مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

کاربرد Kotlin در ساخت اپ تلفن همراه بوسیله کمپانی گوگل آیتم مطالعه قرار گرفته میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد و اینک گویش اپلیکیشن نویسی Kotlin گویش متبوع خویش برای بسط دهندگان اپ اندروید میباشد. گوگل در اطلاعیه اش نوشت “گسترش اندروید به صورت فزاینده ای به شرایط اولیه لهجه اپلیکیشن نویسی Kotlin تبدیل شود. “بخش اعظمی از نرم افزار ها و خصوصیت های تازه Jetpack ها برای او‌لین توشه در گویش اپ نویسی کاتلین ارائه می‌شوند.

در صورتی پروژه جدیدی را آغاز می‌کنید، بایستی آن را با گویش نرم افزار نویسی Kotlin بنویسید. کد مندرج در اپلیکیشن Kotlin معمولا به معنای کد بسیار کمتری برای شما میباشد – کد کمتری برای تایپ ، تست و مراقبت” صرفا دو سال پیش ، در گوگل ، I / O 2017 اظهار‌کرد که از Kotlin در Android Studio IDE خویش پشتیبانی می نماید.

کاربرد Kotlin در ساخت نرم‌افزار تلفن همراه روز آپ تو دیت ارتقاء می‌یابد. با دقت به اینکه گویش نرم‌افزار نویسی جاوا از برهه زمانی ها پیشین گویش ترجیحی برای گسترش نرم‌افزار های اندرویدی بود ، مقداری عجیب بود ، ولی تعداد یه خرده از اعلامیه های حاضر در ان سال تشویق بیشتری کردند. در طی دو سال قبل، محبوبیت لهجه نرم‌افزار نویسی Kotlin صرفا ارتقا یافته میباشد. گوگل می‌گوید بیشتراز ۵۰% بسط دهندگان ماهر اندرویدی فعلا از کاربرد Kotlin در ساخت نرم افزار گوشی خویش به کارگیری می نمایند و در جدیدترین نظارت برنامه نویس ها Stack Overflow ، تحت عنوان چهارمی لهجه دوست داستنی نرم‌افزار نویسی قرار گرفت.


کاربرد Kotlin در ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار گوشی

با این اکانت ، برای گوگل این مفهوم را دارااست که پشتیبانی Kotlin خویش را ارتقاء دهد. چت هاز، مشاور اساسی اندرویدی اذعان کرد: “ما اعلام می‌کنیم که گام تعالی بعدی که ما بر می‌داریم این میباشد که قصد داریم از لهجه نرم‌افزار نویسی kotlin در بالا به کارگیری کنیم.” هاز اعلام کرد، ” ما می‌فهمیم که کلیه اکنون از گویش نرم‌افزار نویسی Kotlin به کارگیری نمیکنند، و کاربرد Kotlin در ساخت‌و‌ساز اپلیکیشن گوشی ذیل پرسش می‌برند، ولی ما معتقدیم که می بایست از آن به کار گیری فرمائید.” “ممکن میباشد عارضه ها معتبری برای به کارگیری شما از لهجه های نرم‌افزار نویسی C++ و گویش جاوا وجود داشته باشد و به طور کامل خوب میباشد. اینها از در میان نمی مراحل.” و “ما بایستی کاربرد Kotlin در ساخت نرم‌افزار تلفن همراه ارتقاء دهیم.”
Kotlin در ساخت نرم افزار تلفن همراه بهتر میباشد یا این که جاوا ?

چنانچه شما آغاز به اپلیکیشن نویسی در اندروید می‌کنید، بسیار طبیعی میباشد که زبانی که استعمال می‌کنید جاوا باشد چراکه جاوا در همگی جا می‌باشد. با این حالا، گویش نرم‌افزار نویسی Kotlin وارد میگردد که پیشرفت های چشمگیری را به همدم داراست. برای موردها فوق ، ما تصمیم گرفته ایم درین نوشته‌علمی محاسبه کنیم که کدامیک بهتر میباشد. ما با جاوا آغاز خوا‌هیم کرد و شما از مزایا ، معایب آن و همینطور کارهایی که قادر خواهیم بود با این گویش جاری ساختن دهیم آگاه خواهید کرد. سپس ، ما در زمینه ی گویش نرم‌افزار نویسی kotlin کلام خوا‌هیم کرد ، به گونه ای که‌این لهجه در سرویس ، مزایا ، معایب و آنچه میتوانیم تولید کنیم ، به کار گیری کنیم؟ در انتها اینکه ادراک تفاوت ها و مزایای کلیدی کاتلین در قبال جاوا بسیار عالی خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی