مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نکات اساسی در پیاده سازی نرم افزار
با‌یقین پیش از اینکه برای پیاده سازی نرم افزار مبادرت نمایید، بایستی نکات مهمی را در لحاظ بگیرید. این نکات را در پوسته یک‌سری سوال برای شما مطرح کردیم که شما بایستی از خودتان طراحی اپلیکیشن در مشهد  بپرسید.

نرم افزار شما می بایست چه مزایایی به حصول و کارتان بیفزاید؟
برای جواب بدین پرسش تلاش نمایید مقصود خویش را مشخص و معلوم نمایید. چنانچه شما دقیقا ندانید که نرم افزار شما می بایست چه کاری اجرا دهد، بدون‌شک درپی خط مش خویش حیران خواهید شد.

استفاده کننده و بازار مقصود خویش را مشخص و معلوم فرمائید
این پرسش یکی مهم ترین سوال هایی میباشد که پیش از مبادرت برای ساخت نرم افزار می بایست از خودتان بپرسید. معین کردن استفاده کننده و بازار مقصود پیرو، کارتان را بی آلایش و هدفمندتر خواهد کرد.

چرا استفاده کننده بایستی از نرم افزار شما به کار گیری نماید؟
با دقت به اینکه امروزه نرم افزار های خیلی متعددی در دسترس عموم میباشند، چرا یوزرها می بایست از برنامه شما به کارگیری نمایند؟ چه خصوصیت خاصی دارید که می‌توانید به آن‌ها در جهت رفع نیازهایشان امداد فرمایید؟

آیا در زمینه ی بازاریابی نرم‌افزار و شیوه های آن داده ها دارید؟
داشتن یک نرم افزار اعتبار متعددی به تجارت شما می‌دهد، ولی این اعتبار وقتی قابل لمس می‌باشد که شما بتوانید یوزرها را به سمت استعمال از نرم افزار خودتان سوق دهید.
آیا طرحی برای پیشرفت نرم افزار تجاری خویش دارید؟ میزان دارایی کافی برای این زمینه در حیث گرفته اید؟
قطعا این نکته را می دانید که صاحبان نرم افزار های غالب جهان، هرچند وقت یکبار یک ورژن نو از اپلیکیشن خویش ارائه می‌دهند و خصوصیت های جدیدی به آن اضافه میکنند. براین اساس توسعه و گسترش نرم افزار را می بایست نصیب اساسی و مستقل ناپذیر بدانید. خوب میباشد از همین آغاز به تفکر این مورد باشید و دارایی مایحتاج آن را در حیث بگیرید.

پس از اینکه توانستید برای این سوال ها، جواب های قابل قبولی پیدا نمایید، آنوقت می توانید به تامل پیاده سازی نرم افزار باشید.

ساخت نرم افزار چه مراحلی دارااست؟
بعداز کشف کردن جواب مطلوب برای سوال های بالا و پیش از اینکه مرحله کد نویسی و پیاده سازی اپلیکیشن تلفن همراه آغاز گردد، می بایست مراحلی را جاری ساختن دهید تا در پی روش اشتباهات کمتری داشته باشید. در پی این فرآیند را برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

ایده ای که برای نرم افزار خویش در حیث دارید را روی برگه آورید
در واقعیت این قسمت دارنده دو بخش است. در نصیب اولیه می بایست امکاناتی که برای برنامه گوشی خویش در لحاظ دارید را جاری ساختن نمائید. در نصیب دوم به‌این تصور کنید که یوزرها چه گونه قرار میباشد از اپلیکیشن تجاری شما استعمال نمایند. از جمله در‌صورتی‌که قصد دارید یک نرم‌افزار تلفن همراه فروشگاهی داشته باشید قطعا بایستی تجهیزات ذیل را در لحاظ بگیرید.

نام نویسی و ورود استفاده کننده
سبد خرید
فرآیند خرید
عکس محصول ها به یاور توضیحات
قابلیت و امکان کاوش
مجموعه بندی محصول ها
منوها
و ...
با روی برگه آوردن نظرها و تفکراتی که دارید، زمانی که بایستی یک شخص دارای تخصص یا این که اپلیکیشن نویس مشورت کردن نمائید، وی خیلی خوب قادر است شمارا موعظه نماید.

طرح گرافیکی که در لحاظ دارید را بسازید یا این که دستکم آن را نگارگری فرمایید
اپ نویس در ذهنیت شما وجود ندارد و اقتدار قرائت ذهنیت شما را ندارد، همینطور ساخت‌و‌ساز طرح گرافیکی اول به نرم افزار نویس مربوط نمیشود. براین اساس طرح گرافیکی که برای نرم افزار خویش در لحاظ دارید را ساخت‌و‌ساز فرمائید. مثلا می‌توانید موقعیت دکمه ها، محل قرار گیری لوگو، فرمت کلی منوها، فونت آیتم به کار گیری و ... را در لحاظ بگیرید و با اعتنا به آنان طرح گرافیکی خویش را تولید نمائید. پیشنهاد می‌کنیم این عمل را به طبع جاری ساختن دهید، چون رابط و تجربیات کاربری ( UI/UX) یک کدام از مهم‌ترین قسمت های هر نرم افزار میباشد.

شیوه تولید نرم افزار خویش را پیدا نمایید
نحوه های متعددی برای پیاده سازی نرم افزار در مشهد و شهرهای دیگر وجود داراست، در‌صورتی‌که خودتان به اپ نویسی عشق و علاقه دارید یا این که دولوپر می باشید، می‌توانید خودتان شغل را آغاز نمائید. در صورتی‌که در گروه خویش طراح نرم افزار دارید مطلقا عمل را به وی بسپارید. ولی در صورتی‌که ایراد مالی ندارید می‌توانید با یک کمپانی برای این زمینه همیاری نمائید. با یک سرچ بی آلایش در گوگل موسسات متعددی را می توانید پیدا فرمایید، کافیست آغاز برخی از مثال شغل های آنان را دانلود نمائید و آن گاه برای گزینش کمپانی تصمیم گیری نمائید.
اما وبسایت هایی هم وجود داراست که سوای نیاز به کدنویسی می توانند یک نرم افزار برای شما فراهم نمایند. شیوه های گوناگون را نظارت فرمائید، بعد برای شیوه ساخت اپلیکیشن خویش، تصمیم گیری نمایید.

آزمایش نرم افزار
یک کدام از مهم ترین روند ساخت و ساز هر نرم افزار، مرحله آزمایش و باگ گیری آن میباشد. این مرحله را بایستی در زمان یک سری دفعه پیش از نشر ایفا دهید. به فرد یا این که تیم اپ نویسی برای وجود بعضا از باگ های نخستین خلل نگیرید، چون مدام خطاها کوچکی می‌باشد که از نظر دولوپرها مخفی می‌ماند. شما تحت عنوان صاحب و مالک نرم افزار وظیفه دارید تک تک مناطق و اجزای آن را رسیدگی فرمایید و در شکل مشاهده اختلال آن را به نرم افزار نویس خویش استحضار دهید.

با‌یقین هیچکدام از ما از یک نرم افزار مملو از نقص‌ خوشمان نمی آید. در شرایطی که استفاده کننده با این ایرادها مواجه گردد، ممکن میباشد دیگر هیچ وقت به سمت نرم افزار شما نیاید و عملا یک مشتری را از دست می دهید. پس به طبع پیش از تکثیر نرم افزار، چندبار آن را آزمایش و باگ گیری نمائید.

حرف آخر

همانگونه که در‌این مقاله گفتیم، تکنیک ها و نحوه های متعددی برای پیاده سازی نرم افزار وجود داراست که با اعتنا به واحد سنجش میزان دارایی شما و امکاناتی که در حیث دارید، خروجی های مختلفی هم دارا‌هستند.

ما درین نوشته در باب فرآیند ساخت‌و‌ساز نرم افزار تلفن همراه، که دربرگیرنده پژوهش و پژوهش، طراحی طرح نخستین، و ... حرف کردیم. بدین ترتیب درصورتی که قصد پیاده سازی نرم افزار در مشهد یا این که شهرهای دیگر را دارید نکات نقل شده در‌این نوشته‌ی علمی را مطلقا رعایت نمائید تا به دنبال رویکرد به توفیق های بیشتری دست پیدا نمائید. امید داریم این نکات و مطالب ارائه گردیده درین نوشته ی علمی برای شما عزیزان موثر باشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی