مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


بشر در دنیای امروز در طی‌های متعدد از اپ‌های گوشی زیادی استفاده می کند. ولی این نرم افزار های امکان‌های مختلفی دارند تا علاوه بر سرعت بخشیدن به کارهای روزمزه، آنان‌را شل و ول و ساده کنند.
از اندروید گرفته تا آیفون، همگی‌ی برند ها نرم افزار‌های تخصصی و مربوط به خود را دارا هستند که عمدتا بوسیله شرکت‌های مربوطه برای مشتربان ساخته می شوند و می توانید از روش‌های طراحی اپلیکیشن در مشهد مختلفی آن را دانلود و استعمال نمائید.
یک کدام از‌از روش‌های کارآمد درآمدزایی و استحصال سودهای کبیر برای کسب و کارهای متفاوت استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه هست. ادله این امر هم سوای توجه به هدف گزینه استعمال، راحتی و آسانی تعامل با مشتری‌ها از طریق اپلیکیشن موبایل است.
در عصر حاضر استعمال از گوشی موبایل دیگر مختص سن و سال خاصی نیست و از یک نوباوه دو ساله تا پیرمرد هفتاد ساله همگی از نرم افزار‌ها و اپ‌های مختلفی به کار گیری می‌کنند، خصوصا از طریق تلفن‌های یار و همدم هوشمند، اقبال عمومی برای به کار گیری از نرم افزار‌ها و نرم‌افزار‌ها با سرعت چشمگیر ارتقاء یافته است. همین کافی هست تا به این پندار باشید که از مزایای طراحی نرم‌افزار برای کسب و کار خود به کار گیری نمایید.
گسترش روز افزون تکنولوژی خواه ناخواه کسب و کار ها را به سمت طراحی اپلیکیشن موبایل هدایت می‌کند. نکته حائز اهمیت این است که طراحی، اصولی و از شالوده انجام شود که مستلزم آشنایی با انواع گوناگون طراحی اپلیکیشن موبایل میباشد.
seo و seo سایت
بهینه سازی و سئو تارنما
روش‌های طراحی اپ موبایل
برای طراحی نرم‌افزار گوشی می‌اقتدار به یکی‌از سه طریق ذیل اقدام کرد:

برنامه بومی Native
برنامه وب Web app
برنامه ترکیبی Hybrid
در ادامه این نوشته‌ی‌علمی، یکی‌از طریق‌ها یعنی طراحی اپلیکشین نیتیو را به طور بی نقص توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.

 

تعریف نرم‌افزار Native
همانگونه که از اسم آن مشخص است، برنامه‌های نیتیو به اپ‌هایی گفته می‌شود که از زبان‌های نرم افزار نویسی سیستم عامل استعمال می‌کنند.

اصطلاح نیتیو در لغت به معنای “ساکن” می باشد. در واقعیت امر برای تشکیل داد نرم‌افزار‌های نیتیو وفاداری این نوع طراحی به زبان‌های اساس و ابتدایی سیستم عامل برقرار هست.

 

در این نوع طراحی زبان نرم افزار نویسی برای سیستم عامل‌های متعدد، گوناگون هست. در صورتی‌که برنامه برای اندروید باشد معمولا این اپ‌ها با زبان نرم افزار نویسی JAVA طراحی اپلیکیشن میگردند و در صورتی هم ساخت نرم‌افزار IOS باشد معمولا با لهجه نرم‌افزار نویسی objective-c برنامه طراحی می‌گردد.
 

  • ۰۲/۰۴/۱۳
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی