مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


از طرفی، با سرایت کوید 19، پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه بیشتر آیتم اعتنا قرار گرفت؛ چون اکثری از مشاغل ناچار شدند با سرعت و به طور بدون نقص آنلاین شوند. مثلا، نرم‌افزار کلیپ کنفرانس Teams کمپانی مایکروسافت، شاهد ارتقا 1000 درصدی به کار گیری از سوی یوزرها در ماه مارس بود و به 2.7 میلیارد دقیقه در یک روز رسید. طراحی اپلیکیشن در مشهد
همینطور، نرم افزار های پزشکی، فراگیری و تعداد متعددی از دیگر مشاغل و صنعت های برای تطبیق خویش با حالت نیاز به پیاده سازی نرم افزار پیدا کردند. برای پیاده سازی نرم افزار می ‌اقتدار یکی‌از دو پلتفرم مهم اندروید و ios را گزینش کرد. پیش از این که در ارتباط گزینش آن ها تصمیم بگیریم عالی میباشد این دو آیتم را تماماً با هم مقایسه کنیم. درپی ما مزایا و معایب هر دو پلتفرم را مرور می‌ کنیم و تفاوت های اساسی آن‌ها‌را با تمرکز تحقیق می ‌کنیم تا شما بتوانید شایسته ترین تعیین را برای کمپانی خویش داشته باشید.
مزایای پیاده سازی نرم افزار اندروید
• انعطاف پذیری
در مجموع اندروید برای پیاده سازی نرم افزار نسبت به ios محیطی با محدودیت ‌های کمتر را ارائه می ‌دهد. این نرم افزار‌ ها نسبتاًً روی هر دستگاه اندرویدی ایفا می‌ شوند و قابلیت و امکان این که شما با نقص‌ سازش hardware مواجه گردید بسیار نادر میباشد. همینطور فرایند پیاده سازی نرم افزار اندروید بسیار انعطاف پذیر‌خیس میباشد. این پلتفرم همینطور تجارب پیاده سازی آسانتری را با توکل بر جاوا مهیا می‌ نماید. جاوا گویش نرم‌افزار نویسی بسیار تطبیق پذیرتری میباشد و windows, Mac سیستم عامل و Linux را جانبداری می‌نماید و به توسعه و گسترش‌دهندگان اذن می دهد سوای اعتنا به سیستم ادله دستگاه خویش، به پیاده سازی نرم افزار بپردازند.

• منابع آموزشی
گوگل یک مقر داده ها بلندمرتبه، مثال های متفاوت و اپ‌های آموزشی جامعی برای اشخاص تازه کار برای پیاده سازی نرم افزار در سطح های متفاوت ارائه می دهد.

• نشر نرم افزار

از سال 2020، گوگل نسبت به نشر نرم افزار در Google Play عکس العمل ملایم ‌تری دارااست. پروسه بازبینی که به طور اتومات در طی 7 ساعت اجرا میشد حال ممکن میباشد برای طراحان تازه یک هفته ارتفاع بکشد. با این وجود، اکثر وقت ها نرم افزار ‌های اندرویدی که مقررات را نقض نکنند، پذیرش و منتشر می گردند.

· ایجاد کرد یک اپلیکیشن برای یکسری دستگاه
پیاده سازی نرم افزار اندروید به معنای تشکیل داد نرم افزار سازگار با کلیه دستگاه ها میباشد. مثلا شما می توانید نرم افزار خویش را برای هدست ها، ساعت های هوشمند، دستگاه های حقیقت مجازی، تلویزیون و بقیه پلتفرم ها پیشرفت دهید.  این انعطاف‌پذیری می تواند ایده های متعددی برای پیاده سازی نرم افزار تولید نماید.


معایب پیاده سازی نرم افزار با اندروید
• ضمانت چگونگی در تشکیل داد برنامه

شاید بنظر رسد که به کار گیری از کدهای نرم افزار اندروید برای یک‌سری پلتفرم هم‌زمان موءثر باشد؛ ولی آزمایش نرم افزار را غامض می نماید.

• هزینه پیاده سازی نرم افزار اندروید

پیاده سازی نرم افزار اندروید نسبت به ios معمولاً نیاز به فرصت بیشتری داراست. در فیض هزینه آن نیز نسبت به توسعه و گسترش نرم افزار ios بیشتر میباشد.

• یوزرها باطن نرم افزار کمتر هزینه می‌نمایند

یوزرها اندروید بیشتر مایلند از نرم افزار‌های مجانی به کار گیری نمایند. آن ها نسبت به یوزرها ios کمتر نرم افزار خریداری می‌نمایند.

• اشتباهات امنیتی
اندروید یک پلتفرم اپن سورس برای پیاده سازی برنامه میباشد و احتمال اینکه قربانی هجوم ها سایبری گردد نسبت به همتای خویش یعنی ios که سیستم بسته ای داراست؛ بیشتر میباشد.
 

  • ۰۲/۰۴/۱۹
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی