مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


امروزه بیشتر استحصال و شغل های درکنار وب سایت قانونی خویش، یک نرم افزار گوشی نیز دارا هستند تا مخاطبانشان آنها را همگی جا یاور خویش داشته باشند. نرم افزار‌ها فارغ از درنظر تصاحب کردن ناحیهی بیزنس میتوانند شیوه ارتباطی بسیار قابل قبولی برای رابطه آنان با مخاطبانشان باشند. از آنجایی که تعامل با نرم افزار‌ها سهل وآسان میباشد، می توانند به ترازو چشمگیری فروش شما‌را ارتقا دهند. در صورتیکه شما نیز به کار گیری از نرم افزار‌ها را برای مقصود و توسعه و گسترش بیزنس خویش مورد نیاز میدانید و قصد فعال سازی نرم افزار مطلوب خویش را دارید، در‌این نوشته ی علمی قصد داریم برایتان توضیح دهیم که چه طور نرم افزار بسازیم و فرآیند ایجاد کرد نرم افزار ماهر به چه شکل میباشد.

ایجاد کرد نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد

پروسه ایجاد کرد نرم افزار
برای تشکیل داد نرم افزار موردنیاز خویش، موردنیاز میباشد پروسه بسیار بی آلایش‌ای را طی فرمائید. در بالا عالی میباشد تصمیم بگیرید که‌این نرم افزار قرار میباشد چه کاری اعمال دهد و برای چه هدفی پیاده سازی می‌گردد و چه عده ای بایستی با آن‌ در باب باشند. برای این مراد موردنیاز میباشد مطالعاتی داشته و درمورد نرم افزار مایحتاج خویش استیناف فرمائید.

به رقبا رمز بزنید، استراتژی‌های رقابتی و بازار خویش را مرور فرمائید، نقاط ضعف و قوت رقبای خویش را بیابید و مشکلات آنان‌را پیدا فرمائید. فهمیدن این مسئله به شما امداد می‌نماید تا نرم افزار بی نقصی مهیا فرمائید. مخاطبین خویش را معلوم فرمایید و رسیدگی فرمائید که عالی میباشد این نرم افزار بوسیله چه دسته‌هایی آیتم استعمال قرار گیرد؛ آقایان، خانم‌ها، خردسال ها، ورزشکاران، علاقمندان به هنر تمامی میتوانند تیم‌های مقصود شما باشند.

پلتفورم متبوع خویش را تعیین نموده و انتخاب فرمائید این اپلیکین قرار میباشد چه کمبودی را جبران نماید و چه خصوصیت این نرم افزار می تواند استفاده کننده را به به کار گیری از آن ترغیب نماید و چه مزایایی برای یوزرها خواهد داشت. در غایت بایستی واحد سنجش دارایی‌ای که میخواهید برای فرآیند تشکیل داد نرم افزار ماهر خویش هزینه نمائید را انتخاب کنید. ترازو هزینه‌ی شما، میتواند معیار خصوصیت‌ها و امکاناتی که می خواهید برای نرم افزار خویش داشته باشید را انتخاب نماید. بعد از اندیشه کردن، کاوش و گفت و گو و تبادل در باب این مسائل، میتوانید ساختار کلی نرم افزار خویش را پیاده سازی کرده و برای ایجاد کرد آن این روند را طی فرمائید.

حال برمی گردیم به پرسش نخستین یعنی چه‌گونه نرم افزار بسازیم؟

می توانید برای امداد به دستیابی ایده راجع به تشکیل داد نرم افزار از نوشته‌علمی : ایده پیاده سازی نرم افزار های نوآور و تازه استعمال نمائید. مطلقا اثر گذار خواهد بود.

اسم نرم افزار خویش را تعیین فرمایید:
اسم نرم افزار بسیار اصلی میباشد. در شرایطی که اکنون بیزنس مشخصی دارید، خوب میباشد نرم افزار مرتبط با آن را نیز هم اسم با تجارت خویش اننتخاب نمائید. اسم نرم افزار می بایست طوری گزینش گردد تا یوزرها به راحتی با آن آشنا شوند. اسم نرم افزار می بایست منعکس کننده‌ی مارک شما باشد و تصویر روشنی از آن را در ذهن کاربر صورت دهد. این اسم می بایست منحصر بوده، به راحتی تلفظ خواهد شد و استفاده کننده آن را به راحتی به یادآورد. مسائل رسمی ازجمله حق اسکن برداری و مسائل خاص حوزه‌ و مملکت خویش را در گزینش اسم در حیث بگیرید. ممکن میباشد خرقه‌ی مقصود یوزرها شما ناحیه‌ی محدودی باشد، ولی در گزینش اسم کارایی کنید عبارتی را تعیین نمائید که استقبال جهانی داشته باشد.

رنگ قضیه‌ای نرم افزار خویش را تعیین فرمائید:
از آنجاکه او‌لین تضارب کاربر با نرم افزار شما، چشمان اوست، تعیین رنگ همگانی و مسئله‌ای نرم افزار، بسیار دارای اهمیت میباشد. گزینش این رنگ به عامل ها زیادی متعلق میباشد. مهمترین قضیه برندینگ محسوب میشود؛ برخی برندها و استخراج و امور رنگ مورد‌ای خاصی برای خویش تعیین کرده‌اند و رنگ مسئله‌ی نرم افزار نیز بایستی با آن هماهنگی داشته باشد. تولیدها و مشتریان نیز در‌این تعیین مؤثر خواهند بود.

طرح نرم افزار خویش را مهیا نمایید:
سو‌مین مرحله از فرایند تشکیل داد نرم افزار ماهر، تنظیم‌ی طرح همگانی نرم افزار میباشد. ضمن رنگ، طرح همگانی نرم افزار نیز حائز اهمیت ویژه میباشد. طرح درست و طراحی برنامه گردیده می تواند قابلیت و امکان رابطه عالی استفاده کننده با اپلیکین را مهیا نماید. درین نصیب بایستی درمورد مورد‌های متفاوتی زیرا آیکن آپلیکیشن، دورنما، ورقه معرفی، دکورا سیون نرم افزار، فونت‌ها و رنگ‌ها دارای اهمیت می‌باشند. مقصود و مزیت اساسی داشتن یک نرم افزار این میباشد که به وسیله آن میتوانید تجارت خویش را در کاغذ اکران موبایل مخاطب قرار دهید.
 

  • ۰۲/۰۴/۱۱
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی