مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


شایسته ترین نحوه های تبدیل موبایل به مانیتور دوم در ویندوز
امروزه توسعه و گسترش سیستم عوامل به سمتی تکان می نماید که به راحتی می قدرت دیوایس های متفاوت را به همدیگر متصل کرد و به منفعت وری از آنها پرداخت. یک کدام از قابلیت و امکان های جذابی که به آسانی میتوانید از آن به کار گیری نمایید، به کار گیری از موبایل اندرویدی تحت عنوان مانیتور دوم کامپیوتر یا این که لپ تاپ میباشد. در واقع استعمال از تلفن همراه تحت عنوان مانیتور دوم در ویندوز منجر می گردد تا بتوانید منفعت وری خویش را ارتقاء دهید و در بخش اعظمی از مواقع کاربردی واقع  طراحی اپلیکیشن در مشهد می گردد.

گر تلفن همراه‌های اندرویدی دارید و می خواهید موبایل خویش را تحت عنوان مانیتور دوم در ویندوز به کارگیری فرمائید، قابل انعطاف افزارهای گوناگونی وجود دارا‌هستند که میتوانید از آنان به کار گیری فرمائید.
طریق های تبدیل تلفن همراه به مانیتورتلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی خصوصیت‌ها بسیار متنوعی دارا‌هستند و شما می توانید از این دستگاه‌ها تحت عنوان مانیتور دوم به کارگیری فرمایید. نحوه‌های مختلفی وجود داراست که از روش آن میتوانید مبادرت به به کارگیری از موبایل به مکان مانیتور فرمائید. در شرایطی‌که بخواهیم شمارا با نحوه‌های تبدیل موبایل به مانیتور دوم آشنا کنیم، می‌اقتدار به مورد ها پایین اشاره نمود:
اپ Spacedesk
اپلیکیشن Spacedesk یکی‌از نرم افزار‌های دوستداشتنی میباشد که میتوانید از آن برای تبدیل دستگاه‌های اندرویدی به نمایشگر دوم برای ویندوز استعمال نمایید. با به کار گیری از این اپلیکیشن شما میتوانید رایانه فردی و اندروید خویش را از روش کابل USB، اتصال Wi-Fi یا این که LAN به هم متصل نمایید. این اپ رزولوشن قابل قبولی ارائه میدهد و می قدرت آن را تحت عنوان شایسته ترین اپ تبدیل موبایل به مانیتور حافظه کرد.

برای استارت و استعمال از این اپ، می بایست درایورهای مورد نیاز را روی رایانه فردی ویندوزی خویش نصب فرمایید. این اپلیکیشن در ویندوز 7 به فراتر در دسترس میباشد. بعداز گشودن نرم افزار، به صورت اتومات همگی رایانه‌های فردی را در به عبارتی سروری که درایورها را نصب شد‌ه‌است شناسایی و اکران می دهد. برای اتصال کافی میباشد تا روی رایانه خویش بزنید. آن‌گاه بایستی نرم‌افزار را در اندروید خویش جاری ساختن فرمائید و به رایانه فردی خویش متصل گردید. نرم‌افزار بایستی نشانی IP و اسم سیستم شما‌را شناسایی نماید.

برای استعمال از تبلت یا این که اندروید خویش تحت عنوان نمایشگر دوم، تنها می بایست آیتم‌های secondary display را در ویندوز فعال نمایید. برای اعمال این عمل به Control Panel و بعد Display Settings بروید. Extend This Displays را تعیین کرده و OK فرمایید. در حال حاضر بایستی بتوانید از اندروید خویش تحت عنوان یک نمایشگر دوم به کارگیری فرمایید. خصوصیت مهمی که اپ Spacedesk داراست این میباشد که شما میتوانید به طور بدون پول و فارغ از پرداخت هزینه از این اپلیکیشن به کارگیری فرمایید.
نرم افزار Splashtop Wired XDisplay
یک کدام از دیگر از نرم افزار‌هایی که از روش آن میتوانید مبادرت به تبدیل موبایل به مانیتور دوم کامپیوتر نمائید، Splashtop Wired XDisplay میباشد. به عبارتی طوری که از اسم این نرم افزار معلوم میباشد، این اپلیکیشن برای تبدیل تلفن همراه به مانیتور با کابل میباشد. Splashtop Wired XDisplay به شما اذن می دهد تا با به کارگیری از یک USB، مبادرت به تبدیل تلفن همراه به مانیتور کامپیوتر نمایید.

خصوصیت مثبت این نرم افزار آن میباشد که از آن جایی که از روش این نرم افزار شما به طور سیمی موبایل خویش را به کامپیوتر متصل میکنید، وضوح و نرخ کادر بهتری اخذ میکنید. رزولوشن این نرم افزار Full HD و نرخ قاب آن 60 قاب بر ثانیه میباشد. شما میتوانید برنامه Wired XDisplay را بر روی Mac و ویندوز نصب کرده و از آن به کارگیری فرمائید. همینطور ورژن گوشی این نرم افزار بر روی تلفن همراه‌های اندرویدی و iOS قابل نصب میباشد. Splashtop به یک استدلال بی آلایش از USB به مکان وای فای به کار گیری می‌نماید به دلیل آنکه به کار گیری سیمی منجر می گردد تا بتوانید چگونگی بالاتری را در تلفن همراه خویش اخذ نمایید و هیچ تاخیری وجود نخواهد داشت.

ولی این نرم افزار به شکلی اپلیکیشن نویسی گردیده است که شما میتوانید با فعال کردن آن، در باتری خویش صرفه جویی نمائید. اما که با فعال کردن این امکان نرخ کادر و وضوح کاهش پیدا می‌نماید ولی در پردازش و مصرف باتری صرفه جویی می‌گردد. قابل ذکر میباشد که نرم‌افزار Splashtop Wired XDisplay به شکلی عرضه گردیده که بدون پول بوده و شما می‌‎توانید فارغ از پرداخت هزینه، این برنامه را بر روی کامپیوتر ویندوزی و موبایل اندرویدی خویش نصب کرده و از امکان‌های این نرم‌افزار استعمال نمائید.

نرم افزار Google Remote Desktop
از سایر اپلیکیشن‌هایی که از روش آن میتوانید مبادرت به تبدیل موبایل به مانیتور لپ تاپ نمائید، اپ Google Remote Desktop میباشد. خصوصیت مهمی که‌این نرم‌افزار داراست این میباشد که مانند تمامی تولیدات Google، فعال سازی و به کار گیری از آن فوق العاده سهل وآسان میباشد. برای به کار گیری از این اپلیکیشن تنها می بایست یک اکانت جیمیل فعال داشته باشید. قابل ذکر میباشد که برای به کارگیری از این نرم افزار می بایست از وب استعمال فرمائید. به خیال و خاطر این که اپ Google Remote Desktop نیاز به اتصال دایم به وب داراست، شما می توانید حتی از رویکرد بدور نیز از این اپ به کار گیری کرده و با امداد این اپلیکیشن کامپیوتر خویش را در دست گرفتن فرمائید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی