مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


۲. BlueStacks
این اپ یکی شایسته ترین‌ها در این باره میباشد و شاید بتوان آن را پایدارترین مشابه‌ ساز اندروید نامید. BlueStacks به طور کامل مجانی بوده و هیچ‌سیرتکامل مزاحمتی را هنگام عمل برای‌تان ساخت‌و‌ساز نخواهد کرد. بعضی اوقات شاهد تبلیغاتی در فضا آن هستیم که با جدا اتصال دستگاه به وب می‌قدرت تا حد متعددی  طراحی اپلیکیشن در مشهد نیز از شر آنان خلاص شد.

اما شما می توانید با پرداخت پولی مشخص و معلوم به‌طور کلی تبلیغات را کنار بگذارید. این نرم افزار نیاز به مشقت بار‌افزار خاصی برای ایفا ندارد و می‌قدرت از آن در سیستم‌های نسبتا دیرین نیز بهره مند شد. با این‌حالا و برای اجرای خوب اپ‌ها، خوب میباشد که از کارت گرافیک قدرتمندی منفعت بگیرید. نکته جذاب در BlueStacks قابلیت و امکان همگام‌سازی نرم افزار‌ها بر روی تلفن همراه‌های اندرویدی میباشد. برای دانلود می توانید از اینترنت‌وب سایت قانونی این نرم افزار به کارگیری نمائید.
۳. Andy Operating System
این اپلیکیشن تا حدی نسبت به دو مشابه‌ ساز قبل گوناگون میباشد. در واقع شاهد ترکیبی از ورژن‌های گوناگون سیستم‌استدلال اندروید هستیم که اما پایداری خیر را استفاده کننده میتواند با آن تجارب نماید. این اپلیکیشن به‌نیکی از موس و صفحه کلید حفاظت می‌نماید. برای کاربری خانگی بدون پول میباشد. البته در صورتی بخواهید از آن در جهت عمل‌های تجاری به کار گیری فرمایید می‌بایست هزینه‌ مشخصی را بپردازید.

Andy همگام‌سازی خیر با تلفن همراه شما داشته و این قابلیت را دارید که از تلفن همراه خودتان به‌‌تیتر یک ریموت در دست گرفتن برای آن استعمال نمائید. و یا این که از روش موبایل به پوشه‌های داخل کامپیوتر دسترسی داشته باشید که در نوع خودش جذاب میباشد. ( برای دانلود کردن این مشابه ساز بدین لینک و پیوند رجوع‌کنید.)

۴. Remix سیستم عامل Player
ریمیکس نیز همانند نرم‌افزار‌های پیشین یک مشابه‌ ساز اندروید بر روی ویندوز میباشد، با این تفاوت که برای گیمرها با صرفه گردیده. یعنی این مشابه ساز کل همت خودش را کرده تا اجرای سرازیر و سوای دردسر بازی‌های اندرویدی را بر روی سیستم ادله ویندوز ممکن سازد. شما حتی قابلیت اجرای یک‌سری بازی به طور به طور همزمان را نیز در ریمیکس تجربیات خواهید کرد. این نرم‌افزار با جدیدترین تکنولوژی Android Studio درست شده و ضمانت می‌نماید که با سرعت بالایی عمل شما راه و روش بیندازد.

۵. Genymotion
برخلاف مشابه سازهای پیشین، این نرم‌افزار برای گسترش دهندگان باصرفه گردیده است. در حالتی که شما یک نرم افزار نویس و یا این که توسعه و گسترش دهنده اندروید می‌باشید، میتوانید اپلیکیشن خودتان را درین مشابه ساز و بر روی ورژن‌های مختلفی از اندروید آزمایش فرمایید. Genymotion با افزونه‌‌ها و تجهیزات پیش‌فرض اکثری هم پا گردیده و یک مورد ایده‌آل برای گسترش دهندگان میباشد. ولی این مشابه ساز با VirtualBox فعالیت می نماید و برای انجام نیاز داراست که از پیش این اپلیکیشن را نصب کرده باشید. این مشابه ساز را می توانید از اینجا دانلود فرمائید.

۶. آرکان ARChon
در‌پی‌ی گفت و گو در زمینه‌ی android emulators، قصد داریم مشابه ساز آرکان را معرفی کنیم. آرکان یک مشابه ساز بدون پول است که با بقیه مشابه سازها بسیار مختلف میباشد. ARChon اساسا یک پلاگین برای مرورگر کروم است که به کاربرانش اذن می‌دهد نرم افزار های اندرویدی را بر روی مرورگر کروم خویش نصب نمایند.

۷. معرفی مشابه ساز اندروید AMIDuOS
۶ مشابه ساز قبل که معرفی کردیم، از مشابه سازهای بدون‌پول بودند. AMIDuOS یک مشابه ساز غیر بدون پول است، که دارنده دو ورژن میباشد. ورژن نخستین آن از اندروید 4.3 لوبیای ژله‌ای و ورژن دوم از اندروید 5.0 آبنبات چوبی نگهبانی می نماید. البته شاید نقطه ضعف این مشابه ساز غیر بدون پول بودن هر دو ورژن آن باشد.

این مشابه ساز بسیار پرقدرت میباشد و برای دسترسی به ورژن دارنده اندروید 4.3 بایستی مبلغ 10 دلار و برای ورژن اندروید 5.0 مبلغ 15 دلار را پرداخت کنید. با پرداخت این مبالغ دیگر از تبلیغات و خرید های باطن طرحی خبری نخواهد بود و خواهید توانست اکثر نرم‌افزار های اندروید را بر روی این جنس نصب کنید.

برای آنکه دسترسی بسیار سریع و با توان گرافیک بالا داشته باشید این مشابه ساز از عجله دهنده 3D سود می‌برد. هواخواهی از درایور OpenGL درین مشابه ساز منجر گردیده است تا بازی های اندرویدی با بالاترین چگونگی به اکران در آیند. از خصوصیت های دیگر این مشابه ساز مدد از درایور های گوناگون لپتاپ و کامپیوتر مانند دوربین، میکروفون، حسگر فروغ و روشنایی محیطی و …. میباشد. همین AMIDuOS را به یکی پرطرفدارترین تولیدات بازار تبدیل نموده است.

راه‌اندازی و استارت فعالیت با این مشابه ساز یه خرده مشقت بار میباشد. ولی در شرایطی که به نیکی آن را فرا گیرید از به کار بستن از آن لذت خواهید موفقیت. یکی خصوصیت های خاص این متاع سازش آن با سیستم دلیل های ویندوز، مک وی اس و لینوکس است. از معایب این مشابه ساز می توان به عدم اجرای نرم افزار های هنگفت در آن اشاره نمود.

۸. معرفی VirtualBox
تا به امروز به مواقعی اشاره شد‌ه‌است که به طور بدون واسطه می توانستید آن‌ها‌را اعمال نمائید. البته VirtualBox چنین وجود ندارد. VirtualBox این اذن را به یوزرها خویش می‌دهد تا در کنار سیستم استدلال اساسی از یک سیستم عاملی دیگر نیز بتواند استعمال فرمایید. براین اساس خلال نصب VirtualBox شما نیاز خواهید داشت تا یک فولدر ISO سیستم دلیل اندروید را نیز داشته باشید.

قبلی خیس به‌این مسئله اشاره شد که مشابه سازها، از سیستم ادله ویندوز یا این که مک و حتی هر دو سیستم دلیل مدد می نمایند. ولی VirtualBox ضمن هواخواهی از سیستم برهان مک و ویندوز، امکان نگهبانی از ذیل شاخه های متفاوت لینوکس را نیز داراست. از این لحاظ برتری نسبی نسبت به بقیه مشابه سازها داشته باشد.

۹. معرفی مشابه ساز اندروید Android Studio
این مشابه ساز Android Studio اسم داراست. اندروید استودیو سازش بسیار بالایی با ویندوز 7، 8 و 10 داراست به نحوی که مخاطب به سادگی می‌تواند نرم افزار ها را خیلی سرازیر به جاری ساختن در بیاورد. ولی نکته حائض اهمیت فرایند بسیار خلل نصب آن است که به هیچ وجه به یوزرها معمولی این مشابه ساز را پیشنهاد نمی‌‌کنیم.

Android Studio افزونه هایی متعددی دارااست. افزونه های ضروری اندروید استودیو به طراحان اذن تشکیل داد نرم افزار را می‌دهد. مشابه سازی که درین اپلیکیشن وجود دارااست امکان های کمتری را نسبت به Genymotion در دست استفاده کننده قرار می‌دهد. چنانچه طراحان اشکال نرم افزار های اندروید بخواهند دست به معرفی مشابه سازهای اندرویدی بزنند قطعا Android Studio را در حق تقدم معرفی قرار خواهند اعطا کرد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی