مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اگرچه نرم افزار تلفن همراه و اینترنت تلفن همراه مشابه به یکدیگر نیستند البته رسالت طراحی اپلیکیشن در مشهد هر دوی آن‌ها بطور کلی ارائه مشخصات و مختصات شبیه میباشد که قادر است به رونق بخشیدن به تجارت شما یاری دهد و مشتریان بتوانند به راحتی به شما دسترسی داشته باشند. این مشخصات عبارتند از:
تماس با یک کلیک: مشتریان به آسانی با یک کلیک بر روی داده ها تماس، با شما رابطه برقرار نمایند.
نقشه و نشانی: مشتریان با استعمال از GPS گوشی شان و نقشه به راحتی میتوانند به نشانی و محل کسب فعالیت شما دسترسی داشته باشند. ( به مکان وارد کردن نشانی به طور دستی)
اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی: این امکان یوزرها را کار کشته می سازد که به راحتی محتوا را با دوستانشان در شبکه‌های‌عمومی به اشتراک بگذارند.
مغازه موبایلی: دکان موبایلی به سادگی میتواند خرید کردن سهل وآسان را میسر سازد. بدین ترتیب دکان موبایلی شما علاوه بر معرفی بیزنس شما یک ابزار فوق العاده برای خرید و پرداخت نیز خواهد بود.
بازاریابی موبایلی: نرم افزار و اینترنت تلفن همراه ها پتانسیل بالایی برای جلب وفاداری مشتریان دارا هستند. بخصوص در نرم افزار های گوشی شما می‌توانید با ارسال اطلاعیه ( نوتیفیکیشن) مشتریان خویش را از جدیدترین خبرها و رویدادهای پیش رو آگاه سازید و از طرفی میتوانید مطمئن باشید که میان انبوهی از پیامک ها و پست الکترونیک های تبلیغاتی پیام و نوتیفیکیشن شما گم نمیشود.

به چه شکل یک اینترنت تلفن همراه بسازیم ؟
یکی خط مش های ساختن یک تارنما موبایلی استخدام گسترش دهنده اینترنت گوشی میباشد که تارنما فعلی شمارا به یک وبسایت متناسب با اکران در برگه گوشی افزایش دهد. دراین مورد کمپانی ایلیا سیستم فراهم ارائه مشورت و کمک رسانی به شما عزیزان میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی