مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۱۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


راه و روش های مختلفی برای درآمدزایی با نرم افزار ها وجود داراست:

برای آغاز می‌توانید از نرم افزار گوشی، برای درآمدزایی بیشتر از بیزنسی که حالا دارید (از جمله دکان) به کارگیری نمایید.
همینطور می‌توانید با اخذ یک توشه هزینه از یوزرها برای دانلود نرم افزار، درآمد طراحی اپلیکیشن در مشهد استحصال نمائید.
هزینه subscription ماهانه یا این که هر ساله نیز، یک روش خوب برای ساخت درآمد مکرر از یوزرها میباشد.
شیوه دیگر برای درآمدزایی از نرم افزار، فروش فضای تبلیغاتی (advertising space) میباشد. این نحوه صحیح مانند اجرای ads در تارنما ها است.
در برخی مفاد، گونه های خاصی از نرم افزار ها لزوما کسب درآمد نمی‌کنند، ولی به صرفه جویی در هزینه ها یاری می کنند. مثلا، نرم افزار برای کارمندانی که ریموت عمل می نمایند یا این که پیوندها داخلی نیروی کار، میتواند در مخارج فایده وری شرکت شما صرفه جویی کند.
طریق تشکیل داد نرم افزار گوشی در 12 مرحله

با اینکه آغاز سریع به ایجاد کرد نرم افزار های گوشی، بسیار وسوسه انگیز میباشد، ولی فرایند مختلفی وجود دارا‌هستند که بایستی پیش از استارت شغل پیشرفت، از آنان بگذرید. در واقع می قدرت تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه را به سه نصیب تقسیم کرد:

پیش از توسعه و گسترش (pre-development)
توسعه و گسترش (development)
بعد از فعال سازی (post-launch)
همگی این فرایند برای توفیق نرم افزار در بازار، حیاتی بوده و نباید از آنان صرف لحاظ فرمائید.

1- ایده ای برای نرم افزار ارائه دهید

در شروع شغل، شما بایستی اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که یک ایده نرم افزار قابل انجام دارید. شاید هنگامی به میلیون ها نرم افزار جان دار در بازار فکر‌میکنید، این مرحله اندکی ترسناک به حیث رسد. ولی یادتان باشد که درین مرحله شما نیازی به ایده 100٪ اورجینال ندارید. در واقع اکثری از نرم افزار های خوب که هر روز میبینید، انواعی از ایده های جانور می باشند.

شاید شما ایده ای داشته باشید که Yelp آینده برای تولیدها B2B یا این که Uber آینده برای petها باشد. ایده هر چه که باشد، می بایست اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید که نرم افزار موردنظر، باید مشکلی را حل نماید. بعد بایستی مطمئن گردید فرد دیگری، کاری را که شما فعلا میخواهید به عاقبت برسانید، اجرا نداده باشد. درصورتی که به این شکل میباشد، پس در حال حاضر بایستی تمایزهایی را تولید نمائید تا به باعث آنان، ایده شما از رقبا غیر وابسته گردد.

همینطور شایان بیان میباشد که ما یحتاج وجود ندارد هر ایده یک نوآوری تازه یا این که معنا تازه باشد. چون بخش اعظمی از نرم افزار ها، صرفا توسعه و گسترش کسب و کار مو جود میباشند. در‌صورتی‌که شما اینک یک سایت بیزنس الکترونیک دارید، مثلا میتوانید اپلیکیشنی بسازید که روش خرید مشتریان از روش تلفن همراه را سهل و آسان خیس کند. در‌حالتی که هم تالار زیبایی دارید، می توانید اپلیکیشنی بسازید که رزرو مشتری، رئیس قرارهای ملاقات و پرداختی ها را بهبود ببخشد.

2- هدف ها خویش را معین نمائید
مراحل گسترش نرم افزار، بایستی با هدف ها مشخص و معلوم و بدیهی استارت خواهد شد. به این مراد برای سوالاتی از این دست، می بایست جواب نیکی داشته باشید:

در غایت به چه چیزی میخواهید دست پیدا نمایید؟
عملکرد دارید چه مشکلاتی را حل فرمایید؟
بدانید که همین هدف ها مشخص و معلوم گردیده، در غایت تمام روند گسترش را رقم میزنند. در سود در حالتی که این موردها از آغاز به وضوح تعریف و تمجید نشده باشند، وقتی که استارت به توسعه و گسترش نرم افزار خویش میکنید، به راحتی ممکن میباشد در نصفه مسیر، روش خویش را گم فرمائید و در گیر سردرگمی گردید.

اعتنا داشته باشید که نباید هر هدفی را گزینش نمائید، این هدف ها قابل اندازه گیری (measurable goals) میباشند که برای ما اساسی می‌باشند. از این گزینه تحت عنوان یک راهنما به کارگیری کرده تا مطمئن گردید مدام در مسیر صحیح تکان می‌کنید. در غیر این شکل، از تایم، انرژی و منابع خویش به صورت مفید استعمال نخواهید کرد. همینطور شما می‌توانید هدف ها مرتبط با مخاطب پایانی (end-user) و همینطور هدف ها مربوط به کسب و کار خویش را انتخاب فرمایید.

در اینجا برای باور از استخراج به هدف ها پیشرفت نرم افزار، بایستی تفاوت دربین goal و objective را شعور نمائید:

goal: علامت دهنده فیض پایانی میباشد که میخواهید به آن برسید.
objective: قدم هایی می باشند که چهت نیل به آن هدف ها برمی دارید.
objectiveها را نیز به SMART تقسیم نمائید:

ویژه (Specific)
قابل اندازه گیری (Measurable)
قابل استحصال (Achievable)
واقع میان (Realistic)
به موقع (Timely)
این یک خطا رایج دربین عموم میباشد که هدف ها را به معنی مبلغی تمجید می نمایند، مثلا داشتن درآمد بیشتر. به طور طبیعی این آیتم شما‌را از دیگر مشاغل متمایز نمی نماید. هر هدفی بایستی KPI یا این که شاخص های کلیدی کارایی (key performance indicators) واضحی داشته باشد. بدین ترتیب اعتقاد نتیجه ها فرمائید که اندازه گیری های از پیش تمجید گردیده برای استحصال به توفیق را دارید. دقت داشته باشید که KPIها وقتی شایسته ترین تلاش را دارا‌هستند که عددی باشند. احتمالا اندکی این گزینه برایتان روشن وجود ندارد، نگران نباشید مورد را برایتان پر‌نور میکنیم. 

از جمله، فرض فرمائید میخواهید یک نرم افزار برای فروشگاه آنلاین خویش بسازید و یکی‌از هدف ها شما به عنوان مثال کاهش نرخ رهاکردن سبد خرید در تلفن همراه ها باشد. برای یقین از وصال به‌این مقصود، بایستی نرخ فعلی رهاکردن سبدهای خرید را بدانید، تا بتوانید آن‌ها‌را با اعدادی که در غایت پس از فعال سازی نرم افزار بدست میاورید، مقایسه فرمایید.

2- در بازار، پژوهش ها نمایید

وقتی که هدف ها خویش را معین کردید، می بایست اعتقاد نتیجه ها نمایید که بازار به نرم افزار شما نیاز دارااست. هر ایده نرم افزار، از حیث تئوری عالی به لحاظ میرسد، البته پیش از ادامه عمل بایستی این ایده های به ظواهر جذاب، پذیرش اعتبار گردد. ایجاد کرد یک نرم افزار فارغ از پژوهش ها در مارکت مربوطه، می‌تواند سبب به اتلاف تایم، پول و دیگر منابع گردد. به همین استدلال:

نظرسنجی به شیوه بیندازی (surveys)
گفتگو اجرا دهید (interviews)
یک دسته متمرکز برپا نمائید (focus group)
راجع‌به رقابت رسیدگی نمایید (competition)
روش ساخت‌و‌ساز اپلیکیشنی که تجربیات مشتری را بهبود میبخشد، بیابید (customer experience)
در حالتی که نرم افزار شما، توسعه و گسترش دهنده کسب و کار فعلی شماست، به راحتی می‌توانید از مشتریان فعلی خویش تحت عنوان منبعی برای این پژوهش ها به کارگیری نمایید. از طرفی در حالتی که نرم افزار بر پایه ی یک ایده به طور کامل تازه میباشد، می بایست با یوزرها احتمالی متناسب با مخاطبان مقصود (target audience)، رابطه برقرار نمائید.

3- خصوصیت های نرم افزار خویش را انتخاب فرمائید

به همت اساسی نرم افزار خویش تصور کنید. اینجاست که مشخصات می بایست متمرکز شوند. اکثری از اشخاص وسوسه میشوند که خصوصیت های مازاد و غیر ضروری را به یک نرم افزار اضافه نمایند. البته این مقاله را فراموش می نمایند که بعضی از مشخصات، مقصود اساسی نرم افزار را از دربین میبرند و اما هر پلاگین (add-on)، هزینه و تایم پیشرفت را نیز بیشتر می نماید. مثال هایی از خصوصیت های دوست داستنی نرم افزار ها عبارتند از:

Push notifications
Community wall
GPS capabilities
Surveys and questionnaires
Video, image, and audio hubs
Booking capabilities
Calendar integrations
Ecommerce carts
Menu ordering system
Customer loyalty
User directory
اعتنا داشته باشید که آسانی، مهم‌ترین جنبه فرآیند اول پیشرفت میباشد. از جمله در شرایطی که سعی مهم نرم افزار شما، به جای ظریف یا این که لوکیشن مخاطب نیاز ندارد، می‌توانید از خصوصیت GPS صرفنظر کنید.

4- یک Wireframe ساخت فرمائید

در اصل وایرفریم، یک طرح کلی (layout) از نرم افزار موبایل شماست. موردنیاز وجود ندارد این طرح خیلی قانونی باشد و در‌این مرحله حتی نیازی وجود ندارد که نگران پیاده سازی گرافیکی نرم افزار خویش باشید. شما می‌توانید یک وایرفریم را روی یک تکه صفحه، وایت بورد، دستمال کاغذی کشیده و یا این که از Digital Wireframing Tool به کارگیری فرمایید.

همان غرض وایرفریم این میباشد که به آسانی هر چه کل خیس، خصوصیت‌های نرم افزار و طرح بندی آن را آرم دهد. نگران عنصرها پیاده سازی نرم افزار در وایرفریم نباشید. چون این ابزار قرار وجود ندارد که ظواهر آخری نرم افزار را نماد دهند. در ازای، تمرکز وایرفریم بایستی بر ساختار (structure) و جریان (flow) باشد.

شما باید به طوری نقشه مسافرت مخاطب را رسم نمائید. یعنی نشانه دهید که در حالتی که روی دکمه خاصی کلیک نمایند چه اتفاقی می افتد. پیج آجل چه شکلی خواهد بود؟ هنگامی استفاده کننده روی آیتم A در مقابل آیتم B کلیک می نماید، روی اسکرین چه اتفاقی می افتد؟ وایرفریم امداد می نماید تا گروه نیز، از زاویه روئت کرد شما در زمینه‌ی روش فعالیت و سعی نرم افزار، به صفحه های نگاه نمایند.

5- مشی و طرز توسعه و گسترش خویش را تعیین نمائید
رویه های مختلفی برای تشکیل داد نرم افزار وجود داراست. پیش از استارت به ساخت و ساز یک نرم افزار، بایستی گزینش نمائید که کدام طرز برای حالت یونیک شما شایسته ترین میباشد. همان شایسته ترین آیتم برای اینجانب، ممکن میباشد شایسته ترین مورد برای شما نباشد. گزینش مشی مطلوب مبنی بر فاکتورهایی مانند لیست تحت میباشد:

میزان دارایی
سطح مهارت تکنیکی
نوع نرم افزار
تایم عرضه به بازار
در مجموع، پنج روش گوناگون برای ایجاد کرد نرم افزار گوشی وجود داراست. ما هر نحوه را با جزئیات در ذیل توضیح خوا‌هیم اعطا کرد، براین اساس به راحتی میتوانید متوجه گردید که کدام آیتم برای نرم افزار فردی شما شایسته ترین میباشد.

روش تولید نرم افزار با BuildFire

این نرم‌افزار ایجاد کرد نرم افزار گوشی بدین خواسته تاسیس شده است، که به کاربرانی که علم و تکنیک بخصوصی ندارند این قابلیت و امکان را بدهد، که به تنهایی با به کارگیری از یک مارکت پلیس کبیر و خصوصیت های فراوان جهت سفارشی سازی، نرم افزار بسازند. در صورتیکه تلاش اختصاصی به شخصی وجود دارااست که هنوز برای این مارکت پلیس ساخته نشده میباشد، به راحتی میتوانید از بسط دهندگان بخواهید تا با به کارگیری از BuildFire SDK، آن را برای شما بسازند. افزون بر آن می‌توانید از خدمت BuildFire’s white-glove به کارگیری نمایید. دراین باره پیشرفت دهندگان داخلی در BuildFire، می‌توانند عملکردهای سفارشی و کاستوم را برای شما تولید کنند.

BuildFire به هیچ مهارت کدنویسی یا این که علم فنی نیاز ندارد. براین اساس شما نیازی به یادگیری یک لهجه نرم‌افزار نویسی تازه یا این که هر چیز دیگری نخواهید داشت. شما می‌توانید همگی چیز را خودتان به تنهایی با استعمال از یک پلتفرم مبنی بر اینترنت، بطور هم زمان برای فعال سازی نرم افزار آیفون و اندروید بسازید. صرفا کافیست یک تمپلیت را گزینش کرده و آن‌گاه استارت به افزودن فیچرها فرمایید.

این معمولی ترین راه و روش برای گسترش نرم افزار های iOS و Android و استقرار آن ها در App Store و دکان Google Play میباشد. در واقع هر کسی میتواند کاسه بازه تعدادی دقیقه خاطر بگیرد که چه طور با استعمال از BuildFire یک نرم افزار بسازد. BuildFire روشی مقرون به صرفه و قابل تهیه برای تشکیل داد نرم افزار بوده، که عاری از بحران‌های مربوط به ابزارهای RAD و hybrid میباشد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


نرم افزار خاطره نویسی و اپلیکیشن نویسی Grid Diary
یادداشت روزمره حتی تحت عنوان درج خاطره منجر ارتقاء ابداع و بهبود خاطر شما می­گردد. همینطور این نرم افزار برای مثال نرم‌افزار­های ضروری گوگل تعیین گردیده است. ایجاد کرد اپلیکیشن به سیرتکامل­ای طرح ریزی گردیده است که فرمت کانال ای (grid) انعطاف پذیری و قادر این اپلیکیشن بر مهمترین موردها تمرکز دارااست. Grid Diary به شما اذن می­دهد در دست گرفتن معاش­تان را در مشت­تان طراحی اپلیکیشن در مشهد  بگیرید.

6- نرم افزار فراگیری لهجه Duolingo
تشکیل داد اپلیکیشن Duolingo سبب ساز گردیده تا یادگیری گویش دیگر فعالیت دشواری نباشد. این نرم افزار به شما یاری می­نماید بیش تر از 35 لهجه زنده جهان را از روش درس­های کوتاه و مفرح یادبگیرید. این یادگرفتن­ها دربرگیرنده کار­های متنوعی برای مثال سخن کردن، تلاوت، شنیدن و تایپ کردن میباشد و موجب می­خواهد شد دایره کلمه ها شما بسط یابد.

در تشکیل داد اپلیکیشن Duolingo از متخصصان گویش مصرف شده و همین سبب ساز گردیده تا این نرم‌افزار به بیشترین تعداد دانلود در میان نرم افزار­های یادگرفتن لهجه در جهان تبدیل گردد.
نرم افزار خودکارسازی IFTTT
نرم افزار IFTTT‌ به شما اذن می­دهد که با ساخت و ساز زنجیره کلمات شرطی که در تاثیر تغییراتی که در نرم افزار­های ذیل اینترنت مانند فیسبوک، جیمیل، اینستاگرام و... می افتد، انجام گردد.

به امداد این نرم افزار می­توانید با ایجاد کرد شیوه نامه­های نو یا این که به کارگیری از آیین نامه­های دیگر یوزرها، اکثری از عمل­ها را به طور اتوماتیک اجرا دهید. از جمله می­توانید دستوری ساخت نمایید که در صورتی کاربری هشتگ مشخصی در ورقه اینستاگرام خویش منتشر کرد پیامی به نشانی ایمیلی که شما انتخاب کرده­اید ارسال خواهد شد یا این که در شرایطی که عکسی به آلبوم شما اضافه شد به صورت خود کار در فضای ابری ذخیره خواهد شد.

یکی‌از شیوه نامه­های جذاب این نرم‌افزار که سبب ساز دقت یوزرها شد‌ه‌است این میباشد که از جمله در صورتی‌که هوا بارانی یا این که برفی بود نوتیفیکشن به تلفن همراه شما ارسال گردد یا این که در شرایطی‌که دوست دارید مدام در جریان واپسین فیلم و سریال­­های وب سایت آیتم عشق و علاقه تان باشد می‌توانید به یاری امر العمل­های IFTTT از آن با خبر گردید. تشکیل داد اپلیکیشن IFTTT سبب ساز گردیده تا یوزرها این برنامه از اکثری از عمل­های زمانبر و تکراری نجات یابند.

8- نرم افزار Google Assistant
با این اپ می­توانید سوای به کارگیری از دست و صرفا با صدا، شغل های روزمره خویش را اجرا دهید. بعداز نصب این اپلیکیشن با بیان کردن ((Hey Google))می­توانید شغل های روزانه خویش را به گوگل بسپارید. از جمله می­توانید از گوگل بخواهید به مکان شما تماس حاصل نمایید، پیام ارسال نماید یا این که حتی آوا و ویدئو مدنظرتان را پلی نماید. گوگل با تشکیل داد نرم افزار Google Assistant می­خواهد فعالیت با سیستم دلیل اندروید معمولی­خیس گردد و مواردی که دستتان درگیر میباشد گوشی خویش را در اختیار گرفتن فرمائید. به یاری این اپلیکیشن می­توانید نرم افزار­ها خویش را تهیه و تنظیم فرمایید یا این که حتی برای آن زنگ هشدار تهیه و تنظیم نمایید.

9- نرم افزار پادکست Castbox
پادکست محتوایی صوتی میباشد که در برهه زمانی فرصت مقداری هوا داران بخش اعظمی پیدا نموده است. نقل ماجرا، خاطره گویی، جابجایی تجارب و موضوعات متنوع دیگری روزمره در پوسته پادکست منتشر می­گردد. در شرایطی که به گوش دادن پادکست عشق و علاقه مند میباشید این نرم افزار اندروید شایسته ترین نرم افزار برای این مراد میباشد. ایجاد کرد اپلیکیشن Castbox منجر گردیده تا هوا داران به حوزه صدا بتوانند به طور مجانی مبادرت به ایجاد محتوا نمایند و همینطور از محتواهای سایر افراد استعمال نمایند.
نرم افزار دسترسی از روش بدور و جابجایی فولدر AirDroid
بعد از همگام سازی گوشی و کامپیوتر با این نرم افزار یوزرها میتوانند فولدر‌های خودشان را جابجایی دهند، پیامک و فهرست مخاطبان را مدیر نمایند و حتی از روش کامپیوتر تماس بگیرند. تشکیل داد اپلیکیشن AirDroid به یوزرها فعال این قابلیت و امکان را داده میباشد تا اکثر فعایت­های اصلی خویش را با کامپیوتر مدیر نمایند.

11- نرم افزار آشپزی و روز‌نگار وعده های غذایی Whisk
گسترش دهنده Whisk.com با تشکیل داد اپWhisk به امداد مادر‌ها آمده تا دیگر زد خورد خیالی برای پخت خوراک نداشته باشند. یکی شایسته ترین آیتم­های جانور در پلی استور برای اشخاصی میباشد که دلداده آشپزی می‌باشند. با این اپلیکیشن می­توانید روزنگار غذایی منحصر خویش را تنظیم نمایید و فرمان آشپزی از هرجایی که پیدا نموده اید را یادداشت نمایید، موادی از آن نادر یا این که زیاد فرمائید و حتی آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارید.

12- نرم افزار شخصیت سازی Intellect
این نرم افزار با جلسات کوتاه به شما یاری می­نماید به سمت شخصیتی که مدنظرتان میباشد پیش بروید. این اپلیکیشن بدون‌پول و فارغ از تبلیغ میباشد، کمپانی گسترش دهنده این اپ گفته غرض از تشکیل داد اپلیکیشن Intellect امداد به تندرست سرازیر جامعه میباشد. با این نرم افزار که به وسیله تیمی از روانشناسان پر رنگ و متخصصان رفتاری دنیا پیاده سازی گردیده‌است می­توانید بر بحران­هایی مانند اهمال، اعتمادبنفس ذیل و اضطراب غلبه نمائید. Intellect با طرز علمی اثبات نموده است که با تقابل با ریشه روانشناسی خویش، معاش فردی و اجتماعی خویش را بهبود ببخشید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


۱۰- امکان دسترسی آفلاین
قابلیت و امکان دسترسی آفلاین یکی‌از مهم ترین تفاوت‌های نرم افزار گوشی و تارنما میباشد. بعضی از نرم افزار‌ها هم به طور آنلاین و هم آفلاین فعالیت می‌نمایند. داشتن خبر یا این که داده ها یا این که یک بازی که بتوان آن را فارغ از اتصال به وب خواند یا این که بازی کرد، فوق‌العاده میباشد. از جمله اینگونه امکانی به مشتریان امداد می‌نماید تا داده ها تماس شما‌را به راحتی پیدا نمایند و از حفاظت شما فایده‌مند شوند. برای این خواسته آنان بدون چاره نیستند به سایت شما بروند یا این که در Google کاوش نمایند. کاری که آنها می بایست اعمال دهند تنها کلیک یک دکمه \"تماس با ما\" در طراحی اپلیکیشن در مشهد  نرم افزار میباشد.

درخصوص التفات این قضیه کافی میباشد بگوییم ۷۳ درصد از مصرف‌کنندگان می گویند که هنگامی سرویس ها مشتری نیکی اخذ نمایند، دوست دارا هستند مجال وقت گیر‌تری خرید نمایند و پول بیشتری خرج نمایند. این مورد نیز از سایر مزایای پیاده سازی نرم افزار برای فروشگاه آنلاین شما میباشد.

پیاده سازی نرم افزار برای فروشگاه آنلاین؛ تصمیمی داهیانه در استخراج‌وکار
در صورتی مالک یک دستیابی‌وکار میباشید و اینک نرم افزار موبایلی برای فروشگاه اینترنتی خویش ندارید، مجموع جمعیت مشتریانی را که خرید از روش نرم افزار را ترجیح می دهند، از دست داده‌اید. در صورتی شما یک فروشگاه اینترنتی جامه، اسباب الکترونیکی، اثاثیه آرایشی یا این که هر چیز دیگری داشته باشید، می توانید از یک نرم افزار منحصربه‌فرد و یا این که نرم افزار با پوسته فراهم فایده‌مند گردید و از این شیوه فروش بیشتری داشته باشید، تجربیات بهتری برای مشتریان خویش مهیا نمایید و وفاداری آن‌ها‌را به مارک خویش ارتقاء دهید.
چه طور می‌قدرت شایسته ترین کمپانی پیاده سازی نرم افزار را پیدا کرد؟

دنیای امروز مستلزم تشکیل داد نرم افزار‌های حرفه ای بوده و عموم نیز همگی ‌روزه بوسیله نرم افزار‌های گوناگون در دسترس، مبادرت به خرید و یا این که درخواست سرویس ها در مجموع موضوع‌ها می‌نمایند. در کشور‌ایران نیز کمپانی‌های مختلفی عمل ایجاد کرد نرم افزار را جاری ساختن می دهند؛ البته شایسته ترین کمپانی پیاده سازی نرم افزار کدام کمپانی میباشد؟ و براساس چه معیارهایی یک کمپانی تشکیل داد نرم افزار را می‌اقتدار گزینش کرد؟ در‌این نوشته ی علمی تلاش داریم معیارهای یک کمپانی تشکیل داد نرم افزار بهتر را کرده و به شما برای یک گزینش مطلوب گزینش امداد کنیم لطفاً تا نقطه نهایی یاروهمدم ما باشید.

شایسته ترین کمپانی پیاده سازی نرم افزار
معیارهای تعیین شایسته ترین کمپانی پیاده سازی نرم افزار
عامل ها مختلفی برای گزینش یک کمپانی به‌ تیتر شایسته ترین کمپانی پیاده سازی نرم افزار وجود داشته و در احتساب هزینه ایجاد کرد نرم افزار‌ها نیز تأثیرگذار میباشند؛ برای مثال این عامل ها می‌قدرت به موردها ذیل اشاره نمود:

· به کار گیری از نیروهای فنی کارشناس و کاربلد

· طریق اپ ‌نویسی نرم افزار‌های تلفن همراه به‌ شکل نیتیو

· مداقه تجربیات کاربری و طراحی صفحه

· پناه مطلوب پس ‌از ارائه سرویس ها و ساخت نرم افزار

· پیاده سازی و کدنویسی استاندار پنل مدیر

· آزمایش کاربردی نرم افزار مدنظر شما پیش ‌از تکثیر همگانی و …

ثبات در ایجاد کرد با تعیین شایسته ترین کمپانی پیاده سازی نرم افزار
تنی چند از اشخاص برای ایجاد کرد و پیاده سازی گونه های نرم افزار، اپ‌نویس‌های فریلنسر را تعیین می‌نمایند.این مورد در صدر ممکن میباشد سبب ساز صرفه‌‌جویی در هزینه‌های شما گردد ولی در بلند بازه زمانی با خطر تلف کردن آحاد نرم افزار و نرم افزار مواجه میشوید.

شغل کردن با کسانی که از حضور آن ها در سال‌های سپس اعتقاد ندارید، مدام ریسک بالایی دارااست. اما این ریسک برای عمل با کمپانی‌های پیاده سازی نرم افزار نیز وجود داراست. ولی به‌ طور معمول کمپانی‌های پیش کسوت و دارای اعتبار کمتر اعتبار خویش را پایین پرسش برده و سبب ساز ساخت‌و‌ساز ایراد در بعدی نمی شوند. به ‌همین عامل عالی میباشد در اولِ فعالیت، با پژوهش ها مورد نیاز، شایسته ترین کمپانی پیاده سازی نرم افزار را شناخته و با حضور یک گروه فنی و با سابقه در کنار خویش، از آتی‌ی نرم افزار خویش اعتقاد و باور پیدا نمائید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


فنی و زیرساخت
مشورت حرفه‌ای جهت تعیین زیرساخت متناسب طراحی اپلیکیشن در مشهد  با برنامه

پشتیبانی ماهر زیرساخت متناسب با اپ

ارائه راهکارهای سئو آن‌گاه ازتحویل پروژه
چرا از نرم افزار گوشی استعمال کنم؟
چون خلال برقراری رابطه مداوم با مشتریان خویش , به راحتی عکس ها و مطالب مو جود در نرم افزار های آموزشی را با نرم افزار های دیگر مثل واتس نرم‌افزار , اینستاگرام و تلگرام را به اشتراک می‌گذارد. دومی عامل هم کاهش مخارج مرتبط با صفحه , چاپ و هزینه تبلیغات سنتی بیزنس شماست.
کد فعالسازی در برخی نرم افزار ها به چه معناست؟
برخی از نرم‌افزار ها برای احراز نام‌و‌نشان مخاطب از کد پیامکی در پوسته اس ام اس استعمال می نمایند.
معمولا پیاده سازی نرم افزار گوشی چه برهه زمانی مجال میبرد؟
مجال آن به طرح و سفارش شما برای ایجاد کرد برنامه موبایلی بستگی دارااست و نمی اقتدار فرصت مشخصی برای آن در لحاظ گرفت.
seo نرم افزار برای برنامه استور (ASO) چیست؟
ASO چیست؟
seo برای اپلیکیشن استور یا این که App Store Optimization پروسه باصرفه کردن نرم افزار‌های تلفن همراه برای کسب به جایگاه فراتر در شیت حاصل مغازه‌های برنامه میباشد. هرچه اپلیکیشن در نتیجه ها کاوش در مرتبه بالاتری قرار بگیرد، مشتریان بالقوه بیشتری آن را خواهند روئت کرد. بهینه سازی و ASO را می‌اقتدار تا حدودی مشابه به هم در لحاظ گرفت؛ با این تفاوت که عامل ها‌های سکو‌بندی یکسانی ندارند و بهینه سازی منحصر تارنما و ASO برای نرم افزار‌هاست.

اپلیکیشن استورهایی مانند گوگل پلی استور (اندروید)، اپلیکیشن استور اپل (iOS)، سامسونگ گلکسی نرم افزار، مایکت و کافه بازار نرم‌افزار‌ها را طبق فاکتورهای مختلفی درجه‌بندی می‌نمایند. پس در حالتی‌که از عبارات کلیدی درست، تصاویر مطلوب و توضیحات با صرفه استعمال فرمایید، میتوانید درجه نرم‌افزار خویش را در حاصل فراتر ببرید و درنتیجه یوزرها بیشتری برنامه شما‌را مشاهده و دانلود خواهند کرد.

مقصود ASO چیست؟
مقصود سئو برای برنامه استور، هدایت ترافیک بیشتر بازدیدکنندگان به سمت برگه نرم افزار شما در مغازه و اجرا یک مبادرت خاص یعنی دانلود آن میباشد. ASO امداد می‌نماید تا بعداز پیشرفت نرم افزار با مخاطبان غرض خویش رابطه برقرار فرمائید و تعداد نصب اپلیکیشن را به‌طور چشمگیری ارتقا دهید.
انگیزه مداقه ASO چیست؟
به گفته گوگل 40 درصد از نرم افزار‌ها از روش کاوش در مغازه‌های اپلیکیشن، کشف و شناخته میشوند و نسبتاً 65 درصد از دانلودها مستقیما بعداز کاوش در برنامه استورها فیس می دهد؛ درنتیجه جایگاه فراتر در معنای تعداد کلیک و دانلود بیشتر میباشد.

به این ترتیب پرکاربردترین نحوه یافتن و دانلود نرم‌افزار‌های تلفن همراه از روش نصیب کاوش در اپلیکیشن استورها میباشد. پس در‌صورتی‌که از ASO برای بهبود مرتبه اپلیکیشن خویش به کارگیری نکنید، والا‌ترین روش ارتقاء دانلود نرم افزار‌تان را از دست می‌دهید. ولی خبر عالی این میباشد که تعداد پاره ای از ناشران نرم افزار روی سئو برای اپلیکیشن استور سرمایه‌گذاری می‌نمایند و در‌حالتی که حتی پاره ای برای بهبود نرم افزار تان عملکرد فرمایید، در جایگاه‌بندی و واحد سنجش توفیق کلی آن اثر بسزایی خواهید گذاشت.

مزایای ASO چیست؟
پایین آمدن هزینه جذب استفاده کننده

پیشرفت در عملکرد نرم افزار

ارتقاء تعداد دانلود و نصب‌های ارگانیک

ارتقاء نرخ کلیک و تبدیل

ارتقاء درآمد

متمایز شدن در بازار رقابتی
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


سیستم ادله اندروید که به وسیله گوگل در تاریخ 5 نوامبر 2007 به جهان معرفی شد در بالا اسم کمپانی کوچکی با نهاد گذارانی به اسم های اندی رابین ریچ ماینر نیک سیرز و کریس وایت بود. این موسسه در حوزه پیاده سازی و ایجاد کرد قابل انعطاف افزارهای گوشی و تشکیل داد سیستم استدلال جدیدی برای رقابت با سیستم برهان غالب آن مجال یعنی سیمبین که در تلفن همراه های شرکت نوکیا استعمال میشد طراحی اپلیکیشن در مشهد  کار می‌کرد.

امتیاز این مجموعه در سال 2005 به وسیله کمپانی توانمند گوگل با مبلغ 50 میلیون دلار خریداری شد و سیستم ادله اندروید را بر اساس هسته لینوکس پیاده سازی نمود. به طور تقریب هم‌زمان با اندروید کمپانی اپل تلفن همراه های هوشمند خویش با سیستم ادله نو خویش یعنی IOS به بازار عرضه کرد و این استارت رقابتی بلندمرتبه در عرصه سیستم دلیل¬های گوشی بود که خیلی زود سیستم برهان سیمبین از این رقابت عقب ماند و روز های یکه تازی شرکت نوکیا به ندرت به انتها رسید.

کرنل یا این که هسته لینوکس چیست
کرنل، هسته سیستم استدلال میباشد که کل منابع سیستم را مانند پردازنده، خاطر و ... را به اپ های دیگر تخصیص میدهد. سورس کد کرنل لینوکس دربرگیرنده بیشتراز 21 میلیون خط کد و یکی‌از پرکاربرد ترین سورس کد ها در عالم است. کرنل لینوکس ضمن تلفن های هوشمند، در دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، کامپیوتر، سرور، اتومبیل، هواپیما، ذیل دریایی و حتی‌در پایانه های در میان المللی فضایی نیز مستعمل میباشد.

کرنل را می شود به یک ساختمان و اجزا آن تشبیه کرد. کلیه وسایل درون ساختمان از زیرساخت های ساختمان به خواسته به کارگیری درست سود میبرند. از جمله برای به کار گیری از یخچال فریزر در ساختمان به مکانی اثبات و پریز برق نیاز داریم پس آشپزخانه پریز برق و سیمکشی ساختمان جزئی از تحت تشکیل داد های ساختمان به شمار میروند که منابع مایحتاج مانند نیروی برق را در چنگ وسایل باطن ساختمان قرار میدهند. کرنل لینوکس یک هسته سیستم استدلال اپن سورس میباشد که در سال 1991 به وسیله لینوس توروالدز ساخته شد و بعداز وی هسته لینوکس به امداد توسعه و گسترش دهندگان دیگر در سراسر دنیا گسترش داده شد. از وظایف کرنل لینوکس می شود به مورد ها پایین اشاره کری:

کرنل لینوکس یک هسته سیستم ادله اپن سورس میباشد که در سال 1991 بوسیله لینوس توروالدز ساخته شد و بعد از وی هسته لینوکس به امداد بسط دهندگان دیگر در سراسر عالم توسعه داده شد. از وظایف کرنل لینوکس می شود به مفاد تحت اشاره نمود:
ذخیره سازی داده ها: یاد با دسترسی تصادفی (حافظه موقت) به خواسته قرائت ونوشتن متغیر وداده ها در یاد و دسترسی به یاد مستمر برای ذخیره سازی و بازیابی داده ها بر روی ابزار های ذخیره سازی همیشگی مانند هارد دیسک

مدیر ابزار ها: رئیس ابزار های فرنگی مانند : USB، دوربین، بلوتوس، WIFI

مجال بندی امور: تقسیم کردن مجال پردازشگر میان پردازش های گوناگون و حق تقدم بندی کردن شغل ها برای پردازش

ساختار اندروید
می اقتدار اعلام‌کرد ساختار سیستم برهان اندروید دربرگیرنده چهار لایه میباشد که مخاطب با امداد این لایه ها با دستگاه تعامل می نماید این لایه ها عبارتند از:

Application
Application Framework
Libraries
Linux kernel
لایه نرم افزار
نرم افزار ها اولی و سطحی ترین لایه هستند وکاربر از این لایه با تلفن همراه خویش رابطه برقرار می نماید همان مجموع نرم‌افزار های جان دار در گوشی درین لایه جای دارد.

لایه قاب ورک نرم افزار
لایه کادر ورک نرم افزار به اپ و لایه بالایی این قابلیت را میدهد تا به خدمت های سطح بالا خیس دسترسی پیدا نمایند واین عمل در اندروید با به کارگیری از کلاس های جاوا شکل میگیرد و پیشرفت دهندکان اندروید می‌توانند این خدمات را در برنامه خویش فراخوانی نمایند.از این خدمات می شود به مورد ها ذیل اشاره کرد:

Activity Manager: تمامی جنبه های مجال حیات نرم‌افزار را در دست گرفتن می نماید.

Content Providers: تک تک اپلیکیشن ها برای برقراری رابطه با یکدیگر بدین خدمت نیاز خواهند داشت.

Resource Manager: دسترسی به منابع و داده ها وارداتی غیر کد های اپ نویسی مانند رنگ ها و تکست ها را قابلیت پذیر می نماید.

Notifications Manager: این خدمت برای باخبر کردن مخاطب از چیزی حتی در حین بسته بودن نرم افزار استعمال می‌شود

View System سرویسی برای پیکربندی وطراحی ظواهر اپلیکیشن

لایه کتاب منزل ها
این لایه مانند یک ترجمه کننده دربین لایه هسته لینوکس و قاب ورک ها شغل می نماید.این لایه مشمول تعدادی کتابخانه و android runtime میباشد. این کتابخانه ها را با لهجه C و C++ نوشته اند و با یاری یک API بسط دهندگان اندروید با گویش جاوا از این کتابخانه ها استعمال می نمایند.

تعدادی کتابخانه اصلی در سیستم عامال اندروید:

Android.app
Android.content
Android.opengl
Android.database
Android.Operating System
Android.text
Android.view
Android.widget
Android.webkit
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


استانداردهای پیاده سازی نرم افزار
بارگیری اپلیکیشن را معدود فرمائید
وقتی که نرم افزار استارت به عمل می نماید؛ می بایست یک‌سری فولدر را برای استارت عمل خویش بار گذاری نماید. این مورد سبب ساز نماید شدن سرعت لودینگ برنامه میشود که راه‌حل آن کاهش پوشه ها برای لود میباشد. مواقعی که نرم افزار بایستی در اولیه بارگیری(loading) نماید را تا جایی که قابلیت داراست، کاهش دهید. گشوده شدن سریع یک اپلیکیشن بسیار برای یوزرها شادی بخش میباشد. وقتی که یه نرم افزار داده ها متعددی را ارائه می دهد این مورد سبب می گردد که استفاده کننده راز درگم خواهد شد و در غایت از نرم‌افزا طراحی اپلیکیشن در مشهد  بیرون گردد.

سرعت نرم افزار را بالا ببرید
سرعت اجرای اَپ برای یوزرها از عنایت بالایی برخوردار‌است و یک کدام از مهم‌ترین استاندارد های پیاده سازی نرم افزار میباشد. تمامی کاربرانی که از نرم افزار شما به کار گیری می نمایند؛ دوست دارا هستند کارشان در کمترین مجال صورت بپذیرد. یک عصر هنگامی استاندارد وجود دارااست که یوزرها درانتظار ظواهر شدن محتوا میمانند براین اساس زمانی سرعت نرم افزار ذیل باشد یوزرها مجبورمی شوند بیشتر از آن مجال استاندارد در نرم افزار درانتظار بمانند. و این یک تجارب کاربری منفی میباشد وهمین مورد معمولی انگیزه برتری بخش اعظمی از رقبا نسبت به یکدیگر بوده. برای بالابردن سرعت نرم افزار می‌توانید از سرورهای کار کشته به کارگیری فرمایید چون این فعالیت در جاری شغل کردن نرم افزار یاری خواهد کرد.

