مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۱۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


برای ساخت اپ به چه مواردی ما یحتاج می باشد؟
برای داشتن اپ مناسب و کاربردی مورد نیاز می باشد تا پایین ساخت یا پلتفرمی قادر در مشت داشته باشید؛ می‌توان پلتفرم را به سادگی یک سیستم عامل معرفی کرد که کل اپلیکیشن‌ها روی آن ایفا می شوند. سه نوع مهم از پلتفرم‌های برنامه به شرح ذیل میباشند:

الف) نرم‌افزار‌های پلتفرم دسکتاپ: نرم‌افزار‌های زیر ویندوزوی که بر روی سیستم عامل‌های دسکتاپ مانند مک، ویندوز، لینوکس و … نصب و انجام می‌شوند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

ب) اپلیکیشن‌های پلتفرم موبایل: اپلیکیشن تلفن همراه که روی سیستم استدلال گوشی یار مانند اندروید، iOS، بلکبری و … نصب شده و ایفا می گردند.

ج) اپلیکیشن‌های پلتفرم وابسته به وب: اپلیکیشن‌هایی می باشند که به صورت آنلاین انجام شده یا می‌توان گفت که این نرم افزار‌ها به صورت ابری نرم‌افزار نویسی شده‌اند.

طراحی اپلیکیشن را از کجا استارت کنیم؟
استارت بازار غرض خود را رسیدگی فرمایید، مجموعه سنی غرض خود را مشخص کنید؛ مثلاً چنانچه محصولی دارید که برای خردسال ها مناسب می‌باشد، بهتر هست والدین را جزو تیم غرض خود قرار دهید.

پلتفرم خود را مشخص فرمایید، چون اکثر اوقات کاربران از موبایل‌های اندرویدی استعمال می‌کنند، بهتر هست شروع از نسخه اندروید استارت فرمایید، بعد سراغ IOS بروید. (ولی این گزینه به تجارت و طرز بازاریابی شما وابسته می باشد.)

دست اندرکاران تاثیرگذار بر هزینه ساخت نرم‌افزار عبارت‌اند از:

» دست اندرکاران فنی و پیچیدگی آن

» تعداد سیستم عامل‌ها و دستگاه‌هایی که اپلیکیشن می بایست روی آن ایفا خواهد شد.

» UI و UX و گرافیک و برنامه کودک‌های طراحی شده

» روش اتصال اپلیکیشن به سرور

» مدل تجارت

» تلاش و قابلیت و امکان‌های نرم‌افزار
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


نکات طراحی اپ بیزینسی چیست؟ برای تولید اپ تجاری یک استخراج‌وکار چه بایستی کرد؟ در سال‌های اخیر، ما شاهد توسعۀ نرم‌افزار گوشی سازمانی هستیم. یک تغییر تحول پارادایم از یک مورد تازه، به یک بایستگی برای هر استحصال‌وکار!

طراحی اپلیکیشن در مشهد

شرکت‌ها، حالا در در حال حاضر یادگیریِ نحوۀ ایجاد یک برنامۀ موبایلی هستند و از این نرم افزار‌های تلفن همراه، برای افزایش تعاملات مشتری با کسب‌وکار خود، ارائۀ ابزارهای تازه برای کارمندان و شناسایی زمان‌هایی برای ساخت و ساز جریان‌های درآمدی جدید به کارگیری می‌کنند. به همین دلیل هست که پی بردن نکات طراحی اپلیکیشن بیزنسی، اهمیت دارااست.

این مقاله، به شما و تیم برنامه‌نویسی شما امداد می‌کند تا درک فرمائید که چه‌گونه یک برنامه برای کسب‌وکار خود ساخت نمایید. برای تشکیل داد یک برنامۀ غالب، با ما هم پا باشید.

 

چرا بازار طراحی اپلیکیشن بیزینسی رونق گرفته هست؟
باهر عرضۀ دستگاه‌های موبایل، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، هم‌چنان در زمینۀ قدرت محاسباتی و قابلیت‌های دیگر گسترش می‌کنند. همین فرمان، به دستیابی‌وکارها قابلیت و امکان میدهد در اندیشهِ تولیدِ نرم افزار‌های موبایلی بیفتند که ارائه‌اش بسیار رفیعتر و پیچیده هستند. امروزه نرم افزار‌های موبایل می توانند قابلیت‌هایی را برای فناوری‎هایی مانند واقعیت افزوده، اینترنت اشیاء، و یادگیری ماشین ادغام کنند.

در حالی که فناوری‌ها با سرعتی شگرف، در فعلا گسترش می‌باشند، و دیدن ظرفیت و پتانسیل آن هم هیجان‌انگیز می‌باشد، توسعۀ اپلیکیشن، بسیار غامض‌تر شده و به دلیل رقابت بالا در بهترین بودن، درایت از نکات طراحی برنامه بیزینسی مداقه ویژه‌ای پیدا کرده است.

اکثری از شرکت‌ها، منابع و علمی در امر نحوۀ طراحی نرم‌افزار گوشی و یا ساخت یک نرم‌افزار را برای کسب‌وکارها را ندارند. ما در شرکت فناوری اطلاعات ، اپلیکیشن‌های موبایل سفارشی را برای بیزینس‌ها و مشتریان سازمانی مختلف ایفا داده‌ایم.

در طول سال‌ها، ما با استفادۀ درست از نکات طراحی اپ بیزینسی، رشد درآمد قابل‌توجهی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده‌ایم. از طریق این تجربه، ما به تخصصی دست یافتیم که یک ایدۀ اپ را، به یک قصه موفقیت، برای دستیابی‌وکارها تبدیل می کنیم.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


بازاریابی نرم افزار های گوشی، یک کدام از شغل های اساسی و مهم، بعداز فعال‌سازی و اجرای اپلیکیشن میباشد. با تعداد اپ‌های جان دار برای دانلود از دکان‌های نرم افزارِ پیشروِ دنیا، که جمعاًً بیش تر از چهار میلیون میباشد، کمپانی‌ها به خیر میدانند که استراتژی بازاریابیِ ظریف، فقط رویکرد پررنگ شدن در بازار نرم افزار‌های مدرن میباشد.

با دقت به اینکه مصرف کنندگان در سراسر عالم ۷ ساعت طراحی اپلیکیشن در مشهد در روز را در وب می گذرانند و بازاریابان، از تعداد روزافزونی از شبکه‌های بازاریابی استعمال می‌نمایند، گزینش ظریف نحوۀ دسترسی اثرگذار به مخاطبان، در صدر می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. به این ترتیب، چه‌طور یک برنامۀ بازاریابی اثر گذار برای نرم افزار خویش ساخت‌و‌ساز میکنید؟

درین نوشته‌ی علمی، قرار میباشد با هم رویه های ارتقا دانلود نرم افزار تلفن همراه را پژوهش کنیم. و هشت استراتژی ضروریِ بازاریابی نرم افزار های گوشی را که بایستی در سال ۲۰۲۳ بدانید و اینکه چگونه می‌اقتدار از آن‌ها برای دست‌یابی به مهم ترین و جاه‌طلبانه‌ترین هدف ها خویش در همیاری به کار گرفت، مرور می کنیم.

 

بازاریابی نرم افزار تلفن همراه
این نوع بازاریابی به مراحل تبلیغ نرم افزار تلفن همراه برای استخراج به مخاطبان بیشتر و ارتقا دانلود اشاره دارااست. این روند، از روش شبکه‌های مختلفی مانند رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، باصرفه‌سازی مغازه نرم افزار، بازاریابی اینفلوئنسر، بازاریابی ایمیلی و غیره اعمال میگردد.

براین اساس، بازاریابی نرم افزار های گوشی، با مقصود ارتقا رویت کرد و جذب یوزرها برای دانلود و تعامل با نرم افزار‌های متفاوت جاری ساختن می‌گردد.

این یک جنبۀ حیاتی از توسعۀ اپ میباشد و مشمول اشاعه یک برنامۀ موبایل برای دست‌یابی به مخاطبان کبیر‌خیس و ارتقا دانلود می‌گردد. غرض پایانی این تمرین، ارتقا روءیت کرد، جذب مخاطب و تعامل و ارتقاء کسب درآمد میباشد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


در صورتی تا اینجای نوشته‌ی علمی را خوانده اید، احتمالاً شما قصد پیاده سازی نرم افزار برای وب سایت خویش را دارید که تا اینجا یار و همدم ما بوده اید! بدین ترتیب یکی‌از سوال ها بسیار اصلی شما، این میباشد که چه‌گونه می اقتدار وبسایت خویش را به یک نرم افزار گوشی تبدیل کرد؟ مدام نباید یک نرم افزار برای وبسایت خویش پیاده سازی کرد! بعضی وقت ها تارنما شما ریسپانسیو میباشد و ممکن میباشد ابداً به نرم افزار نیاز نداشته باشید. بدین ترتیب بایستی فرآیند تبدیل وب سایت به نرم افزار گوشی را از سوالاتی که قادر است روی تصمیم شما اثر گذار باشد، آغاز فرمائید. در کل 7 مرحله وجود داراست که عبارتند از:

طراحی اپلیکیشن در مشهد

مرحله نخستین) مشخص و معلوم فرمائید که حقیقتاً به نرم افزار گوشی نیاز دارید یا این که نه؟
اولی مرحله برای پیاده سازی نرم افزار برای وبسایت این میباشد که ملاحظه کنید آیا حقیقتاً به آن نیاز دارید؟ چون در حالتی‌که نرم افزار خویش را پیاده سازی فرمایید و آن‌گاه مشاهده کنید که به آن نیاز ندارید، صرفا مجال و میزان دارایی خویش را هدر داده اید. برای آن که ملاحظه کنید حقیقتاً به نرم افزار تلفن همراه برای سای نیاز دارید یا این که نه، بایستی تعدادی پرسش مهم از خودتان بپرسید که عبارتند از:

آیا تارنما اینجانب برای تلفن همراه برخورد گرا میباشد؟
آیا تارنما اینجانب برای یوزرها گوشی، کاربرپسند میباشد؟
آیا وب سایت اینجانب آحاد امکان های ما یحتاج برای نرم افزار گوشی را داراست؟
آیا بیشتر یوزرها و مشتریان تجارت اینجانب، از روش گوشی از وب سایت اینجانب بازدید می نمایند؟
آیا درجه وب سایت اینجانب در موتورهای کاوش جایگاه خیر و خوبی دارااست؟
آیا رقبای اینجانب نرم افزار تلفن همراه برای تارنما خویش پیاده سازی کرده اند؟
هزینه طراحی وب سایت اینترنتی چقدر میباشد؟ – نصیب اولیه
جواب به‌این سوال ها، به شما یاری می نماید تا مشاهده کنید که حقیقتاً به نرم افزار گوشی نیاز دارید یا این که نه. در‌حالتی که تعداد جواب های منفی از تعداد جواب های مثبت بیشتر باشد، بیشتر باشد احتمال آن که به نرم افزار تلفن همراه نیاز داشته باشید بیشتر گردد. پس به اعتنا بدین سوال های جواب دهید و برای آن که شایسته ترین جواب را بدهید، به خلق یوزرها هم توجه نمایید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


گویش اپ‌نویسی پایتون
تحت عنوان یک گویش متن گشوده (Open Source) شایسته ترین لهجه نرم افزار‌نویسی برای ساخت وب سایت میباشد! که در سال 1991 به خواسته معمولی‌خیس کردن مراحل اپ‌نویسی به وجود آمده و هواداران بی‌شماری داراست. لهجه پایتون یک لهجه چندمنظوره و شیء‌گرا به شمار می آید که برای توسعه و گسترش وبسایت، محاسبه داده‌ها، تایپ کردن اپ‌های دسکتاپ  طراحی اپلیکیشن در مشهد و موضوع یادگیری ماشینی و دانش گزینه به کار گیری قرار می گیرد. یادگیری گویش پایتون بسیار معمولی بوده و منابع بسیار متعددی برای یادگیری آن در دسترس قراردارد. یکی خصوصیت‌های اصلی این گویش‌ اپلیکیشن‌نویسی دارا بودن کتابخانه‌های زیاد میباشد که‌این قابلیت و امکان را مهیا مب‌نماید تا بتوانید بخش اعظمی از تجهیزات متبوع را با تعداد خطوط کمتری نوشته و پیاده‌سازی فرمائید. از این گویش برای مقر‌های داده گرانقدر به کار گیری میشود به گونه ای که در نرم افزار‌نویسی موتور جستجوی گوگل نیز از این گویش سود کرده‌اند.
ولی نکته منفی که درباره‌ی این لهجه اپ‌نویسی وجود دارااست این میباشد که سرعت اجرای کدها درین لهجه نسبت به بقیه لهجه‌ها کندتر میباشد. مفسری بودن و همینطور پویایی ذاتی که در گویش پایتون وجود داراست انگیزه اساسی این کندی به حساب میآید. گویش پایتون بین شایسته ترین گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی برای طراحی وب سایت در جهان جزو 10 لهجه رفیعتر بوده و در کشور‌ایران نیز میل متعددی به به کار گیری از آن برای اپلیکیشن‌نویسی طراحی وب وجود داراست.

 

گویش اپلیکیشن‌نویسی Ruby
روبی یک گویش نرم‌افزار‌نویسی برای ساخت سایت میباشد که متن گشوده بوده و تمرکز بر آسانی دارااست. این لهجه نرم افزار‌نویسی شیء‌گرا و پویا که در سال 1990 در ژاپن تاسیس شده است، در پیشرفت اینترنت بیشترین کاربرد را دارااست. لهجه روبی یک گویش قابل حمل میباشد که در سیستم دلیل لینوکس پیشرفته میباشد با این درحال حاضر در اکثر پلتفرم‌ها فعالیت می‌نماید. چیزی که سبب ساز گردیده‌است امروزه روبی میان شایسته ترین گویش‌های اپ‌نویسی سمت سرور قرار بگیرد، کادر‌ورک منبع‌ گشوده Ruby on Rails میباشد. کانال اجتماعی دوست داستنی توئیتر مثال‌ای از مهم ترین وبسایت‌هایی میباشد که با لهجه روبی پیشرفت داده گردیده‌است. از معایب این لهجه می‌اقتدار به دشواری زیاد آن برای یادگیری و در دسترس نبودن منابع گوناگون برای یادگیری آن اشاره نمود که همین فرمان سبب گردیده تقاضای مقداری برای استعمال از آن وجود داشته باشد.

 

گویش اپ‌نویسی php
اکثری از اشخاص این گویش اپلیکیشن‌نویسی را تحت عنوان شایسته ترین گویش اپلیکیشن‌نویسی طراحی وب سایت می شناسند که یک لهجه اسکریپتی و متن گشوده به حساب میآید. این گویش که ساختاری مشابه به لهجه C داراست در سال 1994 ساخت‌و‌ساز شد که غرض از ساخت آن برنامه ریزی‌های زیر اینترنت تیتر شد. به همین ادله این گویش یکی‌از دوستداشتنی‌ترین لهجه‌های نرم افزار‌نویسی در جهان میباشد. یکی خصوصیت‌های اساسی این لهجه این میباشد که بر روی همگی پلتفرم‌ها و سیستم‌های برهان ویندوز، لینوکس و مکینتاش قابلیت و امکان جاری ساختن داراست. سرعت اجرای کدها درین لهجه بالا بوده و یادگیری راحت آن، بدون پول بودن ابزار عمل با آن و در دسترس بودن منابع آموزشی فراوان از مزیت‌هایی می‌باشند که منجر محبوبیت بیشتراز پیش php شد‌ه‌است. مبتنی بر گزارش‌های جان دار در پیاده سازی بیشتراز 78 درصد اینترنت‌وب سایت‌های فعال در عالم از گویش php مستعمل میباشد که می‌اقتدار به رخ‌بوک و ویکی‌پدیا اشاره نمود.

 

گویش نرم‌افزار‌نویسی جاوا (Java)
بین شایسته ترین لهجه‌های نرم افزار‌نویسی برای ساخت سایت بی شک می‌اقتدار کنیه دوستداشتنی‌ترین لهجه را به جاوا اهدا کرد. در سال 1991 با شعار یک توشه بنویس و تمامی‌جا اعمال کن، گویش اپ‌نویسی جاوا به دنیا آمد. این شعار آرم میدهد که جاوا یک گویش نرم‌افزار‌نویسی قابل حمل میباشد بدین مضمون‌ که نرم افزار‌ای که با جاوا نوشته و کامپایل گردیده باشد به راحتی بر روی کامپیوترهای متعدد با دشوار‌افزارهای مختلف قابل انجام خواهد بود. جاوا نیز یک لهجه شیء‌گرا میباشد که از این حیث تشابه متعددی به لهجه C++ دارااست. نرم افزار‌های ذیل اینترنت، اپ‌های گوشی، نرم‌افزار‌های دسکتاپ، سیستم‌های تعبیه، اپلیکیشن‌نویسی ربات و … برای مثال مواقعی میباشند که می‌قدرت از جاوا برای تشکیل داد آن استفاد کرد.

 

گویش نرم افزار‌نویسیسی شارپ (C#)
یک گویش اپ‌نویسی برای طراحی وب میباشد که بوسیله کمپانی مایکروسافت ساخت و ساز گردیده و اساس آن لهجه C میباشد. سی‌شارپ سک لهجه کلیه‌خواسته و شیء‌گرا میباشد که همچون جاوا یکی شایسته ترین تعیین‌ها برای پروژه‌های بلندمرتبه و اقتصادی محسوب می‌شود. یکی مهمترین قابلیت و امکان‌های این گویش این میباشد که می‌قدرت با به کار گیری از آن برای اکثر پلتفرم‌ها مانند ویندوز، لینوکس، اندروید، iOS، اینترنت و … نرم افزار‌نویسی جاری ساختن بخشید. اساسی‌ترین کاربرد این گویش در اپ‌نویسی پایین ویندوز میباشد. در‌صورتی‌که بخواهیم برای نرم‌افزار‌نویسی پایین اینترنت نیز از این لهجه منفعت ببریم می بایست با تکنولوژی به اسم asp.net شناخت داشته باشیم و ذیل گویش C# از آن به کارگیری کنیم. تارنما MSN، مایکروسافت، دیجی‌جنس و ورزش 3 به عنوان مثال وبسایت‌های مطرح و شناخته گردیده در عالم و جمهوری اسلامی ایران می باشند که از گویش سی‌شارپ و فناوری asp.net سود کرده‌اند.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


یک سری عامل برای به کارگیری از تصاویر در پیاده سازی رابط کاربری
چهار ادله برای استعمال از تصاویر در پیاده سازی رابط کاربری وجود دارااست که در‌پی برای شما مطرح میکنیم.
متکی بودن سازی
همانگونه که پیش از این ذکر کردیم دلایل متعددی برای به طراحی اپلیکیشن در مشهد کارگیری از تصاویر در پیاده سازی نرم افزار وجود داراست ولی درصورتی که بخواهیم مهم‌ترین دلیلش را برایتان بازگو کنیم می‌توانیم به گفت و گو پشت گرمی سازی بپردازیم. هم اکنون پرسش این میباشد که به چه شکل تصویر سازی سبب ساز متکی بودن می‌گردد؟ وقتی می توانید با استفاده کننده ارتباطتان را کارکشته خیس فرمائید که لحن شما فردی خیس باشد، تصاویر می‌توانند احساس راحتی و دسترسی به مارک شما‌را در استفاده کننده ساخت کنند. در حیث داشته باشید تصاویری که به گروه رابط کاربریتان اضافه می گردد بایستی همسو با پیاده سازی سازمان باشد و در عین اکنون تمرکز را بر یوزرها محافظت نماید.

بی آلایش سازی فهم و شعور و رابطه
پیاده سازی نرم افزار به همدم یک UX مطلوب هنگامی شروع میشود که بتوانید نقاط ضعف، الگوهای رفتاری استفاده کننده و انتظاراتی که مخاطب از تعامل با شما داراست را پوشش دهد. غرض مهم تصویر ها یاری رساندن به مخاطب میباشد که بفهمد در مرحله آجل چه کاری میخواهد صورت پذیرد.

نام و نشان اسم تجاری
شما می توانید روی تصاویر تحت عنوان پشتوانه اکانت فرمایید، بدین شکل که در شناسایی پیاده سازی رابط کاربری یا این که مارک تجاری به امداد شما بیایند و اثر گذاریتان را یک سری موازی نمایند. در واقعیت عکس ها می توانند فضای تخیلی را در طرف مقابل ساخت و ساز کنند تا رابطه از آنچه می‌باشد مجاورت خیس و توانمند خیس بشود.

ارتقاء و بهبود محتوا
برای اینکه به قصه احساس پویایی بدهید بایستی از تصاویر به کارگیری نمائید. با حدس اینکه قضیه از چه شم هایی تشکیل‌شده میباشد میتوانید عکس مطلوب با آن را قرار دهید و با اینکار به محتوای آن روح تزریق فرمائید.

اصول مهم پیاده سازی UI در پیاده سازی نرم افزار
اصول مهم پیاده سازی UI از چند نصیب اصلی تشکیل‌شده میباشد که با توجه به آن ها می‌توانید با یوزرها تعامل ساخت نمائید :

 

 

ناهم خوانی یا این که کنتراست (Contrast)
تعریف‌و‌تمجید کلی از کنتراست، به تفاوت و تضاد و مغایرت ساخت و ساز گردیده در تصاویر علی الخصوص موادسازنده کنار هم در یک طرح گفته میگردد. به عنوان مثال در حیث بگیرید شیت آبی رنگ پیش روی شماست و دکمه پیاده سازی گردیده در آن نارنجی رنگ میباشد این تصویر از کنتراست خیر برخوردار‌است و منجر بیشتر نگاه استفاده کننده را جلب نماید. مزیت دیگر کنتراست را میتوان برای اشخاص نادر بینا در حیث گرفت، وقتی که تصویر کنتراست نداشته باشد این اشخاص برای قرائت متن در گیر نقص‌ می گردند.

تعادل (Balance)
از مهمترین اصول در پیاده سازی رابط کاربری تعادل میباشد. هر عنصری که در تصویر قرار می گیرد وزن بصری خاص خودش را داراست، برای اینکه بفهمیم یک تصویر تعادل دارااست بایستی ارکان هنگفت و مدل را غیر وابسته فرمائید. روش قرارگیری این ها کنار هم سبب ساخت شم تعادل می گردند. تعادل دو نوع اساسی متقارن و نامتقارن داراست.

تاکید (Emphasis)
زمانی که طراح می‌خواهد یک طرح پر رنگ خیس بنظر رسد در واقعیت از عنصر تاکید در پیاده سازی نرم افزار به کارگیری میکند. در مجموع از این آیتم برای جابجایی داده ها اساسی استعمال می‌گردد. هنگامی اثر برخی داده ها معدود باشد برای جبرانش می توانید از تاکید به کار گیری نمایید تا مفید خیس واقع خواهد شد.

تناسب (Proportion)
تناسب یکی‌از اصول پیاده سازی UI ( رابط کاربری ) میباشد، ادراک این نصیب بسیار معمولی و آسوده میباشد. به اندازه عنصرها در ارتباط با یک دیگر در اصل تناسب گفته می‌شود. با تناسب می‌گردد فهمید کدام عنصر عنایت کمتر و کدام یک از مداقه بیشتری شامل است. از جمله برای ساخت و ساز تناسب می توانید از متن ریز برای تصاویر تبارک به کارگیری نمائید تا بیشتر این مورد قابل فهم و شعور باشد.

سلسله مراتب (Hierarchy)
یکی از دیگر از اصول پیاده سازی رابط کاربری را میتوان سلسله مراتب خواند با استعمال از این گزینه می‌توانید کیفیت پردازش محتوا بوسیله اشخاص کاربر از وب سایت در لحاظ گرفت. برای اکران سلسله مراتب شغل مشقت نمی‌خواهد جاری ساختن اعطا کرد صرفا بایستی ترتیب عنوان ها و عنوان ها را رعایت کرد.عنوان ها هر ورقه می بایست از بیشترین التفات منتفع باشد و سریعا تحت عنوان مهم‌ترین عنصری که استفاده کننده مشاهده میکند قابل شناسایی باشد.

تکرار (Repetition)
از مهم‌ترین اصل هایی که می‌شود به آن اشاره داشت، تکرار میباشد. در صورتی می خواهید اصول یکپارچکی را رعایت نمائید بایستی از طریق تکرار به کار گیری نمائید. تکرار سبک های مختلفی داراست: تکرار رنگ ها، فونت و نوشته ها، تصاویر، آیکون ها، کارت ها یا این که بقیه موادتشکیل دهنده جانور در یک طرح. زمانی از این سبک به کار گیری می‌کنید در واقعیت به مخاطب میفهمانید که همگی موادتشکیل دهنده به فعالیت رفته در پیاده سازی از بها یکسانی برخوردارد می باشند و به هم مرتبط اند.

ریتم (Rhythm)
فکر کنید در حالا گوش دادن موزیکی میباشید که در میان نت های آن خلأ و بی سر و صدا وجود داراست این شرایط یک نوع ریتم محسوب می‌شود. همین سبک در‌حالتی که روی تصاویر ایفا گردد، به مسافت ی در بین عناصری که همیشه در حالا تکرار می‌باشند گفته می گردد. ریتم پنج نوع گوناگون داراست: تصادفی ( Random )، منظم (Regular)، متناوب (Alternating)، موجی (Flowing) وپیش رونده (Progressive).

 

 

 

سر مشق (Pattern)
در اصول پیاده سازی تکرار یکسری عنصر جان دار که در اکنون شغل بایک دیگر می باشند را سر مشق می‌گویند. در صورتی در این باره مثالی حقیقی وواقعی بخواهیم بگوییم که اکثرا آن را چشم اید میگردد به الگوهای والپیپر (Wallpaper) جانور در ویندوز اشاره نمود.

فضای سپید (Whitespace-Negativespace)
یک کدام از مهمترین اصول پیاده سازی UI به کار گیری مطلوب از فضای منفی که تاسیس شده است. فضای سپید یا این که \"فضای منفی\"، مناطقی از کاغذ می‌باشند که هیچ سیرتکامل عنصری در آن نیست. در واقع خالی ترین فضایی که در تصویر وجود داراست را فضای منفی یا این که سپید می گویند.

تکان (Movement)
به مسیر انتقال دیده در یک طرح جنبش گفته می‌شود. زمانی کاری را پیاده سازی می‌کنید بایستی عنصری که مهم‌ترین قسمت تصویر میباشد دیده استفاده کننده را به سمت عنصر آجل هدایت نماید و همین اسلوب دایم ادامه پیدا نماید.

تنوع (variety)
زمانی حرف از تنوع می‌شود می بایست بدانید که گفت و گو جاذبه فعالیت فی مابین میباشد، سوای اینکه از این گزینه به کار گیری فرمائید نمی شود پیاده سازی را از یکنواخت شدن نجات دهید و کاربری که در درحال حاضر تعقیب کردن عمل شماست به گذر زمان عشق خویش را از دست می‌دهد. برای تولید تنوع بایستی از عنصر های رنگ، تایپوگرافی، تصاویر، گونه های و ... بهره مند شد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


انواع نرم‌افزار
نرم‌افزار‌های HTML5 :
بر پایه ی تکنولوژی‌های شناخته شده‌ی وب نظیر HTML5، جاوا اسکریپت و CSS هستند و برای تولید تغییرات کوچک، قابل تبدیل به پلتفرم‌های دیگر می باشند که اپلیکیشن‌های قابل توصیه‌ای نیستند.
برنامه‌های محلی (native) :
طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS بر طبق یک پلتفرم خاص طراحی اپلیکیشن در مشهد انجام می‌شود. مثلا جاوا و اندروید استدیو مختص اندروید می‌باشند و همین‌طور Xcode و Objective-C مختص IOS.

اپ‌های ترکیبی:

ترکیبی از دو مدل فوق میباشند.

نوشته‌علمی‌ی “همه چیز درباره طراحی و ایجاد کرد برنامه” اطلاعات نه را در‌این‌باره در اختیارتان می‌گذارد.

یک اپلیکیشن عالی و ماهر چه ویژگی‌هایی دارااست؟
1/ تجربه کاربری لذت بخش: کاربران بتوانند به شل‌ترین شکل ممکن و با رضایت بی نقص از اپ استفاده کنند که این واقعه هنگامی محقق می گردد که نیاز کاربر به خوبه شناخته شود. این ویژگی مشتمل بر سرعت مناسب برنامه و هم‌چنین ارائه برنامه در دو نسخه‌ی اندروید و IOS هم می‌شود.

2/ طراحی خوشگل: برای برنامه شما قالب اختصاصی طراحی شده باشد و از یک طراحی زیبا، جالب و کاربرپسند برخوردار باشد.

3/ آپ تو دیت رسانی به موقع: در شرایطی که دقت کرده باشید برنامه‌های حاذق در زمان‌های متناوب آپدیت رسانی می گردند. این آپ تو دیت رسانی یا به دلیل افزودن امکانات جدید و یا به دلیل رفع باگ‌ها و مشکلات برنامه صورت می‌گیرد.

4/ امنیت بالا: رعایت نکات امنیتی در نرم‌افزار‌نویسی اپلیکیشن و پیاده‌سازی استانداردهای مناسب تا حدودی امنیت را تضمین می‌کند. اپلیکیشن‌های نیتیو نسب به نرم‌افزار‌های هیبریدی امنیت بالاتری دارا هستند.

5/ کدنویسی قادر: با کدنویسی کار کشته، اپلیکیشن شما دارای یک هسته‌ی حاذق و با ثبات خواهد بود.

6/ زیرساخت مناسب: اپلیکیشنی که دائما مطالب، تصاویر، تولید ها و امکانات آن به روز می‌گردد، در حقیقت مجموع این مفاد را از یک زیرساخت نرم‌افزاری تحت وب فراخوانی می‌کند. هرچه زیرساخت زیر وب نرم‌افزار قادر‌تر باشد، برنامه به تعداد بیشتری از درخواست‌ها پاسخ می دهد.

طرز‌های تشکیل داد برنامه
طرز‌های زیادی برای طراحی و ساخت اپ وجود دارد:

1/ هم‌کاری با یک دولوپر

2/ هم‌کاری با شرکت‌های طراح نرم‌افزار

3/ استفاده از اپ‌ساز‌ها

4/ تبدیل سایت به برنامه موبایلی
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


خصوصیت های رابط کاربری
 رابط کاربری، یک‌سری تجهیزات و سرویس ها را در چنگ شما و یوزرها قرار می دهد. از مهم‌ترین خصوصیت های رابط کاربری نرم افزار قادر خواهیم بود به مورد ها تحت اشاره کنیم:

با پیاده سازی رابط کاربری استاندارد برای نرم افزار میتوانید به راحتی کردار یوزرها را نظارت و تحقیق فرمایید.
رابط کاربری این قابلیت را برای یوزرها آماده می نماید تا بتوانند در سریع ترین فرصت ممکن به مناطق و تولیدات متبوع خویش دسترسی داشته باشند.
رابط کاربری به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا از نیازها طراحی اپلیکیشن در مشهد و منظور های مشتریان خویش باخبر گردیده و تصمیم گیری های خویش را مطابق همین نیازها اتخاذ فرمائید.
یک رابط کاربری استاندارد و جالب، تجربیات لذت بخشی را از شغل با نرم افزار برای یوزرها ساخت می نماید. به این ترتیب احتمال  اینکه یوزرها به مشتریان مستمر و بامسئولیت شما تبدیل شوند بسیار زیاد میباشد.
نکات اصلی در پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار
 در حالتی که می‌خواهید رابط کاربری نرم افزار شما دقیقاً به عبارتی چیزی باشد که انتظارش را دارید. موردنیاز میباشد در پیاده سازی آن نکات و اصولی را در لحاظ داشته باشید. در‌این قسمت با یک‌سری اصل اساسی درباره‌ی پیاده سازی رابط کاربری آشنا می شویم.

اعتنا به زیبایی بصری اولی نکته ای که بایستی آن را مد حیث داشته باشید. همانگونه که پیش از این اشاره کردیم مخاطبان آغاز جذب زیبایی و جلوه های بصری نرم افزار شما می‌شوند و آن‌گاه مبادرت به استیناف متن ها یا این که مشاهده گروه بندی محصولاتتان می نمایند. 
در گزینش نوع رنگ بندی، آلرژی متعددی به خرج دهید و مقداری خلاقانه شغل فرمائید. کارایی نمائید مطالعاتی در مورد رنگ های گوناگون و تکمیل کننده هرمورد از آن‌ها استخراج کرده و مبنی بر این داده ها شایسته ترین نوع رنگ بندی را متناسب با مورد کاری خویش برای نرم افزار گزینش فرمائید.
به آسانی رابط کاربری اعتنا داشته باشید. با نا مرتب کردن قسمت های متعدد نرم افزار، عمل با آن برای یوزرها مشقت بار و بغرنج میگردد. مخاطبان نباید در هنگام فعالیت با نرم افزار با بحران خاصی روبرو شوند. سرویس ها و محصول ها شما باید به آسانی در دسترس آنان قرار بگیرد. دسترس پذیری و آسانی دو نکته مهم و اصلی در پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار می باشند که باید به آنها دقت داشته باشید.
رابط کاربری می بایست به طور ریسپانسیو و واکنشگرا پیاده سازی گردد. در این باره طراحان حرفه‌ای می‌توانند به امداد دسته کدهای تخصصی، رابط کاربری نرم افزار شمارا به طور تماما ریسپانسیو پیاده سازی نمایند. این چنین نرم افزار شما متناسب با نمایشگرهای متفاوت به انجام درمی آید و یوزرها با موبایل های گوشی مختلف هیچ سیرتکامل مشکلی برای عمل با آن نخواهند داشت.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


تفاوت های وب اپلیکیشن با وبسایت
خب تا اینجا با بیان مزایای وب اپلیکیشن تا حدودی به تفاوت این نرم افزارها با اپلیکیشن های تلفن همراه پی بردیم. ولی سوالی که برای اغلب کاربران هنوز پابرجاست این است که چه تفاوتی بین سایت ها با وب اپ ها وجود داراست؟ تا قبل از این هم به این موضوع اشاره داشتیم که این دو مقوله در عین اکنون که یک سری اشتراکات دارا‌هستند، قابلیت طراحی اپلیکیشن در مشهد و امکان ها و امکانات کاملا متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. در‌پی به تحقیق این تفاوت ها می‌پردازیم.

واحد سنجش تعامل کاربران
یکی‌از مهم ترین تفاوت های موجود بین وبسایت و وب اپ واحد سنجش تعامل کاربران با آن هاست. در واقع می اقتدار این موضوع را وجه تمایز فی مابین وب نرم‌افزار و وب سایت به شمار آورد. در حال حاضر بیایید این موضوع را پاره ای بازتر کنیم. تارنما ها می توانند انواعی از محتواهای صوتی، تصویری و متنی را به کاربران خود نماد دهند. کاربران هم می توانند از این محتواها به اشکال متفاوت استعمال کنند. اما توانا به تولید تغییر‌و تحول یا تاثیرگذاری روی این محتواها نیستند.

در صورتی‌که که این مورد برای وب اپ ها وجود ندارد. محتوا و داده هایی که در وب اپ ها ارائه می شوند، علاوه بر قابلیت دیدن و خواندن، امکان مدیریت از سوی کاربران را نیز دارند. یعنی کاربران میتوانند یک تعامل دوطرفه ایجاد کرده و این عمل را به طور یک گفتگو انجام دهند. مثلا، کاربران روی یک دکمه خاص کلیک کرده یا فرمی را پر و ارسال می کنند. در نهایت نیز، صفحه موردنظر برای آنها یک پاسخ مناسب و مفید ارسال می کند.

پاسخ ارسال شده می تواند به انواع مختلفی همچون پرداخت الکترونیکی، چت آنلاین، دانلود یک سند خاص و... باشد. در صورتیکه بخواهیم یک تمجید روشن تر از میزان تعامل کاربران با وب نرم‌افزار بیاوریم میتوانیم به شبکه های اجتماعی اشاره کنیم. شبکه های مردمی میتوانند از طریق وبلاگ ها یا برگه چت، کاربران را به یکدیگر ارتباط دهند. همچنین کاربران می توانند به صورت نامحدود درین پلتفرم ها اقدام به تکثیر محتوا کنند. براین اساس می اقتدار گفت از نظر تعامل، وب نرم‌افزار ها نسبت به تارنما ها برتری دارند.

یکدست سازی
مراد از یک دست سازی به‌این مضمون‌ هست که بتوان با ادغام و ترکیب کردن بخش های متفاوت، یک شبکه یا مجموعه بلندمرتبه تر و جامع تر ایجاد کرد. هم وب سایت ها و هم وب نرم‌افزار ها قوی به ادغام و یک پارچه سازی هستند. البته در صورتی‌که بخواهیم کمی جزئی تر این آیتم را مورد رسیدگی قرار دهیم، خواهیم توانست بگوییم دراین باره، وب اپلیکیشن ها وضعیت بهتری دارند.

از آن جایی که وب برنامه ها، نسبت به تارنما ها کوشش غامض تری دارند، برای کارکرد درست، نیاز به تعامل و یا ترکیب شدن با سیستم های اضافی دارند. به همین جهت معمولا پروسه یکدست سازی در آنان رایج تر است. برای مثال، هم سایت های تجاری و هم وب برنامه های تجاری قادرند با سیستم ارتباط مشتری (CRM) مخلوط شوند. به این طریق داده ها و اطلاعات ما یحتاج کاربران به شکلی کاملا شخصی سازی شده در مشت آن‌ها قرار می گیرد. اما این ویژگی در وب سایت ها نسبت به وب برنامه ها کمتر قابل اجرلست.

احراز نام‌و‌نشان
معمولا کاربران برای به کارگیری از امکانات یک شیت خاص از وب سایت یا وب اپلیکیشن ها نیاز به احراز هویت دارند که این عمل از طریق وارد کردن نام کاربری و سر عبور اعمال میگردد. از آن جایی که وب اپلیکیشن ها نیاز به اطلاعات کاملا شخصی از سوی کاربران دارا‌هستند، احراز هویت در آن ها کاملا مایحتاج و ضروری است.

این مورد سبب ساز می گردد تا امنیت حساب های کاربری تا حد زیادی افزایش پیدا کند. یکی‌از دلایلی که وب برنامه ها نیازی مبرم به احراز هویت دارند این می باشد که در مقایسه با وب سایت ها امکانات و گزینه های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شبکه‌های‌مردمی همچون اینستاگرام یک مثال مبرهن و کاربردی دراین مورد است.

شما برای ورود به برگه موردنظر خود در اینستاگرام می بایست نام کاربری و رمز عبور توانا داشته باشید. در صورت ضعیف بودن راز عبور احتمالا قابلیت و امکان هک شدن پیج شما وجود داراست. همچنین هرگونه خطایی در احراز نام‌و‌نشان، شمارا از به کار گیری از امکانات کاغذ محروم می کند. این در حالی است که احراز هویت در وب سایت ها چندان ضروری نیست.

برخی اوقات شما احتیاجی به ثبت نام و وارد کردن اطلاعات خود برای دسترسی به اطلاعات یک وبسایت ندارید و میتوانید به راحتی بدون لاگین شدن از مقالات و خبر‌ها اصلی یک وبسایت بهره مند شوید. پس با توجه بدین توضیحات می قدرت اظهار کرد هم وب اپلیکیشن ها و هم وب سایت ها می توانند از احراز نام و نشان برای کاربران استعمال کنند اما این آیتم برای وب اپلیکیشن ها به طور کامل ضروری و اجباری می‌باشد. به دلیل آنکه سطح امنیت در آن ها بسیار بالاست.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


اولین چیزی که در یک نرم‌افزار برای شما مهم است و نظر شمارا در زمینه‌ی آن تعریف می کند،چیست؟بدون‌شک این که از نگاه ظاهری چه‌گونه به حیث می‌رسد و چه قدر می توانید به راحتی با آن کار فرمایید.ایا محتوای آن پراکنده شده یا تماما متمرکز است؟میپندارید چه چیزی می تواند این جنبه ها را پوشش بدهد؟بله،صراحت دارد:طراحی  UI/UX.
با وجود بیشتراز 5 میلیون اپ در  Google Playstore وApple Store بایستی کاری نمایید تا نرم‌افزار شما بتواند بین این همگی رقیب متمایز باشد.به چه شکل میتوانید این کار را انجام دهید؟با طراحی مناسب  UI/UX .بگذارید شروع این دو مورد را به طور کامل تعریف کنیم.

طراحی اپلیکیشن در مشهد
 طراحی UIیا رابط کاربری

مراد از رابط کاربری به طور خلاصه هر چیزی می‌باشد که به ظاهر مربوط می شود.الگوهای رابط کاربری طرز هایی هستند که ساختار و نظم را برای تحویل دادن یک تجربیات ی دلپذیر و سپری کردن زمان لذت بخش برای کاربر ترکیب می کند.طراحی کاربری امداد می کند ظاهر برنامه خود را طراحی فرمایید.طراحان یاری می کنند رابط کاربری یی کردار خواهد شد تا که به کارگیری از آن راحت و خوشایند می باشد.از رنگ بندی تا سایز فونت همه زیرمجموعه ی طراحی رابط کاربری میباشند.به طبع آن چه کاربر در نگاه اول تاثیر میگیرد اصلی می باشد.
نیازی به یاداوری نیست که باید در طراحی رابط کاربری ماهر باشید تا بتوانید تاثیر اپلیکیشنتان را بیشتر فرمایید.یک طراحی خلاقانه و دقیق باعث می گردد کمپانی شما برندش را تصویب کند و ارتباط شما با مشتریان کیفیت بهتری پیدا می کند.شما همچنین با تمرکز به نیاز ها و مراد های مشتریان هدفتان به آنها تجربه ای راضی کننده یا دستکم فارغ از پشیمانی بدهید.یک طراحی بهتر احساسات کاربران را تحریک می کند و برایشان تجارب ای کم نظیر آماده می کند که مقصود هر سرویس خدمات دهنده ای هست.

 

طراحی  UXیا تجربیات ی کاربری

هدف طراحی تجربیات ی کاربری سنجیدن و رسیدن به بالاترین معیار رضایت مشتری می‌باشد.تجربیات ی کاربری یاری می کند محصولی خلق و خوی گردد تا تاکتیک های مرتبط را برای کاربر آماده کند.تجربه ی کاربری فرآیندی می باشد که یک تجربه ی توسعه یافته برای مشتری می سازد و موانع استفاده از آن را از در میان میبرد:میتواند این باشد که تب ها به چه شکل یکی از پس از دیگری بیایند یا کلیک هایی که قرار می باشد در یک حوزه‌ ی خاص اعمال بگیرند یا هر چیزی که یک کاربر هنگام به کارگیری از یک برنامه با آن روبرو میگردد.تجارب ی کاربری مناسب قالبی را فراهم می کند تا فرایند اپ به درستی انجام شود.
یک طراح تجربه ی کاربری در  همه فرایند پیدا کردن و کامل کردن یک کالا در زمینه های طراحی،قابل استفاده بودن،برندینگ و کارکرد آن مشغول است.طراحی تجارب داستانی است که قبل از قرار گرفتن فرآورده در دستان مشتری شروع می شود.طراحان کاربری صرفا روی رفتار محصولی که قابل به کارگیری است تمرکز نمی کنند بلکه روی جنبه های دیگر مثل خوشایند بودن آن،تلاش و جالب بودن آن هم بایستی مانور بدهند.در نتیجه،هیچ تعریف خاصی برای یک تجربه ی کاربری وجود ندارد.یک تجربه ی کاربری خوب باید نیاز های مشتری درباره ی مرتبط آن برآورده کند.

چرا به طراحی  UI/UX نیاز داریم؟

در صورتیکه طراحی  UI/UX بدون شوخی گرفته گردد،برنامه شما متمایز شود و انتشار آن راحت تر خواهد بود.در شرایطی‌که کاربران از اپلیکیشن شما راضی باشند آن را به اطرافیانشان هم توصیه می کنند.بهینه سازی طراحی  UI/UXباعث می گردد همگی ی کاربران از آن راضی باشند و در منفعت باعث افزایش بیشتر فروش و سوددهی بالا که غرض هر کسب و کاری هست میگردد.
طراحی های صورت گرفته بر اساس مشاهده ها و پیش گویی های دقیق و حقیقی و واقعی انجام شده در خصوص خلق کاربر می‌باشند و امداد می کنند تا شرکت ارائه دهنده ی خدمات مشتریانش را بهتر بشناسد.در حالتی‌که بخواهیم منصف باشیم اخلاق مشتریان و مصرف کنندگان مستقیما درخصوص با موفقیت طراحی  UI/UXاست.
با وجود تعداد زیاد اپلیکیشن ها،شما برای جلب توجه مشتریان فرصت و فضای کمی را در دست دارید.بدین ترتیب می بایست آن ها را کیفیت خوب و ظرافت کارتان طوری زیر تاثیر قرار دهید تا نتوانند مقاومت کنند.پیشرفت دهندگان موفقی مثل اپل و گوگل این مورد را هدف اصلی خود قرار میدهند.با این وجود وقتی که میخواهید وارد بازاریابی و مسائل مربوط به آن بشوید این عمل خیلی سخت می شود.
در پی دلایل التفات طراحی تجربه وکاربری مناسب را بررسی میکنیم.
•    نرخ برگشت سرمایه و رضایت مشتریانتان را افزایش می‌دهد.
چرا باید به رضایت مشتری هایمان التفات بدهیم؟زیرا صف بلندی از رقیبان ما درانتظار می‌باشند تا جای ما‌را بگیرند.غرض هر کسب و کاری فراهم نمودن بهره و وفاداری مشتریان می‌باشد و تعهد آنها که از وقار خاطری که برایشان فراهم می کنید باعث میشود سایرافراد را هم به به کارگیری از محصول ها شما تشویق کنند.این عمل منجر ارتقا تعداد مشتریان شما و همچنین بازگشت سرمایه ی شما خواهد شد.
•    مشتری های خودتان را بیشتر شعور میکنید.
طراحی  UI/UX بدون شک بر پایه ی حق اولویت ها و آسایشی که مشتریان شما حس می کنند انجام می‌شود.به این ترتیب هنگامی که شما موفقیت محتمل محصولتان را پژوهش و حدس می کنید این پروسه باعث میگردد درک بهتری از مشتری های خود داشته باشید و به شما کمک می کند محصولتان را کاربرپسند تر بسازید.این طراحی همچنین به شما کمک می کند گونه های مختلف کاربر هایتان را بشناسید و بدانید هر کدام چه منظور هایی دارا‌هستند.این فهم و دانش به شما کمک می کند تجربیات ای بی نظیر داشته باشید و مشتری ها به مال شما تعهد پیدا کنند و به برند شما دارای مسئولیت باشند که باعث جهش رو به بالای تلاش شما گردد.
•    برند شما را می سازد.
یک طراحی  UI/UX با سعی بالا سبب ساز رضایت مشتریان می گردد.مردم همیشه با شتاب در هم اکنون جنب و جوش میباشند و دنبال چیزی می باشند که به راحتی در اپلیکیشن ی آن‌ها گنجانده شود.هرچه اپ شما بیشتر متمرکز باشد برای مشتری ها جالب تر خواهد بود.این کار اعتبار فرآورده شمارا افزایش میدهد و نامی برای برند شما می سازد که به خودی خود یک موفقیت گسترده می‌باشد.مسلما شما میخواهید که مشتری ها برای گرفتن خدمات به سمت شما بیایند نه رقیب های شما.طراحی  UI/UX امداد می کند متفاوت بودن را لمس کنید و تولیدات شما از رقیبان شما متمایز باشد.
•    در پول و فرصت صرفه جویی نمایید.
در‌صورتی‌که طراحی UI/UX شما با حد اعلای کمال گرایی و مهارت پیشرفت پیدا کند(البته همیشه دیدگاه ها و ابتکار عمل های جدید وجود خواهند داشت.)می تواند مشخصه ی اساسی سازمان شما باشد.همچنین یک طراحی خوب نیاز به بروز رسانی های اضافه و به وجود آمدن خطا نمیشود.مجال و هزینه هایی که برای از در بین بردن این اشتباهات و پژوهش به چنین به روز رسانی هایی صرف می‌شود پرزحمت و گران قیمت هستند.یک نمونه ی اولیه می تواند سبب به وجود وارد شدن احساس اطمینان و امنیت برای کاربر و توسعه و گسترش دهنده شود.براین اساس شرکتهای می بایست توجه شان را به این زمینه بیشتر کنند تا بتوانند بی نقص باشند.
سوال طبیعی که پیش میاید این می باشد که کدام یک از این دو اساسی تر میباشند.درحقیقت این دو،دو روی یک سکه می‌باشند.نمی اقتدار یکی را برای بهبود بخشیدن دیگری نادیده گرفت.طراحی  UI و UX با هم در مورد تننگاتنگ هستند و توسعه دهندگان برای رسیدن به موفقیت و اعتبار هر دو را seo کنند.
یک وب سایت که از لحاظ زیبایی شناسی ظاهر نه داراست البته پیمایش و پیداکردن محتوا و در آن CTA مشقت بار هست و وبسایتی که از حیث بصری ضعیف هست ولی به آسانی پیمایش می شود هر دو موقعیت یابی برای برند و تجارب ی کاربری را خراب می کنند.شما هیچ یک از این دو وب سایت را دوست ندارید.برای رضایت کاربران ترکیبی از هر دوی  UI  و UX مایحتاج می‌باشد.
 

  • Raya Pars