مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

مرحله‌ی ۹- مجددا تست نمایید (آری مجددا)
وقتی که طراح شما، پباده سازی ظواهر نرم افزار شمارا به پایان رسانید، بایستی توشه دیگر نرم افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش را تست فرمایید. تاءمل نکنید که با دقت به آحاد کارهایی که جاری ساختن داده‌اید، فعلا فراهم می‌باشید. برای اولی توشه، شما کانسپت نرم افزار حقیقی وواقعی خویش را کاملا و در مکان صحیح آن در مشت دارید، همگی تصاویر گرافیکی در مکان مطلوب خویش قرار گرفته‌اند، و متن‌های ما یحتاج نیز هماهنگ با آن ها در محل متبوع خویش قرار دارا هستند. و این موضوع به‌این معناست که شما بالاخره میتوانید نرم افزار خویش را آن طور که می بایست و شاید آزمون فرمایید.

نرم افزار خویش را آزمون فرمائید، دو نرم‌افزار‌ی مطلوب برای این عمل Solidify و Framer اسم دارا‌هستند. این اپلیکیشن‌ها به شما اذن می دهند تا طرح‌های نرم افزار خویش را وارد نرم افزار کرده و در جایی که ما یحتاج میباشد پیوند‌های موردنیاز را برای تست نقایص نرم افزار خویش از برگه‌ای به ورقه‌ی دیگر برای آزمون قرار دهید.

این مرحله را با مرحله‌ی ۶ نادرست نگیرید. در آن مرحله غرض اساسی ساخت و ساز ظواهر ابتدایی نرم افزار شما بود. ولی در‌این مرحله، شما طرح‌های حقیقی وواقعی را اعمال کرده و آنان‌را فعال می‌سازید.

مرحله‌ی ۱۰- تجدیدنظرهای خویش را ایفا داده و به ساختن ادامه دهید.
هنگامی که شما قابلیت جاری ساختن تست را برای طرح خویش ساخت و ساز میکنید و بازخوردهای بیشتری را از یوزرها آینده‌ی خویش گردآوری میکنید، بایستی از این ایده‌های تازه به خواسته آرایش کردن ایده‎ی خویش به کار گیری فرمائید. شما همچنان میتوانید از طراح خویش بخواهید تا به ساخت تغییر و تحول در چینش نرم افزار شما بپردازد و همینطور میتوانید از دولوپر خویش بخواهید تا موردی را در مرحله‎ی پایانی تغییر تحول دهد.

مرحله‌ی ۱۱- به تعریف و تمجید هرکدام از جزئیات بپردازید.
همچنان که شما به تشکیل داد اپلیکیشن‌ی خویش ادامه می‌دهید، بایستی دائما نرم افزار خویش را آیتم نظارت قرار دهید. از جمله، در اندروید، نصب کردن فولدر نرم افزار‌ی شما بر روی یک دستگاه دیگر به مراد آزمون کردن کوشش آن در یک اطراف دیگر فعالیت سادگی میباشد البته در iOS این وضعیت مختلف میباشد. در اینجا شما به یک پلتفرم مانند TestFlight نیاز دارید تا به دانلود و آزمون نرم افزار خویش بپردازید.
این مرحله، تحت عنوان آخری مرحله در مراحل بسط‌ی نرم افزار شما به حساب میآید. شما می توانید تا مجال کامل شدن شدن مال خویش، بر نرم افزار خویش محاسبه داشته باشید.

مرحله‌ی ۱۲- مجال تکثیر
بازارهای مرتبط با نرم افزار‌ها، راجع به به چاپ رساندن یک نرم افزار، از سیاست‌های متفاوتی برخوردارند. مثلا، اندروید، نرم افزار‌هایی که اخیرا تصویب گردیده‌اند را فورا گزینه آنالیز قرار نمی‌دهد. این نرم افزار‌ها کنار گذارده گردیده و بعداز مدتی محاسبه میگردند. البته شما می توانید نرم افزار خویش را فورا در Google Play قرار دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی