مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نقاط ضعف
مزای این نحوه بسیار زیاد بود، البته این سبک فارغ از عیب نمی‌باشد و دارنده نقاط ضعفی میباشد. بد وجود ندارد با نقاط ضعف این طراحی اپلیکیشن در مشهد  سبک هم آشنا گردید.

عدم حمایت فنی از متاع
شاید بشود اعلام‌کرد که حفاظت فنی از این جنس ایراد یا این که در اکثر موردها غیرممکن میباشد. چون ممکن میباشد هر کاربری که در هر مکان این کره خاکی وجود دارااست، دست به تغییرات دلخواه خویش روی برنامه بزند. مسلما کمپانی تولید کننده از پوشش دادن این تغییرات عاجز میباشد، برای همین امان فنی دراین مکان معنا نمی دهد.

قابلیت و امکان سوء به کار گیری و کاهش امنیت
هنگامی که اپ به طور منبع گشوده در چنگ مردم قرار میگیرد، بایستی انتظار اینگونه بی اخلاقی هایی را داشت. بدین وسیله بسط دهنده یا این که اپلیکیشن نویسی که خوی حرفه‌ای کاری را رعایت نمی نماید، طرحی که با داده ها اساسی یوزرها سروکار داراست را تغییر و تحول داده و از آن سوء استعمال می نماید.

از جمله اپلیکیشن تلگرام که ورژن های غیررسمی متعددی برای این اپلیکیشن ساخت گردیده، بعید وجود ندارد که ورژن های غیرقانونی دارنده باگ امنیتی باشند و مشکلاتی را برای یوزرها مهیا آورند.
اثر پیاده سازی نرم افزار بر تجارت های خرد
یک کدام از راه‌حل هایی که امروزه قادر است شمارا به بهره بیشتر برساند پیاده سازی نرم افزار است. با این فعالیت شما خیر فقط مشتریان قدیم خویش را شگفت زده میکنید، بلکه می‌توانید روی مشتریان نو هم اکانت نمایید. چون امروزه اکثر عمل ها از روش نرم افزار های تلفن همراه ایفا می گردد. همینطور دیگر کمتر کسی به طور حضوری شغل های روز مره خویش را ایفا میدهد. یکی نرم افزار های رمز شناس درین حوزه را می اقتدار دیجی محصول دانست که توانسته نیاز قشر اکثر اشخاص جامعه را جواب بدهد.

مثال فرنگی این سبک آمازون است که معرف حضور مجموع اشخاص دنیا میباشد. شما با پیاده سازی برنامه برای بیزنس خویش، میتوانید از مزیت هایی برخوردار گردید که تا به درحال حاضر به آن اندیشه هم نکرده بودید. این مزایا دربرگیرنده لیست تحت میگردد:

شناسایی بازار غرض و تمرکز روی آن، با پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار قابلیت و امکان پذیر می گردد.
مایحتاج وجود ندارد شما استراتژی های تازه را تجربیات فرمائید. بلکه کارایی نمایید، با گزینش استراتژی های پیروز تجارب گردیده روی پروژه خویش، هدفمند خیس عمل را جلو ببرید.
زمانیکه شما پیاده سازی نرم افزار را اجرا می دهید. ضمن مشتریان محلی خویش، روی مشتریان مجموع شهر و حتی استان های دیگر هم میتوانید اکانت نمایید. با این فعالیت جمعیت بیشتری میتوانند از شما سرویس ها اخذ کرده و شما روی کیفت و سرعت خویش تمرکز نمائید.
شاید گه گاه مشتریان از شما یادشان برود و یا این که به اپلیکیشن شما راز نزنند. شما میتوانید از روش پوش نوتیفیکیشن به آن‌ها تخفیف ها و حراجی هایی که در لحاظ گرفته اید را آگهی فرمائید و آن ها را تشویق به خرید کنید.
بستر ایفا شدن کل امور در فضای آنلاین و اینترنتی آماده گردیده است. شما میتوانید با تعبیه کردن قابلیت و امکان خرید آنلاین برای مشتری ها، صرفه جویی متعددی هم در وقت خویش و هم در وقت آن ها اجرا دهید. این شغل موجب رضایت مشتریان گردیده و به توسعه و گسترش تجارت خویش یاری می‌کنید.
زمانیکه شما این روند را استارت می‌کنید، باگ و اشکالات شغل را پیدا می‌کنید. حل نمودن این خطاها خیلی ریلکس خیس از خطاها فیزیکی میباشد. از جمله وقتی که فروش شما زیر میباشد، میتوانید از روش سئو استراتژی فروش، رونق بیزنس خود را بیشتر از پیشین راز و سامان دهید.
تعامل بیشتر با مشتری هنگام پیاده سازی نرم افزار
زمانی شما پیاده سازی نرم افزار را ایفا می دهید. می‌توانید از بستری که وب برای شما مهیا کرده استعمال نماییدتا مشتریان بیشتری بتوانند با تجارت شما آشنا شوند.

با در اختیار داشتن داده ها مشتریان به عنوان مثال حیطه معاش، منزلت سنی به کار گیری کنندگان از سرویس ها یا این که تولیدها شما و جمعیت مخاطب از نرم افزار و ... میتوانید روی فروش یک جنس خاص برای نوجوانان تمرکز نمایید یا این که خدمتی ارائه کنید که برای اشخاص سالخورده اثرگذار باشد.
در مشت داشتن این داده ها، میتواند تقلبی برای شما باشد تا بتوانید شایسته ترین استراتژی ممکن برای رونق بیزنس خویش را طراحی نمائید.

وقتی که شما شیوه طراحی شایسته ترین استراتژی را بدانید، خوب می‌توانید با استفاده کننده تعامل داشته باشید. از روش این تعامل، مشتری حس شل تری با اپ شما کرده و در غایت تبدیل به یک مشتری متعهد می‌گردد.
رجوع سرمایه با پیاده سازی نرم افزار
در امر سپرده گذاری روی پیاده سازی نرم افزار مشاجره های فراوانی وجود داراست. یکی‌از مسائلی که سبب ساز دلشوره و دلواپسی اشخاص در‌این عمل می گردد، خلا دارایی کافی برای ایفا این عمل و همینطور اضطراب از طریق بازگشت سرمایه میباشد.

طبق واپسین تحقیقاتی جاری ساختن گرفته، مشخص و معلوم گردیده‌است واحد سنجش سرمایه ای که سرگرم این فعالیت می گردد؛ کمتر از یک درصد از در آمد مشاغل میباشد.

در اوایل هر کاری دلهره وجود دارااست، اعمال این شغل هم از سایر جدا نیست و نگرانی های خاص خودش را دارااست؛ اما زمانیکه شما فرآیند را شروع می زنید. در کوتاه ترین فرصت ممکن متوجه میشوید خیر صرفا فروش شما بیشتر گردیده، بلکه شما راجع به مارک سازی هم توانسته اید گام محکمی بردارید.

پس در سود سپرده گذاری روی پیاده سازی نرم افزار ضمن منطقی بودن، فروش شما‌را بالا برده و سبب ارتقاء مشتری می‌گردد. همینطور میتوانید طیف گسترده تری از مخاطبان فضای اینترنتی را پوشش دهید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی