مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


چه‌گونه یک نرم افزار مخصوص پیاده سازی کنیم؟ در دنیای فناوری و وب، که پر می‌باشد از رقابت بر راز چشم شدن، چطور با یک اپلیکیشن خاص و منحصر، کاربر جذب کنیم؟ این‌ها پرسش‌هایی هست که بر رمز شیوهِ صاحبان کسب‌وکار و نیز طراحان نرم‌افزار می‌باشد. برنامه ریزی، یکی شیوه های مهم می‌باشد که عموم انتخاب می‌نمایند از کدام اپلیکیشن‌ها به صورت منظم به کار گیری نمایند و از کدام نرم افزار‌های گوشی و اینترنت، دیگر استفاده نکنند. طراحی اپلیکیشن در مشهد

ما نسبتاًً در هر جنبه‌ای از معاش روزمره، از اپ‌های موبایلی و اینترنت به کارگیری می کنیم. نرم افزار‌ها برای سرگرمی، یافتن خوراک و بقیه سرویس ها، رابطه با شرکای بالقوه، دوست‌یابی و موارد دیگر استفاده میگردند. استخراج‌وکارها، از برنامه‌ها برای رابطه با مشتریان، ساخت‌و‌ساز آوازه مارک و فروش کالاها یا این که سرویس ها خویش استفاده می‌نمایند.

خب، اکنون برای این‌که ببینیم چه‌طور یک اپلیکیشن اختصاصی پیاده سازی کنیم، ادامۀ این نوشته ی علمی را با هم جلو می‌رویم.

 

پیاده سازی نرم افزار؟
برای متمایز شدن در برنامه‌استور و مغازه گوگل‌پلی، پیاده سازی بهتر، خاص و رابط کاربریِ منحصر به فرد ضروری میباشد. ولی راه‌اندازی اپلیکیشنی که ظواهر شگفت‌انگیزی داشته باشد، شغل سادگی وجود ندارد. ما درباره‌ی نحوۀ به کارگیری از رنگ‌ها، فونت‌ها، دکمه‌ها، تایپوگرافی، میکروکپی، الگوهای پیمایش و آنچه که یک تجربۀ کاربری بهتر را تشکیل داد می‌نماید، حرف می‌کنیم. براین اساس، زمانی بدانیم به چه شکل یک نرم‌افزار منحصر پیاده سازی کنیم، یوزرها ما را خسته یا این که سرگردان نمی‌نماید.

توصیه استیناف: واپسین تکنولوژی های پیاده سازی اپلیکیشن گوشی ۲۰۲۳
توصیه استیناف: واپسین تکنولوژی های پیاده سازی اپ موبایل ۲۰۲۳
پیاده سازی نرم افزار چیست؟
پیاده سازی نرم‌افزار، نیازمند ساخت‌و‌ساز جلوۀ بصری یک نرم افزار برای جابجایی خصوصیت‌ها و قابلیت‌های آن به یوزرها میباشد. این نرم افزار، معمولاً دارنده رابط کاربری هست که بر ظواهر و حس نرم افزار تمرکز دارد. در شرایطی که پرسش این میباشد که چه گونه یک نرم افزار منحصربه‌فرد پیاده سازی کنیم، عناصری است که می بایست به آن اعتنا کنیم، از جمله رنگ، مدل و فونت آن. و تجربۀ کاربری آن، که بر طریق سعی و به کارگیری از برنامۀ موبایلی تمرکز داراست.


چرا پیاده سازی نرم‌افزار مهم می باشد؟
صنعت نرم افزار، هر ساله میلیاردها دلار درآمد داراست. در شرایطی‌که به چند و زیراِ طرح ریزی‌ها مطلع باشیم و این‌که بدانیم چه طور یک اپلیکیشن منحصر به فرد پیاده سازی کنیم، بسیار مهم میباشد که پیاده سازی خویش را به درستی ایفا دهیم و محصولی چیره بسازیم. و مطمئن بشویم که یوزرهاِ اپلیکیشنِ ما، خویش را مشغول نرم افزار می‌نمایند و این، یعنی پول، که به اکانت ما واریز میگردد.

پیاده سازی خوب نرم افزار موبایل، برای تعامل توفیق‌آمیز در بین استفاده کننده و اپلیکیشن گوشی ما، و هم‌اینگونه، بین اپلیکیشن موبایل و حضور اینترنت موبایل ما بسیار اساسی می‌باشد. در حالتی که اینترنت‌سایت ما نصیب مهمی از جورچین بازاریابی ما باشد، نکته مهمی در توسعه و گسترش حصول‌وکار ماست. سوای پیاده سازی نرم افزار خاص و پر رنگ، یوزرها برای به کار گیری از نرم افزار ما مبتلا نقص‌ خواهند داشت و آن را رها می‌نمایند.

 

تفکر پیاده سازی و توسعه نرم افزار
اساسی وجود ندارد که ما و شما در موضعِ طراح، مدیر محصول، صاحب و مالک فرآورده یا این که فرد دیگری هستیم، در صورتیکه که می‌خواهید چیزی جدید و نوآورانه اخلاق کنیم، می بایست درباره‌ی درنگِ پیاده سازی بدانیم.

اندیشه پیاده سازی، روشی می‌باشد که هدف آن یاری به حل خلاقانۀ خطاها میباشد. خلافِ تکنیک‌های دیگر و رویکردهای حل آیتم، پندار پیاده سازی، به‌طور خاص بر روی جنبۀ انسانیِ حل خلاقانۀ موضوع تمرکز داراست. یعنی این رویکرد به ما امداد می‌نماید تا راه‌حل‌های تازه و جدید‌ای را بر اساس خواسته‌ها و نیازهای یوزرها خویش ارائه دهیم.

متدولوژی نگاه و تفکر پیاده سازی، این که چه طور یک نرم افزار منحصر پیاده سازی کنیم، شامل پنج مرحلۀ اساسی میباشد که طی آن ها، UI/UX جنس خویش را بهبود می‌بخشیم:

همدلی کنیم. افرادی را که می‌خواهیم برایشان نرم افزار پیاده سازی کنیم، ادراک کنیم.
تعریف و تمجید کردن. اطلاعاتی را که در مرحلۀ نخستین توده‌آوری کرده‌ایم، تجزیه کنیم و آنان‌را به ارزیابی‌های موءثر تبدیل کنیم. (نیازها، خطاها، بحران‌های یوزرها را تعریف و تمجید کنیم).
ایده‌پردازی کردن. بایستی کوشش کنیم راه‌حل‌ها یا این که ایده‌هایی ارائه نماییم که با استیناف‌هایی که در پروسه هم‌دلی و تعریف‌و‌تمجید پیدا کردیم، منطبق داشته باشد.
مثال اول. همۀ ایده‌های مرحلۀ قبل را تجزیه‌وتحلیل کنیم، یک سری گزینه را که به نظرمان می آید قیمت اجرا دارا‌هستند، تعیین کرده و آنها‌را به مثال‌های اولیۀ بی آلایش و قابل تست تبدیل کنیم.
آزمایش. مثال‌های اولیۀ خویش را برداریم و آنها را به یوزرها حقیقی نشان بدهیم، تا بازخوردهای آن ها را ببینیم. بعد از آن، از این مرحله، به حساب آوردن کنیم و بینشی بهتر بگیریم و به مرحلۀ تعریف و سپس، به مرحلۀ ایده‌پردازی و غیره برگردیم.
هر توشه که به ایدۀ جدیدی می‌رسیم، یا این که ایدۀ پیشین را به‌روز میکنیم، بارها و بارها به نمونۀ نخستین و پروسه تست برمی‌گردیم. بدین ترتیب، راه‌حل خویش را برای اینکه چگونه یک نرم افزار منحصر به فرد پیاده سازی کنیم، بهبود میبخشیم.

از نظر ما، این پنج مرحلۀ تفکر پیاده سازی، نقشۀ مهم برای پیاده سازی اشکال اپلیکیشن گوشی است. با به‌کارگیری این‌ها خواهیم توانست مراحل پیاده سازی اپ خویش را به خیر و صحت پیش ببریم. و مشتری هم از عمل راضی باشد.
 

  • ۰۲/۰۴/۰۶
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی