مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

یک زمان‌سنج شمارش معکوس بی آلایش یا این که اثبات تا یک نقطه اثبات معین، میتواند شمارش معکوس نماید. این دستور ممکن میباشد راه اندازی  طراحی اپلیکیشن در مشهد یک اینترنت‌وب سایت، نقطه نهایی فروش یا این که یک اتفاق افتاد دیگر باشد.

۲- زمانسنج مدام سبز
یک زمان سنج شمارش معکوس مدام سبز یا این که پویا منحصربه‌فرد هر استفاده کننده میباشد. با ورود شخص به تارنما شما، شمارش معکوس آغاز میشود. از جمله، یوزرها ممکن میباشد چهار ساعت مجال داشته باشند تا از یک سفارش ویژه استعمال نمایند. رایاپارس این دستور میتواند یک تکنیک کارکشته بازاریابی باشد. چون به شما قابلیت میدهد حس فوریت تولید فرمائید.

با بیان کردن این مورد ها، بیایید نگاهی به برخی از شایسته ترین پلاگین‌های زمان سنج شمارش معکوس برای وردپرس بیندازیم.

شایسته ترین پلاگین‌های شمارش معکوس برای وردپرس
افزونه های متعدد شمارش معکوس متعددی وجود دارااست که به شما قابلیت و امکان میدهد یک زمان سنج شمارش معکوس ساخت‌و‌ساز نمایید. بدین ترتیب کدام یک را می بایست استعمال نمایید؟ 

۱- پلاگین OptinMonster
OptinMonster یک پلاگین حاذق پاپ‌آپ برای وردپرس میباشد. این پلاگین به شما این قابلیت و امکان را میدهد که بازدیدکنندگان اینترنت‌تارنما رها گردیده را به مشترکین و هزینه پرداخت به مشتریان تبدیل فرمائید.

با به کارگیری از OptinMonster میتوانید زمان‌سنج های شمارش معکوس اثبات و مدام سبز را در وردپرس ساخت و ساز فرمائید. همینطور می توانید به تعداد دلخواه زمانسنج بسازید و از تایمرهای متعدد در صفحه های متعدد استعمال نمایید. یک کدام از شایسته ترین طرز‌ها برای تهیه و تنظیم این پلاگین به کار گیری از یک نوار شناور میباشد که به بالا یا این که تحت برگه شما بچسبد. بدین ترتیب در هر مجال قابل مشاهده میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی