مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


کارداران مؤثر در انتخاب راه و روش مناسب برای پروژه‌های نرم افزاری
برای انتخاب خط مش مناسب برای پروژه‌های نرم‌افزاری، بایستی به یک سری استدلال توجه فرمایید. برخی از مهم ترین کارداران شامل مورد ها پایین می‌شود:

طراحی اپلیکیشن در مشهد

تکنولوژی آیتم استعمال: هر تکنولوژی و زبان برنامه ‌نویسی، رویکردهای متفاوت نرم‌افزار ‌نویسی را جانبداری می‌کند. از جمله، تکنولوژی‌های وب مانند جاوااسکریپت و پایتون، با رویکردهای مختلفی به عنوان مثال اپ‌نویسی شی گرا و تابعی سازگار هستند.
نیازهای کاربر اساس: برای پروژه‌هایی که نیاز به ارتباط با مخاطب دارند، مانند پروژه‌های وب، استفاده از رویکردهایی مانند مدل MVC می تواند مفید باشد. این روش به شما امکان میدهد تا اجزای متفاوت سیستم را به نحوه‌ای سازماندهی فرمائید که قابلیت تغییر تحول آن را ارتقاء دهد.
قدرت دسته اپ نویسی: برای پروژه‌هایی که بوسیله یک دسته نرم افزار‌نویسی جلو می‌رود، رویکردهایی که به راحتی قابلیت گسترش و حفظ را فراهم می‌کنند، مانند ترکیب اپ‌نویسی شی گرا و ساخت یافته، پیشنهاد میشوند.
بررسی رویکردهای نرم افزار‌نویسی: محاسبه روش‌های اپ‌نویسی در پروژه‌های مختلف، قادر است به تصمیم‌گیری در تعیین شیوه مناسب کمک کند. به عنوان مثال، در پروژه‌هایی که به پایگاه داده وابسته میباشند، استفاده از روش‌های شی گرا قادر است باعث شفافیت بیشتر در ساختار کد خواهد شد. همچنین، به کار گیری از روش‌های TDD (توسعه و گسترش تست محور) میتواند به کاهش اشتباهات در کد و بهبود کیفیت نرم افزار کمک کند.
سابقه به کارگیری: سابقه به کار گیری از یک راه و روش برنامه ‌نویسی در پروژه‌های قبلی نیز میتواند در انتخاب طرز مناسب برای پروژه جدید کمک کند. در صورتی یک نحوه خاص در پروژه‌های قبل با موفقیت استفاده شده باشد، احتمال موفقیت در پروژه جدید بیشتر هست.
استانداردهای صنعتی: در نرم افزار ‌نویسی، استفاده از استانداردهای صنعتی، میتواند سبب ساز بهبود کیفیت کد و قابلیت محافظت و توسعه آن شود. از جمله، استعمال از استاندارد‌های نامگذاری متغیرها، توابع و کلاس‌ها، باعث شفافیت بیشتر در کد شده و به کاهش خطاها کمک می‌کند.


سود گیری
باید اعتراف کنیم که استعمال از ترکیب رویکردهای برنامه‌نویسی شی گرا و تشکیل داد یافته، برای پروژه‌های گرانقدر و پیچیده، بسیار مناسب می باشد. این رویکردها به گسترش و حفظ سیستم‌های تبارک کمک می‌کنند و با به کار گیری از ابزارهای مناسب مانند نمودارهای UML، قابلیت گسترش و نگهداری را بهبود می‌بخشند. به عنوان توصیه نهایی، توصیه می دهیم که برای تعیین رویه مناسب در پروژه‌های نرم‌افزاری، باید به مواردی مانند اندازه و عدم وضوح پروژه، تکنولوژی مورد به کارگیری، نیازهای کاربری و توانگری گروه اپ‌نویسی توجه کرد. در نهایت، گزینش راه مناسب برای پروژه‌های نرم‌افزاری، میتواند به بهبود عملکرد و سعی سیستم و بهبود تجربیات کاربری کمک کند و نباید کم‌قیمت تلقی شود
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


لیست تاپ ترین قابل انعطاف افزارهای پیاده سازی نرم افزار
AppyPie
AppSheet
Bizness Apps
Appery.io
iBuildApp
Shoutem
Rollbar
JIRA
AppInstitute
GoodBarber
Caspio
مقایسه ی ۵ گزینه از شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای پیاده سازی نرم افزار
برنامه جایگاه بندی مطلوب برای پلتفرم
AppyPie

۵ ستاره شرکتهای خرد ، میانگین و تبارک Android , iOS  و PWA 
AppSheet
۵ ستاره موسسه ها خرد ، میانگین و گرانقدر Windows, Mac, Linux.
Bizness Apps

۴٫۷ ستاره شرکتهای خرد و میانگین Android, iPhone, بر شالوده اینترنت
Appery.io

۴٫۸ ستاره موسسات میانگین و تعالی Windows, Mac, iPhone, Android و بر شالوده اینترنت
iBuildApp

۴٫۵ ستاره شرکتهای خرد و میانگین Windows, iPhone, Android, اپ اینترنت
 

۱٫AppyPie
نرم‌افزار پیاده سازی نرم افزار AppyPie

 

از این اپلیکیشن میتوانید برای مقاصد متعدد و تشکیل داد اپ های طراحی اپلیکیشن در مشهد متعدد به کارگیری فرمایید. Appypie یکی‌از قدرتمندترین قابل انعطاف افزارهای پیاده سازی نرم افزار میباشد که میتوان به وسیله آن اپلیکیشن های خرد و گرانقدر برای مشاغل متفاوت ایجاد کرد ، از جمله اپ برای املاک ، رستوران ، اپ هتل یا این که نرم افزار رادیویی و … .

خصوصیت های نرم افزار
مدد از حوادث
امکان مشاهده نظارت‌ها به طور بلادرنگ
قابلیت و امکان قرار دادن تبلیغات برای درآمدزایی
تامین از جی‌پی‌اس برای اخذ حالت مکانی
حمایت از نرم افزار برای برقرار رابطه با یک رسانه فرنگی مانند یک وب سایت، موسیقی، بلاگ و یا این که یک خبرخوان
 

 ۲٫AppSheet
اپ پیاده سازی نرم افزار AppSheet

 

با Appsheet شما می‌توانید طرحی پیاده سازی نمایید که از هر نطر خصوصیت های قابل قبولی داشته باشد. این نرم‌افزار یک نرم‌افزار پیاده سازی نرم افزار فارغ از نیاز به کدنویسی میباشد و به شما قابلیت میدهد نرم‌افزار های جانبداری گردیده چندین پلتفرمی را توسعه و گسترش دهید.

خصوصیت های نرم‌افزار 
همگام سازی داده های دور نما و موقعیت آفلاین.
این خصوصیت برای سئو همت و در دست گرفتن چرخه قدمت نرم‌افزار آماده می نماید.
AppSheet به شما رئیس متمرکز و ارتقا منفعت وری را میدهد.
با آحاد نرم‌افزار ها ، خصوصیت های مارک های سفارشی و مقررات فرمت را ارائه می‌دهد.
 

۳٫Bizness Apps
اپلیکیشن Bizness Apps

 

این اپلیکیشن به شما قابلیت میدهد تا اپلیکیشن های Android و IOS را پیاده سازی نمائید . این اپ نیازی به علم اپلیکیشن نویسی ندارد و شما صرفا با درگ & دراپ میتوانید یک نرم‌افزار پیاده سازی نمایید. نرم‌افزار Bizness دارنده پلاگین های مبلغی هم است که برای پیاده سازی نرم افزار بسیار مطلوب میباشند، مانند نرم افزار های محرمانه دکان ، مدیر مجموعه ها ، امان یکسری زبانه و … که میتوانید از آنها استعمال فرمائید.این اپ از کارکشته ترین قابل انعطاف افزارهای پیاده سازی نرم افزار فارغ از نیاز به کد نویسی میباشد.

خصوصیت های این نرم افزار  
برای تعیین خودکار از بیش تر از ۸۰۰ خودکار ، می‌توانید به یک کتابخانه مداد گوگل دسترسی پیدا فرمائید.
این موسسه دارنده پوسته های فراهم برای صنعت های متعدد و دسته ای از ۱۰۰۰ آیکون میباشد.
دارنده خصوصیت هایی برای بازاریابی ، فناوری و پیاده سازی میباشد.
این اپلیکیشن ۲۰ اعتبار نرم‌افزار ، مخلوط نرم افزار ، PWA نامحدود 
برای ایجاد ، امکاناتی مانند پیام ، منو ، لیست پستی و غیره را در دست شما قرار می‌دهد.
 

 
۴٫ Appery.io
اپلیکیشن پیاده سازی نرم افزار Appery.io 

 

این اپلیکیشن که نیاز به کد نویسی متعددی ندارد برای توسعه و گسترش اپ های ترکیبی ، برتامه های اینترنت و PWA میباشد. نرم‌افزار های تشکیل‌شده به وسیله این اپ با کلیه دستگاه ها و سیستم عوامل سازگار میباشد. Appery.io به شما این قابلیت را میدهد که بخش بک اند جانور را یا این که نرم افزار خویش ترکیب نمایید.این قابلیت را برای وارد کردن و به کارگیری از بک اند در نرم‌افزار ساز آماده می نماید.

خصوصیت های این اپ 
این مشخصات را برای مدیر مجموعه مهیا می نماید.
این اذن را میدهد تا تماس های API پلت هیبت ۵۰K تا ۲۰۰K در هر ماه داشته باشیم.
قابلیت و امکان تنظیم حامی برای نرم افزار را مهیا می نماید.
با نرم افزار Enterprise امکاناتی مانند Enterprise-grade-SLAs ، استقرار سری ، رئیس اکانت و غیره را آماده می نماید.
این نرم‌افزار از فردی سازی و بسط توسعه یافته از روش مؤلفه های UI سفارشی ، تایپ کردن JS یا این که CSS سفارشی ، لایه ذخیره توسعه یافته ، بازنویسی کد منبع ، ساختار داده مطابق سبک و غیره مدد می نماید.
۵٫ iBuildApp
اپلیکیشن iBuildApp

 

با استعمال از iBuildApp ، محدودیتی در تعداد مشتریانی که از اپ شما به کار گیری می نمایند وجود نخواهد داشت. ۲۵ خصوصیت اپلیکیشن به شما امداد می نماید تا مشتریان را با اپ مشغول نمایید. این قابلیت و امکان را به شما میدهد تا اپ را هر فرصت بازنویسی و آپ دیت نمایید. iBuildApp بیشتر یک برنامه پیاده سازی نرم افزار تبلیغاتی میباشد.

خصوصیت های نرم‌افزار 
کوپن ها و کارت های وفاداری به شما یاری می نمایند تا مشتریان متعددی را بدست آورید.
این نرم‌افزار یک ابزار تبلیغاتی میباشد.
این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد تا یک خصوصیت سفارشی ساخت فرمائید.
این تامین از پیشرفت اپلیکیشن برای صنعت های گوناگون مانند بهداشت و معالجه ، پایانه رادیویی ، طرح ریزی اتفاق افتاد ، دانش گاه و دانشگاه ، مدیر رستوران ، و غیره.
این بیش تر از ۱۰۰۰ پوسته پیاده سازی را ارائه می‌دهد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

بر اساس تحقیقاتی که اجرا می دهید می توانید مشکلی که قرار می‌باشد نرم‌افزار شما آن را حل کند و اینکه این مشکل قرار است برای چه اشخاصی حل گردد را به روشنی تعریف و تمجید نمائید. شما از این اطلاعات استفاده می کنید تا اپلیکیشنی بسازید که خدمات رسانی بهتری برای کاربرانش داشته باشد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

چقدر مجال بایستی صرف فرمائید؟ برای ایجاد کرد فضای ایده پردازی، چندین روز را بدین عمل اختصاص بدهید.
چقدر می بایست هزینه نمایید؟ ی توانید این عمل را بدون هیچ هزینه ای ایفا بدهید یا کمی پول صرف ابزارهای حرفه‌ای کنید.
گه گاه قصدتان این است که یک اپ فقط برای خودتان بسازید. این عمل هم ایده خوبیست. می‌توانید برای لذت بردن از چنین تجربیات ای تفحص کنید، تمرین نمایید و هر طور که خودتان صلاح میدانید اپلیکیشنتان را بسازید. اهمیت شایستگی، رسیدگی و نگرش را دستکم نگیرید!

۳- از اپلیکیشنتان موکاپ (Mockup) تهیه فرمایید
خوب می‌باشد قبل از استارت ایجاد کرد اپلیکیشن، از آن موکاپ تهیه و تنظیم نمایید. موکاپ یک طرح کلی از نرم‌افزار شماست که رابط کاربری (UI) و جریان آن را نماد می‌دهد.

در اینجا نمونه ای از موکاپ را مشاهده می‌کنید:

در تصویر بالا میبینید که من چطور سه رابط کاربری اساسی اپلیکیشنم که Crest نام دارد را در موکاپ ترسیم کرده ام. این یک طرح کلی می‌باشد. میبیند؟

موکاپ دربرگیرنده موارد پایین نمی شود:

عناصر ریز و جزئی رابط کاربری
حالت دقیق ارکان رابط کاربری
طرح ها و جلوه های رنگی غامض
در واقع یک موکاپ بدون اشاره به جزئیات غیر ضروری، به شما علامت می دهد که یک نرم‌افزار چطور شغل می کند. استعمال از موکاپ یک شیوه کاربردی به جای شیوه زیباشناختی در طراحی اپلیکیشن شماست.

علاوه بر این، موکاپ بایستی جریانات و تعاملات برنامه شما را هم تعریف و تمجید کند. به عنوان مثال بگوید که با زدن این دکمه چه اتفاقی می افتد؟ چطور می اقتدار از ورقه A به صفحه B رسید؟ سلسله روندهای مختلف در اپلیکیشن شما به چه نحو می‌باشد؟

من توصیه میکنم از برنامه Balsamiq Mockups برای ساخت اپ خودتان به کارگیری نمایید. این نرم افزار دربرگیرنده تعداد زیادی تمپلت رابط کاربری است و تعادل خوبی در میان کلیات و انعطاف پذیری تولید می کند. من سالهاست که از این نرم‌افزار استعمال میکنم. مطمئن باشید که نرم افزار بسیار خوبیست و بدردتان می خورد.

۱۲ اپلیکیشن بلندتر ساخت فیلم کوتاه (در موبایل اندروید)

وقتی در حالا تشکیل داد برنامه برای مشتری یا کارفرما میباشید، تشکیل داد یک موکاپ مجال نه برای نماد دادن نتیجه پایانی به آن‌ها قبل از ساخت اپ هست. با استعمال از موکاپ می‌توانید رابط کاربری برنامه را به مشتری یا کارفرما علامت بدهید و به آنها کمک فرمایید برنامه را پیش خودشان تجسم کنند. خود من به شخصه همیشه در جلسات فروش از موکاپ برای مشتریانم استعمال می‌کنم.

خلال این ساخت یک طرح کاربردی-فنی در کنار موکاپ ساختن هم ایده خوبیست. شما در‌این طرح باید کارایی کلی برنامه را با کلمات بی آلایش تعریف و تمجید فرمائید. می توانید حاشیه نویسی را در نرم افزار موکاپ اجرا بدهید یا فقط یک فایل متنی حاوی توضیحات درباره طرز شغل برنامه تولید نمایید.

چقدر فرصت باید صرف کنید؟ بسته به معیار عدم وضوح اپلیکیشنتان، از چند روز تا یکی از دو هفته باید وقت بگذارید.
چقدر باید هزینه فرمایید؟ نرم افزار Balsamiq Mockups 3 for Desktop، ۸۹ دلار قیمت دارد؛ اما خب، واقعا ارزشش را دارااست!
از ساخت موکاپ چشم پوشی نکنید. موکاپ به شما یاری می کند تا اشتباهات مهم مربوط به رابط کاربری اپلیکیشن را در همان روند نخستین برطرف کنید. خلال این به کارگیری از موکاپ روشی خوب برای ارائه کارتان به دسته، مشتری و یا کارفرماست.

۴- طراحی گرافیکی برنامه تان را ایفا بدهید
اکنون که پروژه تان در حال شکل گیری می باشد وقت آن رسیده که برای اپلیکیشن خودتان یک طرح گرافیکی ایجاد نمایید. طراحی شما باید مشتمل بر جزئیات بصری پیکسلی، جلوه های گرافیکی، جزئیات تصویری و گاهی انیمیشن ها و طراحی حرکات باشد.

من دو شیوه را برای ایجاد کرد طرح گرافیکی برنامه سفارش میکنم:

۱- خودتان با به کارگیری از یک تمپلت گرافیکی این کار را اجرا بدهید

۲- یک طراح گرافیک استخدام فرمایید

طراحان گرافیک ماهر سالها مشغول کار و تمرین می‌باشند. در واقع یک طراح گرافیک خوب می تواند صد عالی از یک طراح بی تجربه مثل خود شما (با فرض اینکه پیشرفت دهنده می باشید) فعالیت را انجام بدهد.

شما به عنوان یک گسترش دهنده برنامه باید مبنی بر نقاط قوت خود کار فرمائید. این مساله به معنای برون سپاری کارهاییست که در آنان مهارت خاصی ندارید. برای استخدام یک طراح گرافیک حرفه ای می‌توانید از سیستم عامل هایی مانند Upwork یا Toptal استفاده فرمایید.

ساخت پادکست آموزشی صوتی (مراحل و طریق اجرا)

در شرایطی‌که هم می خواهید خودتان به تنهایی این فعالیت را اجرا بدهید از منابع جان دار بهره بگیرید. برای صرفه جویی در وقتتان توصیه می کنیم از الگوی طراحی مخصوص نرم‌افزار های آی او اس استفاده نمایید. می توانید برای طراحی کارتان از تمپلت های فراهم به کارگیری نمائید و بعد از آن آن‌ها‌را به شکلی که می‌خواهید سفارشی کنید.

در اینجا یک نمونه طراحی گرافیکی نرم‌افزار در نرم افزار Sketch را مشاهده می‌کنید:

یک سری تمپلت وجود دارد که خود من به شخصه آن‌ها را دوست دارم و به شما هم توصیه میکنم:

NOW, TETHR و DO ایجاد کرد InVision
iOS iPhone GUI جنس شکل بوک
Stark UI kit ساخت Baianat
Stitch ساخت Lina Seleznyova
Phoenix ساخت Adrian Chiran
Apply Pixels تشکیل داد Michael Flarup
از بین موارد بالا، iOS iPhone GUI جنس شکل بوک بسیار مفید و کاربردی می باشد چون شامل عنصرها UI کاملاً پیکسلی آی او اس می‌باشد. می توانید از آن برای ساخت موکاپ های دقیق استفاده نمائید.

هنگام استعمال از اثر اصلی اشخاص دیگر، حواستان به قانون ها اسکن رایت باشد. قانون کپی رایت در همگی جای جهان جاری ساختن میگردد. یادتان باشد نمی توانید چیزی که میخواهید را در اینترنت سرچ نمایید و آن‌گاه دقیقا همان را به کار ببرید. در حالتی‌که چیزی زیر قانون اسکن رایت باشد شما نمی توانید از آن در پروژه تان استفاده نمائید.

برای ساخت طرح گرافیکی اپ خودتان می‌توانید از ابزارهایی مثل Photoshop، Sketch و Affinity Designer استعمال نمایید. من برنامه Sketch را توصیه می کنم، چون از امان داخلی برای طراحی برنامه های تلفن همراه شامل است. یادتان باشد نمی توانید مستقیما یک طرح را از فتوشاپ یا اسکچ وارد نمائید؛ به این ترتیب برای ساخت نرم‌افزار خودتان می بایست آن را دوباره در در Interface Builder و یا Xcode تشکیل داد نمایید.

چقدر مجال باید صرف نمائید؟ از یکسری روز تا چندین هفته. می توانید این مورد را از طراحتان سوال نمایید.
چقدر باید هزینه کنید؟ تمپلت های عالی مجانی یا ارزان قیمت میباشند. از طراحتان دراین باره سوال کنید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


استعمال از طریق innerHTML
روش دیگری که برای تایپ کردن محتوای جاوا اسکریپت وجود دارد به کار گیری از innerHTML است. این خصوصیت در واقع محتوای یک عنصر جان دار در کاغذ اینترنت را آپدیت رسانی می نماید. به عنوان مثال در حالتی که شما یک جمله در سایت خویش دارید می‌توانید از innerHTML به کار گیری کنید تا محتوای موجود در آن پاراگراف را به راحتی هرچه مجموع تغییر تحول دهید.
در این طریق نیز دقیقا مانند طرز document.write از دو فایل طراحی اپلیکیشن در مشهد به کارگیری کردیم. نخستین دفعه فولدر جاوا اسکریپت که دربرگیرنده محتوایی بود که در شیت اینترنت قرار داشت به وسیله گوگل خزیده شد.
پوشه آزمایشی دوم محتوای جاوا اسکریپت در باطن یک فایل فرنگی قرار گرفت.
فیض به کار گیری از این‌شیوه نیز دقیقا شبیه طرز document.write بود. وقتی که محتوای جاوا اسکریپت در درون برگه اینترنت بود گوگل آن محتوا را سوای نقص‌ ایندکس کرد. هنگامی که محتوا در داخل یک پوشه فرنگی قرار گرفت گوگل با وجود ایندکس کردن صفحه اینترنت آن محتوا را ایندکس نکرد.
تب ها و عملکردشان برای دسترسی گوگل به محتوای جاوا اسکریپت
آن گاه که یکسری نمونه بی آلایش را آیتم استیناف قرار دادیم اذن دهید تا با جزئیات بیشتری درباره این زمینه کلام کنیم. همان طور که می دانید یکی مهمترین کاربردهای جاوا اسکریپت تشکیل داد محتوای تب دار(tabbed content) میباشد. تب ها میتوانند یک تجربه کاربری فوق العاده را ساخت نمایند و به شکستن صفحه ها اینترنت وقت گیر یاری شایانی نمایند. طریق های متعددی برای قرار دادن تب ها در ورقه اینترنت شما وجود دارااست. ما برای این فعالیت از دو اسکریپت متفاوت به کار گیری می‌کنیم که اولین تب های jQuery و دومین تب های AJAX می‌باشند.
تفحص دو روش مختلف برای ساخت تب ها در جاوا اسکریپت
هنگامی که اسکریپت ها در داخل مرورگر مشاهده می گردند کردار یکسانی را از خویش نماد میدهند که‌این کردار در واقع به عبارتی تقسیم کردن محتوا به یک سری تب متعدد می‌باشد. با این موقتی شاید برای شما جذاب باشد که بدانید اسکریپت jQuery کل محتوا را در درون یک صفحه قرار داد. در ادامه براساس تبی که شما روی آن کلیک می کنید این اسکریپت محتوای مورد نیاز را اکران داده یا این که پنهان می نماید. در قبال اسکریپت مرتبط با تب های AJAX حتی اگر به حیث رسد که محتوا در درون یک فولدر در مرورگر دیده میشود آن را به فایل های مختلفی تقسیم بندی می نماید.


نکاتی درباره به کارگیری از تب ها برای دسترسی گوگل به محتوای جاوا اسکریپت
از آنجایی که راه تب jQuery محتوا را در یک صفحه نگه می‌دارد گوگل میتواند که مجموع آن محتوا را به راحتی ایندکس کرده و به محتوای جاوا اسکریپت دسترسی بدون نقص داشته باشد. اصلی خیس از آن این میباشد که گوگل مجموع آن محتوا را به ورقه اساسی مرتبط می نماید. به این ترتیب شما می توانید برای سئو سایت خویش به آن محتوا توکل نمایید.

هنگامی که از تب های AJAX استعمال می کنیم گوگل فایل های فرنگی را به طور غیر وابسته ایندکس می نماید. براین اساس گوگل محتوای شمارا به طور یک سری صفحه منقطع ایندکس خواهد کرد. همین عامل نیز منجر میگردد تا محتوای باطن تب ها به یک ورقه خاص مرتبط نشوند. به عبارت دیگر می اقتدار اعلام‌کرد که گوگل نمی تواند متوجه خواهد شد که همگی تب های AJAX باید به یک کاغذ خاص مرتبط شوند.


سخن نهایی
آری گوگل میتواند برای یافتن محتوای جاوا اسکریپت پاره ای از کدهای آن را اعمال نماید البته بایستی اعتنا داشته باشید که گوگل محدودیت هایی را درباره ی این که دقیقا چه کاری میتواند اعمال دهد و چه چیزی را می‌تواند متوجه خواهد شد دارااست. شایسته ترین روشی که برای دسترسی گوگل به محتوای شما وجود دارد این است که محتوای خویش را به راحتی باطن HTML قرار دهید. برای مثال شما میتوانید به مکان به کارگیری از تب های AJAX که محتوا را در چند فایل متفاوت پخش می نماید از تب های جی کوئری برای قرار دادن محتوا در درون یک فولدر به کارگیری نمائید. به صورت کلی با این طریق ها شما می توانید دسترسی گوگل به محتوایی که در صفحه های سایتتان دارید را معمولی خیس نمایید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


در شرایطی‌که وقت کافی برای یادگیری ندارید، میتوانید از یک دسته ایجاد کرد نرم افزار استعمال فرمایید. البته این طرز سرمایه متعددی از شما می‌گیرد و یا این که مبتلا بدقولی هایی می‌شوید که حین شغل پیش میاید. البته در هر شکل این نحوه یک کدام از طرز های عالی و مطمئن میباشد که می‌توانید با خاطر ریلکس از بعدی نرم افزار خویش مطمئن باشید. پیش از آغاز فعالیت با هر مجموعه و گروهی مطمئن گردید که آنان تجربیات فعالیت کافی در این باره را داشته باشند.

با به کار گیری از این نحوه به راحتی می‌توانید با یاری تجارب آنها سهل خیال و خاطر باشید طراحی اپلیکیشن در مشهد و به توفیق برسید. سوای به کارگیری از این تجربه ادامه مسیر بسیار مشقت بار شود و شما به آنان نیاز دارید تا تیم را مدیر نمایند و پیشرفت ببخشند.

سفارش می‌کنم برای استخراج داده ها بیشتر نوشته‌علمی نقش مجموعه نرم افزار نویس در توفیق یا این که باخت یک نرم افزار را استیناف نمائید.

نقاط مثبت

این نحوه ریسک پایینی داراست چون متخصصین در کمپانی حضور دارا‌هستند و می‌توانند شغل را به راحتی پیش ببرند و این اشخاص معمولا نسبت به اعمال شغل بسیار بامسئولیت می باشند .
مدیر پروژه به راحتی جاری ساختن میگردد و خیالتان بابت این قضیه بدون نقص شل میباشد به دلیل آن که معمولا موسسات یک مدیریت پروژه دارا هستند .
نقاط منفی

این طرز بالاترین هزینه را برای ایجاد کرد نرم افزار دارااست چون موسسه ها یک سری کارشناس اپ نویسی استخدام می نمایند و بایستی هزینه ای که اخذ می نمایند برای آنها صرفه اقتصادی داشته باشد و جوابگوی پرداخت حقوق و دستمزد آن‌ها باشد.
هنگامی که برای عقد تفاهم نامه و پیوندها حضوری به مراد تعریف‌و‌تمجید پروژه می‌گذارید وقت شمارا میگیرد. و شما برای رفت و آمد و حضور در‌این جلسات بدون چاره به مخارج جانبی هم خواهید شد.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


عدم حمایت از فضا های تیمی در صفحه های وسیع
Fuehne در‌پی حرف های خویش درباره صفحه ها عظیم میگوید: این صفحه ها از دور و اطراف های تیمی که چند نفر در آن ها شغل دارا هستند و به روزرسانی ها و تغییرات متعددی را روی اطلاعات ایفا می نمایند مدد نمی‌کنند و معمولا اشتباهات بسیار متعددی را در این مورد به وجود می‌آورند. مخلوط این عامل ها بدین معناست که استحصال و کارهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد که از این صفحه های به کارگیری می نمایند خیر صرفا با ریسک های درآمدی بلکه با مخارج بالای عملیاتی نیز مواجه میگردند که یک بحران بسیار دور از شوخی برای آنان به حساب می آید.


احتمال ارتقاء عده ای از اطلاعات با به کار گیری از spreadsheet ها
یک کدام از دیگر از خطاها مهمی که به کارگیری از صفحه های کبیر قادر است به یاروهمدم داشته باشد ارتقاء احتمال جمع ای از اطلاعات میباشد. وقتی که تحلیلگران به منابع داده متصل میشوند، مبادرت به دانلود کردن اطلاعات کرده یا این که فرمول ها، محورها و بقیه عملیات های مطابق داده را ایفا میدهند در واقع به صورت اثرگذار یک منبع داده ایزوله و مشتق گردیده میسازند. اعتنا داشته باشید که‌این شغل سوای اقداماتی در راستای تصویب روند پردازش داده و متمرکز کردن داده های مشتق گردیده شکل میگیرد که بعید میباشد سایرافراد در سازمان از این منبع داده اگاهی پیدا نمایند. این چرخه میتواند تداوم داشته باشد و ضربه های دور از شوخی را به یک سازمان و تجارت وارد نماید.

ولی اشتباهات شما هنگامی دور از شوخی خیس می گردد که کارگر spreadsheet ها را با مشتریان و شرکایی که به کانال های شرکتی و سازمانی دسترسی ندارند نیز به اشتراک بگذارند. در بخش اعظمی از مواقع این اشخاص پوشه ها را از روش آدرس اینترنتی ارسال می نمایند و همین دلیل نیز سبب ساز میگردد تا مراقبت از داده های حساس به یک فعالیت بسیار طاقت فرسا و معضل برانگیز تبدیل خواهد شد.

تیم داده های تعالی اکثر اوقات تلاش خیر و خوبی در spreadsheet ها ندارند

تا یکسری وقت پیش اکسل صرفا از 65000 سطر امان می‌کرد و وقتی که داده های شما ارتقاء پیدا می‌کرد قابلیت و امکان به کار گیری از آن برای شما وجود نداشت. شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید حتی امروز هم مایکروسافت صفحه های عظیم را با مواقعی مانند 1 میلیون ستون، 16000 ردیف، سلول هایی با پهنا سلول 255 کاراکتری و بخش اعظمی از کارداران دیگر محصور می نماید. بخش اعظمی از تحلیلگران با تیم داده های گرانقدر درحد گیگابایت یا این که ترابایت شغل می نمایند و همین برهان نیز سبب ساز می‌شود تا قابلیت تجزیه و چک آنان با به کارگیری از spreadsheetها وجود نداشته باشد. Fuehne درباره این قضیه میگوید: این یک نگرانی گران قدر برای بیشتر سازمان ها و استحصال و امور میباشد به این دلیل که این صفحه ها مقیاس پذیر نیستند. محاسبات غامض ای که به داده های بازار با وسعت قابل توجهی از داده های تراکنشی متکی می باشند دیر آپدیت می گردند و اکثر وقت ها در صفحه های کلان با ایرادات متعددی درین خصوص مواجه می شویم.


نکات نهایی درباره ایرادات صفحه ها وسیع برای حصول و امور
شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید حتی تیم داده های با اندازه میانگین معضل اصلی تری بالاتر از مسائل عملکردی در صفحه های پهناور تولید می نمایند. با وجود ابزارهای بصری سازی داده و قابلیت و امکان های یادگیری ماشین مو جود راهکارهای کارآمدتر و هوشمندتر برای تجزیه و چک دسته داده های والا وجود داراست که می‌توانید از آن‌ها به کارگیری نمائید.

براین اساس در شرایطی‌که چه spreadsheetها کلیه کاره میباشند و در مورد ها متعدد قابل استعمال میباشند اما مدیر اطلاعات، بصری سازی اطلاعات و بخش اعظمی از مورد ها دیگر را برای استخراج و امور و ارگانهای مدرن دشوار خیس کرده و حتی میتوانند سبب هلاکت یک بیزنس شوند.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


در اوایل این ماه محققان امنیتی تعدادی از جراحت پذیری های بزرگ را در نرم افزار Log4j جاوا که در ده ها هزار نرم افزار تحت وب جاوا مورد استعمال قرار می گیرد کشف کردند. اکسپلویت های Log4j میتوانند زخم زیادی را به نرم افزارهای متفاوت وارد کنند به دلیل آن که این کد به طور وسیع ای در سیستم های متفاوت مصرف کننده سازمانی برای مثال Minecraft، Steam، iCloud، Fortinet و Red Hat مستعمل است. یک تحلیلگر و کارشناس در‌این حوزه تخمین می زند که میلیون ها endpoint ممکن می باشد در خطر باشند. طراحی اپلیکیشن در مشهد

اکسپلویت های Log4j را می توان آخرین مورد از حملات در حوزه زنجیره تامین نرم افزاری به شمار آورد که در این لیست مواردی مانند SolarWinds ( که در آن فرآیند تشکیل داد به خطر افتاده بود) و Kaseya( که هکرها در آن کدهای حاوی بدافزار را جای کدهای اساسی قرار داده بودند) نیز وجود داراست.

اولی علامت های اکسپلویت های Log4j
از زمانی که اولین علامت های زخم پذیری مربوط به اکسپلویت های Log4j مشخص شد فروشندگان نرم افزارهای امنیتی و تحلیلگران اطلاعات زیادی در سراسر دنیا مطالبی را درباره این که چه کارهایی بایستی ایفا دهید تا در ازای اکسپلویت های Log4j رویا رویی فرمایید منتشر کردند. شاید برای شما جذاب باشد که پس از این مسئله برخی از افراد سناریوهایی را نیز منتشر کردند که به نوع خود جالب بود. البته اکثری از تحلیلگران نیز پیش‌بینی هایی با ریسک کمتر را درباره اکسپلویت های Log4j منتشر کرده بودند. شرکت Check Point Software Technologies در نزدیک به نیمی از مشتریان خود سوءاستفاده هایی را مشاهده کرده بود. Contrast Security به‌این منفعت رسیده است که 58 درصد از برنامه های جاوا آنها دارای نسخه های آسیب پذیر در عوض اکسپلویت های Log4j هستند اما نکته جالب این می‌باشد که صرفا 37 درصد از آنها از Log4j استعمال می کنند.


اقدامات انجام شده برای رویارویی با این اکسپلویت ها
چهار مورد از مهم‌ترین مسائلی که راجع به اکسپلویت های Log4j به وجود آمده است عبارت اند از: CVE-2021-44228 ، CVE-2021-45046 ، CVE-2021-4104  و CVE-2021-45105 . در یکی‌از مهمترین اقدامات انجام یافته برای رویا رویی با اکسپلویت های Log4j تاکسی امنیت سایبری و امنیت زیرساخت ایالات متحده آمریکا یک صفحه وب با پیوند هایی به وبلاگ های فروشندگان این نرم‌افزار محافظت می کند که در آنها فهرستی از نرم افزار هایی که ذیل تاثیر اکسپلویت های Log4j هستند معرفی میشود و کارایی می کند تا هرگونه اصلاحی در این نرم افزارها را نام گذاری کند. هرمورد از این مسائل دارای ویژگی هایی از اپلیکیشن logging می باشند که شامل Java Naming، Directory Interface و پیغام های MSAppender event هست. آنچه که این موسسه از آسیب پذیری ها را خطرناک می کند این هست که هکرها برای فراهم نمودن این دسترسی از روش به دور نیازی به تخصص زیاد ندارند. به تازگی Blumira گروه ای تازه از حملات مربوط به اکسپلویت های Log4j را کشف کرده است که در آن سطح فعلی حملات با استفاده از WebSocket توسعه پیدا می کند.


حد پایانی زیان این اکسپلویت ها
به لحاظ می رسد که ما نقطه نهایی اکسپلویت های Log4j را هنوز به طور کامل درک نکرده ایم. آنچه که درباره اکسپلویت های Log4j هویدا هست این هست که به عنوان یک توسعه و گسترش دهنده نرم افزار راهکارهای مختلفی برای یافتن، برطرف کردن و جلوگیری از اکسپلویت های Log4j وجود دارد که شما می بایست تمامی آنان‌را بیاموزید و در دراز برهه زمانی سعی نمایید تا آن را بهبود دهید.


ممکن می باشد موقتی نیز در معرض خطر باشید
پیش از آن که استارت به قفل کردن نرم افزار های خود برای مقابله با اکسپلویت های Log4j فرمایید باید مطالعه فرمائید که آیا سازمان شما پیش از این به علت به کار گیری از Log4j هک گردیده‌است یا خیر؟ هکرها ممکن می‌باشد از زمان ها قبل به سازمان و نرم افزارهای شما نفوذ کرده باشند. دراین باره سوال ها کلیدی مطرح میشود که می بایست به آن ها پاسخ دهید:

-          آیا میدانید کدام یک از سرورهای شما از Log4j به کار گیری می کنند؟

-          چه برهه زمانی طول میکشد تا لیستی از این سرورها را تهیه و تنظیم نمائید؟

-          آیا می‌توانید کلیه این سرورها را در یک لحظه وصل نمایید؟

-          آیا ابزارهای خود کار برای استیناف سرورها دارید و یا یک شخص بایستی به صورت دستی به آنها وصل شده و بازرسی های مورد نیاز را جاری ساختن دهد؟

-          آیا برنامه ای برای وصل کردن سرورهای اجرای زنده در طول اوج به کارگیری از سرورها دارید؟

برای اعتقادوباور بیشتر در زمان پاسخ دادن بدین سوال های مقداری بیشتر فکر کنید.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


پیرو افراد مدبر باشید که به‌دنبال چاره مسائل باشند
در رهبری دسته های پیشرفت برنامه مدیران می بایست به تیم های گسترش دهنده اپلیکیشن یاداوری کنند که نیازی به ابداع مجدد چاره هایی که پیش از این تولید شده اند ندارند. انبوهی از نرم افزارهایی که به عنوان سرویس در مشت شما قرار گرفته اند، کدهای متن باز، منابع ابری و ... می‌توانند این راهکارها را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهند.
Marcus Merrell معاون استراتژیک تکنولوژی در شرکت Sauce Labs بر عنایت طراحی اپلیکیشن در مشهد شناسایی جویندگان راهکار های مناسب در حین مدیریت و رهبری تیم های گسترش برنامه تاکید دارااست. او میگوید مواقعی وجود دارااست که باهوش ترین فرد با بهترین الگوریتم کسی است که شما به آن نیاز دارید. با این فعلا بیشتر وقت ها شما به کسی نیاز دارید که پاسخ مایحتاج شما را در کتابخانه یا ابزاری بیابد.


در رهبری گروه های پیشرفت نرم‌افزار انتظار نداشته باشید که مهارت های کدنویسی بدون مربیگری بهبود پیدا کند
زمانی که نوبت به کدنویسی می رسد مدیران دسته های توسعه نرم افزار نقش بسیار مهمی در تحقیق تلاش پیشرفت دهندگان، رعایت کردن استانداردها به وسیله آنها و همینطور مسیر ارتقای مهارت های آنان دارا‌هستند. Ravi Duddukuru رئیس ارشد محصول در شرکت DevGraph می گوید: کوچینگ و مربیگری برای گروه های بسط دهنده اپلیکیشن از اهمیت بسیار زیادی شامل است. کوچینگ نه تنها می تواند مهارت های اعضای تیم را ارتقا دهد بلکه باعث صرفه جویی در طی و هزینه این گروه ها نیز گردد.

او همچنین ادامه می دهد: مدیر پیشرفت در حین رهبری مجموعه های توسعه و گسترش اپلیکیشن بایستی کدها را تجزیه و تحلیل کند تا خطاهای خاصی که به وجود می‌آیند را شناسایی کرده و با توسعه و گسترش دهندگان همکاری کند تا الگوهای کدنویسی خود را تغییر‌و تحول دهند تا از مشکلات پرهزینه غربت گردد. به این شکل نه تنها پیشرفت دهندگان مهارت های جدیدی را به دست می آورند بلکه هزینه های مربوط به تست کد و اشتباهات فنی کدها نیز کاهش پیدا می کند.


جزئیات فنی را خاطر بگیرید به خصوص برای کار با داده ها، یادگیری ماشین و devops
توسعه اپ تنها مربوط به کدنویسی نیست و مدیرانی که قصد رهبری دسته های بسط اپلیکیشن را دارند بایستی درباره جزئیات فنی دربرگیرنده معماری های ابری، اتوماسیون استقرار، عملیات روی داده ها، مدیر چرخه پیشرفت مدل های یادگیری ماشین و ... آگاه باشید. Michael Berthold رئیس ادله KNIME می‌گوید: مدیران می بایست تفاوت های ظریفی که فی مابین MLops، modelops، dataops، devops و Xops را بدانند.

آشنایی با dataops و همینطور مدل های یادگیری ماشین از اهمیت بسیار زیادی برای رهبری مجموعه های گسترش نرم افزار برخوردار است. او همچنین ادامه می دهد: توسعه و گسترش دهندگان برنامه می توانند دو برهان بسیار کلیدی و اساسی را نادیده بگیرند: پیش پردازش داده ها بخشی از روند ایجاد کرد هست و تحقیق بر مدل در محیط تولید اغلب ایستا و غیر واکنشی هست
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰

آشنایی با این فریم ورک


کادر ورک الکترون یکی از بهترین فریم ورک های دسکتاپ می‌باشد، ما در این مقاله قصد داریم به استیناف کادر ورک الکترون و مزایا و معایب آن بپردازیم.
در شرایطی‌که شما هم میخواهید از لهجه نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت برای ایجاد کرد یک اپلیکیشن دسکتاپ استعمال نمائید احتمالا یک کدام از گزینه هایی که به آن تفکر کرده اید قاب ورک الکترون است. الکترون که در سال 2013 به وسیله گیت هاب برای ویرایشگر اتم تولید شده بود امروزه توسط بسیاری از شرکت ها بزرگ مانند مایکروسافت، دیسکورد و اسلک نیز آیتم استعمال قرار می‌گیرد. ما در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم یک نمای کلی از کادر ورک الکترون را به یاروهمدم مزایا و دلایل استعمال از آن به شما ارائه دهیم که بی‌شک تحقیق آن برای اشخاصی که قصد کار کردن با این فریم ورک را دارا‌هستند موثر و کاربردی خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

تاریخچه کادر ورک الکترون
در سال 2013 گیت هاب در کوشش بود تا یک ویرایشگر تازه به نام اتم را ایجاد کرد کند. آن ها قصد داشتند از فناوری های زیر وب برای تشکیل داد و ایجاد کرد این ویرایشگر استفاده کنند. متاسفانه در آن فرصت ابزارهای مناسبی برای ایجاد کرد نرم افزار با استعمال از فناوری های وب وجود نداشت. در واقع در آن فرصت راهکارهای بسیار پاره ای برای جاسازی مرورگر وجود داشتند که اکثر آن ها نیز به طور مناسبی طراحی نشده بودند. در نهایت گیت هاب تصمیم گرفت تا ابزار منحصربه‌فرد به خود را برای این کار بسازد که در ادامه آن را Atom-Shell نامید. حتی زمانی که ویرایشگر اتم توسط ویژوال استودیو کد ضربه سختی خورد این ابزار همچنان چیره شد با گاز پرورش کند. بعد ها این ابزار به فریم ورک الکترون تغییر و تحول نام پیدا کرد و موقتی نیز با همین نام شناخته میگردد.


آشنایی با این فریم ورک
فریم ورک الکترون در واقع Chromium هست که به هم پا Node.js در یک پکیج به صورت اپلیکیشن دسکتاپ قرار گرفته می باشد. Chromium در واقع ابزاری میباشد که مرورگر کروم را تقویت می کند و Node.js نیز دوست داستنی ترین موتور جاوا اسکریپت در سمت سرور است. هر دوی این پروژه ها به نه حفظ شده اند و بالغ می باشند و به همین علت نیز ابزارهای بهینه و قابل اعتمادی به شمار می آیند.

فریم ورک الکترون به شما اجازه میدهد تا از جاوا اسکریپت در قسمت فرانت اند درست مانند یک وبسایت بی آلایش استعمال فرمائید. خلال این به شما اجازه می دهد تا از Node.js برای دسترسی به پوشه ها و سایر عملیات های مربوط به سیستم استعمال نمائید. از آنجایی که این کادر ورک به شما اجازه میدهد تا از جاوا اسکریپت برای جاری ساختن تک تک کارهای خود استعمال فرمائید به عنوان راهی برای ایجاد کرد نرم افزار های دسکتاپ با استعمال از گویش نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت شناخته می گردد.

با این در حال حاضر می بایست دقت داشته باشید از آنجایی که کادر ورک الکترون آحاد مرورگر و Node.js را باندل می کند معمولا نرم افزار هایی با اندازه گرانقدر را ایجاد می کند.
 

  • Raya Pars
  • ۰
  • ۰


آیا از قدم های آغاز اپ نویسی اندروید آگاه میباشید؟ امروزه کلیه جا سخن از برنامه های اندروید میباشد و بازار نرم افزار ها بسیار داغ است. بارها چشم گردیده‌است که یک شخص در ذهن خویش یک ایده ناب دارد ولی نمی داند چطور آغاز نماید، به این ترتیب عالی است زود دست به کار گردید و در هنگامی معدود بتوانید ایده خویش را به مرحله فعالیت برسانید. درین نوشته‌علمی قصد داریم 5 طریق استارت اپ نویسی اندروید را یادگرفتن دهیم با ما هم پا گردید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

شروع نرم افزار نویسی اندروید با یادگیری مهارت ها

روی هم رفته وقتی سخن از اندروید می گردد یعنی سیستم عاملی داریم که در آن تیم ای از لهجه ها و ابزارها وجود دارااست که‌این ابزارها می بایست با هم در تعامل باشند و بتوانند به صورت دقیقتر همیاری کنند. درصورتی که میتوانید به صورت ظریف آغاز نرم‌افزار نویسی اندروید داشته باشید می بایست بتوانید با موارد پایین روبرو گردید. در بالا بایستی منطق اپلیکیشن نویسی را بدانید در آستانه اپلیکیشن نویسی اندروید منطق به کار رفته لهجه جاوا می باشد. براین اساس اگر می‌خواهید میانبر نرم افزار نویسی اندروید را بدانید باید بتوانید با جاوا رابطه بگیرید! آنقدرها هم دشوار وجود ندارد عالی می باشد با جاوا دوست باشیم.

گزینه آجل یک استارت نرم افزار نویسی اندروید طوفانی اجزای رابط کاربری میباشد، در واقع xml از آیتم های مهمی میباشد که بایستی به آن دقت کرد. بخش آجل از مهارت های آغاز اپلیکیشن نویسی اندروید اختصاصی به ذخیره سازی داده می‌باشد که باید بتوانید HTTP و SQLite را به صدق بشناسید. اتصال به وب و در غایت کامپایل از دسته موردها اساسی آغاز نرم افزار نویسی اندروید به حساب آورده می شود.
شروع نرم افزار نویسی اندروید با شناسایی تجهیزات
می دانیم که امروزه اندروید یک پلتفرم کامل و جامع میباشد، در‌این پلتفرم تجهیزات متعددی در دسترس اشخاص قرار می‌گیرد که منجر می گردد توسعه دهندگان بتوانند در وقتی سریع خیس به آنچه نیاز دارا‌هستند دست یابند. با وجود این تجهیزات هنوز هم بسیاری از برنامه نویس ها و حتی توسعه دهندگان هنوز هم نمی دانند که چطور می توان از این تجهیزات بهره برد و حتی از آن خبر ندارند!

در لیست ضوابط شروع برنامه نویسی اندروید تاکید متعددی بر روی قطعه کدهای آماده گردیده است، در واقع اشاره گردیده که بهتر میباشد برای یادگیری خوب برنامه نویسی شغل کردن بر روی قطعه کد مهیا را به صورت ظریف اعمال دهیم. در حالتی‌که که شما هیچ شناخت بر روی گویش برنامه نویسی مربوطه ندارید و همچنین علایم و نشانه های آن را نمی شناسید خوب میباشد که در ابتدا یک گویش نرم افزار نویسی را به صورت ظریف خاطر بگیرید.

شما میتوانید برای استارت از دربین قابل انعطاف افزارهای گسترش اپلیکیشن های اندرویدی، اندروید استودیو را تعیین نمایید، این آیتم منجر میشود که کار شما بسیار سهل وآسان طی شود، در‌حالتی که دوست داشته باشید نرم‌افزار اکلیپس هم قادر است مورد نه باشد البته این آیتم یه خرده غامض خیس از آیتم گذشته می باشد.
آغاز نرم‌افزار نویسی اندروید با یادگیری کاوش
در سیستم اپ نویسی کاوش کردن و همچنین کشف کردن داده ها موردنیاز یک گزینه بسیار بهتر و اساسی میباشد. بهتر است خیال بگیرید که چطور می توانید شایسته ترین پاسخ برای سوالات خویش را از روش کاوش بدست آورید. با یادگیری این نصیب می توانید منش لبریز پیچ‌و‌تاب اپ نویسی را تا حد اکثری برای خویش هموارتر سازید. در حیث داشته باشید که گاهی بلد نبودن نحوه درست کاوش باعث می‌گردد که برنامه نویسی مشقت بار به نظر رسد.

استارت اپلیکیشن نویسی اندروید با پیوندها

خوب می‌باشد بیشتر اجتماعی باشیم، نیاز میباشد که بتوانیم در گروه ها و انجمن های نرم‌افزار نویسی و همچنین در شبکه‌های‌عمومی عضو باشیم، در این‌شیوه خواهیم توانست از جدیدترین داده ها و مطالب روز نیز داده ها استحصال کنیم. خوب می باشد بدانیم که مجموعه های متعددی هستند که به ما کمک می نمایند تا جواب به سوالاتمان را در آنان پیدا کنیم.

در صورتیکه که دوست دارید یک اپلیکیشن نویس حرفه‌ای باشید می بایست بتوانید شغل های تیمی و گروهی را به صورت ظریف خیال بگیرید. در نظر داشته باشید که یک طراح گرافیکی و یا این که حتی یک شخص که تحت عنوان بازاریاب هم کار کند نیاز می‌باشد که بتواند فعالیت گروهی را به صورت ظریف بلد باشد. در بنا شده در این مسیر به اشتراک گذاری کدها را به آسانی دنبال فرمائید، پروژه هایی که به طور کد گشوده میباشند شایسته ترین مورد برای شغل های گروهی محسوب میگردند.
آغاز نرم افزار نویسی اندروید فارغ از پروژه نویسی قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد

شما می بایست بتوانید در پروژه های متعددی دست داشته باشید. هیچ علت ای عالی از داشتن یک هدف چهت نیل وجود ندارد، طرز یادگیری وقتگیر فرصت سوای داشتن یک پروژه عالی به طبعً برای شما ناامیدکننده خواهد بود و به زودی شم ناکامی میکنید. در نظر داشته باشید که شغل های ماهر باید به طور پروژه ای پیش برود تا بتوانید بهره کوشش خویش را مراقبت نمایید.

اینطور که معین شده است اجرا پروژه های خرد نیز در این مسیر می تواند بسیار بهتر به لحاظ رسد، برای استارت نرم‌افزار نویسی اندروید یادگیری برنامه نویسی شی گرایی نیز قادر است به شما یاری دهد سریع خیس به هدف خویش دست یابید. در حیث داشته باشید که هیچگاه برای استارت دیگر وجود ندارد
 

  • Raya Pars