مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

او‌لین قدم در پباده سازی نرم افزار مشخص و معلوم کردن طراحی اپلیکیشن در مشهد تبدیل ایده به یک نرم افزار پیروز میباشد. در‌این فاز مورد ها تحت اینجام می شود:

شناسایی یوزرها نرم افزار
تحقیق در رابطه رقبا
انتخاب هدف ها و هدف نرم افزار
گزینش پلتفرم موبایلی مطلوب نرم افزار

هزینه پباده سازی نرم افزار می‌تواند از چندین میلیون تا یک‌سری صد میلیون مختلف باشد. گزینش استرتژی می‌تواند به تمرکز شما روی ایده نرم افزار یاری دهد. با در حیث به دست آوردن این آیتم شما قادر است به مرحله بعدی از نوشته‌ی علمی پباده سازی نرم افزار چه‌طور میباشد بروید.
پباده سازی نرم افزار چه‌طور میباشد
پباده سازی نرم افزار چه‌گونه میباشد – گام دوم – تجزیه و نظارت و طرح ریزی

در‌این هنگام، ایده نرم افزار شما استارت بع صورت به دست آوردن می نماید و به شرایط یک پروژه پباده سازی نرم افزار عوض می شود. تجزیه و ارزیابی و طرح ریزی با انتخاب وضعیت های به کارگیری استفاده کننده از نرم افزار و تهیه نمودن ریز به ریز الزامات کاربردی نرم افزار به دست می‌آید.

پس از معلوم شدن نایزها و الزامات نرم افزار،یک نقشه راه و روش متاع تدوین نمایید. این به معنای حق تقدم بندی نیازهای نرم افزار و مجموعه بندی آنان دراهداف تحویلی زماندار میباشد. در‌صورتی‌که از حیث منابع، فرصت و هزینه در مزیقه میباشید، اینها mvp یا این که متاع حداقلی شما‌را گزینش میکنند و هدف ها را برای فعال‌سازی اول نرم افزار انتخاب میکنند.

قسمتی از فاز طرح ریزی، کشف کردن مهارت های مطلوب برای اجرای نرم افزار میباشد.مثلا اندروید و iOS از دو تکنولوژی متعدد بریا فعال سازی استعمال می نمایند. در حالتی‌که هدفتان برای اجرای پروژه داشتن پلتفرم iOS و اندروید به طور به طور همزمان میباشد، برای اجرای پروژه به متخصصان از هر دو حوزه نیازمندید.

آیا اسمی برای نرم افزار خویش گزینش نموده اید؟ اسم نرم افزار می بایست مانند اسم دامنه سایت در استور های نرم افزار منحصربه‌فرد باشد. در همگی اپلیکیشن استورها جست و جو نمایید تا نام انتخابی‌تان پیش از این تصویب نشده باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی