مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

ایجاد کرد نرم افزار کتاب

به همین ترتیب عمل را برای بقیه مجموعه ها هم تکرار فرمایید و هر تعداد طراحی اپلیکیشن در مشهد که میخواهید مجموعه، زیردسته، صفحه های سفارشی ساخت و ساز نمائید.
۸-ایجاد کرد نصیب در رابطه مولف

برای این بخش هم میتوانید از به عبارتی قابلیت و امکان کاغذ سفارشی به کارگیری نمائید و متن و تصویر مرتبط با مولف را قرار دهید.

نرم افزار کتاب
۹-نصیب رابطه با ما

برای افزودن بخش رابطه با ما میتوانید از قابلیت و امکان فرم به کار گیری فرمائید و فیلدهای متبوع را اضافه فرمائید. برای به کارگیری از این قابلیت ما یحتاج میباشد پست الکترونیک خویش را وارد نمائید تا داده ها ارسالی فرم را از روش آدرس اینترنتی اخذ فرمایید.

پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار کتاب
۱۰-تعیین آیکن و ورقه آغازین نرم افزار

بعد از وارد کردن تجهیزات وارد تب نرم افزار گردید.

در‌این بخش می‌توانید آیکن نرم افزار را معین فرمائید و همینطور کاغذ آغازین(برگه ای که در هنگام راه‌اندازی نرم افزار برای چندین ثانیه نمایش داده میشود) را تغییر‌و تحول دهید.

در‌این پیوند نکاتی برای تشکیل داد شیت آغازین مطلوب مندرج میباشد که میتوانید مطالعه نمائید.

ایجاد کرد نرم افزار کتاب در نرم‌افزار ساز
نرم افزار شما مهیا میباشد…

روند تشکیل داد نرم افزار کتاب به پایان رسید!

شما می‌توانید هر دو ورژن اندروید و iOS از نرم افزار کتابی که ساختید را اخذ نمائید و نرم افزار را در پلی استور و نرم افزار استور نشر دهید.

جذاب میباشد بدانید که هر فرصت(حتی بعداز نشر) نرم افزار نیاز به تغییرات نو داشته باشید از روش همین پنل مدیر می اقتدار تغییرات را اعمال بخشید و نیاز به به دست آوردن ورژن تازه وجود ندارد.

نرم افزار پروپوزال نویسی، امنیت یار و همدم، نحوه تحقیق از مثال برنامه های کتاب میباشند که به وسیله نرم افزار ساز ایجاد شده است.

شما هم، همین اکنون میتوانید مبادرت به تشکیل داد نرم افزار نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی