مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۱۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Golang چیست؟

Golang یک گویش نرم‌افزار نویسی میباشد که به وسیله گوگل پیاده سازی طراحی اپلیکیشن در مشهد و ایجاد شده است، این گویش اپ نویسی تحت عنوان یک پروژه متن گشوده استارت به شغل نموده است و یک لهجه بسیار مطلوب برای اشخاص تازه کار است، کدهای متفاوت این لهجه به راحتی بوسیله برنامه نویس ها قابل مشاهده میباشد. Golang دارنده نظم خاصی وجود ندارد که از این لحاظ همانندی متعددی با لهجه های اپلیکیشن نویسی C و C++ ندارد.

یکی‌از طریقه هایی که نسبت بدین لهجه اپلیکیشن نویسی وجود داراست این میباشد که‌این گویش از دید خاطر فوق العاده است، از جمله داکیومنت این لهجه صرفا مستلزم 2 کیلوبایت خاطر میباشد، برخلاف جاوا که نسبتاً 1 مگابایت یاد به داکیومنت های آن تخصیص پیدا نموده است. این به آن معنی میباشد که‌این لهجه اپ نویسی مموری کمتری را از کامپیوتر شما اخذ می نماید و بسیار معدود وسعت میباشد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

با اعتنا به سخن هایی که در ابتدا کردیم و از ضرورت و مداقه محتوا طراحی اپلیکیشن در مشهد در تجارت کلام کردیم. گام عملی آجل دفاع محتوا میباشد. با دقت به اینکه ساخت و ساز محتوا یک فعالیت تخصصی است. بیشتر استحصال و امور تمایلی ندارند که پرسنلی را به‌این تیتر برای خویش استخدام نمایند ولی اکنون به چه شکل می‌توانند این نیاز حفاظت محتوا را برطرف نمایند. امروزه کمپانی هایی به وجود آمده اند که با استخدام نیروی کار دارای تخصص نیاز دفاع محتوا شمارا برطرف می نمایند. و در اشکال حوزه ها اشکال سرویس ها ساخت‌و‌ساز محتوا را برای شما به شایسته ترین صورت ممکن جاری ساختن میدهند و سبب ساز میشوند که شما فارغ از گرفتاری فکری ، نیاز خویش را به‌این تارنما ها و موسسات اعلام نمایید و محتوا متبوع خویش را به آن ها تیتر نمائید و آنها با بالاترین چگونگی ممکن این گرفتاری شمارا از فی مابین میبرند. حال برای شما شاید پرسش پیش اید که چه‌طور می شود به این موسسه ها اتکا کرد و آنها ایا نیاز حفاظت محتوا شما‌را به خیر و خوبی برطرف می نمایند یا این که نه. از انجایی که در‌این مقاله به آن اشاره کردیم امروزه ساخت‌و‌ساز و پناه محتوا یک تخصص میباشد و اشخاص متعددی با عنا وین گوناگون درین حوزه کاری شغل دارا‌هستند. میتوانند با به کارگیری از تخصص و دانش خویش گرفتاری هواخواهی محتوا را از ذهنیت شما بیرون نمایند و شما‌را مطمئن سازند که محتوایی که بوسیله متخصصان آن ها حفاظت و ساخت و ساز می‌گردد از استانداردهای مایحتاج برای جذب کاربر شما بهره مند می باشند. و سبب می گردند شما با کمترین ترازو هزینه ممکن با مخاطبان خویش رابطه برقرار نمایید و شمارا با به کار گیری از محتوا عالی به دیگر افراد معرفی بشوید و در بیزنس خویش به درآمد برسید.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

پیاده سازی مبنی بر AI سطح جدیدی از رابطه دربین AI و تجارب مشتری طراحی اپلیکیشن در مشهد می‌باشد. تجربه کاربری بر طبق یادگیر ماشین (Machine learning) زمین‌های بازی اعتقاد و باور نکردنی برای UX میباشند. آن ها تکنولوژی و اشخاص را به معضل می کشند و وعده میدهند که پیاده سازی UX را به سطح جدیدی از تجارب دیجیتال منتقل می‌نمایند.

فکر کنید پشت AI دیده‌اندازی از پیاده سازی UX میباشد. این فرمان قادر است به ارتقا تجربیات کاربری به وسیله ارائه جواب‌های اتومات و بصری به درخواست‌های یوزرها یاری دهد. AI بضاعت و توان ساخت و ساز تنوع پیاده سازی‌های گوناگون که با گاز به یوزرها جواب می دهد را داراست. با به کارگیری از داده ها مشتق‌گردیده برای تجدیدنظر اخلاق و رفتار یوزرها، الگوریتم‌های بر طبق AI می توانند مراحل تجربیات کاربری بداهه را بی آلایش نمایند.

مزایای AI حتی عمیق‌خیس می‌گردد. در‌حالتی که ما اکثر زمان ها از AI در پیاده سازی UX استعمال کنیم، فضای بیشتری را آزاد می کنیم و بازدارنده سردرگمی یوزرها با امر‌های صوتی، رفتارها یا این که دکمه‌ها می‌شویم.

مطابق نتیجه ها نظرسنجی که جدیدا به وسیله Adobe ساخته شده است،‌ 62% طراحان به هوش تصنعی و مصنوعی و مزایایی که میتوانند به مراحل خلاقانه اضافه نمایند عشق‌مند می‌باشند. AI و machine learning وعده داده‌اند که یک \"تأثیر دموکراسی بر اختراع\" در نرم‌افزار‌ها و محصول ها ساخت و ساز می‌نمایند.

هوش تصنعی و مصنوعی تحت عنوان رابط کاربری نو. به چه شکل machine learning به تولید پیاده سازی هوشمندتر یاری می‌نماید؟

پیاده سازی UI هنوز در مسیری جای دارد که AI و آجل پیاده سازی بسیار خوب از امروز خواهد بود.

جامعه ها طراح و پیشرفت‌دهنده به کار گیری از تجارب کاربری AI را در مسافرت خویش برای تولید نرم‌افزار‌های تلفن همراه اختصاصی استارت کرده‌اند. براین اساس به حیث می رسد AIیکی از روندهای پیاده سازی و پیشرفت اپلیکیشن تلفن همراه میشود که در سال 2019 در اکنون دوستداشتنی شدن میباشد.

طراحان با یاری ترجمه مطابق AI آغاز به ساخت طرح‌های محلی کرده‌اند. هوش تصنعی همینطور به اخذ نگرش‌هایی که موادسازنده یوزرها با آن در زمینه ی می‌باشند، که آیتم دقت هستند، یاری می‌نماید.

اینک فعالیت تغییر و تحول اندازه تصویر و تهیه و تنظیم رنگ می تواند به وسیله ربات‌ها صورت پذیرد، که بسیار زیاد سبب ساز ارتقا سود‌وری یوزرها می گردد.

یک مثال بهتر از UI مطابق AI تکنولوژی انتشاریافته به وسیله Airbnb میباشد. این تکنولوژی می تواند طرح اول را شناسایی نماید و آن‌گاه آن ها را در طی حقیقی به کد تبدیل نماید. براین اساس طراحان فرصت بیشتری برای تصمیم‌گیری‌های استراتژیک جنس به دست خواهند آورد، و این چیزی میباشد که دستکم یک ده سال ارتفاع می کشد تا کامپیوترها آن را خاطر بگیرند.

عده‌بندی

AI قادر است به طور اتومات وظایف تکراری را اجرا دهد و مجال بیشتری را برای تمرکز بر پیاده سازی استراتژیک‌خیس صرف نماید و این دستور یاری بسیار خیر برای ما میباشد. به طبع، هوش تصنعی و یادگیری ماشین به ما یاری می‌نماید تا تجارب فردی‌خیس، مرتبط‌خیس، هوشمندتر و کارآمدتری را برای عموم پیاده سازی کنیم.

وقت آن میباشد که آشنایی این مجال را برای شغل با تکنولوژی، خیر بر علیه آن، استارت کنیم.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

شما میتوانید اسکریپت های پایتون را نیز به راحتی با استعمال طراحی اپلیکیشن در مشهد از این پکیج اعمال نمایید، از جمله برای جاری ساختن یک اسکریپت پایتون در سطح بالا با اسم hello.py کافی میباشد فرمان پایین را وارد نمائید:
Pipenv run python hello.py
شما می‌توانید پاسخ متبوع خویش را در بخش کنسول ببینید.
در صورتی قصد آغاز یک shell را دارید از فرمان تحت به کارگیری فرمایید:
Pipenv shell
در‌صورتی‌که شما قصد دارید یک پروژه که از requirements.txt به کار گیری می نماید را به فایلی که از این پکیج به کار گیری می نماید تبدیل نمائید می‌توانید از امر ذیل به کارگیری فرمائید:
Pipenv install requirements.txt
این امر برای شما یک pipfile ساخت‌و‌ساز می نماید و requirements های متبوع را نصب می نماید. اعتنا داشته باشید که پروژه شما به  روز رسانی گردیده باشد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

یک کدام از دیگر از دلایل قانع کننده برای ساخت و ساز محتوا این میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که به شما در تولید و تقویت ارتباط ها با مشتریان فعلی خویش یاری می‌نماید! ما یک سری ادله به شما ارائه کرده‌ایم که چرا بازاریابی محتوا برای جذب مشتریان نو به بیزنس شما اصلی میباشد. البته یک استراتژی محتوای بهتر نیز بخشی طلاق ناپذیر از تقویت ارتباط شما با مشتریان فعلی میباشد. بها ارتفاع قدمت مشتریان فعلی شما وقتی ارتقاء مییابد که آن‌ها به گذر زمان فرصت از تجارت شما بیشتر خرید نمایند.

 

مصرف کنندگان محتوای خوب را در کانال‌های اجتماعی به اشتراک می گذارند
شبیه ساخت و ساز محتوای اثرگذار، ساخت‌و‌ساز محتوای خوب به عالم نشانه میدهد که شما در فن خویش کارشناس می‌باشید. برای مثال به کارگیری از محتوا برای توضیح کیفیت حل یک اختلال رایج به روشی نو و مخصوص، چیزی میباشد که خریدار غرض میخواهد آن را ذخیره نماید. همان طور که یوزرها محتوا را به اشتراک میگذارند، بینندگان آن را ارتقا می دهد. رسانه‌های اجتماعی یک کدام از دوستداشتنی‌ترین راه و روش‌هایی میباشد که مصرف کنندگان محتوای گران بها را به اشتراک می گذارند.

هنگامی دنبال کنندگان یا این که بازدیدکنندگان سایت خویش را تشویق می کنید تا محتوای خویش را به اشتراک بگذارند، آوازه خویش را تحت عنوان یک رهبر فکری و کارشناس قضیه تولید می کنید. رسانه‌های اجتماعی با گاز در حالا ثبت خویش با موتورهای کاوش تحت عنوان شایسته ترین خط مش برای دسترسی محتوا به مشتریان می باشند.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

در‌این عمل راب یک ترکیب بی سابقه را در میان دیتابیس M و گویش اپ نویسی Node.Js تشکیل طراحی اپلیکیشن در مشهد داد که فیض این شغل یک طرز تازه برای دسترسی به داده های دیتابیس M از روش گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت است به گونه ای که گسترش دهندگان شم نمی‌کنند که به یک مقر داده دسترسی پیدا می نمایند.

اکنون قابلیت دسترسی به M از روش Node.Js وجود دارااست، هنگامی که وی از طراحی M از Intersystems Cache را با به کار گیری از طراحی متن گشوده M اجرا می بخشید این interface به وسیله دیوید ویکسل بر طبق Api که پیش از این برای Cache در پروژه Globals DB تعریف‌و‌تمجید گردیده بود طراحی و ایفا شد. در پست اخیر راب شما میتوانید برخی از نوتیشن های طبیعی در Node.Js را ببینید که دسترسی به مقر داده سلسله مراتبی را به خیر و خوبی با استعمال از الگوهای لهجه نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت برای یوزرها ساخت و ساز می نماید.


برخی از نمونه های راب
دراین جا بعضا از نمونه هایی که راب برای این مورد آورده میباشد را ذکر می‌کنیم:

عبارت M:

set town = ^patient(123456, \"address\", \"town\")

به کار گیری از عبارت های جاوا اسکریپت:

var town = patient.$(\'address\').$(\'town\')._value;

با به کار گیری از برخی از خصوصیت های جی کوئری می اقتدار نمونه ذیل از عبارت های M از نگهداری های سالمی گونه های اطلاعات را ساخت:

^patient(123456,\"birthdate\")=-851884200 ^patient(123456,\"conditions\",0,\"causeOfDeath\")=\"\" ^patient(123456,\"conditions\",0,\"codes\",\"ICD-10-CM\",0)=\"I21.01\" ^patient(123456,\"conditions\",0,\"codes\",\"ICD-9-CM\",0)=\"410.00\" ^patient(123456,\"conditions\",0,\"description\")=\"Diagnosis, Active: Hospital Measures - AMI (Code List: 2.16.840.1.113883.3.666.5.3011)\" ^patient(123456,\"conditions\",0,\"end_time\")=1273104000
درپی یک داده ساختار JSON را اکران خوا‌هیم اعطا کرد که می قدرت آن را از جاوا اسکریپت بدست آورد:

var patient = new ewd.GlobalNode(\"patient\", [123456]); patient._delete(); var document = { \"birthdate\": -851884200, \"conditions\": [ { \"causeOfDeath\": null, \"codes\": { \"ICD-9-CM\": [ \"410.00\" ], \"ICD-10-CM\": [ \"I21.01\" ] }, \"description\": \"Diagnosis, Active: Hospital Measures - AMI (Code List: 2.16.840.1.113883.3.666.5.3011)\", \"end_time\": 1273104000 } ] };

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

گویش های نرم‌افزار نویسی مختلفی با کاربردهای متفاوت وجود دارا هستند، طراحی اپلیکیشن در مشهد در‌این مقاله درباره تعداد مطلوب لهجه های نرم افزار نویسی در یک پروژه کلام خوا هیم کرد.


یک کدام از نکات بسیار اساسی درباره لهجه های نرم افزار نویسی این میباشد که شما برای حل یک نقص‌ خاص تنوع بسیار متعددی را در مورد هایی که میتوانید از آنان به کارگیری نمایید حس می‌کنید، البته بدتر از این هنگامی میباشد که شما در یک پروژه شم میکنید که نیاز دارید تا از علم خویش در لهجه های گوناگون اپ نویسی متفاوت به کار گیری نمائید و در واقع پروژه شما نیاز به استعمال از لهجه های متفاوت اپلیکیشن نویسی دارااست. هنگامی که‌این رخداد برای شما بیفتد قادر است ایرادات متعددی را برای شما یا این که کسی که دیگری تولید نماید به دلیل آن که دامنه پروژه اپلیکیشن نویسی توسعه پیدا می نماید و فهمیدن آن اختلال خیس میگردد.

برخی اوقات تنوع گویش های اپلیکیشن نویسی در یک پروژه جزئی است: یک نرم افزار پایین اینترنت مانند وبسایت Drupal عمدتا از گویش نرم افزار نویسی php به کارگیری نموده است و به ترازو جزئی نیز از جاوا اسکریپت، css و html استعمال نموده است که بیشتر برای زیباسازی ظواهر وبسایت میباشد.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

ضمن مورد ها اورده شده در قسمت گذشته دانشجو ها بایستی بدانند که طراحی اپلیکیشن در مشهد به چه شکل از دیباگر به کار گیری نمایند و یک رینگ Read-Eval-Print موثر داشته باشند. داشتن توانگری تجزیه و نظارت کد در طول اعمال و داشتن توانگری در موضوع امتحان های خرد بر روی کد در TDD بسیار اثر گذار است.

نکته مهم و اصلی این میباشد که اعتقاد نتایج نمائید که دانشجوها پس از یادگیری مفاهیم محور ای نرم‌افزار نویسی در ادامه یادگیری رفتارهای شالوده ای TDD نباشند. تغییر تحول عادت در دانشجو یان در حین مجال طاقت فرسا خیس از آن میباشد که بخواهید چیزی را به آن ها فراگیری دهید. به همین انگیزه میباشد که تاکید می‌کنیم که آغاز به آنان آزمایش ها را بیاموزید. این فعالیت سبب میشود تا آنان در بعدی از پروژه هایی که یونیت آزمایش ندارند غربت نمایند، آن ها بایستی سود پروژه های بزرگی که دارنده یونیت آزمایش نیستند را ببینند.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

وجود یک ایده یکدست برای یک ساخت‌و‌ساز محتوا رفیعتر دارای انسجام عنایت طراحی اپلیکیشن در مشهد داراست. همینطور درین بین می بایست اساسی ‌ترین ایده‌ های اساسی پشتوانه را شناسایی فرمائید. ولی این‌ها موضوعات و عنوان های مکرر محتوای شما خواهند بود؛ که معمولا در حین مجال تکامل می‌ یابند. در شرایط ایده‌آل، هر قضیه مهم در تارنما شما طبیعتا به تولیدات یا این که سرویس ها تان گشوده خواهد گشت.

موضوعات و کلید کلمه و واژه های مهم، سنگ بنای ساخت و ساز محتوا بلندتر شما، در برقراری رابطه با مشتریان، مخاطبان، رسانه‌ها و حتی موتورهای کاوش با دقت تخصصی محسوب می‌شوند. پس انتخاب تعداد مشخصی از آنان هم به یافتن پوسته مهم محتوا امداد می نماید، هم جزئیات مهم و فرعی مورد نیاز در ساخت و ساز محتوا رفیعتر شما‌را زیر اثر قرار میدهد. در غایت این نصیب می اقتدار اعلام‌کرد که بایستی مدل خاص خویش را براساس کلمه های اساسی پیدا فرمائید؛ تا مخاطبین به نوعی به آن متوسل شوند.

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

درج تصویر در Data Grid و تلاوت اطلاات از طراحی اپلیکیشن در مشهد مقر داده

با درود و احترام

درین نوشته‌علمی می‌خواهیم طریق درج تصویر در DataGrid را به طور بی نقص توضیح دهم.

آغاز یک مقر داده  sql به اسم Shop_DB تولید و بعد یک جدول به اسم Customers درآن به طور پایین تولید می‌کنیم.
یک New Query  ساخت نمایید و دستورها تحت را در آن جاری ساختن نمائید.

CREATE TABLE [dbo].[Customers](
[CustomerID] [int] IDENTITY(1,1) NOT NULL,
[FullName] [nvarchar](300) NOT NULL,
[Mobile] [nvarchar](150) NOT NULL,
[Email] [nvarchar](150) NULL,
[Address] [nvarchar](800) NULL,
[CustomerImage] [varchar](5000) NOT NULL,
CONSTRAINT [PK_Customers] PRIMARY KEY CLUSTERED
(
[CustomerID] ASC
)WITH (PAD_INDEX = OFF, STATISTICS_NORECOMPUTE = OFF, IGNORE_DUP_KEY = OFF, ALLOW_ROW_LOCKS = ON, ALLOW_PAGE_LOCKS = ON) ON [PRIMARY]
) ON [PRIMARY]

GO
ویژال استدیو را گشوده فرمایید و یک WpfApplication نو  به اسم TestDatagridImage به هر‌جا که دوست داشتید صحیح فرمایید.

مجموع اوامر جان دار در xaml منزه و امرها تحت را paste نمایید. (تا وقت تان گرفته نشود.)

xmlns=\"http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml/presentation\"
xmlns:x=\"http://schemas.microsoft.com/winfx/2006/xaml\"
xmlns:d=\"http://schemas.microsoft.com/expression/blend/2008\"
xmlns:mc=\"http://schemas.openxmlformats.org/markup-compatibility/2006\"
xmlns:local=\"clr-namespace:TestDatagridImage\"
mc:Ignorable=\"d\"
Title=\"MainWindow\" Height=\"500\" Width=\"800\" Loaded=\"Window_Loaded\">

اسم مشتری\" Binding=\"{Binding FullName}\" Width=\"100\"/>
تلفن همراه مشتری\" Binding=\"{Binding Mobile}\" Width=\"100\"/>
آدرس اینترنتی مشتری\" Binding=\"{Binding Email}\" Width=\"100\"/>
نشانی مشتری\" Binding=\"{Binding Address}\" Width=\"100\"/>


اسم:\" HorizontalAlignment=\"Left\" Margin=\"736,30,0,0\" VerticalAlignment=\"Top\" FlowDirection=\"RightToLeft\" Width=\"45\"/>
گوشی:\" HorizontalAlignment=\"Left\" Margin=\"736,63,0,0\" VerticalAlignment=\"Top\" FlowDirection=\"RightToLeft\" Width=\"45\"/>
پست الکترونیک:\" HorizontalAlignment=\"Left\" Margin=\"736,98,0,0\" VerticalAlignment=\"Top\" FlowDirection=\"RightToLeft\" Width=\"45\"/>
نشانی:\" HorizontalAlignment=\"Left\" Margin=\"736,140,0,0\" VerticalAlignment=\"Top\" FlowDirection=\"RightToLeft\" Width=\"45\"/>

گزینش عکس\" HorizontalAlignment=\"Left\" Margin=\"494,50,0,0\" VerticalAlignment=\"Top\" Width=\"76\" Click=\"btnImage_Click\"/>

روی مجموع پروژه (solution TestDatagridImage) کلیک راست

و New project Add ---> را تعیین فرمائید. calass library با اسم Data ModelLayer

  • Raya Pars