مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

فلاتر چیست؟ معایب و مزایا Flutter چیست؟ فلاتر چه کاربرد و خصوصیت هایی داراست؟ چه سازمانهایی از فلاتر در پروژه های خویش به کارگیری کرده اند؟ بازار شغل برای نرم افزار نویس فلاتر چه گونه میباشد؟ در‌این مقاله از بلاگ الکامکو می‌خواهیم به‌این سوال ها جواب دهیم. پس تا پایان بخوانید تا با پاسخ آنان آشنا گردید.


فلاتر چیست ؟ 
برای پاسخ دادن بدین پرسش که فلاتر چیست  طراحی اپلیکیشن در مشهد می بایست بگیم که فلاتر (Flutter) یک کادر ورک و در واقع یک محیطی برای توسعه و گسترش نرم افزار های گوشی میباشد که بوسیله  رایا پارس گوگل ارائه گردیده و بصورت اپن سورس در دسترس برنامه نویس ها تلفن همراه جای‌دارد تا بتوانند دو خروجی اندروید و IOS را به طور همزمان و فارغ از تغییر‌و تحول در ساختار کدها، اخذ کنند.

فلاتر یک کیت نو بسط برنامه (SDK = Software Development Kit) به طریق کراس پلتفرم میباشد یعنی یک سورس کد یکبار نوشته میگردد و میتواند روی تعدادی پلتفرم آیتم به کارگیری قرار بگیرد و فرایند ساخت‌و‌ساز قابل انعطاف افزارهای کاربردی با ظاهری خوشگل را آسوده خیس می نماید.

تاریخچه فلاتر
در سال ۲۰۱۵ بود که گوگل از کادر ورکی با اسم “Sky” در نمایشگاه بسط دهندگان گویش “Dart” رو نمایی کرد، کادر ورکی که خروجی آن صرفا روی اندروید جاری ساختن میشد و برای تشکیل داد نرم افزار اندروید بکار میرفت. 

در غایت در ماه May سال ۲۰۱۷ بود که گوگل ورژن آخری و استوار این قاب ورک را با اسم “Flutter” عرضه کرد، این قاب ورک تاکنون به جهت خصوصیت هایی که دارااست گزینه دقت خیلی از گسترش دهندگان در سراسر دنیا قرار گرفته میباشد. بسیار میان توسعه و گسترش دهندگان گوشی دوست داستنی واقع گردیده‌است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی