مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۱۱ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


آیا نرم افزار گوشی برای استحصال و شغل های خرد هم مزیت دارااست؟
نرم افزار تلفن همراه برای استخراج و شغل های خرد نیز مزایای اکثری داراست. در واقع، برای استخراج و شغل های خرد قادر است حتی بیشتر از حصول و شغل های تبارک مزیت داشته باشد. به جهت محدودیت‌های میزان طراحی اپلیکیشن در مشهد دارایی و منابع، حصول و شغل های خرد در ادامه شیوه های رابطه با مشتریان خویش و تبلیغات هزینه‌بر می باشند. در تحت به بعضا از مزایای نرم افزار تلفن همراه برای دستیابی و شغل های خرد اشاره میکنم:

شیوه های ارتباطی
نرم افزار تلفن همراه به استخراج و شغل های خرد یاری می‌نماید تا به راحتی با مشتریان خویش رابطه برقرار نمایند. این دسترسی آسوده به تجارت شما، قادر است سبب ساز ارتقا اتکا مشتریان به شما گردد.

سرویس ها عالی
با ارائه نرم افزار تلفن همراه، می توانید به مشتریان خویش سرویس ها بهتری ارائه دهید. این سرویس ها می توانند مشتمل بر استحضار‌رسانی‌های متعدد، ارائه مدد و سرویس ها بعد از فروش باشند.

تبلیغات هدفمند
با به کار گیری از نرم افزار تلفن همراه، می توانید به راحتی تبلیغات هدفمند ارائه دهید. این تبلیغات میتوانند دربرگیرنده تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه باشند که منجر جذب مشتریان نو به بیزنس شما میشوند.

محاسبه داده‌ها
با استعمال از نرم افزار تلفن همراه، میتوانید داده‌های یوزرها خویش را پژوهش نمایید و از آن ها برای بهبود تجارت خویش به کارگیری فرمایید. این داده‌ها میتوانند مشتمل بر الگوی به کار گیری یوزرها، تولیدها گزینه عشق و علاقه و … باشند.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

هر سال لهجه های نرم افزار نویسی جدیدتری به بازار پیاده سازی نرم افزار گوشی معرفی می‌شوند، تخت گاز مکان نحوه های پیشین را گرفته و تبدیل به دوستداشتنی ترین ترندهای دنیای اپ نویسی میگردند. به کار گیری از تکنولوژی روز عالم و لهجه های تازه اپلیکیشن نویسی یک کدام از معضل های دورازشوخی برنامه نویس ها و شرکتهای بلندتر پیاده سازی نرم افزار در ده سال های اخیر میباشد.
 درین نوشته ی علمی به سه گویش اپ نویسی پرطرفدار تشکیل طراحی اپلیکیشن در مشهد داد برنامه که در یک‌سری سال اخیر از محبوبیت متعددی بهره مند گردیده اند، میپردازیم.
لهجه نرم‌افزار نویسی PHP و محبوبیت آن در طراحی سایت نرم افزار ها
شاید یک کدام از دوست داستنی ترین لهجه های نرم افزار نویسی بین گسترش دهندگان، گویش PHP باشد. با دقت به مزایا و خصوصیت های PHP در بازار ساخت سایت نرم افزار ها تقاضای بالایی برای برنامه نویس ها مسلط بدین لهجه وجود دارااست. 
از مزایای این گویش نرم افزار نویسی می شود به کدنویسی سهل و سریع، وجود قاب ورک های کاربردی و متنوعی اشاره نمود که بخش اعظمی از آنان open source بوده و سوای پرداخت هزینه ای برای لایسنس قابل به کار گیری میباشند.
JavaScript پرطرفدارترین تکنولوژی برای پیاده سازی برنامه تلفن همراه
در سال 2018 جاوا اسکریپت از پرطرفدارین لهجه های نرم‌افزار نویسی به طور کلی جهان شناخته شد و فعلا بیشتر از نصفی از برنامه نویس ها در سراسر عالم از این لهجه برای تشکیل داد نرم افزار و بسط اپ های هوشمند به کارگیری می نمایند.
 مزایای پیاده سازی نرم افزار با JavaScript
سرعت بالا، تلاش مطلوب، رابط کاربری قادر، سازش بالا، ارائه طیف وسیعی از تجهیزات کاربردی و دیدنی و همینطور قابلیت و امکان استعمال برای پیشرفت front-end و back-end همزمان، صرفا مثال ای از جذابیت های لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت برای پیشرفت دهندگان به‌حساب می‌آید.
از سایر مزایای جاوا اسکریپت قابلیت و امکان ساخت وب سایت های تعاملی با جلوه های بصری دیدنی میباشد که اثر متعددی در جذب مخاطب و بازار مقصود و ارتقا نرخ کاوش در تارنما ها دارااست. گوگل، آمازون، ویکی پدیا و یوتیوب از معروفترین سایت هایی می باشند که برای گسترش آن ها از جاوا اسکریپت مصرف شده میباشد.

با این تکنولوژی پیشرفت دهندگان حاذق به پیاده سازی اینترنت نرم افزار یا این که اینترنت ویو، سرورهای backend و پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه میباشند. می اقتدار اظهار‌کرد این گویش به تنهایی بضاعت و توان اجرا یک‌سری شغل مختلف را قابلیت پذیر می نماید و همین قضیه مدرک بر توان و توان جاوا اسکریپت فی مابین دیگر گویش های نرم‌افزار نویسی میباشد.
جاوا یک کدام از منعطف ترین لهجه های اپلیکیشن نویسی برای پیاده سازی برنامه تلفن همراه
جاوا تحت عنوان یکی‌از کهن ترین لهجه های اپ نویسی در عالم توانسته میباشد با بروزرسانی مدوام و افزودن خصوصیت های نو در بازار پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه مکان خویش را بین دیگر رقبا نگهداری نماید.
مزایای پیاده سازی نرم‌افزار گوشی با گویش اپلیکیشن نویسی جاوا
با تایپ کردن یک اپلیکیشن به لهجه جاوا می اقتدار از آن در گونه های پلتفرم های اندورید، ویندوز و iOS به کار گرفت که‌این انعطاف پذیری از مهم‌ترین مشخصات و مزایای تشکیل داد نرم‌افزار گوشی با گویش جاوا به حساب می‌آید.
شاید ادله اینکه بخش اعظمی از موسسات بلندمرتبه میان المللی از جاوا تحت عنوان گویش مهم نرم افزار نویسی به کار گیری می نمایند این باشد که با یاری این گویش می شود به راحتی فولدر های سیستمی، گرافیک یا این که صدا را بر روی هر سیستم عاملی در اختیار گرفتن و بازبینی نمود.
مثلا کمپانی گوگل برای پیشرفت اپلیکیشن نویسی اندروید مبادرت به تشکیل داد کادر ورک اندروید استودیو کرده که به طور کامل مطابق لهجه جاوا است.

 

 کدام گویش برای پیاده سازی نرم‌افزار تلفن همراه ماهر خیس میباشد؟
می بایست بدین نکته اعتنا کرد که هر گویش نرم‌افزار نویسی در عین داشتن نکات مثبت دارنده معایب و نقاط ضعفی نیز است. این قضیه نماد میدهد برای استارت فرایند پیاده سازی و گسترش یک نرم افزار، اولیه می بایست محاسبه و پژوهش ها کلان ای در موضوع تکنولوژی های نو و هوشمند اعمال اعطا کرد چون تصمیم آخری درباره کیفیت بسط و تشکیل داد نرم افزار، آجل پروژه را ضمانت می نماید. چهت نیل به یک ایده صحیح و گزینش لهجه اپلیکیشن نویسی مطلوب عالی میباشد از پروسه تحت تقلید نمایید تا با یقین گام در مرحله آنگاه بگذارید. 
1-    شناسایی بضاعت های فنی دسته گسترش دهنده، تعیین شایسته ترین برنامه نویسان و پیاده سازی اپلیکیشن تلفن همراه متناسب با مهارت های شناسایی گردیده
2-    چک رنج و ابهام پروژه و تعیین گویش نرم‌افزار نویسی مطلوب
3-    مشورت کردن با صاحب کار و صاحبان پروژه درباره گویش اپلیکیشن نویسی متبوع و نظارت جوانب عمل چهت نیل به یک چاره جامع و بدون نقص
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


این طرح به شما، گروه و سرمایه گذارانتان امداد می کند تا مشکلاتتان را حل، و همچنین رقابت و طریق طراحی برنامه برای دستیابی به اهداف خود را ادراک کنید. به عبارت دیگر، طرح تجاری، شما و تیمتان را در مسیر صدق برای رسیدن به موفقیت قرار می‌دهد.

داشتن یک طرح تجاری برای اپلیکیشن موبایل چشم اندازی طراحی اپلیکیشن در مشهد از وظایف حیاتی را به شما ارائه می‌دهد و به شما یاری می کند که آنان‌را به فرد مناسبی واگذار فرمائید. این طرح شما و تیمتان را متمرکز نگه میدارد، علاوه بر این، تأثیر زیادی بر رضایت مدیران شرکت داراست.

مطالعات McKinsey & Company که نزدیک به ۸۰۰ مدیر را در طیف وسیعی از صنایع مورد پژوهش قرار داده می‌باشد نیز این بهره را تأیید می کند. مک کینزی در این مطالعات دریافت که «فرایندهای طراحی برنامه استراتژیک نقش مهمی در بهبود رضایت کلی از بسط استراتژیک شرکت جاری ساختن می کنند.» التفات آنها‌را میتوانیم از پاسخ های ۷۹ درصد از مدیرانی که مدعی بودند فرآیندهای برنامه ریزی نقش مهمی در گسترش استراتژی ها انجام کرده و از طریق شرکت خود راضی بودند، در مقایسه با تنها ۲۱ درصد از پاسخ دهندگان که حس می کردند این مراحل نقش مهمی ندارند، فهم و شعور کنیم. ۵۱ درصد از پاسخ دهندگانی که شرکت‌هایشان هیچ فرآیند طرح ریزی رسمی نداشتند، از رویکرد خود برای توسعه استراتژیک ناراضی بودند، در مقابل، تنها ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگانی که در شرکت‌هایی با مراحل رسمی برنامه ریزی حضور داشتند از منش شرکت ابراز نارضایتی کردند.

 چه گونه یک طرح تجاری برای یک نرم‌افزار گوشی بنویسیم
ایده های تجاری نو و نوآورانه به بهترین شکل از طریق مستندسازی، سازماندهی میشوند. مهم نیست در چه صنعتی کار دارید ولی یک ایده را نمی قدرت بدون مستندسازی تماما شعور کرد. پیشرفت اپلیکیشن موبایل نیز از این نظر استثنا ندارد!

اگرچه هر ایده و طرح تجاری در نوع خود منحصر می باشد، ولی یک طرح تجاری بهتر معمولاً شامل موردها تحت می‌باشد:

⬜ نمای کلی اپ
⬜ نحوه کسب درآمد (پیشنهاد فروش)
⬜ پژوهش بازار
⬜ برآورد هزینه های بازاریابی
⬜ پیش بینی درآمد
⬜ طرح بازاریابی و استراتژی فعال سازی
⬜ منفعت/ضرر پیش بینی شده
⬜ تجزیه و چک تعادل سود و زیان
⬜ پیش بینی جریان نقدی

 طرح تجاری را کوتاه و دقیق نگه دارید
طرح های تجاری برای سرمایه گذاران و افرادی که در وضعیت های استراتژیک قرار دارند نوشته می‌شوند، برای همین هست که باید آن را کوتاه و مختصر نگه دارید. هیچ کس از تلاوت طرح های تجاری وقت گیر خوشش نمی آید. بسیاری از ما زمان کمی داریم، بدین ترتیب هنگامی سندی را میبینیم که حدود ۱۰۰ شیت هست، ناگهان از قرائت آن منصرف می شویم.

گفتنی هست که ایده شما ممکن می‌باشد به توضیح مفصلی برای رساندن پیام‌تان نیاز داشته باشد، پس بسته به غرض ایده خود می بایست به طول و محتوای طرح تجاری فکر کنید. به عنوان یک قاعده کلی، طرح‌های تجاری که به صورت داخلی آیتم استفاده قرار میگیرند، کوتاه و مختصر هستند، و طرح‌های تجاری که درپی بودجه های میلیون‌ دلاری می‌باشند، بدون نقص و زمانبر خواهند بود.

مطالعه بیشتر:       چه گونه هزینه طراحی اپ را کاهش دهیم؟ ✔️
پژوهش نوشته‌ی علمی
 بنا شده در در میان ولی خلاق باشید
اصلی می باشد که هنگام نوشتن طرح تجاری خود بنا شده در میان و راست گو باشید. بنابراین، برای تکمیل ایده‌ای که ممکن می‌باشد به منفعت نرسد، ساعتها زیادی صرف نکنید! به جای اینکه خیلی کودکانه وقت خود را صرف فکر کردن در زمینه‌ی آن فرمائید، به طور واقع بینانه تری بیاندیشید. فکر کنید در فعلا تهیه نوعی طرح اول برای چیزی بسیار بزرگتر از یک شخص یا شرکت می‌باشید. البته همچنان شیوه هایی وجود دارااست که بتوانید اختراع را درین فرآیند بگنجانید. از طرح‌های رنگی و خلاقانه در طراحی هر ورقه جلد طرح خود استعمال نمائید، به عنوان مثال، مطمئن شوید که افکارتان با به کارگیری از فونت‌های ساده و بولد کردن بعضی نکات خواناتر هستند، در این صورت‌ نکات مهم از سایر بخش ها متمایز می‌شوند. البته به خیال داشته باشید: قبل از اینکه کارهای خلاقانه و دیدنی کنید، افکارتان را واقع بینانه نگه دارید.

به خیال و خاطر داشته باشید که هنگام نوشتن طرح تجاری، بایستی از نکات کلیدی، تصاویر و نمودارها استفاده فرمائید. ایفا این کار به شما یاری می کند تا ایده خود را برای تماشاگران و یا شنوندگان راحت تر به واقعیت تبدیل فرمایید. بعلاوه در صورتی‌که مخاطبان شما در شعور آنچه گفته می شود نقص‌ داشته باشند، با این شغل بر تلاوت یا گوش دادن متمرکز می گردند. هیچ کس نمی خواهد اعتنا‌اش از چیز مهمی بدور گردد!

 با رشد دستیابی و کارتان، طرح تجاری خود را انطباق دهید
همیشه به خاطر داشته باشید که طرح تجاری شما یک گواهی یکبار مصرف نیست، تفحص مجدد آن و ساخت تغییرات در صورت بایستگی بسیار اصلی می‌باشد. این شغل تضمین می‌کند که شما در مسیر درستی تکان می کنید، و هنگامی که سخن از تجزیه و نظارت چیزهایی می شود که خوب فعالیت می‌کنند یا درست عمل نمی‌کنند، با طرح تجاری خود می توانید از کلیه مجال‌ها برای رشد استعمال فرمائید.

طرح تجاری شما می بایست با تغییر‌و تحول حالت منطبق باشد. ممکن است مایحتاج باشد طرح خود را برای دور جدیدی از سرمایه گذاری یا مواجهه با ایرادات غیرمنتظره‌ای مانند ویروس کرونا بروزرسانی نمایید، براین اساس مطمئن شوید که استراتژی شما همیشه زنده و بروز هست!
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


در دنیای دستیابی و امور نرم افزار ها یکی‌از مهم‌ترین ابزارها چهت نیل به مشتریان بیشتر و منفعت فراتر میباشند. با غربال شدن ایسنتاگرام و تلگرام، بخش اعظمی از استحصال و امور و مغازه های اینترنتی به ایجاد کرد و به کارگیری از نرم افزار رو آورده اند. با این وجود سوالی که برای اکثری از یوزرها و صاحبان دستیابی و امور به وجود آمده، این طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد که چه استحصال و کارهایی به نرم افزار نیاز دارا‌هستند و می‌توانند با استعمال از این نرم افزار های کاربردی، رویش بیشتری را تجربیات نماید؟ برای جواب بدین پرسش، با رایاپارس یار گردید.

تصویب پیشنهاد و مشورت کردن

چرا این ایام داشتن نرم افزار برای استحصال و امور ضروری میباشد؟
در بعدازظهر دیجیتال، جایی که تلفن همراه های هوشمند به بخشی طلاق ناپذیر از معاش روزانه ما تبدیل گردیده اند، نرم افزار های موبایل تحت عنوان ابزاری توانا برای استخراج و امور برای تعامل با مشتریان، بی آلایش سازی فرآیندها و جایزه رویش ظواهر گردیده اند. در حالی که ممکن میباشد کلیه مشاغل به نرم افزار نیاز نداشته باشند، تجارت های مختلفی وجود دارندد که داشتن یک اپ گوشی قادر است برایشان بسیار اثر گذار باشد. در‌این نوشته ی علمی از رایاپارس، عنایت نرم افزار های تلفن همراه را نظارت میکنیم و درباره گونه های حصول و کارهایی که می‌توانند از داشتن نرم افزار خویش منفعت ببرند، سخن خوا‌هیم کرد.

این دستیابی و امور می‌توانند از پیاده سازی نرم افزار سود ببرند!
دانستن این که تجارت شما به نرم افزار نیاز داراست یا این که نه به پژوهش های متعددی نیاز دارااست البته به شما اعتقاد می‌دهیم که پیاده سازی نرم افزار شایسته ترین سپرده گذاری میباشد که می‌توانید برای بیزینس خویش جاری ساختن دهید. به صورت کلی می اقتدار ذکر کرد استحصال و کارهایی که در پی به آن‌ها اشاره خوا هیم کرد، میتوانند بیشترین سود ممکن از نرم افزار ها را ببرند. با ما یار باشید تا لیست این تجارت ها را تحقیق کنیم.

 

کسب و کار الکترونیک و خرده فروشی و دکان های آنلاین
قسمت های بیزنس الکترونیک و خرده فروشی شاهد تغییر و تحول قابل توجهی به سمت پلتفرم های تلفن همراه در سال های اخیر داشته اند. با راحتی خرید آنلاین در بخش اعظمی از حوزه ها، مشتریان در حال حاضر انتظار تجربیات کاربری بی نقص در تلفن همراه های هوشمند را دارا‌هستند. داشتن یک نرم‌افزار موبایل یا این که نرم افزار به دستیابی و امور این قابلیت و امکان را میدهد تا یک رابط کاربری فردی و کاربرپسند ارائه دهند و مرور تولیدات، خرید و پیگیری سفارشات را برای مشتریان آسوده خیس نمایند. خلال این، اپلیکیشن ها می‌توانند از نوتیفیکشن ها استعمال نمایند تا یوزرها را راجع به کالاهای آیتم علاقشان، تخفیف ها یا این که محصول ها جدید با خبر نمایند. در کنار این موردها، وفاداری مشتریان را هم میتوانید با به کارگیری از نرم افزار ها تقویت نمائید و مقر مشتریان قدرتمندی داشته باشید.

 

رسیدگی دلایل اثر پیاده سازی نرم افزار بر روی حصول و شغل های خرد

رستوران ها، کافی شاپ ها و کسب و کار های شبیه
رستوران ها، کافه ها و سرویس ها تحویل خوراک میتوانند از داشتن یک نرم افزار تلفن همراه منحصربه‌فرد منتفع شوند و منفعت خویش را یک سری موازی نمایند. اپلیکیشن ها به مشتریان این قابلیت و امکان را می‌دهند که به راحتی منوها را مرور نمایند، پیشنهاد دهند و پرداخت های خویش را اجرا دهند. مخلوط این اپ ها با پلتفرم های تحویل آنلاین، تجارب مخاطب را بیشتر می نمایند. نرم افزار های گوشی همینطور به استخراج و امور این قابلیت و امکان را میدهند تا نرم‌افزار های وفاداری، تخفیف ها و سفارش های فردی سازی گردیده را مبنی بر ترجیحات مخاطب ارائه دهند و در فیض تعامل و محافظت مشتری را ارتقاء دهند. گروه رایاپارس می‌تواند دراین باره به شما یاری دهد تا برای رستوران یا این که کافی شاپتان، یک نرم افزار کاربردی تنظیم فرمائید.

 

خدمت های مرتبط با مهاجرت و هتل
صنعت سفر و گردشگری یکی از دیگر از نصیب هایی میباشد که قادر است از اقتدار نرم افزار های گوشی به کارگیری نماید. تاکسی های مسافرتی، هتل ها و خطوط هوایی میتوانند یک چاره بدون نقص برای رزرو پرواز، اقامت و بقیه سرویس ها مسافرتی به مشتریان ارائه دهند. نرم افزار های این حوزه میتوانند به روزرسانی های لحظه ای درباره نرم‌افزار های پرواز، در دسترس بودن هتل و اپ های هجرت یاری نمایند و درصد رضایت مشتریان شمارا فراتر از مدام ببرند. ضمن این، نرم افزار هایی که برای این استخراج و امور پیاده سازی گردیده اند می‌توانند مشتمل بر خصوصیت هایی مانند تورهای مجازی، راهنمای هجرت و سفارش ها باشند که تجربیات کلی هجرت را برای مشتریان بهبود میبخشد.

 

خدمت های مربوط به تن درستی و تندرستی
در دورانی که تندرست و تناسب اندام اهمیتی باورنکردنی پیدا نموده است، حصول و شغل های فعال در‌این قسمت میتوانند تا حد متعددی از نرم افزار های گوشی برخوردار شوند. مرکز ها تناسب اندام، مربیان فردی و سرویس ها مربوط به تن درستی میتوانند نرم‌افزار هایی را ارائه دهند که اسلوب تمرینی را به یوزرها توضیح میدهد، فرآیند توسعه و گسترش آن‌ها را پیگیری می نماید و اپ های آموزشی فردی سازی گردیده را بر طبق جنسیت، وزن، سن، سوابق ورزشی، هدف ها و ... ارائه میدهند. نرم افزار های مربوط به سالمی همینطور می‌توانند خصوصیت هایی مانند کالری شمار، راهنمای تغذیه، و یاداوری ها را برای رواج عادات تندرست به عمل ببرند. در غایت نیز ترکیب گجت های پوشیدنی و دستگاه های تناسب اندام با این اپ ها میتواند تجربیات مخاطب را عالی از مدام نماید.

 

نرم افزار برای سرویس ها مالی
اپلیکیشن های کاربردی گوشی طریق مدیر مالی را بعد از یک‌سری ده سال متحول کرده اند. خزانه ها، موسسات ارائه دهنده سرویس های پرداخت و موسسات فین تک می‌توانند نرم افزار های موبایلی امن و کاربرپسند را برای مشتریان خویش گسترش دهند.

 این اپ ها به یوزرها این قابلیت و امکان را می‌دهد تا باقی‌مانده اکانت ها را رسیدگی نمایند، تراکنش ها را ایفا دهند، قبوض را پرداخت نمایند و در غایت به ابزارهای طرح ریزی مالی دسترسی داشته باشند. نرم افزار های بانکداری موبایل به جهت راحتی و در دسترس بودن به صورت فزاینده ای دوستداشتنی گردیده اند و مشتریان را کار کشته می‌سازند تا کارها مالی خویش را در اکنون جنبش اجرا دهند. یادتان باشد اکثری از این نرم افزار ها برای شغل به مجوزهای گوناگونی از طرف خزانه مرکزی و ... احتیاج دارا هستند.

 

استحصال و شغل های خدماتی
صنایعی که سرویس ها خویش را بر حسب تقاضا ارائه میدهند میتوانند از نرم افزار ها فایده ببرند. مثلا این استحصال و امور می شود به خدمت های ماشین کرایه ای و سواری، سرویس ها و تعمیرات خانگی و تحویل مواد غذایی و ... اشاره نمود. این استخراج و امور میتوانند به صورت قابل توجهی از نرم افزار های گوشی برخوردار شوند.

نرم افزار ها درین دستیابی و امور میتوانند ارائه دهندگان سرویس ها را با مشتریان مرتبط کرده و فرآیندهای رزرو، رهگیری سرویس ها و پرداخت را سهل وآسان خیس نمایند. با یکدست سازی ردیابی وضعیت مکانی و خصوصیت های ارتباطی، حصول وکارها می‌توانند از ارائه سرویس ها کارآمد اعتقاد و باور نتایج نمایند، رضایت مشتری را ارتقاء دهند و آوازه خویش را در بین رقبا ارتقاء دهند.

 

فراگیری و یادگیری الکترونیکی
نصیب یادگرفتن با وجود امکان های بیشمار نرم‌افزار های اندروید و آی وی اس، توانسته گسترش فوق العاده ای داشته باشد. مؤسسات آموزشی، سرویس ها درس دادن محرمانه و پلتفرم های یادگرفتن الکترونیکی میتوانند نرم‌افزار هایی را ارائه دهند که دسترسی به مطالب عصر، کلاس های آنلاین و منابع یادگیری تعاملی را آسوده خیس می نمایند. اپ های موبایلی علم آموزان و دانشجو یان را کار کشته می سازد تا سرعت یادگیری را ارتقاء دهند و در هر مجال به مطالب آموزشی دسترسی داشته باشند.

همینطور با به کارگیری از نرم‌افزار ها برای این تجارت ها دانشجو قادر است به طرز های نوآورانه با محتوای آموزشی آشنا گردد. این نقطه نهایی خصوصیت های نرم‌افزار های کاربردی برای استحصال و شغل های حوزه فراگیری نیستند و نرم‌افزار ها میتوانند رابطه در بین علم آموزان و معلمان را تسهیل نمایند و در غایت همیاری و اشتراک علم را تقویت نمایند.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


بشر در دنیای امروز در طی‌های گوناگون از نرم افزار‌های تلفن همراه متعددی به کار گیری می نماید. اما این نرم افزار های امکان‌های مختلفی دارا‌هستند تا خلال سرعت بخشیدن به شغل های روزمزه، آنها‌را ریلکس و بی آلایش نمایند. طراحی اپلیکیشن در مشهد
 از اندروید گرفته تا آیفون، کلیه‌ی مارک ها اپ‌های تخصصی و مرتبط با خویش را دارا‌هستند که عمدتا به وسیله کمپانی‌های مربوطه برای مشتربان ساخته میشوند و میتوانید از طریق‌های مختلفی آن را دانلود و به کارگیری نمایید.
یک کدام از نحوه‌های کارآمد کسب درآمد و دستیابی سودهای کبیر برای استخراج و شغل های متفاوت به کارگیری از نرم افزار تلفن همراه میباشد. استدلال این فرمان هم فارغ از دقت به مقصود آیتم به کار گیری، راحتی و سادگی تعامل با مشتری‌ها از روش نرم افزار تلفن همراه میباشد.

 

در بعد از ظهر حاضر به کار گیری از موبایل گوشی دیگر مختص سن و سال خاصی وجود ندارد و از یک نوباوه دو ساله تا پیرمرد هفتاد ساله کلیه از اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌های مختلفی به کارگیری می‌نمایند، خصوصا از روش تلفن‌های همدم هوشمند، اقبال همگانی برای به کارگیری از اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌ها با سرعت چشمگیر ارتقا یافته میباشد. همین کافی میباشد تا به‌این درنگ باشید که از مزایای پیاده سازی نرم افزار برای بیزنس خویش به کارگیری نمایید.

توسعه و گسترش روز افزون تکنولوژی خواه ناخواه بیزنس ها را به سمت پیاده سازی نرم افزار گوشی هدایت می‌نماید. نکته دارای اهمیت این میباشد که پیاده سازی، اصولی و از اساس صورت پذیرد که نیازمند شناخت با گونه های گوناگون پیاده سازی نرم افزار گوشی است.

 

seo و سئو وبسایت
seo و سئو وب سایت
طریق‌های پیاده سازی نرم افزار گوشی
برای پیاده سازی نرم افزار گوشی می‌قدرت به یکی سه طرز تحت مبادرت کرد:

نرم افزار مستقر Native
نرم‌افزار اینترنت Web app
اپ ترکیبی Hybrid
در‌پی این نوشته‌علمی، یکی‌از طرز‌ها یعنی پیاده سازی اپلیکشین نیتیو را به صورت کامل توضیح خوا‌هیم بخشید.

 

تمجید نرم افزار Native
همانطور که از نام آن معین میباشد، نرم افزار‌های نیتیو به نرم افزار‌هایی گفته می‌گردد که از لهجه‌های اپلیکیشن نویسی سیستم برهان به کار گیری می‌نمایند.

اصطلاح نیتیو در لغت به معنای “ساکن” میباشد. در حقیقت فرمان برای تشکیل داد نرم افزار‌های نیتیو وفاداری این نوع پیاده سازی به لهجه‌های شالوده و ابتدایی سیستم دلیل برقرار میباشد.

 

در‌این نوع پیاده سازی لهجه اپلیکیشن نویسی برای سیستم دلیل‌های گوناگون، مختلف میباشد. در‌صورتی‌که نرم افزار برای اندروید باشد معمولا این نرم افزار‌ها با گویش نرم افزار نویسی JAVA پیاده سازی نرم افزار میشوند و چنانچه هم ایجاد کرد نرم افزار IOS باشد معمولا با گویش نرم افزار نویسی objective-c نرم افزار پیاده سازی میگردد.

در چه فرصت از نرم افزار‌های Native به کارگیری کنیم؟
نکته‌ای که می بایست در حیث گرفت، مشخص و معلوم کردن ترازو هزینه و دارایی تان میباشد. نکته آینده این میباشد که میخواهید نرم افزار‌تان را بر روی چه پلتفرم‌هایی نشر دهید.

 

و نکته آخرهم بایستی انتخاب فرمائید که چه مفاد و نصیب‌هایی در یک نرم افزار برای شما مداقه بیشتری دارااست. بطور کلی نرم افزار نیتیو هنگامی استعمال می‌گردد که بخواهید اپلیکیشنی پیاده سازی نمائید که تماما مبنی بر با سیستم عاملی باشد که از آن برای اجرای نرم افزار به کارگیری می شود.

 

پس این نکته را هم می بایست در حیث داشته باشید که در‌این‌حالت‌ شما برای هر پلتفرم بایستی کدنویسی غیر وابسته برای نرم افزار‌تان داشته باشید و به طور طبیعی این زمینه تأثیر مستقیمی بر روی هزینه پیاده سازی نرم افزار خواهد داشت. ولی در غایت فرمان تصمیم گیری آخری بر عهده خویش شما خواهد بود.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


از طرفی، با سرایت کوید 19، پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه بیشتر آیتم اعتنا قرار گرفت؛ چون اکثری از مشاغل ناچار شدند با سرعت و به طور بدون نقص آنلاین شوند. مثلا، نرم‌افزار کلیپ کنفرانس Teams کمپانی مایکروسافت، شاهد ارتقا 1000 درصدی به کار گیری از سوی یوزرها در ماه مارس بود و به 2.7 میلیارد دقیقه در یک روز رسید. طراحی اپلیکیشن در مشهد
همینطور، نرم افزار های پزشکی، فراگیری و تعداد متعددی از دیگر مشاغل و صنعت های برای تطبیق خویش با حالت نیاز به پیاده سازی نرم افزار پیدا کردند. برای پیاده سازی نرم افزار می ‌اقتدار یکی‌از دو پلتفرم مهم اندروید و ios را گزینش کرد. پیش از این که در ارتباط گزینش آن ها تصمیم بگیریم عالی میباشد این دو آیتم را تماماً با هم مقایسه کنیم. درپی ما مزایا و معایب هر دو پلتفرم را مرور می‌ کنیم و تفاوت های اساسی آن‌ها‌را با تمرکز تحقیق می ‌کنیم تا شما بتوانید شایسته ترین تعیین را برای کمپانی خویش داشته باشید.
مزایای پیاده سازی نرم افزار اندروید
• انعطاف پذیری
در مجموع اندروید برای پیاده سازی نرم افزار نسبت به ios محیطی با محدودیت ‌های کمتر را ارائه می ‌دهد. این نرم افزار‌ ها نسبتاًً روی هر دستگاه اندرویدی ایفا می‌ شوند و قابلیت و امکان این که شما با نقص‌ سازش hardware مواجه گردید بسیار نادر میباشد. همینطور فرایند پیاده سازی نرم افزار اندروید بسیار انعطاف پذیر‌خیس میباشد. این پلتفرم همینطور تجارب پیاده سازی آسانتری را با توکل بر جاوا مهیا می‌ نماید. جاوا گویش نرم‌افزار نویسی بسیار تطبیق پذیرتری میباشد و windows, Mac سیستم عامل و Linux را جانبداری می‌نماید و به توسعه و گسترش‌دهندگان اذن می دهد سوای اعتنا به سیستم ادله دستگاه خویش، به پیاده سازی نرم افزار بپردازند.

• منابع آموزشی
گوگل یک مقر داده ها بلندمرتبه، مثال های متفاوت و اپ‌های آموزشی جامعی برای اشخاص تازه کار برای پیاده سازی نرم افزار در سطح های متفاوت ارائه می دهد.

• نشر نرم افزار

از سال 2020، گوگل نسبت به نشر نرم افزار در Google Play عکس العمل ملایم ‌تری دارااست. پروسه بازبینی که به طور اتومات در طی 7 ساعت اجرا میشد حال ممکن میباشد برای طراحان تازه یک هفته ارتفاع بکشد. با این وجود، اکثر وقت ها نرم افزار ‌های اندرویدی که مقررات را نقض نکنند، پذیرش و منتشر می گردند.

· ایجاد کرد یک اپلیکیشن برای یکسری دستگاه
پیاده سازی نرم افزار اندروید به معنای تشکیل داد نرم افزار سازگار با کلیه دستگاه ها میباشد. مثلا شما می توانید نرم افزار خویش را برای هدست ها، ساعت های هوشمند، دستگاه های حقیقت مجازی، تلویزیون و بقیه پلتفرم ها پیشرفت دهید.  این انعطاف‌پذیری می تواند ایده های متعددی برای پیاده سازی نرم افزار تولید نماید.


معایب پیاده سازی نرم افزار با اندروید
• ضمانت چگونگی در تشکیل داد برنامه

شاید بنظر رسد که به کار گیری از کدهای نرم افزار اندروید برای یک‌سری پلتفرم هم‌زمان موءثر باشد؛ ولی آزمایش نرم افزار را غامض می نماید.

• هزینه پیاده سازی نرم افزار اندروید

پیاده سازی نرم افزار اندروید نسبت به ios معمولاً نیاز به فرصت بیشتری داراست. در فیض هزینه آن نیز نسبت به توسعه و گسترش نرم افزار ios بیشتر میباشد.

• یوزرها باطن نرم افزار کمتر هزینه می‌نمایند

یوزرها اندروید بیشتر مایلند از نرم افزار‌های مجانی به کار گیری نمایند. آن ها نسبت به یوزرها ios کمتر نرم افزار خریداری می‌نمایند.

• اشتباهات امنیتی
اندروید یک پلتفرم اپن سورس برای پیاده سازی برنامه میباشد و احتمال اینکه قربانی هجوم ها سایبری گردد نسبت به همتای خویش یعنی ios که سیستم بسته ای داراست؛ بیشتر میباشد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

تفاوت تشکیل داد اپ در اندروید و ios:
همان گونه که گفته شد، اندروید و ios دو غول در دنیای سیستم‌ادله‌های تلفن همراه می باشند که نسبتاً باقی سیستم‌ادله‌ها را از منزلت خارج کرده‌اند. رقابت در میان این دو بسیار تنگاتنگ است و در‌حالتی که چه که اندروید توانسته دقت بخش اعظمی از شرکت‌های تولیدکننده موبایل را جلب نماید و سهم بیشتری از بازار جهانی را در چنگ بگیرد، اما کمپانی طراحی اپلیکیشن در مشهد اپل نیز با معرفی محصول ها فوق‌حرفه‌ای و کیفیت خوب خود طرف داران اکثری را به سوی خود کشانده می‌باشد.

فرایند ساخت برنامه ios یا اندروید ذیل تاثیر تفاوت‌های این دو سیستم‌استدلال مطرح قرار گرفته می‌باشد، که درین قسمت به آن‌ها اشاره میکنیم:

رابط کاربری:
کمپانی اپل همان طور که از ظاهر محصولاتش هم پیداست، بر سادگی و کاربردی بودن تمرکز داراست. به همین علت، رابط کاربری سیستم‌استدلال ios نیز در عین کاربردی بودن، بسیار ساده و جاری است. به نحوی که افراد با دست کم سن یا سطح سواد، بضاعت و توان شغل با این تلفن‌های یاور را دارند.

اما در مقابل سیستم‌برهان اندروید همت خود را بر تشکیل داد حداکثر انعطاف‌پذیری گذاشته می‌باشد و کدهای سورس خود را به صورت باز در دسترس شرکت‌های متفاوت قرار می دهد تا آن‌ها بسته به نیاز و ذوق خود آن را شخصی‌سازی نمایند.

امنیت:
اپل برای نگهداری حداکثری امنیت دستگاه‌های تولیدی خود، موضوع اپل آیدی را مطرح کرده است. با به کار گیری از اپل آیدی شما به عنوان مالک یک کدام از دستگاه‌های این موسسه اجازه به کار گیری از خدمات آن را خواهید داشت.

به همین استدلال برای طی کردن روند ساخت برنامه ios باید در درجه اول اپل آیدی را در نظر بگیرید زیرا برای دسترسی به اطلاعات کاربران بای از آن کمک بگیرید. ولی سیستم‌ادله اندروید کل اطلاعات را از طریق سرویس جیمیل حفظ می‌کند که طبیعتا امنیت تحت‌تری خواهد داشت.

انتقال داده:
تولیدات اپل برای انتقال داده و فولدر‌ها فی مابین دو تلفن‌ یار و همدم و یا بین تلفن‌یاور و سیستم کامپیوتر شخصی‌تان، محدودیت بالایی را در نظر گرفته است که این آیتم برای اکثری از کاربران واقعا غیر مطلوب و آزاردهنده هست!

 

روند طراحی اپ


قدم اول : تعیین هدف
مشخص کردن غرض از پروسه طراحی برنامه و اینکه برنامه در زندگی کاربران چه تاثیری دارد و یا کاربران نرم‌افزار شما را برای چه کاری می خواهند قبل از درگیرشدن با جزئیات لازم است.

برای آنکه مراحل گسترش سریع تر صورت بپذیرد باید یک هدف واضح برای هر برنامه گوشی تعریف و تمجید کرد.

قدم دوم : کشیدن طرح اپ تلفن همراه
برای آنکه قابلیت و امکان های اساسی نرم افزار شما مشخص خواهد شد بایستی طرح نخستین نرم‌افزار را نه بصورت حرفه ای بکشید.توجه نمائید که این طرح نخستین از آن جهت که برای اعضای مجموعه توسعه هم یک منبع خوب و هم برای عالی پی بردن ساختار اپ به شغل می رود باعث التفات این مرحله می‌گردد.

قدم سوم : در ارتباط طرح خود بازرسی کنید
پس از معین شدن غرض اپ و طرح اولیه، تحقیقات خود را در ۴ قسمت زیر استارت کنید :

برنامه موبایل دیگری که در مورد طرح شما فعالیت می کند پیدا نمایید.
تا به امروز میلیون ها اپلیکیشن طراحی گردیده‌است و ممکن است اپلیکیشنی که در قضیه طرح شما فعالیت می کند وجود داشته باشد.ولی نباید ناامید شوید و بر روی طرح خود تمرکز کنید و با پیش بینی مشکلات رقیبان، آن‌ها‌را در طرح خود اصلاح کنید و یک اپ منحصر طراحی نمایید.

یک طرح سر مشق برای فرآیند طراحی نرم‌افزار تلفن همراه خود پیدا کنید.
سایت های زیادی دراین باره وجود دارااست که می توانید از آنها برای پیداکردن یک طرح الگو به کارگیری فرمائید.

درباره‌ی حالت فنی اپ موبایل خود تحقیق فرمایید.
برای آنکه یک ایده را عملی فرمایید راه های مختلفی وجود دارااست که می بایست سعی نمائید بهترین راه را تعیین فرمائید.همچنین می بایست مقررات بیزنس را بررسی و مجوزهای ما یحتاج را تهیه نمائید.

استراتژی های کسب درآمد از اپلیکیشن خود را مطالعه نمائید.
راه و روش های زیادی در این زمینه وجود دارااست و شما باید تعیین نمایید برای اینکه مشتریان خود را جذب کنید از چه راهی استعمال خواهید کرد.این طریق روی فرایند پیشرفت اپ شما تاثیر می‌گذارد.

قدم چهارم : یک Wireframe برای اپ گوشی خود طراحی فرمائید
به کمک ابزارهای آنلاینی مانند Moqups ، Balsamiq ، Mockingbot و HotGloo ، می توانید یک Wireframe از نرم‌افزار گوشی خود طراحی کنید.

قدم پنجم : برای اپلیکیشن موبایل زیرساخت تعریف‌و‌تمجید نمایید
در این مرحله بایستی سرور، وب سرویس ها و API ها و طرحی از پایگاه داده برنامه گوشی را انتخاب کنید.با ذخیره کردن این مفاد در روند آتی توسعه پروژه می توانید به آنان رجوع‌کنید.

قدم ششم : اقدام به آزمایش نمونه اولیه اپ گوشی نمائید
آزمایش به این صورت می باشد که wireframe را در اختیار تعدادی از اطرافیان خود قرار دهید و لحاظ آنها را پس از فعالیت با برنامه بخواهید و در صورت وجود ایرادات، لیستی از آنها تهیه و تنظیم فرمائید و برای رفع خطاها موجود سعی کنید.

قدم هفتم : نرم افزار نویسی پروژه را استارت فرمائید
در این مرحله اعضای مجموعه توسعه و گسترش باید نرم افزار نویسی را استارت و طرح های اورده شده در مرحله پنجم را راه‌اندازی کنند.

قدم هشتم : گرافیک اپ تلفن همراه را طراحی کنید
در این قسمت طراحان شروع به طراحی پوسته نرم‌افزار می کنند و وظیفه آنان طراحی پوسته به کمک wireframe با کیفیت خوب است.

قدم نهم: برنامه را در پلتفرمهای معتبر منتشر کنید
بعداز طی کردن تمام پروسه تشکیل داد نرم افزار ios و تست و نظارت پایانی، باید فرآورده خروجی را در پلتفرم‌های معتبر منتشر نمائید تا شناخته شود و به سودآوری نزدیک شوید. تکثیر نرم‌افزار دریچه‌ای می‌باشد که نام تجاری شما را در معرض مشاهده کرد میلیون‌ها مخاطب قرار داده و مشتریان بسیاری را مجذوب کسب و کار شما می‌کند!

استانداردهای طراحی اپلیکیشن
بارگیری برنامه را معدود نمائید
هنگامی که اپلیکیشن آغاز به عمل می کند؛ می بایست تعدادی فایل را برای شروع فعالیت خود بارگذاری کند. این مورد باعث کند شدن سرعت لودینگ نرم‌افزار میگردد که راه حل آن کاهش فولدر ها برای بارگذاری است. مواردی که نرم‌افزار باید در اول بارگیری(loading)  کند را تا جایی که قابلیت دارد، کاهش دهید. باز شدن سریع یک اپلیکیشن بسیار برای کاربران لذت بخش می باشد. وقتی که یه اپلیکیشن اطلاعات زیادی را ارائه میدهد این زمینه منجر می‌گردد که استفاده کننده سر درگم شود و در نهایت از نرم افزار خارج خواهد شد.

سرعت اپلیکیشن را بالا ببرید
سرعت اجرای اَپ برای کاربران از عنایت بالایی شامل است و یکی مهم ترین استاندارد های طراحی اپلیکیشن می‌باشد. همگی کاربرانی که از برنامه شما استفاده می کنند؛ دوست دارا‌هستند کارشان در کمترین زمان انجام شود. یک بعد از ظهر وقتی استاندارد وجود دارد که کاربران درانتظار ظاهر شدن محتوا میمانند بدین ترتیب زمانی سرعت برنامه پایین باشد کاربران مجبورمی شوند بیشتر از آن زمان استاندارد در اپ درانتظار بمانند. و این یک تجربیات کاربری منفی می‌باشد وهمین گزینه معمولی علت برتری اکثری از رقبا نسبت به یکدیگر بوده. برای بالابردن سرعت نرم‌افزار می توانید از سرورهای قادر استفاده کنید زیرا این کار در جاری فعالیت کردن اپلیکیشن کمک خواهد کرد.

از سرور و یا هاست کارکشته و استاندارد به کار گیری کنید
بخش اعظمی از افراد برای اَپ های تازه تولید شده ی خود از هاست استعمال کنند. البته باید اظهار کرد که استفاده از یک سرور توانمند سبب می شود سرعت باز شدن نرم‌افزار شما بسیار بالا برود. سرور مناسب سرعت اپلیکیشن را تا حد زیادی بالا می برد، در سریع باز شدن اپلیکیشن تاثیر بسزایی دارد همچنین سبب روان تر شدن تلاش نرم افزار نیز میشود. البته باید اذعان کرد که کد نویسی هم در این بین تاثیر دارااست که متدهای نو و بهینه تر مسلما اثر خیر درپی دارااست. هاست نیز برای استارت کار بد نیست، البته سرور توانا، عکس العمل مناسبی برای اپ خواهد داشت. همچنین پناه یک سرور توانمند از اپ شما، کمک می کند تا اَپ مورد نظرتان بسیار سرازیر عمل کند و سرعت بالایی در اجرای فرمان العمل ها داشته باشد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


بشر در دنیای امروز در طی‌های متعدد از اپ‌های گوشی زیادی استفاده می کند. ولی این نرم افزار های امکان‌های مختلفی دارند تا علاوه بر سرعت بخشیدن به کارهای روزمزه، آنان‌را شل و ول و ساده کنند.
از اندروید گرفته تا آیفون، همگی‌ی برند ها نرم افزار‌های تخصصی و مربوط به خود را دارا هستند که عمدتا بوسیله شرکت‌های مربوطه برای مشتربان ساخته می شوند و می توانید از روش‌های طراحی اپلیکیشن در مشهد مختلفی آن را دانلود و استعمال نمائید.
یک کدام از‌از روش‌های کارآمد درآمدزایی و استحصال سودهای کبیر برای کسب و کارهای متفاوت استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه هست. ادله این امر هم سوای توجه به هدف گزینه استعمال، راحتی و آسانی تعامل با مشتری‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل است.
در عصر حاضر استعمال از گوشی موبایل دیگر مختص سن و سال خاصی نیست و از یک نوباوه دو ساله تا پیرمرد هفتاد ساله همگی از نرم افزار‌ها و اپ‌های مختلفی به کار گیری می‌کنند، خصوصا از طریق تلفن‌های یار و همدم هوشمند، اقبال عمومی برای به کار گیری از نرم افزار‌ها و نرم‌افزار‌ها با سرعت چشمگیر ارتقاء یافته است. همین کافی هست تا به این پندار باشید که از مزایای طراحی نرم‌افزار برای کسب و کار خود به کار گیری نمایید.
گسترش روز افزون تکنولوژی خواه ناخواه کسب و کار ها را به سمت طراحی اپلیکیشن موبایل هدایت می‌کند. نکته حائز اهمیت این است که طراحی، اصولی و از شالوده انجام شود که مستلزم آشنایی با انواع گوناگون طراحی اپلیکیشن موبایل میباشد.
seo و seo سایت
بهینه سازی و سئو تارنما
روش‌های طراحی اپ موبایل
برای طراحی نرم‌افزار گوشی می‌اقتدار به یکی‌از سه طریق ذیل اقدام کرد:

برنامه بومی Native
برنامه وب Web app
برنامه ترکیبی Hybrid
در ادامه این نوشته‌ی‌علمی، یکی‌از طریق‌ها یعنی طراحی اپلیکشین نیتیو را به طور بی نقص توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.

 

تعریف نرم‌افزار Native
همانگونه که از اسم آن مشخص است، برنامه‌های نیتیو به اپ‌هایی گفته می‌شود که از زبان‌های نرم افزار نویسی سیستم عامل استعمال می‌کنند.

اصطلاح نیتیو در لغت به معنای “ساکن” می باشد. در واقعیت امر برای تشکیل داد نرم‌افزار‌های نیتیو وفاداری این نوع طراحی به زبان‌های اساس و ابتدایی سیستم عامل برقرار هست.

 

در این نوع طراحی زبان نرم افزار نویسی برای سیستم عامل‌های متعدد، گوناگون هست. در صورتی‌که برنامه برای اندروید باشد معمولا این اپ‌ها با زبان نرم افزار نویسی JAVA طراحی اپلیکیشن میگردند و در صورتی هم ساخت نرم‌افزار IOS باشد معمولا با لهجه نرم‌افزار نویسی objective-c برنامه طراحی می‌گردد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


امروزه بیشتر استحصال و شغل های درکنار وب سایت قانونی خویش، یک نرم افزار گوشی نیز دارا هستند تا مخاطبانشان آنها را همگی جا یاور خویش داشته باشند. نرم افزار‌ها فارغ از درنظر تصاحب کردن ناحیهی بیزنس میتوانند شیوه ارتباطی بسیار قابل قبولی برای رابطه آنان با مخاطبانشان باشند. از آنجایی که تعامل با نرم افزار‌ها سهل وآسان میباشد، می توانند به ترازو چشمگیری فروش شما‌را ارتقا دهند. در صورتیکه شما نیز به کار گیری از نرم افزار‌ها را برای مقصود و توسعه و گسترش بیزنس خویش مورد نیاز میدانید و قصد فعال سازی نرم افزار مطلوب خویش را دارید، در‌این نوشته ی علمی قصد داریم برایتان توضیح دهیم که چه طور نرم افزار بسازیم و فرآیند ایجاد کرد نرم افزار ماهر به چه شکل میباشد.

ایجاد کرد نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد

پروسه ایجاد کرد نرم افزار
برای تشکیل داد نرم افزار موردنیاز خویش، موردنیاز میباشد پروسه بسیار بی آلایش‌ای را طی فرمائید. در بالا عالی میباشد تصمیم بگیرید که‌این نرم افزار قرار میباشد چه کاری اعمال دهد و برای چه هدفی پیاده سازی می‌گردد و چه عده ای بایستی با آن‌ در باب باشند. برای این مراد موردنیاز میباشد مطالعاتی داشته و درمورد نرم افزار مایحتاج خویش استیناف فرمائید.

به رقبا رمز بزنید، استراتژی‌های رقابتی و بازار خویش را مرور فرمائید، نقاط ضعف و قوت رقبای خویش را بیابید و مشکلات آنان‌را پیدا فرمائید. فهمیدن این مسئله به شما امداد می‌نماید تا نرم افزار بی نقصی مهیا فرمائید. مخاطبین خویش را معلوم فرمایید و رسیدگی فرمائید که عالی میباشد این نرم افزار بوسیله چه دسته‌هایی آیتم استعمال قرار گیرد؛ آقایان، خانم‌ها، خردسال ها، ورزشکاران، علاقمندان به هنر تمامی میتوانند تیم‌های مقصود شما باشند.

پلتفورم متبوع خویش را تعیین نموده و انتخاب فرمائید این اپلیکین قرار میباشد چه کمبودی را جبران نماید و چه خصوصیت این نرم افزار می تواند استفاده کننده را به به کار گیری از آن ترغیب نماید و چه مزایایی برای یوزرها خواهد داشت. در غایت بایستی واحد سنجش دارایی‌ای که میخواهید برای فرآیند تشکیل داد نرم افزار ماهر خویش هزینه نمائید را انتخاب کنید. ترازو هزینه‌ی شما، میتواند معیار خصوصیت‌ها و امکاناتی که می خواهید برای نرم افزار خویش داشته باشید را انتخاب نماید. بعد از اندیشه کردن، کاوش و گفت و گو و تبادل در باب این مسائل، میتوانید ساختار کلی نرم افزار خویش را پیاده سازی کرده و برای ایجاد کرد آن این روند را طی فرمائید.

حال برمی گردیم به پرسش نخستین یعنی چه‌گونه نرم افزار بسازیم؟

می توانید برای امداد به دستیابی ایده راجع به تشکیل داد نرم افزار از نوشته‌علمی : ایده پیاده سازی نرم افزار های نوآور و تازه استعمال نمائید. مطلقا اثر گذار خواهد بود.

اسم نرم افزار خویش را تعیین فرمایید:
اسم نرم افزار بسیار اصلی میباشد. در شرایطی که اکنون بیزنس مشخصی دارید، خوب میباشد نرم افزار مرتبط با آن را نیز هم اسم با تجارت خویش اننتخاب نمائید. اسم نرم افزار می بایست طوری گزینش گردد تا یوزرها به راحتی با آن آشنا شوند. اسم نرم افزار می بایست منعکس کننده‌ی مارک شما باشد و تصویر روشنی از آن را در ذهن کاربر صورت دهد. این اسم می بایست منحصر بوده، به راحتی تلفظ خواهد شد و استفاده کننده آن را به راحتی به یادآورد. مسائل رسمی ازجمله حق اسکن برداری و مسائل خاص حوزه‌ و مملکت خویش را در گزینش اسم در حیث بگیرید. ممکن میباشد خرقه‌ی مقصود یوزرها شما ناحیه‌ی محدودی باشد، ولی در گزینش اسم کارایی کنید عبارتی را تعیین نمائید که استقبال جهانی داشته باشد.

رنگ قضیه‌ای نرم افزار خویش را تعیین فرمائید:
از آنجاکه او‌لین تضارب کاربر با نرم افزار شما، چشمان اوست، تعیین رنگ همگانی و مسئله‌ای نرم افزار، بسیار دارای اهمیت میباشد. گزینش این رنگ به عامل ها زیادی متعلق میباشد. مهمترین قضیه برندینگ محسوب میشود؛ برخی برندها و استخراج و امور رنگ مورد‌ای خاصی برای خویش تعیین کرده‌اند و رنگ مسئله‌ی نرم افزار نیز بایستی با آن هماهنگی داشته باشد. تولیدها و مشتریان نیز در‌این تعیین مؤثر خواهند بود.

طرح نرم افزار خویش را مهیا نمایید:
سو‌مین مرحله از فرایند تشکیل داد نرم افزار ماهر، تنظیم‌ی طرح همگانی نرم افزار میباشد. ضمن رنگ، طرح همگانی نرم افزار نیز حائز اهمیت ویژه میباشد. طرح درست و طراحی برنامه گردیده می تواند قابلیت و امکان رابطه عالی استفاده کننده با اپلیکین را مهیا نماید. درین نصیب بایستی درمورد مورد‌های متفاوتی زیرا آیکن آپلیکیشن، دورنما، ورقه معرفی، دکورا سیون نرم افزار، فونت‌ها و رنگ‌ها دارای اهمیت می‌باشند. مقصود و مزیت اساسی داشتن یک نرم افزار این میباشد که به وسیله آن میتوانید تجارت خویش را در کاغذ اکران موبایل مخاطب قرار دهید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


چه‌گونه یک نرم افزار مخصوص پیاده سازی کنیم؟ در دنیای فناوری و وب، که پر می‌باشد از رقابت بر راز چشم شدن، چطور با یک اپلیکیشن خاص و منحصر، کاربر جذب کنیم؟ این‌ها پرسش‌هایی هست که بر رمز شیوهِ صاحبان کسب‌وکار و نیز طراحان نرم‌افزار می‌باشد. برنامه ریزی، یکی شیوه های مهم می‌باشد که عموم انتخاب می‌نمایند از کدام اپلیکیشن‌ها به صورت منظم به کار گیری نمایند و از کدام نرم افزار‌های گوشی و اینترنت، دیگر استفاده نکنند. طراحی اپلیکیشن در مشهد

ما نسبتاًً در هر جنبه‌ای از معاش روزمره، از اپ‌های موبایلی و اینترنت به کارگیری می کنیم. نرم افزار‌ها برای سرگرمی، یافتن خوراک و بقیه سرویس ها، رابطه با شرکای بالقوه، دوست‌یابی و موارد دیگر استفاده میگردند. استخراج‌وکارها، از برنامه‌ها برای رابطه با مشتریان، ساخت‌و‌ساز آوازه مارک و فروش کالاها یا این که سرویس ها خویش استفاده می‌نمایند.

خب، اکنون برای این‌که ببینیم چه‌طور یک اپلیکیشن اختصاصی پیاده سازی کنیم، ادامۀ این نوشته ی علمی را با هم جلو می‌رویم.

 

پیاده سازی نرم افزار؟
برای متمایز شدن در برنامه‌استور و مغازه گوگل‌پلی، پیاده سازی بهتر، خاص و رابط کاربریِ منحصر به فرد ضروری میباشد. ولی راه‌اندازی اپلیکیشنی که ظواهر شگفت‌انگیزی داشته باشد، شغل سادگی وجود ندارد. ما درباره‌ی نحوۀ به کارگیری از رنگ‌ها، فونت‌ها، دکمه‌ها، تایپوگرافی، میکروکپی، الگوهای پیمایش و آنچه که یک تجربۀ کاربری بهتر را تشکیل داد می‌نماید، حرف می‌کنیم. براین اساس، زمانی بدانیم به چه شکل یک نرم‌افزار منحصر پیاده سازی کنیم، یوزرها ما را خسته یا این که سرگردان نمی‌نماید.

توصیه استیناف: واپسین تکنولوژی های پیاده سازی اپلیکیشن گوشی ۲۰۲۳
توصیه استیناف: واپسین تکنولوژی های پیاده سازی اپ موبایل ۲۰۲۳
پیاده سازی نرم افزار چیست؟
پیاده سازی نرم‌افزار، نیازمند ساخت‌و‌ساز جلوۀ بصری یک نرم افزار برای جابجایی خصوصیت‌ها و قابلیت‌های آن به یوزرها میباشد. این نرم افزار، معمولاً دارنده رابط کاربری هست که بر ظواهر و حس نرم افزار تمرکز دارد. در شرایطی که پرسش این میباشد که چه گونه یک نرم افزار منحصربه‌فرد پیاده سازی کنیم، عناصری است که می بایست به آن اعتنا کنیم، از جمله رنگ، مدل و فونت آن. و تجربۀ کاربری آن، که بر طریق سعی و به کارگیری از برنامۀ موبایلی تمرکز داراست.


چرا پیاده سازی نرم‌افزار مهم می باشد؟
صنعت نرم افزار، هر ساله میلیاردها دلار درآمد داراست. در شرایطی‌که به چند و زیراِ طرح ریزی‌ها مطلع باشیم و این‌که بدانیم چه طور یک اپلیکیشن منحصر به فرد پیاده سازی کنیم، بسیار مهم میباشد که پیاده سازی خویش را به درستی ایفا دهیم و محصولی چیره بسازیم. و مطمئن بشویم که یوزرهاِ اپلیکیشنِ ما، خویش را مشغول نرم افزار می‌نمایند و این، یعنی پول، که به اکانت ما واریز میگردد.

پیاده سازی خوب نرم افزار موبایل، برای تعامل توفیق‌آمیز در بین استفاده کننده و اپلیکیشن گوشی ما، و هم‌اینگونه، بین اپلیکیشن موبایل و حضور اینترنت موبایل ما بسیار اساسی می‌باشد. در حالتی که اینترنت‌سایت ما نصیب مهمی از جورچین بازاریابی ما باشد، نکته مهمی در توسعه و گسترش حصول‌وکار ماست. سوای پیاده سازی نرم افزار خاص و پر رنگ، یوزرها برای به کار گیری از نرم افزار ما مبتلا نقص‌ خواهند داشت و آن را رها می‌نمایند.

 

تفکر پیاده سازی و توسعه نرم افزار
اساسی وجود ندارد که ما و شما در موضعِ طراح، مدیر محصول، صاحب و مالک فرآورده یا این که فرد دیگری هستیم، در صورتیکه که می‌خواهید چیزی جدید و نوآورانه اخلاق کنیم، می بایست درباره‌ی درنگِ پیاده سازی بدانیم.

اندیشه پیاده سازی، روشی می‌باشد که هدف آن یاری به حل خلاقانۀ خطاها میباشد. خلافِ تکنیک‌های دیگر و رویکردهای حل آیتم، پندار پیاده سازی، به‌طور خاص بر روی جنبۀ انسانیِ حل خلاقانۀ موضوع تمرکز داراست. یعنی این رویکرد به ما امداد می‌نماید تا راه‌حل‌های تازه و جدید‌ای را بر اساس خواسته‌ها و نیازهای یوزرها خویش ارائه دهیم.

متدولوژی نگاه و تفکر پیاده سازی، این که چه طور یک نرم افزار منحصر پیاده سازی کنیم، شامل پنج مرحلۀ اساسی میباشد که طی آن ها، UI/UX جنس خویش را بهبود می‌بخشیم:

همدلی کنیم. افرادی را که می‌خواهیم برایشان نرم افزار پیاده سازی کنیم، ادراک کنیم.
تعریف و تمجید کردن. اطلاعاتی را که در مرحلۀ نخستین توده‌آوری کرده‌ایم، تجزیه کنیم و آنان‌را به ارزیابی‌های موءثر تبدیل کنیم. (نیازها، خطاها، بحران‌های یوزرها را تعریف و تمجید کنیم).
ایده‌پردازی کردن. بایستی کوشش کنیم راه‌حل‌ها یا این که ایده‌هایی ارائه نماییم که با استیناف‌هایی که در پروسه هم‌دلی و تعریف‌و‌تمجید پیدا کردیم، منطبق داشته باشد.
مثال اول. همۀ ایده‌های مرحلۀ قبل را تجزیه‌وتحلیل کنیم، یک سری گزینه را که به نظرمان می آید قیمت اجرا دارا‌هستند، تعیین کرده و آنها‌را به مثال‌های اولیۀ بی آلایش و قابل تست تبدیل کنیم.
آزمایش. مثال‌های اولیۀ خویش را برداریم و آنها را به یوزرها حقیقی نشان بدهیم، تا بازخوردهای آن ها را ببینیم. بعد از آن، از این مرحله، به حساب آوردن کنیم و بینشی بهتر بگیریم و به مرحلۀ تعریف و سپس، به مرحلۀ ایده‌پردازی و غیره برگردیم.
هر توشه که به ایدۀ جدیدی می‌رسیم، یا این که ایدۀ پیشین را به‌روز میکنیم، بارها و بارها به نمونۀ نخستین و پروسه تست برمی‌گردیم. بدین ترتیب، راه‌حل خویش را برای اینکه چگونه یک نرم افزار منحصر به فرد پیاده سازی کنیم، بهبود میبخشیم.

از نظر ما، این پنج مرحلۀ تفکر پیاده سازی، نقشۀ مهم برای پیاده سازی اشکال اپلیکیشن گوشی است. با به‌کارگیری این‌ها خواهیم توانست مراحل پیاده سازی اپ خویش را به خیر و صحت پیش ببریم. و مشتری هم از عمل راضی باشد.
 

  • Raya Pars