از سرور و یا این که هاست کارکشته و استاندارد به کارگیری فرمایید
اکثری از اشخاص برای اَپ های جدید ساخت و ساز گردیده ی خویش از هاست استعمال نمایند. ولی بایستی ذکر کرد که به کار گیری از یک سرور قادر سبب می‌گردد سرعت گشوده شدن نرم افزار شما بسیار بالا برود. سرور مطلوب سرعت نرم‌افزار را تا حد متعددی بالا می‌برد، در سریع گشوده شدن نرم‌افزار اثر بسزایی داراست همینطور منجر سرازیر خیس شدن سعی اپلیکیشن نیز میشود. ولی بایستی بیان کرد که کد نویسی هم در‌این میان اثر داراست که متدهای نو و با صرفه خیس به طبع تاثیر نیکی درپی داراست. هاست نیز برای استارت عمل بد وجود ندارد، البته سرور کار کشته، برخورد قابل قبولی برای نرم افزار خواهد داشت. همینطور هواخواهی یک سرور کار کشته از نرم افزار شما، یاری می نماید تا اَپ گزینه نظرتان بسیار جاری فعالیت نماید و سرعت بالایی در اجرای فرمان العمل ها داشته باشد.
برنامه می بایست قابل انجام در همگی سیستم عوامل باشد
امروزه دو سیستم ادله ios و اندروید میان موبایل‌های تلفن همراه قابل به کار گیری میباشند بدین ترتیب خوب میباشد اپلیکیشنی داشته باشید که بر روی تمامی این سیستم استدلال‌ها قابلیت و امکان جاری ساختن داشته باشد. چون در صورتیکه نرم افزار شما صرفا برروی یک ورژن برای یک تیم از یوزرها اندروید یا این که آیفون قابل انجام باشد شما بخش اعظمی از مشتریان خویش را از دست خواهید بخشید. نرم‌افزار نویسی هر دو سیستم ادله، تفاوت چندانی ندارد ولی تفاوت عمده در رزولوشن و اندازه برگه میباشد پس خوب میباشد پیش از ارائه نرم افزار، آن را بر روی کلیه این سیستم دلیل‌ها آزمون فرمایید.

بالا بردن امنیت نرم افزار؛ یکی‌از استاندارد های پیاده سازی نرم افزار
امنیت یکی‌از عواملی میباشد که مدام از مداقه بالایی منتفع بوده و خواهد بود این مسأله در خصوص نرم افزار‌ها هم راست گو میباشد. بدین ترتیب امنیت یکی استاندارد های پیاده سازی نرم افزار میباشد و یک رکن مهم و اصلی به شمار می‌رود، مخصوصا برای نرم افزار‌هایی که داده ها اصلی فردی و داده ها بانکی افراد را ذخیره می‌نمایند. پس در حالتی که میخواهید به یک گسترش دهنده تلفن همراه برنده تبدیل گردید، امنیت در پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه از مهم ترین نکاتی است که بایستی به آن اعتنا نمائید.

نرم افزار خویش را آپ تو دیت یا این که به روزرسانی فرمائید
علایق یوزرها و نیازهای انها به صورت مداوم در اکنون تغییر و تحول میباشد و شما صرفا با آپدیت نگه داشتن بعداز پیاده سازی نرم افزار خویش میتوانید مدام پاسخگوی نیاز ها و سلایق مشتریان و یوزرها باشید و کاربرن خویش را مراقبت نمائید. پس از شناسایی ایرادات نرم افزار به وسیله فید بک یوزرها در نرم افزار می توانید آنچه را که در بازخوردها تحت عنوان خطاها یا این که نیازهای یوزرها کشف کردید، در آپدیت رسانی‌های نرم‌افزار به‌فعالیت بگیرید. همینطور موتورهای کاوش آپ تو دیت رسانی منظم را دوست دارا هستند بدین ترتیب چنانچه شما نرم‌افزار خویش را آپ دیت نکنید و از محتوای موءثر استعمال نکنید، ممکن میباشد مرتبه خویش را در نرم افزار استور ها از دست بدهید.

رابط کاربری بی آلایش؛ یکی‌از استاندارد های پیاده سازی نرم افزار
یک بیزنس هنگامی می‌تواند داعیه نماید که در پیاده سازی نرم افزار ios و اندروید غالب شد‌ه‌است؛ که استاندارد های پیاده سازی نرم افزار را رعایت کرده‌باشد و مخاطب بتواند با نرم افزار رابطه برقرار نماید. در پیاده سازی نرم افزار اندروید می بایست توجه داشته باشید که استفاده کننده در نرم‌افزار حس راحتی نماید. به همین مراد می بایست تا مکان ممکن اخذ داده ها از استفاده کننده را معدود فرمایید.

مثلا از آن‌ها اشکال داده ها غیر ضروری مانند کد پستی و یا این که نشانی دفتر را نخواهید. برای به چنگ آوردن داده ها حیاتی از آن‌ها، عالی میباشد از Validation ها به کارگیری فرمائید. این فعالیت سبب میشود سوای کوچکترین غلط داده ها آیتم نظرتان را اخذ فرمائید. در برخی از موسسه ها اپ نویسی طراح ux و ui نیست. و گروه اپ نویسی با توکل بر پروژه های شبیه یا این که به کار گیری از طراحی صفحه های مهیا گرافیک پروژه را اجرا می‌دهند. به این ترتیب این موسسه ها توان رقابت با حریف را از نگاه گرافیک نرم افزار ندارند.
از تصاویر در مکان صحیح خویش به کار گیری فرمایید
برای موردها مهمی که میخواهید به کاربرانتان آرم دهید؛ احتیاجی به به کارگیری از اِفکت های نامرتب و پلوغ و غامض وجود ندارد. شایسته ترین روشی که می‌توانید با آن مطالب اصلی خویش را اکران دهید به کارگیری از تصاویر میباشد. اکثری از یوزرها دیدن تصاویر را به قرائت متن ترجیح میدهند. پس عالی میباشد شما نیز از این مجال استعمال نمائید و مطالب اصلی خویش را به شایسته ترین صورت اکران دهید. می‌توانید از مخلوط متن و کلیپ نیز به نسبت نیاز خویش در پیاده سازی نرم افزار اندروید استعمال نمایید.

ایجاد کرد نرم افزار با موبایل
شاید از خویش بپرسید آیا می شود با یاری تلفن همراه گوشی نرم افزار بسازیم؟ یا این که به چه شکل با موبایل نرم افزار نویسی کنیم ؟ یا این که ایا می گردد با تلفن همراه نرم‌افزار نویسی کرد؟ در پاسخ بایستی بگوییم: آری، قابلیت نرم‌افزار نویسی و کد نویسی با به کارگیری از یک نرم افزار در سیستم عاما اندروید وجود دارااست البته بایستی دقت داشته باشید که مسلما کدنویسی با به کار گیری از موبایل گوشی عمل سادگی وجود ندارد و محدودیت هایی وجود دارااست و برای پیاده سازی نرم افزار های ماهر خوب میباشد از کامپیوتر با سیستم استدلال ویندوز استعمال نمائید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

جستجوی هوشمند


امنیت
شاخه ی امنیتی در تکنولوژی هوش تصنعی شاخه ای است که با استعمال از آن کنترلر های امنیتی برای پرهیز از ورود ویروس ، بد افزارها طراحی اپلیکیشن در مشهد  و یا این که ایراد های انسانی را مویثر می سازد .
از جمله از این تکنولوژی می شود به کنترلرهای گیت فرودگاه و دوربین های امینیتی و کنترلری اشاره نمود.

جستجوی هوشمند
این واپسین شاخه از شناخت با هوش تصنعی میباشد که قصد توضیح آن را داریم و می اقتدار تعالی ترین نمونه این شاخه را موتور جستجوی گوگل دانست که با به کار گیری از ربات های هوشمند و الگوریتم هایش حاصل سرچ با جستجوی شما‌را به شایسته ترین صورت ممکن منطبق داده و والا ترین و مهمترین گسترش دهنده ی معنا بهینه سازی در دنیا میباشد .

برخی از کاربردهای اصلی هوش تصنعی و مصنوعی
تبدیل گفتار به نوشتار و ترجمه ی آن
این یک کدام از سابق ترین کاربردهای هوش تصنعی و مصنوعی میباشد که امروز هر دوی آن در خدمت گوگل برای سرچ به طور صوتی و در ترجمه ی گوگل استعمال می‌گردد .

بهینه سازی
یکی‌از دیگر از والا ترین دستاوردها و کاربردهای هوش تصنعی و مصنوعی در مرتبه بندی صفحه های اینترنت میباشد که در مقاله‌ها پی درپی بسیار توضیحات بدون نقص در ارتباط با بهینه سازی بیان شده میباشد و پرچمدار این تکنولوژی هوش تصنعی و مصنوعی نیز گوگل است .

ساخت و تعریف تصویر
یکی‌از دیگر از دیدنی ترین کاربردهای هوش تصنعی و مصنوعی در تعریف تصاویر و یا این که ساخت تصاویر با به کار گیری از متن ها نوشتاری شما میباشد که‌این آغاز ، تحولی تعالی در ادراک هوش تصنعی از گوشه و کنار دور و بر و شی ءها است و به طبع در آجل ای خیر چندان به دور با گسترش تکنولوژی این کاربرد با به نقطع ی عطف وصال خویش دگرگونی عجیبی را رقم خواهد زد .

تبدیل طرح اول (Mockup) به کد HTML
این تکنولوژی هوش منصوعی را می اقتدار بلندمرتبه ترین پرورش هوش تصنعی در نرم افزار نویسی دانست به گونه ای که با استعمال از یادگیری ژرف ، Mockup های پیاده سازی گردیده بوسیله UX Designer ها را به کد HTML تبدیل می نماید.

راننده ی خودکار
همان گونه که گفته شد این یک کدام از تکنولوژی های هوش تصنعی در گروه بندی هوش تصنعی و مصنوعی خاطر محصور میباشد که جلو رفتن آن موسسه ها خودروسازی مانند تسلا و آ اٌ دی می‌باشند که منجر میشود اتوموبیل به طور خود کار شمارا به مقصد متبوع برساند.

تشخیص صورت
ارتش ایالات متحده برنده به ایجاد کرد سیستمی مبنی بر یادگیری ژرف را گردیده‌است که می‌تواند فیس شخص را از پشت دیوار و در ظلمات تشخیص دهد و این تکنولوژی مسلما در سالیان پیش رو در خصوص نظامی بسیار پیشرفت خواهد یافت .

تبدیل تصویر به تصویر
این تکنولوژی جذاب به اینصورت عمل می نماید که تصاویر را به یکدگیر تبدیل می نماید به گونه ای که قادر است تصاویر سیاه سپید را رنگی ، یا این که تصاویر یک شی را به شی دیگر ، تبدیل تصاویر ماهواره ای به تصاویر واقع گرایانه و …

نگارگری و ترانه سازی
هوش تصنعی می تواند تنی چند از موسیقی ها و یا این که آوا های شمارا گوش دهد و با الگوگیری از آن نگارگری و یا این که موسیقی ای در آن مدل ساخت‌و‌ساز نماید .

دستیارهای هوشمند
کلیه سیستم‌استدلال های هوشمند نسل نو ، یک دستیار هوشمند و صوتی داراست که قادر است با شما به طور هوشمند رابطه برقرار می نماید ، مانند Google Assistant در اندروید، Siri در iOS و Cortana در Windows .

در کنفرانس Google IO ، ساندار پیچای، مدیریت ادله کمپانی گوگل به معرفی ورژن نو دستیار هوشمند گوگل پرداخت که تحولی تازه در دستیارهای هوشمند پرداخت.

همگام‌سازی لب ها در کلیپ با صدا هایی غیر از صدای اساسی
این یک تکنولوژی حدودا بهروزی است که با استعمال از آن میتوان صدایی را بر روی ویدیوی دیگر قرار بخشید که در‌این‌صورت‌ تکنولوژی هوش تصنعی و مصنوعی به طوری کار می نماید که شما متوجه نشوید صدا از وابسته به کارکتر نمی‌باشد زیراکه حرکات لب زدن کارکتر بوسیله هوش تصنعی مبتنی بر با صدا تغییر تحول خواهد کرد .
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


طریق‌های درآمدزایی از روش اپلیکیشن‌های موبایلی
اینک در‌این نصیب می‌خواهیم رویه‌ و نحوه‌هایی را ذکر کنیم که با به کارگیری آن ها می‌توانیم از روش اپلیکیشن‌های موبایلی به درآمد برسیم.
ولی باید به خیال و خاطر داشته باشید که در جایگاه نخستین برای توفیق در این مسیر طراحی اپلیکیشن در مشهد و درآمدزایی از اپ‌های موبایلی نیاز میباشد تا بتوانید رضایت یوزرها خویش را به دست آورید. به دلیل آنکه مهمترین دلیل در معیار درآمد شما از این اپ‌ها ترازو یوزرها شما و مشتری‌هایی میباشد که از برنامه شما به صورت همیشگی استعمال می‌نمایند و از آن رضایت دارند. در پی یک سری طریق را برای درآمدزایی از نرم افزار‌های موبایلی ذکر می‌کنیم.

درآمدزایی از روش تبلیغات
کسب درآمد از روش تکثیر نرم‌افزار غیر مجانی و مبلغی
درآمدزایی از روش استفاده از خرید داخل اپ‌ای
به کار گیری از طریق‌ خرید حق اشتراک
تبلیغات باطن نرم‌افزار‌ای
یکی از مهمترین و رایج‌ترین طریق‌ها برای درآمدزایی از نرم‌افزار‌ها و قابل انعطاف افزارهای موبایلی به کار گیری از تبلیغات داخل نرم‌افزار‌ای است. این تبلیغات اشکال مختلفی از محتواها هستند که دستیابی و شغل های متعدد و یا این که اپلیکیشن‌های دیگر برای معرفی بیزنس خویش به دیگر یوزرها مورد به کار گیری قرار می گیرد و یکی از طرز‌های نوین مارکتینگ میباشد. شما می توانید با قبول این تبلیغات و اکران آن ها در اپ خویش تحت عنوان ناشر این تبلیغات درآمدزایی نمائید. بخش اعظمی از اشخاص و توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشن‌های پر استفاده از این طرز برای کسب درآمد استعمال می‌نمایند. شاید بتوان بیان کرد که اکثری از طراحان نرم‌افزار مثلا گونه های نرم افزار‌های بازی و سرگرمی با مقصود درآمدزایی از روش تبلیغات به گسترش اپلیکیشن میپردازند.

این شیوه یک کدام از اشکال طرز‌هایی است که می‌تواند یک توجیه اقتصادی حاذق برای قابل انعطاف افزارهایی باشد که به صورت مجانی در دسترس یوزرها قرار میگیرند. از انواع پردرآمد تبلیغات باطن اپلیکیشن‌ای می‌توان به تبلیغات ویدیویی اشاره نمود. تعیین واحد سنجش درآمد نیز بسته به توافق دربین شما و طرف مقابل می تواند به شیوه های مختلفی باشد. از جمله ممکن هست شما بر رمز میزان کلیک‌های اشخاص بر روی پیوند تبلیغات و یا این که تماشای بدون نقص تبلیغات ویدیویی توافق فرمایید. در لحاظ داشته باشید که تجربه نشان داده است که معمولاً تبلیغاتی که در نرم افزار‌های متعدد ارائه می گردند از تبلیغات اینترنت‌سایتی بسیار پیروز‌خیس و تأثیرگذارتر هستند.

این نوشته ی علمی را هم بخوانید:  شناخت با ایجاد اشتغال در حوزه توریسم | تجارتی مهیج و رؤیایی
به همین استدلال اشخاص متعددی مایل می‌باشند تا از این نوع از تبلیغات برای تجارت خویش بهره بگیرند. شما برای یک تبلیغ چیره در نرم افزار خویش می‌توانید شیوه‌های مختلفی را در پیش بگیرید. هرمورد از این طرز‌ها مزایا و معایب خویش را دارند و شما با تمرکز به موقعیت اپ خویش و حوزه کاری آن میتوانید تبلیغات مطلوب خویش را به فعالیت بگیرید. درپی بعضا از این‌شیوه های تبلیغی را ذکر می‌کنیم.

تبلیغات ویدیویی
تبلیغات ویدیویی معمولاً یکی‌از کاربردی ترین و اثرگذارترین طریق‌های بازاریابی هستند. این موضوع در مورد با تبلیغات باطن نرم افزار‌ای نیز درستی می‌نماید و ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی یکی‌از قدرتمندترین طریق‌ها برای جلب دقت یوزرها میباشد. امروزه محتوای ویدئویی یکی مبنا‌های اصلی دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهد. همینطور توانسته باعث به پیشرفت چشمگیر تبلیغات در این عرصه گردد.

به خصوص در سال‌های اخیر و با فراگیرشدن تلفن‌های یار هوشمند اکران کلیپ به طور بسیار تبارک‌تری در دسترس مردم قرار گرفته می باشد. به گونه ای که آمارها آرم می‌دهد تبلیغات ویدیویی در تلفن‌های یاور بسیار تأثیرگذارتر از دیگر دستگاه‌ها می‌باشد. برای اینکه تحت عنوان یک توسعه و گسترش دهنده اپ، در نرم افزار متبوع خویش از تبلیغات ویدیویی برای درآمدزایی به کارگیری کنید طرز‌های اکثری وجود داراست. نوع درآمدزایی شما بسته به توافق شما و طرف مقابل میباشد.

اشکال طریق‌های درآمدزایی از این طریق را می‌قدرت به چندین تیم تقسیم کرد: درآمد به ازای هر بازدید کلیپ به طور بدون نقص، یا این که همان درآمد به ازای هر اکران، درآمد به ازای هر نصب نرم افزار و درآمد به ازای هر شغل خاص دیگری که قادر است به طور توافقی باشد، برای مثال درآمد به ازای هر کلیک استفاده کننده بر روی پیوند متبوع. طبق داده های عددی منتشر گردیده در سال ۲۰۱۷ در امسال کمپانی‌های تبلیغاتی چیزی نزدیک به ۴ میلیارد دلار از منابع بازاریابی خویش را صرف تبلیغات ویدیویی اپ‌های موبایلی کرده‌اند. در سال‌های اخیر این عدد به رقمی بسیار بالا رسیده میباشد.

تبلیغات ویدیویی درون نرم افزار شما می توانند به طرز‌های مختلفی پخش شوند. پیش پخش باشند، در میان پخش باشند و فی مابین اپلیکیشن در هم اکنون اعمال پخش شوند و یا این که در انتهای پخش از آنان مصرف شود. همینطور شما میتوانید از این ویدیوها تحت عنوان تبلیغات محرک دار به کار گیری فرمایید.

تبلیغات بنری
تبلیغات بنری یک کدام از کهن‌ترین گونه های تبلیغات است که اثرگذاری خویش را در حین امسال‌ها ثابت نموده است. این نوع از تبلیغات سال‌هاست که در اشکال اپلیکیشن‌ها و اینترنت‌وب سایت‌ها گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد. تداوم به کار گیری از آن آرم از اثربخشی بالای این شرکت از تبلیغات داراست. البته گرافیک عالی و با کیفیت و جذابیت بصری بالا یکی‌از عامل ها توفیق این مجموعه از تبلیغات می‌باشند. تبلیغات بنری در واقع بنرهای تصویری می‌باشند که هدف آنان رساندن پیام تبلیغاتی متبوع در پوسته تصاویر جالب است. تبلیغات بنری نسبت به نوع ویدیویی آن بسیار ساده‌خیس می‌باشند و همینطور هزینه کمتری برای پیاده سازی آن‌ها نیاز می‌باشد.

شما می توانید این بنر تبلیغاتی را تحت عنوان یک کادر خرد در کناره‌ای از اپلیکیشن خویش در لحاظ بگیرید. این بنرهای تبلیغاتی از نظر فنی می‌توانند به طور تصاویر اثبات و یا این که متحرک پیاده سازی شوند. همینطور برای اکران آن ها در شیت نرم‌افزار طرز‌های متنوعی وجود دارااست که با دقت به توافقات طرفین و نوع اپلیکیشن در زمینه ی با آن تصمیم گیری می گردد. بنرها میتوانند به طور نواری، نیم شیت و یا این که تک تک ورقه اکران داده شوند. از جمله تبلیغات مجموع صفحه معمولاً بعد از نقطه نهایی فعالیت کاربر و یا این که پیش از آن نشان داده می شود.

قیمت پایین این شرکت از تبلیغات در عین اثربخشی بالا و آسانی پیاده سازی آن‌ها بسیاری از صاحبان مشاغل را به سمت این نوع از تبلیغ در اپلیکیشن‌ها سوق می‌دهند. تبلیغات بنری جز تبلیغات پرطرفدار در دیجیتال مارکتینگ می‌باشند.

تبلیغات همسان یا این که Native
این نوع تبلیغات به عبارتی‌طور که از نامشان نیز مشخص است با متن و یا این که فضای نمایشی نرم‌افزار‌ها همسو میباشند. این تبلیغات از انواع تبلیغات خوشایندتر هستند و یوزرها گارد کمتری نسبت به این نوع از بازاریابی دارند. همسان و یا این که نیتیو در نگاه نخستین بوسیله کاربر به دیده تبلیغات چشم نمی شود. همین آیتم قادر است تأثیرگذاری این نوع از تبلیغات را ارتقا دهد. به گونه ای که استفاده کننده این تبلیغات را مشاهده می‌نماید و می خواند؛ البته در نگاه نخستین متوجه تبلیغ نمی‌شود و بعداز تلاوت آن متوجه ماهیت تبلیغی می شود. در‌این حالت‌ تبلیغ می تواند تاثیر خویش را بر مخاطب بگذارد فارغ از اینکه استفاده کننده را زده نماید.

معمولاً وجود تبلیغات دربین یک نرم‌افزار و یا این که اپلیکیشن‌های گوناگون برای کاربر آزار دهنده می‌باشد. در حالتی‌که خودمان را به مکان کاربر بگذاریم متوجه می‌شویم که در اواسط یک محتوای آموزشی، سرگرمی و یا این که خدماتی علاقه‌ای به دیدن محتوای تبلیغاتی اعم از ویدیو، بنر و یا این که متن‌ها تبلیغی نداریم.

البته تبلیغاتی که به طور همسان با محتوای اینترنت‌وب سایت، نرم‌افزار یا این که صفحه های کانال‌های اجتماعی ترکیب گردیده‌اند میتوانند مفیدتر واقع شوند و کمتر استفاده کننده را پس بزنند. این نوع از تبلغات می‌توانند از نوع متن، تصویر، ترکیبی از متن و عکس و یا این که به کارگیری از آیکون‌های مختلف دستیابی و امور در اپلیکیشن و یا این که اینترنت‌تارنما متبوع شماست.

تبلیغات تعاملی یا این که Interactive
تبلیغات تعاملی یک کدام از تبلیغات جذاب و مؤثر در فضای تبلیغاتی گونه های نرم افزار‌های موبایلی و اینترنت‌وب سایت‌ها می باشد. احتمالاً از اسم این نوع تبلیغات نیز متوجه گردید که تبلیغات تعاملی به تبلیغاتی گفته میگردد که سعی بر تشکیل داد تعامل و همیاری در میان کاربر و تبلیغ منتشر کننده با یکدیگر دارااست. اما تبلیغات تعاملی را در اصل از دید فنی نمی‌توان از تبلیغاتی که تا الان به آنها اشاره کردیم مستقل دانست. هرمورد از این تبلیغات که در قسمت‌های قبلی به آن ها اشاره کردیم می‌توانند از نوع تعاملی باشند.

این مقاله را هم بخوانید:  فرانچایز چیست؟ روشی مطمئن برای شروع تجارت
اما ما تصمیم گرفتیم درین قسمت اشاره‌ای نیز به‌این نوع از تبلیغات داشته باشیم. انواع مختلفی از تبلیغات میتوانند به طور تعاملی تولید شوند، تبلیغات بنری و ویدیویی تعاملی، حقیقت افزوده یا این که تبلیغاتی که گوگل آن ها را اصطلاحاً Playable ad اسم‌گذاری نموده است.

یک نمونه از تبلیغات تعاملی

تحت عنوان یک نمونه کاربردی از تبلیغات تعاملی قادر خواهیم بود به دموی یک بازی یا این که نرم‌افزار دیگر در نرم افزار متبوع اشاره کنیم. یکی حرکاتی نوینی که در صنعت تبلیغات ایجاد کرد شد امکان آزمایش بازی و یا این که نرم‌افزار متبوع برای استفاده کننده بود. برای مثال فکر کنید که شما درگیر به کارگیری از یک اپلیکیشن کاربردی در گوشی خویش میباشید.

درین نرم افزار شما برای به کارگیری از بعضا سرویس ها بایستی دیدن ویدیوهای محرک دار را تعیین نمایید. یعنی مجبورید تا این ویدیوی تبلیغی را تماما مشاهده کنید تا به سود دلخواه خویش برسید؛ البته بعداز ورود بدین تبلیغ متوجه می شوید که‌این کلیپ دموی یک اپلیکیشن بازی میباشد که شما در این فرصت می توانید آن را تجارب کنید و تایم یه خرده را به آن بازی بگذرانید. در نقطه پایان هم میتوانید برای دانلود و نصب آن مبادرت فرمایید. این شیوه که بسیار هم خلاقانه میباشد یک کدام از مؤثرترین روش‌های تبلیغات میباشد. به این دلیل‌که با این ایده شما استفاده کننده را زبده واقعی روبرو می کنید و وی می تواند به صحت تصمیم بگیرد.

تبلیغات تعاملی خلال تأثیرگذاری بالا مزایای بسیاری دارااست. این نوع از بازاریابی برای کاربر خسته کننده وجود ندارد و همین آیتم منجر می گردد تا مخاطب از برنامه شما به جهت تبلیغات فراوان و خسته کننده زده نشود. امروزه این نوع از تبلیغات در فضاهای دیجیتالی مختلفی برای مثال اینترنت‌تارنما‌ها، اپ‌های موبایلی و کانال‌های اجتماعی مورد به کارگیری قرار میگیرند. همینطور نقش پررنگی در دیجیتال مارکتینگ دارند. البته فراموش نکنید که در دیجیتال مارکتینگ و درآمدزایی از روش آن ابتکار کلام اول را میزند.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


تفاوت فی مابین Linux و Windows Server
اولی و معمولی ترین قابلیت و امکان و مزیت سیستم دلیل ویندوز نسبت به لینوکس در سرعت فراتر نصب آن است و او‌لین میزیت لینوکس نسبت به ویندوز را می قدرت در دسترسی های بیشتر و جامع تر آن برای انجام تغییرات دانست زیراکه کدهای اپلیکیشن‌‌هایی که بر روی سیستم دلیل ویندوز نصب می شود و همینطورخود ویندوز به راحتی قابل دسترس نیستند و نمی‌قدرت آن ها را تغییر و  طراحی اپلیکیشن در مشهد تحول بخشید.

البته در سیستم برهان لینوکس کدهای آن به راحتی قابل دسترس بوده و می‌قدرت آن را به راحتی فردی سازی کرد. توسعه و گسترش دهندگان لینوکس مشمول گردآوری‌ی متعددی از متخصصان این حوزه می گردند که بر روی نسخه‌های جدیدتر آن عمل میکنند و آن را آپ تو دیت و بروز نگه می‌دارا‌هستند.

نکته ی دیگر در استعمال از ویندوز این است که نیاز میباشد در صدر لایسنس یا این که سند اعتبار ویندوز را خریداری فرمایید. در صورتی قصد خرید یک سرور بر مبنای ویندوز را دارید به طبع یک سند اعتبار همدم آن اخذ میکنید.

البته در عوض مزیت های آورده شده از لینوکس نسبت به ویندوز شاید برای شما پرسش باشد که چرا همچنان اکثری از یوزرها ترجیح میدهند از سیستم استدلال ویندوز برای سرورها به کارگیری نمایند و جواب این پرسش در عامیانه خیس بودن و بی آلایش خیس بودن شغل با ویندوز میباشد زیراکه واحد سنجش شناخت اکثریت یوزرها با ویندوز بسیار فراتر از لینوکس میباشد و همین دستور سبب گردیده‌است که محوبیت سیستم برهان ویندوز بیشتر باشد .

البته در غایت می بایست به صورت خلاصه و بی آلایش بگوییم استعمال از هرکدام از این سیستم دست اندرکاران به طور کامل ذوق و سلیقه ای بوده زیراکه هرکدام از آنان میزیت هایی را دارااست و مهم‌ترین مورد در سرور همان طور که گفته شد ، زمینه ی قطعات مشقت بار افزاری همچون : پردازنده ، حافظه موقت و خاطر است .

اشکال سرور
(درحال حاضر که با مفاهیم نخستین ی سرور آشنا شدیم ، قصد داریم به معرفی و توضیحات مرتبط با هر سرور و کابردهای آن بپردازیم .)

1- سرور منحصر به فرد
یوزرها این نوع سرور معمولا سایت ها – نرم افزار ها و یا این که بازی های بسیار بزرگی با یوزرها میلیونی هستند ، که برای رئیس هر چه تک تک خیس و دسترسی های مورد نیاز و از کلیه اساسی خیس امنیت فراتر برای حفظ از داده ها و از یک سرور منحصربه‌فرد به کار گیری می نمایند .

گزینه دیگری که برای این نوع از سرور ها وجود دارااست این میباشد که مجموع سرور در چنگ شما است و هیچ کامپیوتر و از روش آن وب سایت و یا این که نرم افزار دیگیری به آن متصل نمیباشد و به همین خیال استعمال از همه منابع سرور به طور منحصر در چنگ شما بوده و سرعت فوق العاده ای تجربیات خواهید کرد .

2- سرور اشتراکی
بر روی سرور اشتراکی چند تارنما، دیتابیس و دامین تعریف و تمجید گردیده‌اند که در لحظه، پاسخگوی درخواست‌های تعداد متعددی از یوزرها خواهند بود. همانطوریکه از اسم یک سرور اشتراکی معلوم میباشد ، طبق تعاریف رئیس سرور منابع این سرور های ائم از : حافظه موقت – پردازنده و یاد در میان یوزرها اشتراک مییابد .

3- سرور مجازی
مقایس والا‌خیس با منابع منحصر به فرد ‌خیس از یک خدمت اشتراکی میباشد که از روش “مجازی‌سازها” تقسیم منابع یک سرور منحصربه‌فرد صاحبخانه به تعدادی ماشین، شکل می‌پذیرد ؛ و معمولا تعداد خدمت هایی که روی یک سرور مجازی پیاده میشوند بسیار کمتر از خدمت های اشتراکی خواهد بود .

هم اکنون که به توضیحات تخصصی در ارتباط با سرورها و اشکال آن پرداختیم و شما با اصطلاحات اول آشنا شدید وهله به آن رسیده میباشد به سراغ تعریف و تمجید سرور بازی ، توضیحات مرتبط با آن و تفاوت های آن با سرورهای معمول برویم .

سرور بازی
وسیع ترین و مهمترین تفاوت در میان سرور بازی و سرورهای دیگر این میباشد که‌این نوع سرورها از نظر مشقت بار افزاری و پردازشی بسیار قدرتمندتر می باشند.

برای رویا رویی با وسعت بالا بارهای ناشی از بازی های آنلاین، سرورها می بایست دارنده CPU توانا، فضا ذخیره سازی و پهنای باند بسیار بالایی باشند.

قابل ذکر میباشد که در صورتی‌که سرور بازی شما از حیث مشقت بار افزاری نیز بسیار توانا باشد البته در پاسخگویی و تبادل داده ها دربین کلاینت و خویش ضعیف شغل نماید ، گشوده کاربردی را ندارد زیراکه در ورقه ی توصیه بازی آنلاین به طور بدون نقص توضیحات داده شد که ، بازی های آنلاین با چه الگوریتمی شغل خواهند کرد و این الگوریتم مستلزم چه قدرتی میباشد .

سرور های بازی مطلوب و کار کشته معمولا می بایست پینگ پایین 100 میلی ثانیه را دارا باشند ، زیراکه می بایست در کوتاه ترین مجال ممکن تلاش و رویدادهای چهره داده در بازی به سمت کلاینت ها و آن هم در تعداد بسیار بالا رسول خواهد شد و این مجال فقط در بازی های async میتواند کمی کمتر باشد . ( توضیحات مرتبط با بازی های async در نوشته‌علمی ی پیشنهاد بازی آنلاین نقل شده میباشد)
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


تعالی ترین تهدید‌ها امنیتی بازی و نرم افزار به گستردن  طراحی اپلیکیشن در مشهد   پایین میباشد :

1- مهندسی معکوس و بد افزار
بازی هایی که از محبوبیت و یوزرها بسیار بالاتری نسبت به بقیه بازی ها منتفع می‌باشند ، در قبال تهاجم ها مهندسی معکوس و آلودگی بدافزارها جراحت پذیرتر می‌باشند.

گیم طراحی صفحه ، افزودنی های بازی ، کد و میزان دارایی های بازی می‌توانند به وسیله هکرها مهندسی معکوس گردیده و مجدداً بسته بندی شوند تا تحت عنوان یک کلون یا این که ماد در بازار عرضه شوند.

اکثر این بازی های مشابه سازی گردیده نیز به بدافزار کثیف می باشند و به صورت غیر بدون واسطه بر آوازه بازی مهم تأثیر می‌گذارد. یک بازی به اسم Flappy Bird در سال 2014 در برنامه استور اپل معرفی شد و خیلی زود بعداز عرضه ، به یکی‌از برگزیدگان بازی های مجانی دکان تبدیل شد.

بسط دهندگان داعیه کردند که آنان صرفا از فروش و تبلیغات روزمره حدود 50،000 دلار درآمد حصول می نمایند. با کمال تعجب ، بعد از یک ماه ، روزمره 60 کلون و ماد یا این که بیشتر از بازی به دکان اضافه میشد و اکثر آن‌ها نیز به بدافزارهای گوناگونی کثیف بودند که حفره های امنیتی بسیار متعددی را ساخت می کردند .

2- اشکالات در سیستم خرید داخل طرحی
همانگونه که در مقاله‌ها پشت سر هم و بخش منش های کسب درآمد در شیت ی پیشنهاد بازی گفته شد ، اکثر بازی های گوشی برای درآمد بدون نقص خویش به خریدهای باطن طرحی متکی می‌باشند ، اکثر این سیستم های خرید دارنده نقص امنیتی دورازشوخی می باشند که به هکرها اذن میدهد به طور مجانی به مورد ها مازاد و عملکردهای امنیت بازی دسترسی پیدا نمایند.

در واقع ، در سال 2012 ، یک نقص در سیستم خرید باطن طرحی اپل به هکرها اذن بخشید 8.4 میلیون خرید کاذب ایفا دهند. بیشتراز 115 بازی زیر اثر این نقص قرار گرفتند و درآمد ناشی از آن در بین 8.3 تا 840 میلیون دلار بود.

3- نصب های غیر مجاز
تعداد متعددی دکان های کناره ای برای نرم افزار های موبایل در سراسر دنیا وجود داراست که اکثریت آنان نرم افزار ها و بازی های Android را ارائه می‌دهند.

آنچه در حقیقت رخداد می افتد این میباشد که‌این مغازه های نامعتبر صاحب خانه ورژن های دزدی یا این که مشابه سازی گردیده نرم افزار ها (به ویژه بازی ها) می‌باشند.

این نرم افزار های جعلی خیر صرفا دربردارنده بدافزار می‌باشند ، بلکه هر سیرتکامل درآمدی را برای بسط دهندگان حقیقی و واقعی بازی محروم می نمایند.

بعضا از بسط دهندگان بازی های گوشی نرخ این کلاه برداری را تا 90 درصد برای بازی های خویش گزارش کرده اند.

۴-Cross-site scripting
برخی از بازی ها ممکن میباشد از طریق‌های ناامن برای پردازش اعتبار ورود شما به کار گیری نمایند.
این آنها‌را در قبال تکنیک هک به اسم Cross-site scripting (XSS) شکننده می نماید و مجرمان را قوی می سازد آن جزئیات را رهگیری و سرقت نمایند.

۵-حمله ها DDoS
تهاجم ها Distributed Denial of Service (DDoS) وقتی چهره میدهد که هکرها کوشش می نمایند سرورهای بازی را بیش تر از حد لود نمایند ؛ که‌این دستور منجر فساد می‌گردد و خدمت را آفلاین می نماید.
این مشمول سرقت داده ها مخاطب وجود ندارد ، ولی همچنان برای یوزرها آزاردهنده میباشد و مجال از شغل افتادن و بازیابی می تواند برای ارائه‌دهنده بازی پرهزینه باشد.
راه‌حل ها :

۱- ایمن سازی کدها
کد در دست گرفتن نشده باعث به کثیف شدن بدافزار گوشی به زیرساخت های نرم‌افزار می‌گردد. این سبب ساز ساخت و ساز اشکالات و زخم پذیری در بازی می گردد و اکثر وقت ها این نکته بوسیله پیشرفت دهندگان نادیده گرفته می گردد.

اخیرا ، خبرنامه Infosecurity گزارشی منتشر نموده است که علامت می‌دهد کد مخرب بیشتراز 11.5 میلیون دستگاه موبایل را در یک مجال معلوم کثیف می نماید و احتمال می رود که در بعدی تعداد آنان یک‌سری موازی گردد.

بسط دهندگان برای امنیت بازی می بایست کد خویش را به خواسته شناسایی و پاسخگویی به زخم پذیری ها کاملا آنالیز نمایند.

این دستور نرم افزار های بازی آنان‌را در قبال تهدید ها امنیتی جان دار مانند تهاجم ها تزریق و مهندسی معکوس مصون میدارد و مطمئناً از پخش اپ های مخرب در بازار پرهیز می نماید.

۲- امنیت دستگاه
به به عبارتی اندازه ی امنیت کدنویسی ، امنیت دستگاه گوشی شما نیز مداقه دارااست. بسته به زیرساخت اپلیکیشن ، بسط دهندگان بایستی خط مش هایی برای نظارت و باور از امنیت دستگاه صاحب خانه ارائه دهند.

یک کدام از وسیع ترین مواقعی که بسط دهنده بایستی تحقیق کند این میباشد که آیا سندباکس نرم افزار در سیستم استدلال موبایل تندرست میباشد یا این که نه.

دستگاههایی که روت گردیده اند ارعاب بزرگی می‌باشند چون ممکن میباشد سبک امنیتی آنان به دلایلی مختل گردیده باشد.
هکرها همینطور میتوانند از مجوزهای مازاد داده گردیده به اپلیکیشن ها به کار گیری کرده و بدافزارهای آن‌ها را پایین فشار قرار دهند تا دسترسی های اول مانند SMS و مخاطبین را بدست آورند و از آن ها برای عمل های کلاهبرداری استعمال نمایند.

در کل ، امنیت بازی شما خلال عملکردهای گسترش دهندگان نیز به سطح امنیتی بستگی دارااست که به وسیله یوزرها در دستگاه های خویش نگهداری می‌شود.
 

  • Raya Pars