مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


بشر در دنیای امروز در طی‌های گوناگون از نرم افزار‌های تلفن همراه متعددی به کار گیری می نماید. اما این نرم افزار های امکان‌های مختلفی دارا‌هستند تا خلال سرعت بخشیدن به شغل های روزمزه، آنها‌را ریلکس و بی آلایش نمایند. طراحی اپلیکیشن در مشهد
 از اندروید گرفته تا آیفون، کلیه‌ی مارک ها اپ‌های تخصصی و مرتبط با خویش را دارا‌هستند که عمدتا به وسیله کمپانی‌های مربوطه برای مشتربان ساخته میشوند و میتوانید از طریق‌های مختلفی آن را دانلود و به کارگیری نمایید.
یک کدام از نحوه‌های کارآمد کسب درآمد و دستیابی سودهای کبیر برای استخراج و شغل های متفاوت به کارگیری از نرم افزار تلفن همراه میباشد. استدلال این فرمان هم فارغ از دقت به مقصود آیتم به کار گیری، راحتی و سادگی تعامل با مشتری‌ها از روش نرم افزار تلفن همراه میباشد.

 

در بعد از ظهر حاضر به کار گیری از موبایل گوشی دیگر مختص سن و سال خاصی وجود ندارد و از یک نوباوه دو ساله تا پیرمرد هفتاد ساله کلیه از اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌های مختلفی به کارگیری می‌نمایند، خصوصا از روش تلفن‌های همدم هوشمند، اقبال همگانی برای به کارگیری از اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌ها با سرعت چشمگیر ارتقا یافته میباشد. همین کافی میباشد تا به‌این درنگ باشید که از مزایای پیاده سازی نرم افزار برای بیزنس خویش به کارگیری نمایید.

توسعه و گسترش روز افزون تکنولوژی خواه ناخواه بیزنس ها را به سمت پیاده سازی نرم افزار گوشی هدایت می‌نماید. نکته دارای اهمیت این میباشد که پیاده سازی، اصولی و از اساس صورت پذیرد که نیازمند شناخت با گونه های گوناگون پیاده سازی نرم افزار گوشی است.

 

seo و سئو وبسایت
seo و سئو وب سایت
طریق‌های پیاده سازی نرم افزار گوشی
برای پیاده سازی نرم افزار گوشی می‌قدرت به یکی سه طرز تحت مبادرت کرد:

نرم افزار مستقر Native
نرم‌افزار اینترنت Web app
اپ ترکیبی Hybrid
در‌پی این نوشته‌علمی، یکی‌از طرز‌ها یعنی پیاده سازی اپلیکشین نیتیو را به صورت کامل توضیح خوا‌هیم بخشید.

 

تمجید نرم افزار Native
همانطور که از نام آن معین میباشد، نرم افزار‌های نیتیو به نرم افزار‌هایی گفته می‌گردد که از لهجه‌های اپلیکیشن نویسی سیستم برهان به کار گیری می‌نمایند.

اصطلاح نیتیو در لغت به معنای “ساکن” میباشد. در حقیقت فرمان برای تشکیل داد نرم افزار‌های نیتیو وفاداری این نوع پیاده سازی به لهجه‌های شالوده و ابتدایی سیستم دلیل برقرار میباشد.

 

در‌این نوع پیاده سازی لهجه اپلیکیشن نویسی برای سیستم دلیل‌های گوناگون، مختلف میباشد. در‌صورتی‌که نرم افزار برای اندروید باشد معمولا این نرم افزار‌ها با گویش نرم افزار نویسی JAVA پیاده سازی نرم افزار میشوند و چنانچه هم ایجاد کرد نرم افزار IOS باشد معمولا با گویش نرم افزار نویسی objective-c نرم افزار پیاده سازی میگردد.

در چه فرصت از نرم افزار‌های Native به کارگیری کنیم؟
نکته‌ای که می بایست در حیث گرفت، مشخص و معلوم کردن ترازو هزینه و دارایی تان میباشد. نکته آینده این میباشد که میخواهید نرم افزار‌تان را بر روی چه پلتفرم‌هایی نشر دهید.

 

و نکته آخرهم بایستی انتخاب فرمائید که چه مفاد و نصیب‌هایی در یک نرم افزار برای شما مداقه بیشتری دارااست. بطور کلی نرم افزار نیتیو هنگامی استعمال می‌گردد که بخواهید اپلیکیشنی پیاده سازی نمائید که تماما مبنی بر با سیستم عاملی باشد که از آن برای اجرای نرم افزار به کارگیری می شود.

 

پس این نکته را هم می بایست در حیث داشته باشید که در‌این‌حالت‌ شما برای هر پلتفرم بایستی کدنویسی غیر وابسته برای نرم افزار‌تان داشته باشید و به طور طبیعی این زمینه تأثیر مستقیمی بر روی هزینه پیاده سازی نرم افزار خواهد داشت. ولی در غایت فرمان تصمیم گیری آخری بر عهده خویش شما خواهد بود.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی