مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در صورتی تا اینجای نوشته‌ی علمی را خوانده اید، احتمالاً شما قصد پیاده سازی نرم افزار برای وب سایت خویش را دارید که تا اینجا یار و همدم ما بوده اید! بدین ترتیب یکی‌از سوال ها بسیار اصلی شما، این میباشد که چه‌گونه می اقتدار وبسایت خویش را به یک نرم افزار گوشی تبدیل کرد؟ مدام نباید یک نرم افزار برای وبسایت خویش پیاده سازی کرد! بعضی وقت ها تارنما شما ریسپانسیو میباشد و ممکن میباشد ابداً به نرم افزار نیاز نداشته باشید. بدین ترتیب بایستی فرآیند تبدیل وب سایت به نرم افزار گوشی را از سوالاتی که قادر است روی تصمیم شما اثر گذار باشد، آغاز فرمائید. در کل 7 مرحله وجود داراست که عبارتند از:

طراحی اپلیکیشن در مشهد

مرحله نخستین) مشخص و معلوم فرمائید که حقیقتاً به نرم افزار گوشی نیاز دارید یا این که نه؟
اولی مرحله برای پیاده سازی نرم افزار برای وبسایت این میباشد که ملاحظه کنید آیا حقیقتاً به آن نیاز دارید؟ چون در حالتی‌که نرم افزار خویش را پیاده سازی فرمایید و آن‌گاه مشاهده کنید که به آن نیاز ندارید، صرفا مجال و میزان دارایی خویش را هدر داده اید. برای آن که ملاحظه کنید حقیقتاً به نرم افزار تلفن همراه برای سای نیاز دارید یا این که نه، بایستی تعدادی پرسش مهم از خودتان بپرسید که عبارتند از:

آیا تارنما اینجانب برای تلفن همراه برخورد گرا میباشد؟
آیا تارنما اینجانب برای یوزرها گوشی، کاربرپسند میباشد؟
آیا وب سایت اینجانب آحاد امکان های ما یحتاج برای نرم افزار گوشی را داراست؟
آیا بیشتر یوزرها و مشتریان تجارت اینجانب، از روش گوشی از وب سایت اینجانب بازدید می نمایند؟
آیا درجه وب سایت اینجانب در موتورهای کاوش جایگاه خیر و خوبی دارااست؟
آیا رقبای اینجانب نرم افزار تلفن همراه برای تارنما خویش پیاده سازی کرده اند؟
هزینه طراحی وب سایت اینترنتی چقدر میباشد؟ – نصیب اولیه
جواب به‌این سوال ها، به شما یاری می نماید تا مشاهده کنید که حقیقتاً به نرم افزار گوشی نیاز دارید یا این که نه. در‌حالتی که تعداد جواب های منفی از تعداد جواب های مثبت بیشتر باشد، بیشتر باشد احتمال آن که به نرم افزار تلفن همراه نیاز داشته باشید بیشتر گردد. پس به اعتنا بدین سوال های جواب دهید و برای آن که شایسته ترین جواب را بدهید، به خلق یوزرها هم توجه نمایید.
 

  • ۰۲/۰۳/۲۲
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی