مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

با اعتنا تخت گاز بالای تغییرات و همینطور بسط زیاد طراحی اپلیکیشن در مشهد تکنولوژی در بعد از ظهر امروز، مورد نیاز میباشد که برنامه نویس ها از به روزترین IDE برای PHP و همینطور نرم افزار نویسی خویش به کارگیری نمایند.  رایا پارس در ذیل یک سری گزینه از شایسته ترین اطراف های گسترش یک دست با خصوصیاتی که دارا هستند، اورده شده میباشد.

گروه بندی ide های نرم‌افزار نویسی:
معمولاً برای کلیه لهجه‌های اپلیکیشن نویسی جان دار، IDE وجود داراست. هرمورد خصوصیت‌های متفاوتی را ارائه میدهند که به برنامه نویس ها قابلیت و امکان ساخت کدهایی با باکیفیت، سرعت و همت مطلوب را خواهند اعطا کرد. درپی برخی از گونه های IDE‌ها فهرست گردیده‌اند:

IDE‌های چندزبانی (Multi-Language IDE):
این نوع ابزارها از بیش تر از یک لهجه اپلیکیشن نویسی تامین می‌نمایند. از جمله «ویژوال استودیو» یک ابزار فضا بسط یک پارچه چندزبانی به حساب می آید که تحت عنوان یکی شایسته ترین IDE‌ها به جهت داشتن خصوصیت‌های باورنکردنی و هواخواهی مداوم از پلاگین‌های متفاوت شناخته میشود. می‌قدرت گویش‌های اپلیکیشن نویسی جدیدی را که به طور پیش‌فرض در IDE ویژوال استودیو وجود ندارند، با استعمال از پلاگین بدین IDE اضافه کرد.

IDE‌های بسط گوشی:
 IDE‌های بخش اعظمی برای پیشرفت لهجه‌های اپلیکیشن نویسی تلفن همراه وجود دارا هستند و با پیشرفت بازار گسترش نرم افزار‌های گوشی روز‌به‌روز در حالا ارتقاء میباشند. گسترش دهندگان نرم افزار‌های گوشی پلتفرم‌هایی را می خواهند که بر این نوع بسط متمرکز باشند تا نرم افزار‌های مویٔثر و کارآمدی ساخت و ساز نمایند. مثلا، «Android Studio» و «Xcode» ابزارهای فضا پیشرفت یک دست‌ای میباشند که برای گسترش پلتفرم‌های سیستم دلیل‌های «Android» و «iOS» آیتم به کارگیری قرار میگیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی