مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

با ارتقاء روز افزون کاربران از دستگاههای تلفن همراه برای اعمال کار روزانه و استفاده هر چه طراحی اپلیکیشن در مشهد بیشتر از اپ های مختلف، بازاری بکر برای کسب درآمد از این پلتفرم ایجاد گردیده است. حجم انبوهی از اپلیکیشنهای متفاوت با مقاصد تجاری، ساخت‌و‌ساز می گردند که بعضا چیره بوده و برخی باخت می خورند. سرویس نرم‌افزار کارا با دقت به نیاز بازار پلنهایی تهیه دیده برای آندسته از عده ای که می خواهند درین حوزه وارد شده، البته دانش کافی را برای تشکیل داد اپلیکیشن ندارند.

پلن های ساخت اپلیکیشن به وسیله نرم‌افزار کارا:

1.ایجاد کرد برنامه آموزشی با پرداخت داخل برنامه ای بازار

2. ساخت اپلیکیشن آگهی و نیازمندی با پرداخت درون برنامه ای بازار

با تمرکز به عشق و علاقه و مهارت خود، می توانید یکی از پلن های تشکیل داد نرم افزار را گزینش نموده تا نرم‌افزار مورد نظر شما به نام شما ایجاد گشته و با تکثیر آن در مارکت های مختلف و جذب کاربر، کسب درآمد داشته باشید.

ساخت نرم‌افزار و کسب درآمد


ساخت اپ و مجله آموزشی با پرداخت داخل برنامه ای بازار

در این سرویس، ما برای شما وب سرویسی تنظیم می کنیم که در آن میتوانید موضوعات و مطالب آموزشی خود را طبقه بندی نموده و از طریق یک پنل مدیر آنلاین در اپلیکیشن منتشر نمائید.

نحوه کسب درآمد

اشتراک دسترسی: شما می توانید برای جذب مخاطبان خود بخشهایی از اپ را بصورت بدون پول نشر نموده و بخش و یا بخشهایی از آن را با پرداخت شارژ و پرداخت باطن برنامه ای بازار آزاد فرمائید. به این ترتیب ازآنجاکه خود نرم افزار بدون‌پول است، کاربران اقدام به دانلود و استفاده از آن می نمایند و جهت استفاده از مطالب آموزشی خاص، باید اشتراک را پرداخت نموده و به محتوای آموزشی شما دسترسی پیدا کنند.

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی: همه اپهای درست شده بوسیله نرم افزار کارا، دارای قابلیت و امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی و پاپ اپلیکیشن روی دستگاه کاربران می باشد. لذا شما می توانید از طریق اجرای تبلیغات نیز برای کانالهای تلگرامی، تارنما ها و اپلیکیشنها، کسب درآمد داشته باشید.


تشکیل داد اپلیکیشن آگهی و نیازمندی با پرداخت درون برنامه ای بازار

با ساخت یک نرم‌افزار نیازمندیها و درج آگهی در یک طبقه بندی خاص، می توانید اپلیکیشنی کارآمد ساخت‌و‌ساز کرده و کسب درآمد نمائید. از جمله می توانید اپلیکیشنی تولید فرمایید که فقط ثبت آگهی و معرفی کانال های تلگرامی و یا رباتهای آن باشد و یا اپلیکیشنی ساخت کنید که برای ثبت و معرفی آگهی ها در یک محدوده جغرافیایی خاص و یا یک رده صنفی خاص باشد.

شیوه کسب درآمد

پرداخت و ثبت آگهی: کاربرانی که می‌خواهند آگهی خود را در اپ شما منتشر نمایند، می بایست پرداخت موردی و یا اشتارک زمانی را از طریق پرداخت درون برنامه ای انجام داده، تا به فرم ثبت آگهی دسترسی پیدا کنند.

ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی: این نوع اپلیکیشنها هم می توانند با ارتقاء کاربران خود، از طریق ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن کسب درآمد داشته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی