مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


این طرح به شما، گروه و سرمایه گذارانتان امداد می کند تا مشکلاتتان را حل، و همچنین رقابت و طریق طراحی برنامه برای دستیابی به اهداف خود را ادراک کنید. به عبارت دیگر، طرح تجاری، شما و تیمتان را در مسیر صدق برای رسیدن به موفقیت قرار می‌دهد.

داشتن یک طرح تجاری برای اپلیکیشن موبایل چشم اندازی طراحی اپلیکیشن در مشهد از وظایف حیاتی را به شما ارائه می‌دهد و به شما یاری می کند که آنان‌را به فرد مناسبی واگذار فرمائید. این طرح شما و تیمتان را متمرکز نگه میدارد، علاوه بر این، تأثیر زیادی بر رضایت مدیران شرکت داراست.

مطالعات McKinsey & Company که نزدیک به ۸۰۰ مدیر را در طیف وسیعی از صنایع مورد پژوهش قرار داده می‌باشد نیز این بهره را تأیید می کند. مک کینزی در این مطالعات دریافت که «فرایندهای طراحی برنامه استراتژیک نقش مهمی در بهبود رضایت کلی از بسط استراتژیک شرکت جاری ساختن می کنند.» التفات آنها‌را میتوانیم از پاسخ های ۷۹ درصد از مدیرانی که مدعی بودند فرآیندهای برنامه ریزی نقش مهمی در گسترش استراتژی ها انجام کرده و از طریق شرکت خود راضی بودند، در مقایسه با تنها ۲۱ درصد از پاسخ دهندگان که حس می کردند این مراحل نقش مهمی ندارند، فهم و شعور کنیم. ۵۱ درصد از پاسخ دهندگانی که شرکت‌هایشان هیچ فرآیند طرح ریزی رسمی نداشتند، از رویکرد خود برای توسعه استراتژیک ناراضی بودند، در مقابل، تنها ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگانی که در شرکت‌هایی با مراحل رسمی برنامه ریزی حضور داشتند از منش شرکت ابراز نارضایتی کردند.

 چه گونه یک طرح تجاری برای یک نرم‌افزار گوشی بنویسیم
ایده های تجاری نو و نوآورانه به بهترین شکل از طریق مستندسازی، سازماندهی میشوند. مهم نیست در چه صنعتی کار دارید ولی یک ایده را نمی قدرت بدون مستندسازی تماما شعور کرد. پیشرفت اپلیکیشن موبایل نیز از این نظر استثنا ندارد!

اگرچه هر ایده و طرح تجاری در نوع خود منحصر می باشد، ولی یک طرح تجاری بهتر معمولاً شامل موردها تحت می‌باشد:

⬜ نمای کلی اپ
⬜ نحوه کسب درآمد (پیشنهاد فروش)
⬜ پژوهش بازار
⬜ برآورد هزینه های بازاریابی
⬜ پیش بینی درآمد
⬜ طرح بازاریابی و استراتژی فعال سازی
⬜ منفعت/ضرر پیش بینی شده
⬜ تجزیه و چک تعادل سود و زیان
⬜ پیش بینی جریان نقدی

 طرح تجاری را کوتاه و دقیق نگه دارید
طرح های تجاری برای سرمایه گذاران و افرادی که در وضعیت های استراتژیک قرار دارند نوشته می‌شوند، برای همین هست که باید آن را کوتاه و مختصر نگه دارید. هیچ کس از تلاوت طرح های تجاری وقت گیر خوشش نمی آید. بسیاری از ما زمان کمی داریم، بدین ترتیب هنگامی سندی را میبینیم که حدود ۱۰۰ شیت هست، ناگهان از قرائت آن منصرف می شویم.

گفتنی هست که ایده شما ممکن می‌باشد به توضیح مفصلی برای رساندن پیام‌تان نیاز داشته باشد، پس بسته به غرض ایده خود می بایست به طول و محتوای طرح تجاری فکر کنید. به عنوان یک قاعده کلی، طرح‌های تجاری که به صورت داخلی آیتم استفاده قرار میگیرند، کوتاه و مختصر هستند، و طرح‌های تجاری که درپی بودجه های میلیون‌ دلاری می‌باشند، بدون نقص و زمانبر خواهند بود.

مطالعه بیشتر:       چه گونه هزینه طراحی اپ را کاهش دهیم؟ ✔️
پژوهش نوشته‌ی علمی
 بنا شده در در میان ولی خلاق باشید
اصلی می باشد که هنگام نوشتن طرح تجاری خود بنا شده در میان و راست گو باشید. بنابراین، برای تکمیل ایده‌ای که ممکن می‌باشد به منفعت نرسد، ساعتها زیادی صرف نکنید! به جای اینکه خیلی کودکانه وقت خود را صرف فکر کردن در زمینه‌ی آن فرمائید، به طور واقع بینانه تری بیاندیشید. فکر کنید در فعلا تهیه نوعی طرح اول برای چیزی بسیار بزرگتر از یک شخص یا شرکت می‌باشید. البته همچنان شیوه هایی وجود دارااست که بتوانید اختراع را درین فرآیند بگنجانید. از طرح‌های رنگی و خلاقانه در طراحی هر ورقه جلد طرح خود استعمال نمائید، به عنوان مثال، مطمئن شوید که افکارتان با به کارگیری از فونت‌های ساده و بولد کردن بعضی نکات خواناتر هستند، در این صورت‌ نکات مهم از سایر بخش ها متمایز می‌شوند. البته به خیال داشته باشید: قبل از اینکه کارهای خلاقانه و دیدنی کنید، افکارتان را واقع بینانه نگه دارید.

به خیال و خاطر داشته باشید که هنگام نوشتن طرح تجاری، بایستی از نکات کلیدی، تصاویر و نمودارها استفاده فرمائید. ایفا این کار به شما یاری می کند تا ایده خود را برای تماشاگران و یا شنوندگان راحت تر به واقعیت تبدیل فرمایید. بعلاوه در صورتی‌که مخاطبان شما در شعور آنچه گفته می شود نقص‌ داشته باشند، با این شغل بر تلاوت یا گوش دادن متمرکز می گردند. هیچ کس نمی خواهد اعتنا‌اش از چیز مهمی بدور گردد!

 با رشد دستیابی و کارتان، طرح تجاری خود را انطباق دهید
همیشه به خاطر داشته باشید که طرح تجاری شما یک گواهی یکبار مصرف نیست، تفحص مجدد آن و ساخت تغییرات در صورت بایستگی بسیار اصلی می‌باشد. این شغل تضمین می‌کند که شما در مسیر درستی تکان می کنید، و هنگامی که سخن از تجزیه و نظارت چیزهایی می شود که خوب فعالیت می‌کنند یا درست عمل نمی‌کنند، با طرح تجاری خود می توانید از کلیه مجال‌ها برای رشد استعمال فرمائید.

طرح تجاری شما می بایست با تغییر‌و تحول حالت منطبق باشد. ممکن است مایحتاج باشد طرح خود را برای دور جدیدی از سرمایه گذاری یا مواجهه با ایرادات غیرمنتظره‌ای مانند ویروس کرونا بروزرسانی نمایید، براین اساس مطمئن شوید که استراتژی شما همیشه زنده و بروز هست!
 

  • ۰۲/۰۴/۲۷
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی