وظایف گوناگون موردنیاز یک بیزنس میباشد. در‌حالتی که تلفن هوشمند یا این که تبلت دارید، احتمالاً از بعضا نرم‌افزار های بازی، اپلیکیشن های پیام رسان یا این که حتی اپلیکیشن های مسیریابی به کارگیری نموده اید.
نرم افزار ها به استحصال ‌و امور یاری می‌ نمایند تا روند جاری ساختن امور را خود کار کرده و کوشش آنان‌را ارتقاء دهند. هر مراحل ایجاد کرد رایاپارس نرم افزار روند مشابهی را دنبال می نماید. در‌این نوشته‌ی‌علمی بدین فرایند اشاره خوا‌هیم کرد.

 

بیشتر بخوانید : “۱۵ ابزار رفیعتر پیشرفت اندروید“

مرحله ۱: مرحله ایده سازی
اولی و مهم‌ترین مرحله در مراحل توسعه و گسترش نرم افزار اندروید، ایده سازی میباشد. شما می بایست در مرحله ایده سازی، با به کار گیری از طریق هایی مانند طرز گردباد مغزی، کوشش فرمایید ایده های نو و ناب را بیان نمائید. پس از طرح نظرات، مرحله نظارت ایده میباشد. می بایست نظارت فرمائید آیا ایده های شما قابل طراحی می باشد؟ آیا رقبایتان پیش از شما درباره آن ایده ی خاص عمل کرده اند؟ طراحی این ایده چه مزایا و خصوصیت هایی را به نرم افزار اضافه خواهد کرد؟
در‌این مرحله شما می بایست مقصود از گسترش نرم افزار، و کاربرانی که حدس می‌کنید از این نرم افزار به کار گیری می نمایند، را مشخص و معلوم نمائید. روی هم رفته مرحله ایده سازی، مرحله ای مملو از امتحان و خطاست. در‌این مرحله نیاز دارید تا به جزئیات دقت فرمائید تا بتوانید از آحاد جنبه ها ایده خویش را پژوهش نمائید.

 

مرحله ۲: تدوین استراتژی
استراتژی و ساختن یک ساختار اساس برای پیشرفت نرم افزار، قدم بعدی در مراحل توسعه و گسترش نرم افزار اندروید میباشد. برای تدوین استراتژی هدفمند و چیره، عملکرد فرمائید استراتژی رقبای خویش را استیناف و تجزیه و آنالیز و نکات مثبت و منفی آنها را یادداشت فرمایید تا خصوصیت هایی خوب از آنان‌را طراحی فرمایید.

 

مرحله ۳: ساخت یک طرح نخستین یا این که Wireframe
وایرفریم یا این که طرح نخستین یک قدم مهم در توسعه و گسترش نرم افزار اندروید میباشد. طرح یا این که مثال اول ساختار مهم اپلیکیشن، ظواهر آن، مسیر جریان برگه و غیره را اکران میدهد. وایرفریم‌ها خیر فقط به شما امداد می ‌نمایند تا با ساختاری مشابه مثال نخستین، تصویر خاصی را از نرم افزار در ذهنتان بسازید، بلکه برای شناسایی بخش ها بحران برانگیز نیز موءثر می باشند.

 

مرحله ۴: نظارت قابلیت و امکان سنجی فنی
داشتن علم فنی عمیق در زمینه ی ملزومات مشقت بار افزاری و قابل انعطاف افزاری در طی گسترش اپ اندروید ضروری میباشد. اکثری از دور و اطراف‌ های پیشرفت یک پارچه توسعه یافته (IDE)، ابزارها، اپلیکیشن‌ها و گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی وجود دارا هستند که به توسعه و گسترش‌دهندگان امداد می‌نمایند تا اپ اندروید را سریع‌خیس و کارآمدتر پیشرفت دهند. مثلا:

Android Studio: گوگل، استودیو اندروید را تحت عنوان IDE قانونی برای بسط نرم افزار های اندروید ارائه نموده است. استودیو اندروید یک ابزار بدون‌پول متن گشوده میباشد که دارنده خصوصیت های مختلفی مانند دستکاری کد، گونه های زدایی، آزمایش و غیره میباشد. این به شما امداد می نماید تا در مقطع فرصت کوتاهی نرم افزار های پویا و با باکیفیت بسازید.

لهجه های اپلیکیشن نویسی: گویش نرم‌افزار نویسی جاوا، بزرگترین گویش اپلیکیشن نویسی برای گسترش نرم افزار اندروید میباشد. اما از سال 2017، گوگل اعلام نموده است که گویش کاتلین، لهجه قانونی توسعه و گسترش اندروید شد‌ه‌است. اگرچه گزینش گویش نرم افزار نویسی مطلوب برای پیشرفت نرم افزار اندروید به طور کامل ازروی اراده میباشد، البته گویش نرم‌افزار نویسی کاتلین نسبت به جاوا بسیار شل خیس و موءثر خیس خواهد بود.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

خیلی از موسسات نرم‌افزار نویسانی را استخدام می نمایند که با طراحی MVP در اندروید شناخت داشته باشند و چنانچه در سبد فراگیری نرم افزار نویسی اندروید خویش این زمینه را حافظه بگیرید، می‌توانید با خیلی از موسسه ها همیاری نمایید  طراحی اپلیکیشن در مشهد که هم برای شما درآمد زایی دارااست و هم شرکت های میتوانند از توانگری شما به کار گیری نمایند.
پس از یادگرفتن MVP در اندروید ، رایاپارس تحت عنوان رئیس پروژه براحتی می‌توانید فارغ از توضیحات اضافه فعالیت گروهی راحتی با همیاران خویش داشته باشید.
بعداز اینکه پروژه خویش را با معماری MVP نوشتید، براحتی میتوانید آن را تغییر و تحول و به روز فرمایید
با طراحی MVP در اندروید در پروژه های گرانقدر میتوانید آزمایش نویسی را ریلکس خیس اجرا دهید
در Android نقص‌ ما ناشی از این حقیقت میباشد که Activity های Android با مکانیزم های دسترسی UI و مکانیزم دسترسی به اطلاعات مجاورت میباشد. ما میتوانیم مثال های افراطی مانند CursorAdapter را پیدا کنیم ، که آداپتورها را که بخشی از view میباشند ، ادغام نمایند با cursors ، چیزی که بایستی به اعماق لایه دسترسی به اطلاعات منتقل خواهد شد.
 برای اینکه یک نرم‌افزار به راحتی قابل گسترش و مراقبت باشد ، بایستی لایه های تماماً مجزا تمجید کنیم. فردا چه کاری جاری ساختن می دهیم در شرایطی که به مکان بازیابی به عبارتی اطلاعات از یک مقر داده ، بخواهیم آن را از یک خدمت اینترنت اخذ کنیم؟ ما مجبوریم تمام view های خویش را مجدد از اولیه بسازیم.
 معماری MVP در واقع لایه view را از منبع داده های ما غیر وابسته می نماید. ما نرم‌افزار را دستکم به سه لایه متعدد تقسیم میکنیم، که به ما قابلیت می‌دهد آنها‌را بطور جدا آزمایش کنیم. با MVP بیشتر منطق را از Activity بیرون میکنیم تا بتوانیم سوای استعمال از آزمایش های ابزار ظریف آن را تست کنیم

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

با دقت به آنچه میدانیم، به لحاظ میرسد طراحی اپلیکیشن در مشهد بار گذاری جانبی AAB ها در دستگاه های اندرویدی قابلیت و امکان پذیر میباشد، البته به اندازه لود جانبی APK ها ریلکس نخواهد بود. نصب کننده بسته اندروید فعلا از فرمت بسته بندی AAB امان نمی نماید، به‌این مضمون‌ که نصب AAB روی دستگاه رایاپارس به طور مستقر قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود. با این حالا، میتوانید از نرم افزار های نصب کننده فرد ثالث برای نصب بسته AAB روی دستگاه استعمال فرمائید.

از جمله، اکنون، APKMirror Installer (بدون پول، خرید داخل طرحی را ارائه می‌دهد) به شما قابلیت می‌دهد بسته های APKM (Base APK + Split APK) را با اپ نصب کننده خویش نصب فرمائید. ما تا قبل از اینً راهنمای دقیقی درباره ی طریق نصب Android App Bundles بر روی تلفن خویش داریم، براین اساس نوشته‌علمی مرتبط را رسیدگی نمائید.


جدای از آن، نمی‌توانید adb روش خویش را برای نصب AABs اضافه نمایید. برای اخذ APK مطلوب که با دستگاه شما سازگار میباشد، می بایست از ابزار بسته منبع گشوده به کار گیری نمایید. همان گونه که AAB ها به جریان مهم تبدیل میشوند، طرز های تازه و شل برای لود جانبی ممکن میباشد به وجود بیاید. به خیال و خاطر داشته باشید، تنها لود جانبی APK مبنا در دستگاه شما وخیم میشود.

این عصر نیاز به پیش نیاز ندارد. همگی مفاهیم از صفر تا صد یعنی از سطح مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته به شما فراگیری داده می‌گردد.

در جدول تحت بعضا تفاوت‌ها فی مابین APK و AAB اشاره گردیده است.
فاکتور

AABs

APKs

اسم بدون نقص

Android application bundle

Android application package or Android package kit

ارسال

AAB ها به فولدر های APK کوچکتر تقسیم می‌شوند. هر APK تقسیم گردیده مرتبط با یک تنظیمات دستگاه خاص میباشد.

پوشه APK ارسال گردیده و بعداً به به عبارتی شکلی که ساخت گردیده دانلود می گردد.

نصب

AAB ها خودشان نمی توانند نصب را فعال‌ساز‌ی نمایند. آنان ساخت APK را به Google Play موکول می نمایند.

APK ها را می قدرت برای نصب بی واسطه یک نرم افزار در دستگاه Android به کار گرفت.

اندازه

پوشه‌های AAB اندازه نرم‌افزار خرد‌خیس را ضمانت می‌نمایند چون هر APK تقسیم‌گردیده دربردارنده منابع خاص دستگاه میباشد.

پوشه‌های APK اندازه اپلیکیشن بلندمرتبه‌خیس را ضمانت می‌نمایند چون تمامی منابع فارغ از دقت به نیاز آن‌ها در دستگاه دانلود می گردند.

خصوصیت های پویا

منابع خصوصیت های پویا در Google Play ذخیره میشوند و در شکل نیاز فراخوانی میشوند.

کلیه منابع مطابق خصوصیت در پوشه APK ذخیره می‌شوند

پوشه Asset

کل Asset هایی که برای نصب اپ ما یحتاج نیستند در Google Play ذخیره می‌شوند.

کلیه Asset ها در پوشه مهم APK ذخیره میشوند.

App churn

اندازه اپلیکیشن کوچکتر سبب ساز کاهش وسعت نرم‌افزار می گردد

اندازه نرم افزار بزرگتر منجر ریزش بیشتر نرم افزار می گردد

همت ذخیره سازی

از حیث گوشه و کنار کوشش بیشتری دارا هستند

منابع غیر ضروری وسعت متعددی از دستگاه را اشغال کرده و عملکرد را کاهش می‌دهد
سود گیری: 
با دقت به اینکه از اولِ ماه سرازیر (August 2021) گوگل برنامه نویس ها را موظف به آپلود فرمت aab به مکان apk کرده است و کافه بازار هم اخیرا این فرمت نو را مدد می‌نماید

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

فلاتر چیست؟ معایب و مزایا Flutter چیست؟ فلاتر چه کاربرد و خصوصیت هایی داراست؟ چه سازمانهایی از فلاتر در پروژه های خویش به کارگیری کرده اند؟ بازار شغل برای نرم افزار نویس فلاتر چه گونه میباشد؟ در‌این مقاله از بلاگ الکامکو می‌خواهیم به‌این سوال ها جواب دهیم. پس تا پایان بخوانید تا با پاسخ آنان آشنا گردید.


فلاتر چیست ؟ 
برای پاسخ دادن بدین پرسش که فلاتر چیست  طراحی اپلیکیشن در مشهد می بایست بگیم که فلاتر (Flutter) یک کادر ورک و در واقع یک محیطی برای توسعه و گسترش نرم افزار های گوشی میباشد که بوسیله  رایا پارس گوگل ارائه گردیده و بصورت اپن سورس در دسترس برنامه نویس ها تلفن همراه جای‌دارد تا بتوانند دو خروجی اندروید و IOS را به طور همزمان و فارغ از تغییر‌و تحول در ساختار کدها، اخذ کنند.

فلاتر یک کیت نو بسط برنامه (SDK = Software Development Kit) به طریق کراس پلتفرم میباشد یعنی یک سورس کد یکبار نوشته میگردد و میتواند روی تعدادی پلتفرم آیتم به کارگیری قرار بگیرد و فرایند ساخت‌و‌ساز قابل انعطاف افزارهای کاربردی با ظاهری خوشگل را آسوده خیس می نماید.

تاریخچه فلاتر
در سال ۲۰۱۵ بود که گوگل از کادر ورکی با اسم “Sky” در نمایشگاه بسط دهندگان گویش “Dart” رو نمایی کرد، کادر ورکی که خروجی آن صرفا روی اندروید جاری ساختن میشد و برای تشکیل داد نرم افزار اندروید بکار میرفت. 

در غایت در ماه May سال ۲۰۱۷ بود که گوگل ورژن آخری و استوار این قاب ورک را با اسم “Flutter” عرضه کرد، این قاب ورک تاکنون به جهت خصوصیت هایی که دارااست گزینه دقت خیلی از گسترش دهندگان در سراسر دنیا قرار گرفته میباشد. بسیار میان توسعه و گسترش دهندگان گوشی دوست داستنی واقع گردیده‌است.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

با اعتنا تخت گاز بالای تغییرات و همینطور بسط زیاد طراحی اپلیکیشن در مشهد تکنولوژی در بعد از ظهر امروز، مورد نیاز میباشد که برنامه نویس ها از به روزترین IDE برای PHP و همینطور نرم افزار نویسی خویش به کارگیری نمایند.  رایا پارس در ذیل یک سری گزینه از شایسته ترین اطراف های گسترش یک دست با خصوصیاتی که دارا هستند، اورده شده میباشد.

گروه بندی ide های نرم‌افزار نویسی:
معمولاً برای کلیه لهجه‌های اپلیکیشن نویسی جان دار، IDE وجود داراست. هرمورد خصوصیت‌های متفاوتی را ارائه میدهند که به برنامه نویس ها قابلیت و امکان ساخت کدهایی با باکیفیت، سرعت و همت مطلوب را خواهند اعطا کرد. درپی برخی از گونه های IDE‌ها فهرست گردیده‌اند:

IDE‌های چندزبانی (Multi-Language IDE):
این نوع ابزارها از بیش تر از یک لهجه اپلیکیشن نویسی تامین می‌نمایند. از جمله «ویژوال استودیو» یک ابزار فضا بسط یک پارچه چندزبانی به حساب می آید که تحت عنوان یکی شایسته ترین IDE‌ها به جهت داشتن خصوصیت‌های باورنکردنی و هواخواهی مداوم از پلاگین‌های متفاوت شناخته میشود. می‌قدرت گویش‌های اپلیکیشن نویسی جدیدی را که به طور پیش‌فرض در IDE ویژوال استودیو وجود ندارند، با استعمال از پلاگین بدین IDE اضافه کرد.

IDE‌های بسط گوشی:
 IDE‌های بخش اعظمی برای پیشرفت لهجه‌های اپلیکیشن نویسی تلفن همراه وجود دارا هستند و با پیشرفت بازار گسترش نرم افزار‌های گوشی روز‌به‌روز در حالا ارتقاء میباشند. گسترش دهندگان نرم افزار‌های گوشی پلتفرم‌هایی را می خواهند که بر این نوع بسط متمرکز باشند تا نرم افزار‌های مویٔثر و کارآمدی ساخت و ساز نمایند. مثلا، «Android Studio» و «Xcode» ابزارهای فضا پیشرفت یک دست‌ای میباشند که برای گسترش پلتفرم‌های سیستم دلیل‌های «Android» و «iOS» آیتم به کارگیری قرار میگیرند.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

seo نرم افزار که با اسم های seo نرم افزار تلفن همراه، طراحی اپلیکیشن در مشهد seo نرم افزار، سئو برنامه استور یا این که seo پلی استور و (App Store Optimization (ASO شناخته میگردد، سبب ساز میگردد تا با ایفا دادن یک سری از امور سکو اپلیکیشن شما در نتیجه ها جستجوی دکان های نرم افزار (Market Place) مانند کافه بازار (Bazar)، گوگل پلی اندروید (Google Play) و اپلیکیشن استور اپل بیشتر خواهد شد و بدین ترتیب اشخاص بیشتری اپ اندروید یا این که iOS شمارا می‌بینند. پس هنر شما این میباشد رایا پارس تا بتوانید با اینکار سبب به ارتقاء نرخ کلیک (CTR)، seo نرخ تبدیل (CRO)، ارتقا نصب نرم افزار و ارتقاء دانلود نرم افزار گردید.

استحصال به مرتبه بالا در کاوش برای توفیق اپ شما بسیار اصلی میباشد. فارغ از seo نرم افزار در مغازه هایی که نرم افزار به یوزرها ارائه میدهند، اصلی ترین شبکه بازاریابی را از دست می دهید و اپ شما زیاد چشم نمیشود!

همینطور بخوانید: دانلود فیلم های یادگرفتن اپلیکیشن نویسی اندروید مجانی از مقدماتی تا توسعه یافته به لهجه فارسی

چرا سئو نرم‌افزار های موبایل در دکان های اپ برای صاحبان نرم افزار ها التفات داراست؟
با وجود میلیونها نرم‌افزار کشف کردن نرم‌افزار شما به وسیله یوزرها یک کدام از اصلی ترین خطاها امروز ناشران و گسترش دهندگان نرم افزار ها میباشد.

تصور کنید شما دنبال یک نرم افزار به عنوان مثال برای ادیت فیلم ها می باشید و به همین خواسته وارد از جمله گوگلی پلی می‌شوید و درون قاب سرچ واژه ای که فکر‌می‌کنید‌ مرتبط میباشد به عنوان مثال “ادیت فیلم” را می نویسید.

شما احتمالا از دربین اپلیکیشن های اولین که بالا آمده یکی‌از را تعیین میکنید و به اپلیکیشن هایی که در تحت این لیست قرار گرفته اند زیاد توجهی نمیکنید! همین یعنی seo نرم افزار! این نرم افزار ها دارنده بهینه سازی نیکی می‌باشند که از دربین بیشتراز ۵ میلیون طرحی که در مغازه App Apple و مغازه Google Play در دسترس می باشند مرتبه های بالا را به خودشان تخصیص دادند تا فی مابین این تمامی نرم افزار برای یوزرها چشم گردد!

بیشتر اشخاص هنگامی دنبال نرم افزار خاص خودشان در نصیب کاوش می‌باشند اپ های جدیدتری را کشف می نمایند و این سبب ساز می گردد اینجا seo اپلیکیشن برای توفیق نرم افزار شما حیاتی و حائز اهمیت باشد.

مقصود اساسی هر هر کس صاحب و مالک نرم افزار میباشد ارتقا تعداد نصب نرم افزار، ارتقاء کلیک روی نرم افزار، ارتقا دانلود نرم افزار و محافظت تعداد یوزرها وفادارش میباشد. پس کاری که چهت نیل به اینها بایستی فرمائید این میباشد که نرم‌افزار شما به راحتی به وسیله یوزرها مطلوب قابل مشاهده باشد. البته به چه شکل می‌توانید این شغل را ایفا دهید؟

  • Raya Pars