مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

پس از اجرا این فرآیند و پس از این که یک چارچوب کلی طراحی اپلیکیشن در مشهد و طرح کاملی از این فعالیت انتخاب شوید، نوبت به گزینش یک پلتفرم و گزینش ابزارهایی میرسد که میخواهید از آن‌ها برای ایجاد نرم افزار استعمال فرمایید. شما درین بخش می بایست کل مفاد ما یحتاج را، اعم از نوع لهجه نرم افزار نویسی مایحتاج، تکنولوژی های جان دار، خدمت های جانور و غیره برای ایجاد کرد نرم افزار را درنظر بگیرید و تصمیم بگیرید که از کدام آیتم ها می‌خواهید به کار گیری نمائید. این که چه گونه یک نرم افزار را بسازیم سوالی میباشد که نصیب اعظم آن درین مرحله (یعنی ساخت و ساز بک اند) جواب داده می گردد. بک اند به قسمت هایی گفته میشود که به ظاهر نرم افزار چشم نمی‌شوند. برای ساخت بک اند برای نرم افزار دو نحوه اساسی وجود داراست:

از SaaS تحت عنوان بک اند به کارگیری نمائید (مانند به کارگیری از Firebase, AWS Mobile Hub, CloudKit, Kinvey)
مبادرت به تشکیل داد بک اند به صورت معمولی فرمایید. این وضعیت در‌صورتی‌که که شما در آینده قرار میباشد که خصوصیت های جدیدی را به نرم افزار موبایلتان اضافه نمائید و همینطور تعداد کاربرانتان را ارتقاء دهید مطلوب میباشد. زمانی که یک بک اند را خودتان پباده سازی فرمایید، احتمال این که بتوانید در آینده خصوصیت های جدیدی به آن اضافه فرمائید و یا این که خصوصیت های آن را تغییر‌و تحول دهید، بیشتر از قبلی می شود.

مرحله پنجم: مرحله پباده سازی بصری

مبتنی بر چارچوبی که از پباده سازی نرم افزار ارایه نموده اید و همینطور مبتنی بر داده‌هایی که مربوط به آن میباشد میتوانید وارد مرحله پباده سازی بصری نرم افزار گردید. این مرحله یکی مهمترین مرحله ها میباشد و در‌این مرحله شما وارد فاز اجرایی می‌شوید و نرم افزار را پباده سازی می‌نمایید.

در‌این مرحله شما می بایست برای هرمورد از پلتفرم هایی که میخواهید نرم افزار موبایلتان را در آن پلتفرم ها پباده سازی نمایید، یک نوع پباده سازی ایفا دهید. مثلا در شرایطی که که می‌خواهید یک نرم افزار را هم در پلتفرم ISO و هم در پلتفرم اندروید پباده سازی نمائید، بایستی یک توشه پباده سازی را برای پلتفرم IOS اجرا دهید و یک توشه هم برای پلتفرم اندروید این پباده سازی را اعمال دهید. انگیزه این فعالیت این میباشد که پباده سازی در هر کدام از این پلفترم ها مستلزم به کارگیری از المان های مختلفی میباشد. همینطور در حین جاری ساختن این پروسه می بایست همواره از ارشادوراهنمایی هایی که در مورد پباده سازی نرم افزار وجود داراست به کارگیری فرمایید و به‌این ارشاد ها فعالیت فرمائید. شما با مطالعه و آنالیز این پند ها (که می‌توانید آنان‌را با کاوش در وب پیدا نمایید) می‌توانید برای این عمل الهام بگیرید.
مرحله ششم: مرحله کدنویسی برای نرم افزار

مجموعاَ هنگامی که شما میخواهید برای یک نرم افزار آغاز به کدنویسی فرمائید، دو حق تعیین دارید. نخستین اینکه شما میتوانید کدنویسی را حافظه بگیرید (و یا این که دستکم کوشش فرمایید!) و بعد همت نمایید که خودتان یک نرم افزار را بسازید و یا میتوانید از یک کمپانی ساخت‌و‌ساز نرم افزار امداد بگیرید. این تعیین بستگی به خودتان و اهدافتان داراست. در حالتی که بخواهید یک کمپانی ساخت‌و‌ساز نرم افزار برای خودتان گزینش فرمائید، می بایست بدانید که نمایندگی ها و شرکتهای متعددی وجود دارا هستند که ذوق زده هم میگردند که به شما امداد کنند. این مرحله حساس ترین مرحله برای ساخت نرم افزار میباشد. در‌این مرحله شما به یار و همدم تیمتان کنار هم می نشینید و همت میکنید تا کدها را بنویسید و لذا درین مرحله می بایست خیلی توجه فرمائید که کارتان با خلل برنخورد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی