مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

هر سال لهجه های نرم افزار نویسی جدیدتری به بازار پیاده سازی نرم افزار گوشی معرفی می‌شوند، تخت گاز مکان نحوه های پیشین را گرفته و تبدیل به دوستداشتنی ترین ترندهای دنیای اپ نویسی میگردند. به کار گیری از تکنولوژی روز عالم و لهجه های تازه اپلیکیشن نویسی یک کدام از معضل های دورازشوخی برنامه نویس ها و شرکتهای بلندتر پیاده سازی نرم افزار در ده سال های اخیر میباشد.
 درین نوشته ی علمی به سه گویش اپ نویسی پرطرفدار تشکیل طراحی اپلیکیشن در مشهد داد برنامه که در یک‌سری سال اخیر از محبوبیت متعددی بهره مند گردیده اند، میپردازیم.
لهجه نرم‌افزار نویسی PHP و محبوبیت آن در طراحی سایت نرم افزار ها
شاید یک کدام از دوست داستنی ترین لهجه های نرم افزار نویسی بین گسترش دهندگان، گویش PHP باشد. با دقت به مزایا و خصوصیت های PHP در بازار ساخت سایت نرم افزار ها تقاضای بالایی برای برنامه نویس ها مسلط بدین لهجه وجود دارااست. 
از مزایای این گویش نرم افزار نویسی می شود به کدنویسی سهل و سریع، وجود قاب ورک های کاربردی و متنوعی اشاره نمود که بخش اعظمی از آنان open source بوده و سوای پرداخت هزینه ای برای لایسنس قابل به کار گیری میباشند.
JavaScript پرطرفدارترین تکنولوژی برای پیاده سازی برنامه تلفن همراه
در سال 2018 جاوا اسکریپت از پرطرفدارین لهجه های نرم‌افزار نویسی به طور کلی جهان شناخته شد و فعلا بیشتر از نصفی از برنامه نویس ها در سراسر عالم از این لهجه برای تشکیل داد نرم افزار و بسط اپ های هوشمند به کارگیری می نمایند.
 مزایای پیاده سازی نرم افزار با JavaScript
سرعت بالا، تلاش مطلوب، رابط کاربری قادر، سازش بالا، ارائه طیف وسیعی از تجهیزات کاربردی و دیدنی و همینطور قابلیت و امکان استعمال برای پیشرفت front-end و back-end همزمان، صرفا مثال ای از جذابیت های لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت برای پیشرفت دهندگان به‌حساب می‌آید.
از سایر مزایای جاوا اسکریپت قابلیت و امکان ساخت وب سایت های تعاملی با جلوه های بصری دیدنی میباشد که اثر متعددی در جذب مخاطب و بازار مقصود و ارتقا نرخ کاوش در تارنما ها دارااست. گوگل، آمازون، ویکی پدیا و یوتیوب از معروفترین سایت هایی می باشند که برای گسترش آن ها از جاوا اسکریپت مصرف شده میباشد.

با این تکنولوژی پیشرفت دهندگان حاذق به پیاده سازی اینترنت نرم افزار یا این که اینترنت ویو، سرورهای backend و پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه میباشند. می اقتدار اظهار‌کرد این گویش به تنهایی بضاعت و توان اجرا یک‌سری شغل مختلف را قابلیت پذیر می نماید و همین قضیه مدرک بر توان و توان جاوا اسکریپت فی مابین دیگر گویش های نرم‌افزار نویسی میباشد.
جاوا یک کدام از منعطف ترین لهجه های اپلیکیشن نویسی برای پیاده سازی برنامه تلفن همراه
جاوا تحت عنوان یکی‌از کهن ترین لهجه های اپ نویسی در عالم توانسته میباشد با بروزرسانی مدوام و افزودن خصوصیت های نو در بازار پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه مکان خویش را بین دیگر رقبا نگهداری نماید.
مزایای پیاده سازی نرم‌افزار گوشی با گویش اپلیکیشن نویسی جاوا
با تایپ کردن یک اپلیکیشن به لهجه جاوا می اقتدار از آن در گونه های پلتفرم های اندورید، ویندوز و iOS به کار گرفت که‌این انعطاف پذیری از مهم‌ترین مشخصات و مزایای تشکیل داد نرم‌افزار گوشی با گویش جاوا به حساب می‌آید.
شاید ادله اینکه بخش اعظمی از موسسات بلندمرتبه میان المللی از جاوا تحت عنوان گویش مهم نرم افزار نویسی به کار گیری می نمایند این باشد که با یاری این گویش می شود به راحتی فولدر های سیستمی، گرافیک یا این که صدا را بر روی هر سیستم عاملی در اختیار گرفتن و بازبینی نمود.
مثلا کمپانی گوگل برای پیشرفت اپلیکیشن نویسی اندروید مبادرت به تشکیل داد کادر ورک اندروید استودیو کرده که به طور کامل مطابق لهجه جاوا است.

 

 کدام گویش برای پیاده سازی نرم‌افزار تلفن همراه ماهر خیس میباشد؟
می بایست بدین نکته اعتنا کرد که هر گویش نرم‌افزار نویسی در عین داشتن نکات مثبت دارنده معایب و نقاط ضعفی نیز است. این قضیه نماد میدهد برای استارت فرایند پیاده سازی و گسترش یک نرم افزار، اولیه می بایست محاسبه و پژوهش ها کلان ای در موضوع تکنولوژی های نو و هوشمند اعمال اعطا کرد چون تصمیم آخری درباره کیفیت بسط و تشکیل داد نرم افزار، آجل پروژه را ضمانت می نماید. چهت نیل به یک ایده صحیح و گزینش لهجه اپلیکیشن نویسی مطلوب عالی میباشد از پروسه تحت تقلید نمایید تا با یقین گام در مرحله آنگاه بگذارید. 
1-    شناسایی بضاعت های فنی دسته گسترش دهنده، تعیین شایسته ترین برنامه نویسان و پیاده سازی اپلیکیشن تلفن همراه متناسب با مهارت های شناسایی گردیده
2-    چک رنج و ابهام پروژه و تعیین گویش نرم‌افزار نویسی مطلوب
3-    مشورت کردن با صاحب کار و صاحبان پروژه درباره گویش اپلیکیشن نویسی متبوع و نظارت جوانب عمل چهت نیل به یک چاره جامع و بدون نقص
 

  • ۰۲/۰۴/۲۹
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی