مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

خیلی از موسسات نرم‌افزار نویسانی را استخدام می نمایند که با طراحی MVP در اندروید شناخت داشته باشند و چنانچه در سبد فراگیری نرم افزار نویسی اندروید خویش این زمینه را حافظه بگیرید، می‌توانید با خیلی از موسسه ها همیاری نمایید  طراحی اپلیکیشن در مشهد که هم برای شما درآمد زایی دارااست و هم شرکت های میتوانند از توانگری شما به کار گیری نمایند.
پس از یادگرفتن MVP در اندروید ، رایاپارس تحت عنوان رئیس پروژه براحتی می‌توانید فارغ از توضیحات اضافه فعالیت گروهی راحتی با همیاران خویش داشته باشید.
بعداز اینکه پروژه خویش را با معماری MVP نوشتید، براحتی میتوانید آن را تغییر و تحول و به روز فرمایید
با طراحی MVP در اندروید در پروژه های گرانقدر میتوانید آزمایش نویسی را ریلکس خیس اجرا دهید
در Android نقص‌ ما ناشی از این حقیقت میباشد که Activity های Android با مکانیزم های دسترسی UI و مکانیزم دسترسی به اطلاعات مجاورت میباشد. ما میتوانیم مثال های افراطی مانند CursorAdapter را پیدا کنیم ، که آداپتورها را که بخشی از view میباشند ، ادغام نمایند با cursors ، چیزی که بایستی به اعماق لایه دسترسی به اطلاعات منتقل خواهد شد.
 برای اینکه یک نرم‌افزار به راحتی قابل گسترش و مراقبت باشد ، بایستی لایه های تماماً مجزا تمجید کنیم. فردا چه کاری جاری ساختن می دهیم در شرایطی که به مکان بازیابی به عبارتی اطلاعات از یک مقر داده ، بخواهیم آن را از یک خدمت اینترنت اخذ کنیم؟ ما مجبوریم تمام view های خویش را مجدد از اولیه بسازیم.
 معماری MVP در واقع لایه view را از منبع داده های ما غیر وابسته می نماید. ما نرم‌افزار را دستکم به سه لایه متعدد تقسیم میکنیم، که به ما قابلیت می‌دهد آنها‌را بطور جدا آزمایش کنیم. با MVP بیشتر منطق را از Activity بیرون میکنیم تا بتوانیم سوای استعمال از آزمایش های ابزار ظریف آن را تست کنیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی