مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

seo نرم افزار که با اسم های seo نرم افزار تلفن همراه، طراحی اپلیکیشن در مشهد seo نرم افزار، سئو برنامه استور یا این که seo پلی استور و (App Store Optimization (ASO شناخته میگردد، سبب ساز میگردد تا با ایفا دادن یک سری از امور سکو اپلیکیشن شما در نتیجه ها جستجوی دکان های نرم افزار (Market Place) مانند کافه بازار (Bazar)، گوگل پلی اندروید (Google Play) و اپلیکیشن استور اپل بیشتر خواهد شد و بدین ترتیب اشخاص بیشتری اپ اندروید یا این که iOS شمارا می‌بینند. پس هنر شما این میباشد رایا پارس تا بتوانید با اینکار سبب به ارتقاء نرخ کلیک (CTR)، seo نرخ تبدیل (CRO)، ارتقا نصب نرم افزار و ارتقاء دانلود نرم افزار گردید.

استحصال به مرتبه بالا در کاوش برای توفیق اپ شما بسیار اصلی میباشد. فارغ از seo نرم افزار در مغازه هایی که نرم افزار به یوزرها ارائه میدهند، اصلی ترین شبکه بازاریابی را از دست می دهید و اپ شما زیاد چشم نمیشود!

همینطور بخوانید: دانلود فیلم های یادگرفتن اپلیکیشن نویسی اندروید مجانی از مقدماتی تا توسعه یافته به لهجه فارسی

چرا سئو نرم‌افزار های موبایل در دکان های اپ برای صاحبان نرم افزار ها التفات داراست؟
با وجود میلیونها نرم‌افزار کشف کردن نرم‌افزار شما به وسیله یوزرها یک کدام از اصلی ترین خطاها امروز ناشران و گسترش دهندگان نرم افزار ها میباشد.

تصور کنید شما دنبال یک نرم افزار به عنوان مثال برای ادیت فیلم ها می باشید و به همین خواسته وارد از جمله گوگلی پلی می‌شوید و درون قاب سرچ واژه ای که فکر‌می‌کنید‌ مرتبط میباشد به عنوان مثال “ادیت فیلم” را می نویسید.

شما احتمالا از دربین اپلیکیشن های اولین که بالا آمده یکی‌از را تعیین میکنید و به اپلیکیشن هایی که در تحت این لیست قرار گرفته اند زیاد توجهی نمیکنید! همین یعنی seo نرم افزار! این نرم افزار ها دارنده بهینه سازی نیکی می‌باشند که از دربین بیشتراز ۵ میلیون طرحی که در مغازه App Apple و مغازه Google Play در دسترس می باشند مرتبه های بالا را به خودشان تخصیص دادند تا فی مابین این تمامی نرم افزار برای یوزرها چشم گردد!

بیشتر اشخاص هنگامی دنبال نرم افزار خاص خودشان در نصیب کاوش می‌باشند اپ های جدیدتری را کشف می نمایند و این سبب ساز می گردد اینجا seo اپلیکیشن برای توفیق نرم افزار شما حیاتی و حائز اهمیت باشد.

مقصود اساسی هر هر کس صاحب و مالک نرم افزار میباشد ارتقا تعداد نصب نرم افزار، ارتقاء کلیک روی نرم افزار، ارتقا دانلود نرم افزار و محافظت تعداد یوزرها وفادارش میباشد. پس کاری که چهت نیل به اینها بایستی فرمائید این میباشد که نرم‌افزار شما به راحتی به وسیله یوزرها مطلوب قابل مشاهده باشد. البته به چه شکل می‌توانید این شغل را ایفا دهید؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی