مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

پیشرفت نرم افزار، فرایند ساخت‌و‌ساز یک اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن در مشهد یا این که دسته ای از اپلیکیشن ها، برای اجرا وظایف گوناگون موردنیاز یک بیزنس میباشد. در‌حالتی که تلفن هوشمند یا این که تبلت دارید، احتمالاً از بعضا نرم‌افزار های بازی، اپلیکیشن های پیام رسان یا این که حتی اپلیکیشن های مسیریابی به کارگیری نموده اید.
نرم افزار ها به استحصال ‌و امور یاری می‌ نمایند تا روند جاری ساختن امور را خود کار کرده و کوشش آنان‌را ارتقاء دهند. هر مراحل ایجاد کرد رایاپارس نرم افزار روند مشابهی را دنبال می نماید. در‌این نوشته‌ی‌علمی بدین فرایند اشاره خوا‌هیم کرد.

 

بیشتر بخوانید : “۱۵ ابزار رفیعتر پیشرفت اندروید“

مرحله ۱: مرحله ایده سازی
اولی و مهم‌ترین مرحله در مراحل توسعه و گسترش نرم افزار اندروید، ایده سازی میباشد. شما می بایست در مرحله ایده سازی، با به کار گیری از طریق هایی مانند طرز گردباد مغزی، کوشش فرمایید ایده های نو و ناب را بیان نمائید. پس از طرح نظرات، مرحله نظارت ایده میباشد. می بایست نظارت فرمائید آیا ایده های شما قابل طراحی می باشد؟ آیا رقبایتان پیش از شما درباره آن ایده ی خاص عمل کرده اند؟ طراحی این ایده چه مزایا و خصوصیت هایی را به نرم افزار اضافه خواهد کرد؟
در‌این مرحله شما می بایست مقصود از گسترش نرم افزار، و کاربرانی که حدس می‌کنید از این نرم افزار به کار گیری می نمایند، را مشخص و معلوم نمائید. روی هم رفته مرحله ایده سازی، مرحله ای مملو از امتحان و خطاست. در‌این مرحله نیاز دارید تا به جزئیات دقت فرمائید تا بتوانید از آحاد جنبه ها ایده خویش را پژوهش نمائید.

 

مرحله ۲: تدوین استراتژی
استراتژی و ساختن یک ساختار اساس برای پیشرفت نرم افزار، قدم بعدی در مراحل توسعه و گسترش نرم افزار اندروید میباشد. برای تدوین استراتژی هدفمند و چیره، عملکرد فرمائید استراتژی رقبای خویش را استیناف و تجزیه و آنالیز و نکات مثبت و منفی آنها را یادداشت فرمایید تا خصوصیت هایی خوب از آنان‌را طراحی فرمایید.

 

مرحله ۳: ساخت یک طرح نخستین یا این که Wireframe
وایرفریم یا این که طرح نخستین یک قدم مهم در توسعه و گسترش نرم افزار اندروید میباشد. طرح یا این که مثال اول ساختار مهم اپلیکیشن، ظواهر آن، مسیر جریان برگه و غیره را اکران میدهد. وایرفریم‌ها خیر فقط به شما امداد می ‌نمایند تا با ساختاری مشابه مثال نخستین، تصویر خاصی را از نرم افزار در ذهنتان بسازید، بلکه برای شناسایی بخش ها بحران برانگیز نیز موءثر می باشند.

 

مرحله ۴: نظارت قابلیت و امکان سنجی فنی
داشتن علم فنی عمیق در زمینه ی ملزومات مشقت بار افزاری و قابل انعطاف افزاری در طی گسترش اپ اندروید ضروری میباشد. اکثری از دور و اطراف‌ های پیشرفت یک پارچه توسعه یافته (IDE)، ابزارها، اپلیکیشن‌ها و گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی وجود دارا هستند که به توسعه و گسترش‌دهندگان امداد می‌نمایند تا اپ اندروید را سریع‌خیس و کارآمدتر پیشرفت دهند. مثلا:

Android Studio: گوگل، استودیو اندروید را تحت عنوان IDE قانونی برای بسط نرم افزار های اندروید ارائه نموده است. استودیو اندروید یک ابزار بدون‌پول متن گشوده میباشد که دارنده خصوصیت های مختلفی مانند دستکاری کد، گونه های زدایی، آزمایش و غیره میباشد. این به شما امداد می نماید تا در مقطع فرصت کوتاهی نرم افزار های پویا و با باکیفیت بسازید.

لهجه های اپلیکیشن نویسی: گویش نرم‌افزار نویسی جاوا، بزرگترین گویش اپلیکیشن نویسی برای گسترش نرم افزار اندروید میباشد. اما از سال 2017، گوگل اعلام نموده است که گویش کاتلین، لهجه قانونی توسعه و گسترش اندروید شد‌ه‌است. اگرچه گزینش گویش نرم افزار نویسی مطلوب برای پیشرفت نرم افزار اندروید به طور کامل ازروی اراده میباشد، البته گویش نرم‌افزار نویسی کاتلین نسبت به جاوا بسیار شل خیس و موءثر خیس خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی