مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

برای تصحیح کردن یک فرگمنت در اندروید استودیو روی app راست  طراحی اپلیکیشن در مشهد کلیک فرمایید و مسیر تحت را طی نمائید:

New -> Fragment -> Fragment (blank)

در پایان یک layout از کالا xml و یک Activity جاوایی صحیح نمائید.

برای پژوهش جزئیات به زمان یادگرفتن ایجاد کرد نرم‌افزار های اندروید مراجعه نمایید.

چرخه حیات fragment نرم افزار نویسی اندروید
فرگمنت یکی‌از کلاس های جاوا میباشد که  رایاپارس می قدرت از آن یکسری توشه به کار گرفت. این کلاس دارنده متدهایی است که به آن ها متدهای چرخه قدمت یا این که Life Cycle Method گفته میگردد. این مشی ها برای مدیر و در دست گرفتن مراحلی میباشد که یک Fragment در بازه زمانی وقتی که وجود دارااست (زنده میباشد) به کار گیری می‌گردد.

یک فرگمنت از وقتی که در برگه نرم افزار نمایش داده می شود، تاهنگامیکه از روی شیت حذف میشود، فرایند مختلفی را طی می نماید. این پروسه با دقت به اتفاقاتی که در موبایل تلفن همراه فیس می‌دهد، کارهایی که دیگر نرم افزار ها اعمال میدهند و تعاملاتی که مخاطب با دستگاه داراست، میتوانند تغییر و تحول نمایند و به فرآیند دیگری تبدیل شوند.

یعنی یک فرگمنت دارنده فرآیند مختلفی در طی اجرای خویش است. اپلیکیشن نویس هم با به کارگیری از متدهای مدیر چرخه قدمت Fragment، می‌تواند معلوم نماید که در هر یک از این مرحله ها، فرگمنت چه رفتاری از خودش نشانه بدهد. به گروه این پروسه Life Cycle گفته می گردد.

نکته مهمی که می بایست بدانید، این میباشد که چرخه قدمت یک فرگمنت به چرخه قدمت اکتیویتی صاحبخانه آن متعلق میباشد. هرچند این متدها در Fragment و اکتیویتی با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند و تعداد آن ها هم مختلف میباشد، البته متدهای Life Cycle فرگمنت به متدهای چرخه قدمت اکتیویتی متصل میگردند و با تعلق به آن‌ها انجام میشوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی